Royal Rumble '15 @ Pakila (31.1.2015)

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
The Rocker

Re: Royal Rumble 2015 -saunailta

Viesti Kirjoittaja The Rocker » La 29.11.2014 22:19

Borga kirjoitti:Mitä jengi ny selittää? Aivan sama onko ollut "vihamielinen" tunnelma foorumilla. Tää on vaan virtuaalista kikkelin kasvatusta koko homma p****le! Livenä kuitenkin juttu luistaa ja kaikilla varmasti h**vetin hauskaa yhdessä. Ei kukaan täältä muakaan tunne ja varmaan vetänyt herneet joistain mun jutuista tms, mut lupaan ettei kukaan lähe saunaillasta ajatellen, et olipa toi joonas idiootti. Tai ehkä vähän, en tiedä.
Niin. Vähän tiukempaa ollut väittely ja enemmän menty toisten ihon alle. Kyllähän tuollaiset sitten livetilanteessa poistuvat. Tuskin hirveästi viitsitään vanhoja vääntöjä muistella foorumilta. Tai jos viitsitään niin sitten voi ottaa uusintaa hyvässä hengessä ja kivassa nousuhumalassa.
BTW, tuli vastaus yhdestä mestasta:
Hei,

Kumpikin tiloista olisi vielä vapaana. Pakilan tila soveltuisi ehkä paremmin teille.
Tiloista löytyy mm iso tv ja videotykkikin on erillisessä neuvotteluhuoneessa.
Tilat ovat käytössänne klo 24.00 saakka hintaan 350 eur ja lisäaika klo 03.00 saakka on 100 eur lisämaksu.
Tiloihin voitte tulla klo 17.00 tai jo aikaisemminkin.

Terv. Mika Hautala p. 050-2311
http://www.vuokrasauna.fi
Eli vuokrasauna.fi, tsekatkaa toi mesta. Kiinnostaako? Ainakin h**vetin halpa, 450e olisi klo 17-03 tai vielä aikaisemmin! Se on joillekin vähän sivussa (Länsi-Pakila), mut stadista menee suoraan tohon eteen dösä noin 20min, eli ei paha. Voin tulla vaikka oppaaksi itse kaikille sitä tarvitseville.
Pakilassa en olekaan tainnut olla. Käy minulle ainakin. Toki Dorianille Kantsun keikka olisi vain pyörähdys takapihalla ja itsekin osaisin sieltä kaiketi pois aika tukevissakin sooseissa.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

kossi5

Viesti Kirjoittaja kossi5 » La 29.11.2014 22:26

Asun muuten parin kilsan päässä tosta ja olisi mahdollisuus majoittaa joku yksinäinen sielu.
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

Dorian

Viesti Kirjoittaja Dorian » La 29.11.2014 22:41

The Rocker kirjoitti:Toki Dorianille Kantsun keikka olisi vain pyörähdys takapihalla ja itsekin osaisin sieltä kaiketi pois aika tukevissakin sooseissa.
Tarkennus: entisellä takapihalla. Toki vaikka mies lähtikin Kantsusta, niin Kantsu ei miehestä.

Pakila sopii ainakin mulle enemmän kuin hyvin, kun Kehän varrella asunkin. Busseja tuohon kulkee tosiaan ainakin päiväsaikaan hyvin.

Niin ja mistä h**vetin vihamielisestä ilmapiiristä täällä puhutaan? Eiköhän kunnon katkisbileissä yhestä homoasiastakin ihan yhteisymmärrykseen päästä.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:

SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]

Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]

Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]

Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]

Dorian

Viesti Kirjoittaja Dorian » La 29.11.2014 23:22

Ei vaan tehdään juna.

Ja tosiaan tuota Pakilan mestaahan ei ole hinnallakaan pilattu, vaan jo reilulla kymmenelläkin osallistujalla hinta saadaan ihan siedettäväksi.

ViiZei

Viesti Kirjoittaja ViiZei » La 29.11.2014 23:36

Joo me Enskan kanssa ollaan tuota jo katsottukin ja tarkoitus on ollu soittaa sinne. :tu: aktiivisuudesta, Borga!
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

Dedu

Viesti Kirjoittaja Dedu » Su 30.11.2014 02:01

ViiZei kirjoitti:Nyt siis puuttuu vielä yli kymmenen, jos lasketaan äänestyksen mukaan. Rohkeasti loputkin mukaan! Ja muistakaa, jos haluatte varmistaa paikkanne, niin ilmoittautukaa ennen tämän viikon sunnuntaita (31.11.).
Jännä ettei kukaan tainnut kiinnittää tähän huomiota, mutta tässä kuussa ei ole 31 päivää :o

