Mitään eri käyttäjiä koskevista heitoista ei pidä ottaa vakavasti, sillä yksikään niistä ei sisällä minkäänlaisia henkilökohtaisuuksia. Sanoinpa vain, ettei joku kukkahattutäti sitten tule myöhemmin inisemään.
Kiitos ja anteeksi.
On hiirenhiljaista ja säkkipimeää. WrestlingAlertin väki on kokoontunut suurehkoon juhlasaliin. Gaala on alkamassa. Jostain kuuluu kevyttä kenkien kopinaa.
"Rakkaat elämättömät ja säälittävät vegaaninörtit ja konservatiiviset punaniskasuomalaiset ja liian liberaalit yliopistoviherpiipertäjät, syrjäytyneet luuserit, tyhjäpäiset humanistit, alaikäiset narrit ja muut Internet-kummajaiset... Nimeni on Michael Cole ja täten ilmoitan, että vuoden 2011 tapahtumia juhlistava ja paheksuva WrestlingAwards-palkintotilaisuus on alkanut!"
Juhlasali täyttyy vihamielisestä ulinasta. Vieraat eivät selvästikään pidä Michael Colen läsnäolosta eivätkä siitä, että nimenomaan Cole on valittu gaalan juontajaksi.
"Buuatkaa pois, luuserit. Katsokaapa peiliin. Minä en sentään roiku päivät pitkät jollain yhdentekevällä suomalaisella 'asiantuntijafoorumilla', vaan käyn töissä kunnollisen amerikkalaisen ihmisen ja journalistin lailla. Yhdestäkään teistä ei tule koskaan yhtä kuuluisaa kuin minusta. Ei koskaan!"
Lavalle lentää tomaatti, joka on osua Michaelia päähän. Heittäjäksi paljastuu MR.Off Topic, joka ei voi sietää WWE:n kärkiselostajana toimivaa Colea. Gaalan vahtimestari, What, joka muutoin on aiemminkin toiminut saman tilaisuuden järjestyksenvalvojana, huomaa MR.Off Topicin anarkistisen teon, mutta päättää olla puuttumatta asiaan. Myös What vihaa Colea sydämensä kyllyydestä.
"Olenko muuten jo maininnut, että olen voittamaton WrestleManiassa? Ja että päihitin Jim Rossin upeassa Michael Cole -haasteessani? Ja että olen tätä nykyä kiistaton ykkösselostaja World Wrestling Entertainmentissa? Ja että Zack Ryder on säälittävä friikki? Ja että – –."
Colen monologi katkeaa. Jerry "The King" Lawler on raahannut vanhat ja raihnaiset luunsa estradille. Yleisöstä kuuluu joitakin laimeita suosionosoituksia Hall of Famerille, mutta suurin osa juhlavieraista on hiljaa.
"Cole, tuki jo suusi. Kukaan ei ole tullut tänne tänään kuuntelemaan sinun tylsää ja toistuvaa avautumistasi. Tämä gaala on palkintotilaisuus, ei mikään 'Michael Cole -tilaisuus'."
Lawler jää odottamaan hurjia suosionosoituksia. Sali on ihan hiljainen. Cole avaa suunsa.
"Jerry, painu pois. Painu jo pois! Johan se WrestleManiassa nähtiin, miten siinä käy, kun eläkeikäinen rusinaa muistuttava kääkkä koettaa pärjätä tappelussa minun, Michael Colen, kanssa. Painu pois!"
Lawler tarraa Mikaelia rinnuksista kiinni.
"En! En ikinä. En koskaan!"
Mutta juuri, kun King on iskemässä nyrkkiään Colen silmäkulmaan, kajahtaa soimaan Dolph Zigglerin tunnari. Hetken kuluttua Ziggler jo seisoskeleekin lavalla Vickie Guerrero vierellään. Cole innostuu asiasta.
"Huh! Lopultakin jotain tyyliä tähän Karjala takaisin -gaalaan! Toivotan teidät sydämellisesti tervetulleiksi juhlagaalaan, Vickie ja Dolph!"
Vickie tuijottaa Colea kiusaantuneena. Dolph tarttuu mikkiin.
"Itse asiassa, Cole, tulimme tänne jakamaan palkinnot vuoden huonoimmalle ottelulle, feudille sekä segmentille."
Cole hymyilee yhä.
"Mikäs siinä sitten! Täällähän on jo toinen palkittava, Lawlerin Jerry, valmiiksi lavalla! Minä poistuin takatiloihin, jotta te saatte nöyryyttää 'Kuningasta' kaikessa rauhassa. Adios!"
