Yleinen Smackdown keskustelu

Jos seuraat painitapahtumia reaaliajassa, tämä on oikea paikka sinulle. Mutta älä sitten pillastu jos joku möläyttää seuraavan PPV:n mestaruusottelun voittajan nimen varoittamatta. Täällä se on sallittua.
Lukittu
Jani Panos

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » La 28.06.2008 14:31

Kyllä sain tapella itseni kanssa, etten vain lue mistään Smackdownin spoilereita koska halusin nähdä mitä Draft sai aikaan aivan itse, ja onnistuin siinä.

Vickie puhui alussa tuosta Vincen loukkaantumisesta, josta en jaksa enempää alkaa selittää. Tässä show'ssa oli Vickien osalta se hyvä, ettei hän rankaissut ketään tänään (Kane vs. MVP, Charles Robinson vs. Khali, jne.).

Ohjelma jatkui, kun Jim Ross esiteltiin ja istuitui selostuspöydän viereen. Onneksi JR ei ollut enään kovin haikean kuuloinen ja häntä oli yhtä mukava kuunnella kuin Rawissakin. Triple H ja Edge jatkoivat tästä pienellä promolla, joka päättyi Batistan sekaantumiseen ja lopulta näimme Haitchin ja Elukan kehässä mestaruusvyöt käsissään (Batistan täytyy viedä World Heavyweight Championship Rawiin!).

Seuraava ottelu oli Big Show & Kane vs. Mark Henry & MVP. Seurasin ottelun sivusilmällä ja käytin ajan päivälliseen, muistan vain että Kanen ja Show'n voiton ja MVP:n heittämisen takaisin kehään, Henry pysyi melko sivussa. En tiedä teistä, mutta toivon todellakin että Mark Henry veisi ECW Championshipin. En ole ikinä nähnyt häntä mestarina ja haluaisin nähdä miten se toimisi. Moni myös sanoo häntä aivan toivottomaksi kehässä, mutta itse pidän hänen otteistaan, vaikkei aivan huippukamaa olekaan.

Woggle ja Finlay ottelivat Edge-Headeja vastaan ja voittivat, olisihan se ollut tyhmää laittaa heidät häviämään ennen mestaruusottelua. Pidän Finlayn aggressiivisuudesta, aivan mahtavaa katsella. Näemmeköhän tänään viimeisen Dirt Sheetin?

Edge vs. Matt Hardy, Champion vs. Champion. Olen odottanut, että he kohtaisivat uudelleen siitä asti, kun Edge siirtyi Smackdowniin (voi olla, että olen missanut kohtaamisen jos näin on jo käynyt). Ottelu oli hyvä, Matt näytti liikkeitään edukseen (Enzuigiri ja Moonsault olivat oikeita Mark-Out-hetkiä minulle) ja toivoin Mattin voittavan koko ottelun ajan. Ottelu päättyi Edgen Speariin ja tuli mieleen Mattin Return-ottelu Randy Ortonia vastaan Raw:ssa, jota hän hallitsi melkein koko aika mutta hävisi Surprise-RKO:hon. Older Hardy-One alkaa näyttämään minun silmissäni jo liian overilta, kun ottelee Ortonin, Punkin ja Edgen kaltaisia vastaan. Tulossa on luultavasti sama ongelma kuin Jeffin ja IC-titlen kanssa. ECW Champion - Matt Hardy. 8)

Naisten ottelu oli aivan upea. En tiedä onko se Michellen upea ulkonäkö vai Attire vai onko hän oikeasti oikeaa silmäniloa jopa kehässäkin. Se on aivan selvää kuka haastaa Neidhartin Night of Championsissa. Voisin myös uskoa Michellen vievän (kuten viime Vengeancessa Benoitin korvannut Nitro voitti aivan yllättäen, eikä Punk joka oltiin laitettu jo aikaisemmin otteluun) ja Natalyan voittavan Diva Championshipin myöhemmin.

Vladimir Kozlov vs. Domino. Ottelu ei ollut kokonaan Kozlovin dominointia (hehheh, kun olen taas hauska vaihteeksi :lol:) vaan Dominokin näyttäytyi edukseen. Kozlovia rakennetaan yllättävän hyvin, mutta joka viikko painaa mieltäni se, että kenet laitetaan hänet pysäyttämään? Kenties Wrestlemania 25 Undertaker vs. Vladimir Kozlov? Ei tiedä.

Rey Mysterion puhe oli hyvä. Pidin tästä, kun hän kertoi mistä mihin hän on saavuttanut aikanaan, kun on ollut Smackdownissa. Luultavasti näemme häntä Rawissa Upper-Midcardissa ilman Midcard-Beltiä ja haastamassa Päämestaruutta.