Mutta itse asiaan: koitan vielä kysellä yhdeltä frendiltä jos tämä onnistuisi tarvittaessa majoittamaan ja laskeskelen sitten menoja uusiksi. Itse tosiaan olen tällä hetkellä hiukan köyhähkö, niin pelkästään matkojen suhteen hiukan laskeskelen miten tuo menee. Autolla maksaa ainakin 40€, junolla 70€. Onko ketään muuta joka olisi tulossa Kymenlaaksosta päin tai sen kautta? Tai esim. Lahden kautta?
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Su 30.11.2014 13:18

Borga, tuo Pakilan tila vaikuttaa täydelliseltä. Luulin, ettei siellä ole videotykkiä, mutta vielä mitä!

Ehdotan, että varaamme tuon (17.00–3.00). Hinta olisi siis 450 € eli tämänhetkisen tilanteen mukaan 22,50 € per lärvi. Jos saamme vaikka viisi lisäihmistä (mikä on täysin mahdollista), hinta tippuu jo 18 euroon.

Vastalauseita? :-$

ViiZei

Viesti Kirjoittaja ViiZei » Su 30.11.2014 15:01

Hoitaako Borga tuon varauksen, kun on ollut sinne yhteydessä? Ehdotan, että laitat tähän topikiin tilitiedot, niin kaikki osallistuneet voivat sulle ton rahan siirtää. Lisäksi olin havaitsevinani, että jotkut ulkopuoliset haluaisi sponsoroida tapahtumaa :wink:

Laitan vielä päivitetyn nimilistan ulos tässä jonkun ajan päästä.
Big Show ja Kane

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Su 30.11.2014 15:18

ViiZei kirjoitti:Hoitaako Borga tuon varauksen, kun on ollut sinne yhteydessä? Ehdotan, että laitat tähän topikiin tilitiedot, niin kaikki osallistuneet voivat sulle ton rahan siirtää. Lisäksi olin havaitsevinani, että jotkut ulkopuoliset haluaisi sponsoroida tapahtumaa :wink:

Laitan vielä päivitetyn nimilistan ulos tässä jonkun ajan päästä.
Miten tuo maksu siis menee, kun eihän osallistujalista ole selvillä ennen lähempänä eventtiä. Itselläni ei muutenkaan ole juuri nyt varaa maksaa tuota summaa.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

ViiZei

Viesti Kirjoittaja ViiZei » Su 30.11.2014 15:24

Niin kauan ku tuo on varaamatta, niin niin kauan joku toinen porukka sen voi varata. Varataan se nyt ja kerätään forumisteilta rahat pois sen mukaan, että koska se pitää maksaa.
Big Show ja Kane

Borga

Viesti Kirjoittaja Borga » Su 30.11.2014 16:38

Juu mä voin hoitaa.

Mä vahvistan varauksen nyt, laittelen tänne sit infoa, että koska pitää maksaa ja jos on jotain muuta kerrottavaa! Katotaan sit tarkemmin.

Borga

Viesti Kirjoittaja Borga » Su 30.11.2014 17:23

No ei mennyt kaverilla kauaa vastata! Eli tässä infoa, taitaa hieman helpottaa esim. Darienin tilannettakin :)

Tila on nyt meille varattu 31.1.2015 klo 17-03 ja maksaa 450e. Laskua laittelee myöhemmin tulemaan, eräpäivä tulee olemaan vasta tammikuun alussa! Eli kunhan saan vielä uutta vastausta jannulta, niin voisi vaikka sopia, että kaikkien tulijoiden pitää maksaa mun tilille summa vaikkapa viikko ennen laskun eräpäivää, niin tällöin siinä on vielä viikko aikaa säätää, jos tulee esim. matti myöhäsiä vielä mukaan tms. Myös tämän takia rahoja ei edes kannata aiemmin mulle maksaa, sillä kuten Darra sanoi, olisi v-mäistä alkaa pennosia makselemaan kaikille takaisin. Toisaalta, jos näin kävisi, niin voihan vaikka ylimääräisillä rahoilla ostaa jengille viinaa... :D

Mutta näin! Toivottavasti jengi nyt sitten on tosissaan mukana, sillä mesta on varattu perkule! Paini-ilta häämöttää kalenterissa, 2kk jäljellä!

Jos kaikille käy, niin ehdottaisin, että nytkun sijainti, aikataulu ja hinta on tiedossa, niin kaikki vielä laittaisi minulle yksitysviestinä sitovan ilmoittautumisen 14.12. klo 12 mennessä! Ilmoittautumisen voisi tehdä sillä olettamuksella, että maksu tulee olemaan max 30e, vaikka siis todennäköisesti n. 22e, ehkä jopa vähemmän. Mutta jos on totaalisen mahdotonta vuodenvaihteen tienoolla maksaa 30 euroa tästä illasta, niin minun mielestä ei kannata edes ilmoittautua, sillä muutaman euron tähden ei kannata lähteä sähläämään.

