Syntynyt 23. Toukokuuta 1987
Oikea nimi: Windham Rotunda
Kesäkuussa 2013 Raw'ssa nähtiin mysteerisen Wyatt Familyn debyytti. Tuosta lähtien Luke Harper ja Erik Rowan ovat johtajansa Bray Wyattin käskystä kylväneet tuhoa WWE:ssä. Wyatt-kultin uhreiksi ovat joutuneet alistumaan muun muassa Kane ja Daniel Bryan.
Aikaisemmassa elämässään kulttijohtaja Wyatt tunnettiin nimellä Husky Harris. Muutamien kuukausien ajan vuosien 2010-11 vaihteessa Harris kuului Nexukseen, kunnes koko talli hajotettiin ja sitä myöten Harris poistui televisiosta. Nyt Wyatt seuraajineen on jo saavuttanut suuremman menestyksen kuin Nexus-aikoinaan.
Cole & JBL mainostavat Wyattia yltiökarismaattisena tähtenä ja samaan suitsutukseen lähti myös Mick Foley TLC-tapahtuman yhteydessä. Itse en kuitenkaan yhtään niin varma olisi. Mitkä ne Wyattin meriitit ovat? Mielestäni näyttelijänä ei ole mitenkään erityisen hyvä ja kehässä suorastaan keskitasoa heikompi. Jotenkin minulla on sellainen tunne, että kunhan tämä Wyatt Familyn ja Daniel Bryanin tarina viilenee, niin Bray Wyattin ura lähtee siitä hitaaseen, mutta varmaan laskusuuntaan. Minulle ei ole avautunut tämän kaverin hienous pienimmissäkään määrin.
Mielipiteenne.