Umaga vs. Batista. Pidän. En ymmärrä miksi Umaga on läski, vihattu, Samoalainen turha painija, joka ei saa mitään aikaiseksi (ei tietenkään kaikkien mielestä) ja Batistaa sanotaan Shitistaksi, joka on aivan tylsä kehässä. Umagan ottelut voivat olla hyviä, tai squasheja mutta olen aina jaksanut katsoa ne loppuun. Batistan otteluitakaan en ole kelannut. Se on aivan tarpeeksi selvää, ettei Elukka mitään Hurracanranoja hyppele, mutta on Daven liikearsenaali silti melko laaja (hän ei vain pääse lyhyissä otteluissa edukseen ja näyttämään sitä). Oma näkemykseni siis. Ja itse otteluun. Matsi ei pettänyt minua (alussa olin aivan varma, että Umaga jobbaa ja menettää uskottavuutensa heti hänen debyytissään Smackdownissa). Onneksi La Familia tuli keskeyttämään. Odotin jostain syystä koko aika, että Umaga ei jaksa heitä, napsahtaa ja laittaa koko porukan halki, poikki ja pinoon, mutta ei - Triple H tuli pelastamaan päivän ja Batistakin oli aivan yhtäkkiä ylhäällä. Hienoa.

Odotan innoissani tämän Jälkimmäisen Netti-Draftin tulosten vaikuttamista tuleviin jaksoihin ja Draftin aikaansaannoksia ensi maanantain Rawissa. Sekä tietenkin mitä Matt Hardyn kanssa tehdään Land of Extremessä, mies on sentään nyt "ECW Main Eventer" ja kantaa US Championshipia, jonka voisi nähdä mieluummin Smackdownissa Carliton tai Shelton Benjaminin vyötäröllä. Eiköhän tämä välietappi ole Mattin kohdalta jo ohi kohti suurempia kuvioita kuten pikkuveljensä? :wink:

Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Su 29.06.2008 00:26

Jani Panos kirjoitti:Naisten ottelu oli aivan upea. En tiedä onko se Michellen upea ulkonäkö vai Attire vai onko hän oikeasti oikeaa silmäniloa jopa kehässäkin.
Kyllä, aivan samaa mieltä. Tuo oli naistenmatsiksi erittäin kovatasoinen ja jopa viihdyttävää kateltavaa viimeaikaisten matsien saralla. Erittäin positiivinen yllätys heiltä. Natalya loisti taidoillaan, Michelle, kuten joku jo sanoikin, esiintyi täysin edukseen sekä Kellyn parin liikkeen mittainen aika kehässä oli varmaan fantastisimmat 1-2 minuuttia hänen koko urallaan (jos emme laske hänen kohtaamistaan Natalyaa vastaan jokunen viikko sitten).

Michelle McCool on kehittynyt huimasti sitten alkuaikojensa ja neitihän saa viihdyttävää matskua nykyään aikaiseksi. Hän, jos joku, ansaitsisi kyllä mestaruuden - oli se sitten WWE Womens- tai Divas' title.

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » Su 29.06.2008 11:29

Joo no kattelin lähinnä noita segmenttejä.

Triple H:n palaa SD:hen on kova juttu brändille ja nyt varmasti luvassa kovaa menoa myös perjantai-illoissa. Edge tulee uhoamaan ja sitten sitä tavallista sanaharkkaa jonka katkaisee Batista. Speari ja tuuletukset WHC -vyön kanssa. Aika peruskauraa.

Reyn puhe oli aika hieno hetki kyllä ainakin minulle. Niin kauan mies jo tuolla ollut, että vaikea ajatella se ilman häntä. RAW:ssa pääsee varmaan koviin feudeihin ja voi sieltä vähän kultaakin olla tulossa. Varmaan ihan hyvä asia miehen uran kannalta.

Matsit oli sellasta peruskauraa pitkälti. Batista vielä kävi matsin heittämässä Umagaa vastaan. Batukka ihan hyvässä iskussa nyt kun siirtyy isompiin kuvioihin.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Su 29.06.2008 14:35

takaovi kirjoitti:Joo no kattelin lähinnä noita segmenttejä.

Triple H:n palaa SD:hen on kova juttu brändille ja nyt varmasti luvassa kovaa menoa myös perjantai-illoissa. Edge tulee uhoamaan ja sitten sitä tavallista sanaharkkaa jonka katkaisee Batista. Speari ja tuuletukset WHC -vyön kanssa. Aika peruskauraa.

Reyn puhe oli aika hieno hetki kyllä ainakin minulle. Niin kauan mies jo tuolla ollut, että vaikea ajatella se ilman häntä. RAW:ssa pääsee varmaan koviin feudeihin ja voi sieltä vähän kultaakin olla tulossa. Varmaan ihan hyvä asia miehen uran kannalta.