Dolph tarttuu Colea kädestä kiinni. Vickie ottaa mikin Ziggleriltä.
"Cole, et saa lähteä. Et
voi lähteä. Asia on nimittäin niin, että olet osallisena jokaisesta näistä kolmesta 'palkinnosta'. Painit
vuoden huonoimman ottelun Jerry Lawleria vastaan WrestleManiassa, ja
sinun ja Lawlerin feudi äänestettiin muuten myös
vuoden huonoimmaksi feudiksi. Lisäksi aiheutit katsojille tuskaa
vuoden huonoimmaksi äänestetyssä segmentissä eli
sinun ja Jim Rossin räppibattlessa. Onneksi olkoon!"
Cole hymyilee yhä, kunnes lopulta vakavoituu ja suuttuu.
"Juuri näin, madot ja toukat. Juuri näin! Tiedän, että äänestitte minut näiden palkintojen voittajaksi vain yhdestä syystä: te luuserit olette kateellisia elämästäni ja urastani! Te luuserit – –."
Colen puhe katkeaa, kun Lawler lyö häntä päähän. Lyönnin jälkeen King tekee sen, minkä hänen olisi pitänyt tehdä jo WrestleManiassa – King lähettää Colen höyhensaarille rajulla paalujuntalla. Juhlakansa taputtaa. Lawler poistuu paikalta. Vickie ja Dolph päättävät jakaa loputkin tämän kategorian palkinnoista.
"Seuraavaksi palkitsemme painijan, jolla oli
vuoden huonoin sisääntulotunnari. Toivottakaa tervetulleeksi lavalle Japanin oma poika, nousevan auringon maan mahti,
Yoshi Tatsu!" kiljaisee Guerreron Vickie.
Japanilainen Tatsu ryntää iloisesti lavalle ja jää Vickien ja Dolphin taakse heiluttelemaan käsiään yleisöä kohti. Dolph kysäisee Yoshilta, haluaisiko tämä kommentoida "saavutustaan" jotenkin, mutta Tatsu ei ilmeisestikään ymmärrä kysymystä. Yoshi vastaa kysymykseen nyökyttämällä päätään ja kiittelemällä yleisöä toistuvasti hymyillen samalla leveämmin kuin Hardyn Jeffrey happopäissään. Gaala jatkuu.
"
Vuoden huonoimman gimmickin palkinnon vie mies, joka makaa tajuttomana jalkojemme juurella, eli
Michael Cole", jatkaa Vickie, "joten siirrytään suoraan
vuoden pettymyksen pariin. Kilpailu oli tiukka, mutta lopulta voitto kallistui...
Christianin maailmanmestaruuskaudelle."
"Just Close Your Eyes" pärähtää soimaan ja jalkavammainen Christian kävelee vaivalloisesti lavalle keppien avulla. Katkera kanukki luo vihaisen katseen yleisöön ja alkaa saarnata pysti kädessään.
"Te varmaan nyt luulette, että olen jotenkin kiitollinen teille, kun piditte täällä näin minun puoliani. Ei pidä paikkaansa. Minua ei kiinnosta pätkänkään vertaa se, mitä te ajattelette tai puolustatte. Juoskaa seinää päin jokainen. Välitän vain ja ainoastaan itsestäni ja omasta navastani sekä tietysti
vielä... yhdestä... ottelustani, jonka muuten aion saada mitä pikimmiten. Toivottavasti en näe ketään teistä enää ikinä."
Vickie ja Dolph katselevat lavalta poistuvaa Christiania ylimielisesti Yoshi Tatsun yhä heiluttaessa käsiään taka-alalla. Dolph kertoo, että seuraavaksi palkittaisiin
vuoden huonontunein painija, muuan muinainen WWE-tähti
Matt Hardy, jos tämä olisi sellaisissa sielun ja ruumiin voimissa, että esiintyminen palkintogaalassa olisi mahdollista. Hardy on kuitenkin ajanut juuri gaalan alla juovuspäissään autolla puuta päin, eikä siten voi tulla paikalle. Ulosajouutisen twiittasi Hardyn puoliso Reby Sky, joka harkitsee taas kerran vahvasti eroa Mattitudesta.
"No, se siitä", sanoo Ziggler. "Seuraavaksi pyytäisin lavalle kolme taidotonta paskasäkkiä: Michael McGillicuttyn, The Great Khalin ja Michael Colen."
McGillicutty ja Great Khali kävelevät vittuuntuneina paikalle; he tietävät, mistä palkinnosta on kysymys. Cole oli lavalla jo valmiiksi, sillä hän on yhä tajuton. Ziggler jatkaa.
