Vickie puhui alussa tuosta Vincen loukkaantumisesta, josta en jaksa enempää alkaa selittää. Tässä show'ssa oli Vickien osalta se hyvä, ettei hän rankaissut ketään tänään (Kane vs. MVP, Charles Robinson vs. Khali, jne.).
Ohjelma jatkui, kun Jim Ross esiteltiin ja istuitui selostuspöydän viereen. Onneksi JR ei ollut enään kovin haikean kuuloinen ja häntä oli yhtä mukava kuunnella kuin Rawissakin. Triple H ja Edge jatkoivat tästä pienellä promolla, joka päättyi Batistan sekaantumiseen ja lopulta näimme Haitchin ja Elukan kehässä mestaruusvyöt käsissään (Batistan täytyy viedä World Heavyweight Championship Rawiin!).
Seuraava ottelu oli Big Show & Kane vs. Mark Henry & MVP. Seurasin ottelun sivusilmällä ja käytin ajan päivälliseen, muistan vain että Kanen ja Show'n voiton ja MVP:n heittämisen takaisin kehään, Henry pysyi melko sivussa. En tiedä teistä, mutta toivon todellakin että Mark Henry veisi ECW Championshipin. En ole ikinä nähnyt häntä mestarina ja haluaisin nähdä miten se toimisi. Moni myös sanoo häntä aivan toivottomaksi kehässä, mutta itse pidän hänen otteistaan, vaikkei aivan huippukamaa olekaan.
Woggle ja Finlay ottelivat Edge-Headeja vastaan ja voittivat, olisihan se ollut tyhmää laittaa heidät häviämään ennen mestaruusottelua. Pidän Finlayn aggressiivisuudesta, aivan mahtavaa katsella. Näemmeköhän tänään viimeisen Dirt Sheetin?
Edge vs. Matt Hardy, Champion vs. Champion. Olen odottanut, että he kohtaisivat uudelleen siitä asti, kun Edge siirtyi Smackdowniin (voi olla, että olen missanut kohtaamisen jos näin on jo käynyt). Ottelu oli hyvä, Matt näytti liikkeitään edukseen (Enzuigiri ja Moonsault olivat oikeita Mark-Out-hetkiä minulle) ja toivoin Mattin voittavan koko ottelun ajan. Ottelu päättyi Edgen Speariin ja tuli mieleen Mattin Return-ottelu Randy Ortonia vastaan Raw:ssa, jota hän hallitsi melkein koko aika mutta hävisi Surprise-RKO:hon. Older Hardy-One alkaa näyttämään minun silmissäni jo liian overilta, kun ottelee Ortonin, Punkin ja Edgen kaltaisia vastaan. Tulossa on luultavasti sama ongelma kuin Jeffin ja IC-titlen kanssa. ECW Champion - Matt Hardy.
Naisten ottelu oli aivan upea. En tiedä onko se Michellen upea ulkonäkö vai Attire vai onko hän oikeasti oikeaa silmäniloa jopa kehässäkin. Se on aivan selvää kuka haastaa Neidhartin Night of Championsissa. Voisin myös uskoa Michellen vievän (kuten viime Vengeancessa Benoitin korvannut Nitro voitti aivan yllättäen, eikä Punk joka oltiin laitettu jo aikaisemmin otteluun) ja Natalyan voittavan Diva Championshipin myöhemmin.
Vladimir Kozlov vs. Domino. Ottelu ei ollut kokonaan Kozlovin dominointia (hehheh, kun olen taas hauska vaihteeksi
Rey Mysterion puhe oli hyvä. Pidin tästä, kun hän kertoi mistä mihin hän on saavuttanut aikanaan, kun on ollut Smackdownissa. Luultavasti näemme häntä Rawissa Upper-Midcardissa ilman Midcard-Beltiä ja haastamassa Päämestaruutta.
Umaga vs. Batista. Pidän. En ymmärrä miksi Umaga on läski, vihattu, Samoalainen turha painija, joka ei saa mitään aikaiseksi (ei tietenkään kaikkien mielestä) ja Batistaa sanotaan Shitistaksi, joka on aivan tylsä kehässä. Umagan ottelut voivat olla hyviä, tai squasheja mutta olen aina jaksanut katsoa ne loppuun. Batistan otteluitakaan en ole kelannut. Se on aivan tarpeeksi selvää, ettei Elukka mitään Hurracanranoja hyppele, mutta on Daven liikearsenaali silti melko laaja (hän ei vain pääse lyhyissä otteluissa edukseen ja näyttämään sitä). Oma näkemykseni siis. Ja itse otteluun. Matsi ei pettänyt minua (alussa olin aivan varma, että Umaga jobbaa ja menettää uskottavuutensa heti hänen debyytissään Smackdownissa). Onneksi La Familia tuli keskeyttämään. Odotin jostain syystä koko aika, että Umaga ei jaksa heitä, napsahtaa ja laittaa koko porukan halki, poikki ja pinoon, mutta ei - Triple H tuli pelastamaan päivän ja Batistakin oli aivan yhtäkkiä ylhäällä. Hienoa.
Odotan innoissani tämän Jälkimmäisen Netti-Draftin tulosten vaikuttamista tuleviin jaksoihin ja Draftin aikaansaannoksia ensi maanantain Rawissa. Sekä tietenkin mitä Matt Hardyn kanssa tehdään Land of Extremessä, mies on sentään nyt "ECW Main Eventer" ja kantaa US Championshipia, jonka voisi nähdä mieluummin Smackdownissa Carliton tai Shelton Benjaminin vyötäröllä. Eiköhän tämä välietappi ole Mattin kohdalta jo ohi kohti suurempia kuvioita kuten pikkuveljensä?