Matsit oli sellasta peruskauraa pitkälti. Batista vielä kävi matsin heittämässä Umagaa vastaan. Batukka ihan hyvässä iskussa nyt kun siirtyy isompiin kuvioihin.
Matsit peruskauraa ja alkusegmentti peruskauraa? Huh huh! Kuten jo postauksessani selitin, oli alkusegmentti täyttä rautaa ja harvinaista sellaista. Myös matsit olivat poikkeuksetta erinomaisia, joten itse en todellakaan puhuisi "peruskaurasta". Huoh, määrittele se peruskaura!!! Paini on painia, se on totta. Olisi varmaan tosi harvinaista kauraa, kun Batista olisi ottanut singon ja ampunut sillä Umagaa, mutta Umaga olisi torjunut kilvellä ja lyönyt Batua miekalla, joka on tehty norsunluusta!
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Su 29.06.2008 14:57

Onkohan kellekään tullut muuten mieleen että tosta otsikosta vois pikkuhiljaa ottaa tuon sub-viittauksen pois... alkaa olla jo 1,5 vuotta aikaa siitä kun SmackDownin näkyminen subilla loppui.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Su 29.06.2008 15:22

Nyt oli Darien Fawks katsonut tämän SmackDownin kyllä hieman liian vaaleanpunaiset aurinkolasit silmillään. :|
Darien Fawks kirjoitti:Pakko kyllä myöntää, että ei tuo Henry mikään huono sinänsä ole. Hänellä on kehäpsykologia hallussa, jos jokin.
Luinko minä oikein? Sinä kehuit Mark Henryä, miestä, joka ei ole ikinä tehnyt mitään hyvää tai viihdyttävää vapaapainikehässä tai sen ulkopuolella. Henry on suuri ja rasittava syöpä, josta minä olen joutunut kärsimään jo yli kuuden vuoden ajan. Eikä se, että joku painija ymmärtää vähän kehäpsykologian päälle, auta Henryn kaltaista hirviötä ollenkaan, sillä kukaan ei välitä hänestä. Hän ei ole hyvä heel (häneen kohdistuvat buuaukset ovat X-Pac-heatia), hän ei tee mitään viihdyttävää kehässä eikä hän tule koskaan muuttumaan paremmaksi.
Darien Fawks kirjoitti:Ja sitten Edge vastaan ECW:hen draftatty Matt Hardy. Aivan helkkarin upea matsi! Bookkauskaan ei ollut ihan mitään peruskauraa, vaikka Edge puskikin Mattia melko tutussa tilanteessa. Mutta oli kyllä uskomattoman hyvä matsi, yksi parhaita aikoihin. Matt veti moonsaultin, arm dragin ja enzuiqirinkin. Edge hyppäsi cross bodyn Mattin päälle köysiin. Todella vaihtelevaa menoa! Tätä lisää! Tätä lisää! Tätä lisää, please!
Kyllä, tästä olen samaa mieltä – Edge ja Matt kun ihan oikeasti vetivät loistavan TV-matsin. Toivottavasti nämä herrat pääsevät jonain päivänä kohtaamaan toisensa maailmanmestaruudesta.
Darien Fawks kirjoitti:Michellen nousu Natalyan ihmeellisesti submissionista oli täyttä kultaa ja todellinen OMFG-hetki. L-o-i-s-t-a-v-a-a!
No joo, olihan tuo nousu ihan näyttävä, mutta pitää kuitenkin muistaa se, että juuri tuon kaltaiset liikkeet ovat pahaksi vapaapainille; ne näyttävät äärimmäisen epäuskottavilta. Enkä kyllä sanoisi tuota matsia millään tavalla mahtavaksi, sillä mm. Cherry, Maryse ja Kelly esittivät äärimmäisen huonoa painia hiton heikkoine iskuineen kaikkineen. Etenkin Maryse oli täysin pihalla.
Darien Fawks kirjoitti:Sitten viikottainen Kozlov-squashi. Mutta mitä siitä! Yllättävän makea matsi tämäkin.
Minä en nähnyt kahden heel- lower midcarderin hitaassa brawlissa mitään makeaa. En näe mitään makeaa myöskään siinä, että Kozlovia (ja monta muutakin WWE-tulokasta) bookataan näin. Joo, Kozlov voittaa viikosta toiseen midcard- ja lower midcard -painijoita ja on kehässä varsin vakuuttava, mutta totuus on se, ettei voitot näistä pienistä tekijöistä saa yleisöä kiinnostumaan Kozlovista kunnolla. Muistatteko te, miten Brock Lesnar nousi heti vihatuksi painijaksi? Niinpä, hän meni suoraan asiaan ja otteli jo Backlashissa Jeff Hardya (muistaakseni) vastaan ja tuhosi muutaman kuukauden aikana legendoja Ric Flairista Hulk Hoganiin. Shannon Mooret ja Dominot eivät ole Flaireja ja Hoganeita.
Darien Fawks kirjoitti:Mysterio kävi puhumansa hieman hispaanofaneilleen. Ihan mukavaa nähdä häntäkin pitkästä aikaa. On se Mysterio äijä. Hän voi tehdä kivoja yllätyksiä RAW'ssa.
Tämä Mysterion puhe oli kyllä täysi floppi. Mies piti paljon taukoja ja oli muutenkin hieman sekaisin. Liekö Batista hakannut Reyn backstagella ja kuiskannut tämän korvaan jatkavansa tämän kiusaamista myös Raw'ssa jos tämä yrittää varastaa main event -paikan häneltä. :)
Darien Fawks kirjoitti:Main event. Umaga vastaan Batista. HIENOA! Turhaan sitä Batuakin Shitistaksi kutsutaan, minusta hän painii miltei poikkeuksetta hyviä matseja.
Tässä kohtaa nielaisin kahvia väärään kurkkuun. Katsohan tämä ottelu uudelleen ja seuraa, mitä Batista tekee ottelussa. Hän lepää paikallaan 90%, showboattaa 5% ja painii 5%.