Dorian

Viesti Kirjoittaja Dorian » Su 30.11.2014 17:44

=D> Messissä toki, jos ei ihmeitä tapahdu kun tuohon hintaan saatiin. Laitan vielä virallista ilmoo yksärillä + massii jne tässä ens viikolla, kun palautukset tulee ja selviää miten halvalla/kalliilla selviän auton taannoisesta mälläämisestä. 30 egee ei kyl pitäs olla mikään ongelma, sitten pitäis toki vielä selvittää muijan työvuorot ettei vaan osu tuolle viikonlopulle.

Edit: ei pitäisi olla muijalla duunia tuolloin, joten eiköhän tässä megessä olla. Sit vaan muutkin messiin \:D/
Viimeksi muokannut Dorian, Su 30.11.2014 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViiZei

Viesti Kirjoittaja ViiZei » Su 30.11.2014 17:50

Ihan oikeasti lopettakaa tuo turhanpäiväinen paskanjauhanta. Koko ajan tärkeää infoa katoaa noiden turhien viestien sekaan. Roskakoriin on luotu topikki noille jutuille (Darien, Pheno, DMW...)

Tässä siis päivitetty osallistujalista, sulkeissa epävarmemmat tapaukset (kertokaa, jos olen/en ole sulkenut teitä oikein):

1.Enska
2.Viizei
3.What
4.Kossi5
5.Darien Fawks
6.Borga
7.YP (7-up :D)
8.Ozzgary
9.Rocker (the)
10.Dorian
11.Kenitys
12.Saimou
13.Ekiraw
14.Eciuj
15.Tony-man
16.Rico
17.Pyyja
18.Reno Hex
19.Migu.22
20.Show Stopper
(21.zemppari)
Big Show ja Kane

Saimou
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Saimou » Su 30.11.2014 22:38

ViiZei kirjoitti:Ihan oikeasti lopettakaa tuo turhanpäiväinen paskanjauhanta. Koko ajan tärkeää infoa katoaa noiden turhien viestien sekaan. Roskakoriin on luotu topikki noille jutuille (Darien, Pheno, DMW...)

eCiuj

Re: Royal Rumble '15 @ Pakila (31.1.2015)

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Ma 01.12.2014 15:18

Dorian tietää käytännön jota käytetään kun järkätään vierasreissuja joihinkin matseihin. Ilmoittaudutaan, maksetaan ja joko tullaan paikalle tai ei. Jos haluaa mukaan mutta on epävarma niin joko ilmoittautuu ja maksaa vaikkei pääsisikään (itse teen näin), tai sitten on ilmoittautumatta ja antaa muiden hoitaa tämän. Helpotat hirveästi koko hommaa. Jos sattuu sen muutaman kympin maksamaan etukäteen eikä pääsekään niin ei kenenkään talous voi siihen kaatua. Itsellähän ei ole edes pienintäkään hajua mitä tekisin kun kello lyö kolme ja lennän ulos Helsingin yöhön :D.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Borga

Viesti Kirjoittaja Borga » Ma 01.12.2014 15:30

Tuolta saatu siivottua noita turhia jauhamisia, niin päivitän tähän siis vielä:

Laittakaa minulle yksityisviestinä sitova ilmoittautuminen 14.12. klo 12 mennessä!

Paikka on vuokrasauna Helsingin Pakilassa, Pakilantie 71. Klo 17-03 tilat varattu ja tulee maksamaan todnäk noin 23e/naama, mutta ilmoittautukaa varmuuden vuoksi sillä lupauksella, että pystytte maksamaan 30e! Ei sitten tule ikäviä yllätyksiä.

Alan keräilemään rahoja joskus joulua ennen, mutta todnäk "eräpäivä" on viimeistään 1.1.2015. Eli tämä varmasti helpottaa joidenkin ilmoittautumista, jos rahat tiukassa tällä hetkellä.

edit: http://www.vuokrasauna.fi on siis paikka tarkalleen. Huomioikaa kuvissakin näkyvä bilispöytä tiloissa 8)

Borga

Viesti Kirjoittaja Borga » Ti 02.12.2014 09:31

Tiedoksi, noihin tiloihin pääsee sitten jo klo 15 alkaen, eikä tule lisäkustannuksia!

Lisäksi, haluaako jengi roudata omat pyyhkeet mukaan, vai maksetaanko 2e/nuppi pyyhevuokraa? Itse olisin noiden vuokrapyyhkeiden kannalla, säästää vaivaa halvalla.

