Tiedän, mitä ajattelette... Darien tulee pitkän hiatuksen jälkeen foorumille ja luo uuden ketjun... Tokkopa on tullut jäädäkseen...
Mutta minäpäs luulen, että olen tullut! Olen nauttinut kovasti viime päivistäni täällä. Ei painista voi kuitenkaan monissa ympyröissä keskustella, ja ikävöin kyllä myös tätä kirjoittelua ja kaikkia teitä palleroisiani täällä. Muutenkin omat harrastukset ovat ihan jees.
Ontopic:
Ajattelin, että olisi kiva laittaa tänne aihe grilliherkuista nyt kun kesäkin kohta kolkuttelee. Eli mitäs miehet (ja zigut) tykkää syödä grillissä?
Meikäläinen laittoi viikko tai pari sitten tilaukseen JR:n grillisoosseja, useampaakin laatua. Harmitti viime vuonna, kun kävin avovaimon kanssa katsomassa WWE-nauhoituksia Manchesterissä, joka on kaiketi Euroopan ainoa paikka, jossa myydään JR:n tuotteita American Soda -nimisessä kaupassa. Jaa mikä harmitti? Se, että saavuttiin paikalle juuri lähtöä edeltävänä päivänä muutama minuutti sen jälkeen, kun kauppa oli mennyt kiinni! Hiukan olisi tullut halvemmaksi ostaa paikan päältä... Vaan onkos kellään kokemuksia noista kastikkeista? Ei ole vielä posti tuonut.
Olen jo pitkän aikaa etsinyt kunnon BBQ-kastiketta, jota voisi sipaista vaikkapa kanankoipiin. Joissain ruokapaikoissa olen saanut aivan taivaallista soossia wingsien kanssa, mutta kotiin ostamani kastikkeet ovat olleet poikkeuksetta pa$kaa tai lähellä sitä... Kunpa tuo Jim Rossin kama olisi ehtaa.