Umaga: "How long do I still have to use this stupid submission hold? ;_;" Batista: "As... lääh... long as... puuh... it's necessary... puuh..."
- Intiaani
Darien Fawks kirjoitti:Tämä oli täydellinen SmackDown. TÄYDELLINEN!
Tämä oli kyllä ihan viihdyttävä show, mutta täydelliseksi SmackDowniksi en tätä missään nimessä nimeäisi huonon Domino–Kozlovin, heikon naisten matsin, tylsähkön Finlay & Hornswoggle – Hawkins & Ryderin ja alle kahden tähden main eventin takia. Ainoat hyvät asiat tässä show'ssa olivat Hardy–Edge ja alun sanaharkka Edgen ja Triple H:n välillä.

Undertakeria odotellessa...

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » Su 29.06.2008 17:47

Darien Fawks kirjoitti:
takaovi kirjoitti:Joo no kattelin lähinnä noita segmenttejä.

Matsit peruskauraa ja alkusegmentti peruskauraa? Huh huh! Kuten jo postauksessani selitin, oli alkusegmentti täyttä rautaa ja harvinaista sellaista. Myös matsit olivat poikkeuksetta erinomaisia, joten itse en todellakaan puhuisi "peruskaurasta". Huoh, määrittele se peruskaura!!! Paini on painia, se on totta. Olisi varmaan tosi harvinaista kauraa, kun Batista olisi ottanut singon ja ampunut sillä Umagaa, mutta Umaga olisi torjunut kilvellä ja lyönyt Batua miekalla, joka on tehty norsunluusta!
No ei tuo alkusegmentti ainakaan mitään rautaa ollut. Ei ollut oikein lainkaan jännitettä mukana ja se Batukan sekaantuminen ja heppoinen spear eivät sitä pelastaneet. Tripleltä ihan normaalisegmentti. Noitahan on viljelty RAW:ssakin vaikka kuinka.

Matsit olivat korkeintaan katsottavia. Tietysti TV matseiksi ihan menevää kamaa. Jotain tuosta Umaga/Batista matsistakin puuttui. Ei todellakaan mikään erinomainen matsi.

Ja peruskauran voisi selittää vaikka siten, että matsi joka on peruskauraa ei tarjoa mitään ihmeellistä, mutta ei nyt varsinaisesti floppaakkaan vaan on sellaista hyvää täytettä ohjelmalle. Miten sitä nyt sitten paremmin selittäisi. Matseissa ei ole sellaista jännitettä ja suuren urheilujuhlan tuntua mukana kuten PPV -tapahtumissa. No ei tietysti kuulukkaan olla ja siksi peruskauraa. Kyllähän noissa normi show:ssakin välillä on parempia kuin peruskauraa olevia matseja.

Niin ja tämähän on vain minun mielipiteeni.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 29.06.2008 18:00

Oli kyllä loistava jakso, mutta ei mikään ihan niin täydellinen, mitä Darien sanoi. Kuitenkin olen selvästi enemmän hänen kanssaan samoilla linjoilla kuin enskan. En viitsi tulla mukaan väittelyyn tässä välissä ja annan Darienin vastata e:lle, mutta sen vain haluan sanoa, että haluaisitko enska oikeasti katsoa mieluummin sellaista promootiota, mikä olisi täynnä jotain shawnmichaelseja, kuin WWE:tä. Minusta kun WWE:n hienous on nimenomaan vaihtelevuus, että rosterista löytyy hahmoja Evan Bournesta Great Khaliin. Niin ja BTW Umaga-Batista oli hieno matsi, Mark Henry ok workeri, Reyn puhe hieno ja tunteikas, ja Smackdown on virallisesti A-show.
Tirkka kirjoitti:Onkohan kellekään tullut muuten mieleen että tosta otsikosta vois pikkuhiljaa ottaa tuon sub-viittauksen pois... alkaa olla jo 1,5 vuotta aikaa siitä kun SmackDownin näkyminen subilla loppui.
On käynyt joskus mielessä.
WE BACK YA'LL?!