Lisäksi vähän infoa siivouksista, jos jotain kiinnostaa. Vuokraisäntä kirjoitti näin:
Perussiivous kuuluu hintaan mutta teidän tulee huolehtia omien roskienne laitosta roskiksiin sekä tyhjien pullojen ja tölkkien laittamisesta jätesäkkeihin.
Not bad.

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Ti 02.12.2014 11:51

Borga kirjoitti:Lisäksi, haluaako jengi roudata omat pyyhkeet mukaan, vai maksetaanko 2e/nuppi pyyhevuokraa? Itse olisin noiden vuokrapyyhkeiden kannalla, säästää vaivaa halvalla.
Kannatan vuokrapyyhkeitä, se kun on ärsyttävää raahata märkää pyyhettä repussa pitkin Suomea.
Borga kirjoitti:Tiedoksi, noihin tiloihin pääsee sitten jo klo 15 alkaen, eikä tule lisäkustannuksia!
Awesome! =D>

ViiZei

Viesti Kirjoittaja ViiZei » Ti 02.12.2014 15:37

Jes vaikuttaa hienolta. Nyt tuo aikakin alkaa olemaan jotain sellaista, mitä omassa päässäni olen alusta asti suunnitellut. Jos joku ei halua vuokrapyyhettä, niin ilmoittakoot tästä Borgalle yksityisviestillä. Ei mua kyllä nappaa "raahata märkää pyyhettä repussa pitkin Suomea."
Big Show ja Kane

Jomppa

Viesti Kirjoittaja Jomppa » Ti 02.12.2014 19:10

Vaikuttaa niin mielenkiintoselta idealta, että mukana ollaan!

Borga

Viesti Kirjoittaja Borga » Ti 02.12.2014 20:25

Jomppa kirjoitti:Vaikuttaa niin mielenkiintoselta idealta, että mukana ollaan!
Siitä vaan sitten ilmoittautumaan, muutamaa viestiä ylempänä mainitsenkin vähän yksityiskohdista. Eli yksityisviestiä minulle, niin ei tule väärinkäsityksiä. :)

Tähän asti ilmoittautuneet:
  • Borga
    enska
    kossi5
    Saimou
    YP
    ViiZei
    Show_Stopper
    eCiuj
    pyyja
    Migu.22
    Dorian
    The Rocker
    Darien Fawks
    What
    ToNy-MaN
    Ozzgary
    EkiRaw
    Ahma
    Reno Hex
    Rico
Hyvin on vielä aikaa muidenkin janttereiden laitella viestiä! Mutta mitä aikaisemmin sitä parempi, luonnollisesti. :applause:

edit: lisätty osallistujia. 20 hlö! =)

Borga

Viesti Kirjoittaja Borga » Pe 05.12.2014 11:24

Väliaikatietoa. Editoitu edelliseen osallistujat, juuri tuli 20. ilmoittautuminen!

Eli, selvennykseksi, tällä määrällä hinnaksi tulisi 22,50e/hlö, plus 2e/hlö pyyhevuokra, mikä kannattaisi varmaan suoraan kaikille ottaa. Eli 24,50e on MAKSIMI, mitä tulee maksaa!

Oottelen vielä vastauksia saunapomolta, että onko tiloissa wifi ja onko laitteissa HDMI-liitäntä.

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Pe 05.12.2014 20:44

Borga kirjoitti:Väliaikatietoa. Editoitu edelliseen osallistujat, juuri tuli 20. ilmoittautuminen!

Eli, selvennykseksi, tällä määrällä hinnaksi tulisi 22,50e/hlö, plus 2e/hlö pyyhevuokra, mikä kannattaisi varmaan suoraan kaikille ottaa. Eli 24,50e on MAKSIMI, mitä tulee maksaa!

Oottelen vielä vastauksia saunapomolta, että onko tiloissa wifi ja onko laitteissa HDMI-liitäntä.
Selvitä vielä että onko siellä ghettoblasteri. Sen kauttahan saa hyvin musiikkia kuulumaan.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Borga

Viesti Kirjoittaja Borga » Pe 05.12.2014 22:55

The Rocker kirjoitti:
Borga kirjoitti:Väliaikatietoa. Editoitu edelliseen osallistujat, juuri tuli 20. ilmoittautuminen!

Selvitä vielä että onko siellä ghettoblasteri. Sen kauttahan saa hyvin musiikkia kuulumaan.
Kyllä siellä jotain on, sanoi, että on "TV ja musiikkilaitteet", eiköhän meille riitä :D

Vastaa Viestiin