No ei mennyt kaverilla kauaa vastata! Eli tässä infoa, taitaa hieman helpottaa esim. Darienin tilannettakin
Tila on nyt meille varattu 31.1.2015 klo 17-03 ja maksaa 450e. Laskua laittelee myöhemmin tulemaan, eräpäivä tulee olemaan vasta
tammikuun alussa! Eli kunhan saan vielä uutta vastausta jannulta, niin voisi vaikka sopia, että kaikkien tulijoiden pitää maksaa mun tilille summa vaikkapa viikko ennen laskun eräpäivää, niin tällöin siinä on vielä viikko aikaa säätää, jos tulee esim. matti myöhäsiä vielä mukaan tms. Myös tämän takia rahoja ei edes kannata aiemmin mulle maksaa, sillä kuten Darra sanoi, olisi v-mäistä alkaa pennosia makselemaan kaikille takaisin. Toisaalta, jos näin kävisi, niin voihan vaikka ylimääräisillä rahoilla ostaa jengille viinaa...
Mutta näin! Toivottavasti jengi nyt sitten on tosissaan mukana, sillä mesta on varattu perkule! Paini-ilta häämöttää kalenterissa, 2kk jäljellä!
Jos kaikille käy, niin ehdottaisin, että nytkun sijainti, aikataulu ja hinta on tiedossa, niin
kaikki vielä laittaisi minulle yksitysviestinä sitovan ilmoittautumisen 14.12. klo 12 mennessä! Ilmoittautumisen voisi tehdä sillä olettamuksella, että maksu tulee olemaan max 30e, vaikka siis todennäköisesti n. 22e, ehkä jopa vähemmän. Mutta jos on totaalisen mahdotonta vuodenvaihteen tienoolla maksaa 30 euroa tästä illasta, niin minun mielestä ei kannata edes ilmoittautua, sillä muutaman euron tähden ei kannata lähteä sähläämään.