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Su 29.06.2008 18:42

Jack DiBiase kirjoitti:– – mutta sen vain haluan sanoa, että haluaisitko enska oikeasti katsoa mieluummin sellaista promootiota, mikä olisi täynnä jotain shawnmichaelseja, kuin WWE:tä.
Ehdottomasti.

Red Devil

Viesti Kirjoittaja Red Devil » Su 29.06.2008 18:54

Noniin. Terve kaikille olen uusi täällä!

Olipahan kertakaikkisen hieno Smackdown. Jakson alku promo Edgen ja Triple H:n välillä oli todella loistava, tuli ihan kylmät väreet selkään kun näki WHC mestarin ja WWE mestarin samaan aikaan kehässä. Odotan todella mielenkiinnolla mitä tulemaan pitää näiden kahden herran välillä.

Kane & Big Show vs MVP & Mark Henry

Ihan perusmättöä isoilta kavereilta, ei painillisesti mitään kultaa, mutta ei täyttä paskaakaan. Niin kuin tuolla aiemmin jo sanottiin, Mark Henry ei ole niin huono kuin monet luulevat.
Pakko sanoa että hiukan kuitenkin harmittaa Henryn ottaminen mukaan tuohon NOC:n matsiin ECW mestaruudesta, sillä elätellin toiveita että Kane olisi tehnyt heel turnin Big Show:ta vastaan.

Finlay & Hornswoggle vs Hawkins & Ryder

Show:n ainut huono ottelu oli tämä, Hornswoggle toimii hienosti Finlayn managerina ja tällaisena otteluihin sekaantujana, mutta ei todellakaan painijana. WWE ikävä kyllä tuhoaa todenäköisesti NOC:ssa WWE Tag Team vyöt tekemällä näistä kahdesta mestarit.

Edge vs Matt Hardy

Erittäin hieno kohtaaminen Mattin ja Edgen välillä, todella vauhdikasta menoa ja yleisö oli ihailtavan hyvin mukana, nämä kaksi saavat aina otteluista hyviä. Matt Hardya saisi minusta alkaa pushaamaan jo pikkuhiljaa isompiin kuvioihin, vaikka näin aluksi jonkun iso vyön haastajaksi, ei välttämättä heti mestariksi.

Maryse, Victoria & Natalya vs Cherry, Michelle & Kelly

Pakko olla samaa mieltä muiden kanssa, tämä ottelu oli aivan upea. Kellyltä tuli todella hienoja liikkeitä, niin ikään Michelleltä. En huomannut koko ottelussa ainuttakaan virhettä, voisi oikeastaan sanoa että viimeisen vuoden paras naisten ottelu.
Tuota nyt ihmettelin että jotkut yllättyivät Michellen hyvistä otteista, minä ainakin olen huomannut aikoja sitten että mimmi on kehittynyt ihan mielettömästi. Ehdottomasti WWE:n parhaimpia divoja painillisesti sekä ulkonäöllisesti.

Vladimir Kozlov vs Domino

Ensinmäinen vähän kovemman luokan haastaja Kozloville ja siitäkin hän selviytyi todella hyvin, olen oikeastaan yllättynyt positiivisesti Kozlovista, samoin Dominosta, pushia vaan hänellekkin. Niin ja Kozloville saisi laittaa themeksi vaikka Venäjän kansallislaulun tai jotain.

Mysterion jäähyväispuhe oli hieno ja myöskin Batistan ja Reyn halaus oli mukavaa katseltavaa. Nyt vaan Rey Jerichoa vastaan IC kuvioihin.

Batista vs Umaga

Ei nyt suoraansanoen mikään erikoinen ottelu, mutta lopetus oli hyvä, kun La Familia hyökkäsi ja Triple H tuli pelastamaan Batistan.

Kokonaisuudessaan parasta Smackdownia vähään aikaan, hommahan sen kuin paranee ensi viikolla kun mukaan tulevat Mr. Kennedy ja Jeff Hardy.

Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Su 29.06.2008 19:09

enska kirjoitti:juuri tuon kaltaiset liikkeet ovat pahaksi vapaapainille; ne näyttävät äärimmäisen epäuskottavilta..
Että mitä? Ei se minusta yhtään epäuskottavalta näyttänyt. Ihan toimivalta omasta mielestäni se näytti.
enska kirjoitti:Enkä kyllä sanoisi tuota matsia millään tavalla mahtavaksi, sillä mm. Cherry, Maryse ja Kelly esittivät äärimmäisen huonoa painia hiton heikkoine iskuineen kaikkineen.
Luinko minä puolestani nyt oikein? Tämä oli viihdyttävintä painia, mitä WWE on pystynyt tällä naisrosterilla tarjoamaan tähän mennessä. Cherry toimi mielestäni hyvin. Hän vaan käyttää bulldogeja ym. gimmickinsä takia, näin ainakin uskoisin. Kellylta puolestaan näimme aivan fantastisen Roll-Upin (hurracanrana -tyylinen) ja neiti näyttää kyllä kehittymisen merkkejä - ja on kyllä näyttänyt niitä jo muutaman viikon ajan. Marysella tosin oli tuo painiminen vielä hieman hakusessa, siksi en suosittelisi häntä vielä tässä vaiheessa kehään.
enska kirjoitti:Etenkin Maryse oli täysin pihalla.
Tämä taisi olla ainoa lause viestissäsi, jossa yhdyn samaan mielipiteeseen. Hänellä oli liikkeet vielä vähän hakusessa sekä jonkinlaista jännittyneisyyttä ja hosumista on havaittavissa. Parin-kolmen kuukauden treenin jälkeen hän voisi jopa saada ihan viihdyttävää materiaalia aikaiseksi.

EDIT:
Vladimir Kozlov vs Domino
Tuossa ottelussa minulle tuli sellainen "OMFG" -hetki Vladimirin tehdessä erittäin onnistuneen sekä "kauniin" Belly-To-Belly Suplexin. Yleisökin kuulosti erittäin yllättyneeltä.
Genghis Khan kirjoitti:Muhun iskee parhaiten etuvasemmalta lähtenyt nopea suora.

Scourge

Viesti Kirjoittaja Scourge » Ma 30.06.2008 02:37

Draftin seurauksena Smackdown on mielestäni mielenkiintoisempi kuin moneen vuoteen. Odotan vain vesi kielellä Undertakerin paluuta, että nähtäisiin Taker vs Hunter feudi. En ole vielä koskaan nähnyt kyseisten herrojen kohtaamista, vaikka olen seurannut lajia jo vuodesta 2004. Vielä kun pääselostajaksi saatiin Jim Ross ärsyttävän Michael Colen tilalle, niin uskon että Smackdown tulee nostamaan tasoaan huomattavasti. Vihdoinkin main eventissä on tarjolla jotain muuta kuin iänikuisia Edge vs Batista/Undertaker matseja.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 30.06.2008 08:45

Scourge kirjoitti:Odotan vain vesi kielellä Undertakerin paluuta, että nähtäisiin Taker vs Hunter feudi. En ole vielä koskaan nähnyt kyseisten herrojen kohtaamista, vaikka olen seurannut lajia jo vuodesta 2004.
Hanki Wrestlemania X-7.
WE BACK YA'LL?!

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ma 30.06.2008 11:26

Itse suosittelen luonnollisesti kyseisen tapahtuman katsomista myös, koska kyseessä on kaikkien aikojen paras wrestlemania. Mutta ei se nyt ole silti liian usein jos HHH ja UT feudaisivat taas, kun edellisestä kerrasta on jo se yli 7 vuotta.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Inkfish

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ma 30.06.2008 12:32

Kyllähän Undertaker ja Triple H kohtasivat myös King Of The Ring 2002 'ssa, eikä sekään mikään huono tapahtuma ollut. Toki eihän tuo matsi ollut niin tasokas kuin WrestleMania X-7 'ssa.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Pe 04.07.2008 17:12

Tämän viikon Smackdown jatkaa draftin jälkeistä ilotulitusta. Huikeaa meininkiä alusta loppuun, eikä tullut mieleenkään käyttää alkuvuodesta niin tutuksi tullutta kelausnappia.

Alkusegmentissä HHH ja MVP vetivät ihan mukavaa settiä, ja lopuksi Vickie tuli keräämään heatit. Sanoi Vickiesta ja hänen roolistaan mitä vain, fakta on, että hän on tämän hetken overeimpia heelejä koko promootiossa. Meinasin tukehtua hodariini, kun Tripla kehui Edgen olevan nero, kun menee pomon kanssa naimisiin, päästäkseen uralla eteenpäin. MVP veti yllättävän facemaisesti, mutta en usko sen johtavan mihinkään.

Diva-vyö esiteltiin tänään ja vaikka sen ulkonäkö varmasti jakaa mielipiteitä, minusta se näytti ihan hyvältä. Nattie oli värjänny hiuksensa, eikä näytä Beth Phoenix -kloonilta. Itse matsi oli naisten osalta hyvää kilpailua alusta loppuun, eikä mitään suurempia mokia nähty. Viihdyttävä segmentti kaikin puolin. Mestaruusmatsi tulee siis olemaan Nattie vs. Michelle, mikä kuulostaa varsin hyvältä. Michelle on kehittynyt paljon ja Nattie pystyy kantamaan hänet katsottavaan otteluun.

Edge on loistavuutta pelkästään saapuessaan areenalle ja kävellessään käytävällä. Hitto, että mies vetää roolinsa hienosti.

Seuraavaksi Vickien rankaisuna Edgeheadit kohtasivat Jessen ja Festusin. En tiedä miksi, mutta jotenkin Festusin matsit ovat aina todella viihdyttäviä. Niin myös tällä kertaa, kun Festus pisti kunnolla haisemaan, niinsanotusti. Matsin jälkeen Edge tuli ja nähtiin kunnon beatdown, kun katatoonisessa tilassa ollut Festus ei pystynyt puolustautumaan, kun kello oli soinut matsin päätökseksi. Edge ja Festus tekivät tästä segmentistä hyvän.

Vickie ja Edge riitelevät. Molemmilta hyvää näyttelemistä. Lopulta Vickie heittää Edgen ulos.

Jeff Hardy vs. John Morrison. Muistaakseni näitä matseja nähtiin joskus pari vuotta sitten, mutta näytti kun he olisivat painineet toistensa kanssa joka ilta viimeiset kaksi vuotta. Hyvät kemiat + riittävästi aikaa = loistava telkkarimatsi. En olisi etukäteen uskonut, että tästä olisi tullut näin hyvä, vaikka molemmista painijoista tykkäänkin. Tästä vaikka maksaisi, jos vielä enemmän saisi.

US-mestaruus fatal 4 way tarjosi myös viihdyttävyyttä. Neljä painijaa, jotka soveltuvat hyvin tämmöiseen spottailuun vetivät kaikki hyvän show'n. Näiden ympärille + Umaga ja MVP saisi rakennettua hyvän titteliskenen, vaikka tosin vyö onkin tällä hetkellä ECW:ssa.

Loppuun vielä lisää Edgeä ja loistava promo. Ainoastaan tuon hieman pilasi Vickien järkyttävä korvaträjäyttävä ylinäytteleminen aivan lopussa. No ainakin La Familia on sitten kuollut ja kuopattu.

Loistojakso, ei voi muuta sanoa. WWE-innostus on varmaan korkeammalla kuin muutamaan vuoteen.
WE BACK YA'LL?!

kurhela
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kurhela » Pe 04.07.2008 17:49

Ehdottomasti todella viihdyttävä show kaikin puolin. Tuo paljon suosittu kelaus jäi jälleen minun osaltani vaille käyttöä. Hieman häiritsevän ylireagoiva lopetus Vickien suhteen, mutta toisaalta mitäpä sillä on suurempia väliä. Mutta hienosti oli järjestetty tämänkin suhteen kariutuminen. Ei mitään turhan viihteellisiä pettämisiä jne. Vaan pelkästään Edgen persoonalle ominainen itsekeskeisyys. Fatal four way-, sekä Hardy vs. Morrison -ottelut olivat hyvin viihdyttäviä vääntöjä, eivätkä muutkaan 2 ottelua olleet huonoja vaan ihan siinä perustason paikkeilla.

Eipä muuta kuin maanantaita odottelemaan. En oikein muistakaan aikaa, koska sekä Raw, että SmackDown olisivat olleet yhtäaikaa näin mielenkiintoista katsottavaa!

Red Devil

Viesti Kirjoittaja Red Devil » La 05.07.2008 12:01

Erittäin hyvä show, parasta SD:tä aikoihin. Vaikuttaa hiukan siltä että Edge olisi tekemässä Face turnia? Vickien turn tuskin onnistuu, tai sitten molemmat pysyvät heelinä, jokatapauksessa odotan mielenkiinnolla mitä seuraavissa jaksoissa on tuloillaan.
MVP:n ja Triple H:n segmentti oli outo, MVP käyttäytyi kun face. Toivottavasti hänelle ei nyt turnia tule, sillä hän on loistava tämän hetkisessä roolissaan.
Hiukan rennompaa keskustelua kiekosta, rekisteröidy www.vaihtoaitio.net

enska

Viesti Kirjoittaja enska » La 05.07.2008 15:41

Eipä jäänyt tästä jaksosta oikeastaan mitään sanottavaa, kun Jack kertoi jo kaiken tarpeellisen, mutta muutamasta asiasta olen Jackin ja Red Devilin kanssa eri mieltä.
Jack DiBiase kirjoitti:US-mestaruus fatal 4 way tarjosi myös viihdyttävyyttä. Neljä painijaa, jotka soveltuvat hyvin tämmöiseen spottailuun vetivät kaikki hyvän show'n. Näiden ympärille + Umaga ja MVP saisi rakennettua hyvän titteliskenen, vaikka tosin vyö onkin tällä hetkellä ECW:ssa.
Mielestäni Kennedy ja Umaga voisivat olla paremminkin sopiva lisäys WWE-mestaruuskuvioihin kuin US-mestaruuskuvioihin. Etenkin Umaga, joka on urallaan otellutkin jo suurimmista vöistä, olisi ehdottoman kova lisäys vyötaisteluihin, mutta myös Kennedy, joka saa viikosta toiseen kovempia poppeja, voisi piristää lähitulevaisuudessa luultavasti Edgen, Undertakerin ja Triple H:n ympärillä pyörivää mestaruuskarusellia hyvin. MVP, Shelton, Matt ja Chavo, jotka tuskin ikinä tulevat päämestaruuksista taistelemaan, sen sijaan ovatkin sopivia veijareita tuon US-divarin tähdiksi, eikä esim. Dominon, BDV:n, DH Smithin, Carliton ja Brian Kendrickin lisääminen sitä ainakaan värittömämmäksi tekisi. Onpahan muuten erinomaisen värikäs roster SmackDownilla; painijoita riittää ihan jokaiseen divariin ja vieläpä runsaasti.
Red Devil kirjoitti:MVP:n ja Triple H:n segmentti oli outo, MVP käyttäytyi kun face. Toivottavasti hänelle ei nyt turnia tule, sillä hän on loistava tämän hetkisessä roolissaan.
Minä taas toivoisin MVP:lle face turnia, sillä uskoisin hänen toimivan äärimmäisen hyvin The Rockin tyylisenä suunsoittaja-facena. Heelinä mies vetää kyllä ihan hyviä promoja ja saa välillä kovaakin heatia niskaansa (välillä miehen live-sisääntuloissa hän saa kuitenkin ns. Haas-popit, eli ei juuri ollenkaan reaktiota yleisöltä), mutta facena hänelle voisi aueta portti sinne *gasp* main event -kuvioihin ja ehkäpä jonain synkkänä iltana jopa päämestaruustaistoihin. Toivottavasti bookkaajat eivät kuitenkaan hätäilisi tämän face turnin kanssa, vaan ajoittaisivat sen niin, että MVP oikein puhkeaisi kukkaansa pitkän rakentelun ja sopivan turn-hetken seurauksena.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 05.07.2008 19:33

Aivan uskomaton jakso kyllä. Kaikki esiintyivät todella edustavasti. Triplen kommentti sai minut melkein tukehtumaan kieleeni...

Edge on paras. Tämä jakso sen viimeistään näytti. Tosissani voin sanoa, että itkin lopussa vuolaasti. Olisi Vickie hieman vähemmän voinut huutaa, mutta en sanoisi tuota ylinäyttelemiseksi. Miestään rakastavasta naisesta tuli ensin leski ja sitten hän luuli löytäneensä uuden rakkauden (kayfabessa), mutta tämäkin kariutui aivan yllättäen. Ja Edgekin vielä meinasi jotain lokaa heittää niskaan promossaan.

SmackDown on parempaa viihdettä kuin kenties koskaan. Ei todellakaan mikään B-show, A2-show ennemminkin.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Cristaa

Viesti Kirjoittaja Cristaa » Su 06.07.2008 16:38

En ole iitkiin aikohin katsonut SDtä tai RAWia koska eno le edes muitanut tai kerennyt. -.-' Mutta jokatapauksessa tiedättekö jotakin nettisivua (muu kuin youtube) josta voisni katsoa SD ja miksei RAWnkin ilmaiseksi?
Kiitos :)
-Cristaa

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 06.07.2008 17:02

Cristaa kirjoitti:Mutta jokatapauksessa tiedättekö jotakin nettisivua (muu kuin youtube) josta voisni katsoa SD ja miksei RAWnkin ilmaiseksi?
Täältä löytyy. Ole hyvä vain. :)
WE BACK YA'LL?!

Cristaa

Viesti Kirjoittaja Cristaa » Su 06.07.2008 17:19

Joo no kiitti vaan, olen kyllä jo lukenu säännöt :?
-Cristaa

Jers1

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Su 06.07.2008 17:23

Jack DiBiase kirjoitti:
Cristaa kirjoitti:Mutta jokatapauksessa tiedättekö jotakin nettisivua (muu kuin youtube) josta voisni katsoa SD ja miksei RAWnkin ilmaiseksi?
Täältä löytyy. Ole hyvä vain. :)
Valitettavasti vain käyttäjät, joille on erikoisoikeuksia voivat lukea aiheita tässä foorumissa.

Ontopic: Aika "helposti" noinkin "vahva" suhde murtui. No, eipähän enää tarvitse katsoa Vickien ja Edgen imuttelua. U.S-mestaruusoottelu oli illan parasta antia, ja Jeff vs. Morrison ei myöskään ollut kehno! Milloin tuo Diva-mestatuusottelu muuten käydään?
We need CM Punk!

Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Su 06.07.2008 20:33

jers1 kirjoitti:Milloin tuo Diva-mestatuusottelu muuten käydään?
Olen melko varma, että tuosta vyöstä kamppaillaan ensimmäisen kerran Great American Bashissa.
Genghis Khan kirjoitti:Muhun iskee parhaiten etuvasemmalta lähtenyt nopea suora.

Lukittu