"Hyvät herrasmiehet, yksi teistä saa luvan olla
vuoden huonoin painija. Ja arvatkaapa kuka se teistä lusmuista on?"
McGillicutty kääntää katseensa tiukasti kiinni Dolphin naamaan ja alkaa puhua kuin huohottaen.
"This'll be the beginning... of the start... of the... of the genesis... from this moment on... from now... from this moment on... it will be the end of the world as you know it!" karjaisee McGillicutty ja koettaa käydä Dolphin päälle, mutta Ziggler hiljentää typerän Gillicuttyn nopealla sleeper hold -otteella. Gillicutty pökertyy. Ziggler jatkaa.
"Niin, onnea voitostasi,
Great Khali."
On väliajan aika. Vahtimestari What kärrää McGillicuttyn ja Colen kalmot kottikärryillä pois estradilta. ViiZei kokkaa hodaripisteessä grilliruokaa. Button myy kiinnostuneille puhelinliittymiä. Yoshi Tatsu on yhä katsomon edessä heiluttelemassa käsiään.
Väliajan jälkeen lavalle astelevat Booker T ja... Cody Rhodes. Heidän tehtävänään on jakaa pronssisen kategorian palkinnot. Booker mulkoilee Codya vihaisesti.
"Kuka kumma tämän tilaisuuden on suunnitellut? Tietäväthän sen ei-painipostaajatkin, etten minä, Booker T, voi sietää Cody Rhodesia."
Cody tuijottaa T:tä ilmeettömästi, naurahtaa ja muuttuu taas totiseksi.
"Booker T, onhan se hienoa, että eläkeläisiä, kuten sinua, muistetaan tällaisella tavalla. Olisit onnellinen."
Booker ja Cody ovat käydä toisiinsa käsiksi, mutta Booker päättää vanhempana toimia esimerkillisemmin.
"Unohdetaan koko juttu. Seuraavaksi palkitaan
vuoden paras sisääntulomusiikki, jonka voittajasta ei ollut epäselvyyttä,
dawg. Voiton vei
my boy CM Punk, ja vaistoni sanovat, ettei tämä ole ainut pysti, jonka chicagolainen nuorukainen, CM-P, tämän tunnelmallisen illan aikana nimiinsä nappaa."
Rhodes ei liity Bookerin Punk-hehkutukseen, vaan näyttää nyrpeää naamaa. Booker jatkaa.
"
Vuoden lopetusliike sen sijaan menee... ahaa, tästä et tule, nuori Cody-poikani, nauttimaan...
Randy Ortonin RKO:lle! Onneksi olkoon, Randy, ja tervetuloa tänne lavalle, jotta – –."
*PAM*
Bookerin puhe katkeaa kuin seinään: itse Randy Orton on tullut katsomon seasta lavalle ja paukauttanut hänelle syyttä suotta RKO:n!
*PAM*
Ja RKO:ta se saa Rhodesin Codykin maistaa. Mutta mitä!
*PAM*
Nyt kyytiä saa Orton! Ja kyydin tarjosi... Kevin Nash?
"Sain juuri tekstiviestin, jossa minua kehotettiin käymään Ortonin päälle."
*PAM*
Nyt myös Nash näkee tähtiä; kiitos Whatin, joka vahtimestarina lyö vanhaa Nashia lapiolla takaraivoon. Samalla, kun What kärrää taas kottikärryllisen raatoja lavalta pois, pronssisen kategorian uudet juontajat Matt Striker ja Kurt Angle laahustavat paikalle.
"Terve kaikille. Olen Matt Striker, ja seuraavaksi palkitaan
vuoden turn."
Angle nappaa mikrofonin Strikerin kädestä.
"Ei tässä mitään palkita. Voittaja olen minä. Minä, Kurt Angle, olen voittanut tämän ja itse asiassa kaikki muutkin palkinnot sekä vuoden 2012 olympiakullan. Kiitos kaikille minua äänestäneille! Kiitos! Rakastan teitä ja Yhdysvaltoja! Kiitos!"
Kurt poistuu paikalta. Striker on yksin.
"Ah, vanha kunnon Kurt. No, ikävä kyllä Angle ei voittaja ole. Sen sijaan lavalle saa luvan nousta sekopäinen mies, jota
R-Truthiksi kutsutaan. Onnea, onnea Truth!"
THE TRUTH... HAS SET ME FREE!
R-Truth juoksee kehään ja halaa Matt Strikeriä.
"Matthew, olenko koskaan sanonut, miten paljon – –."
*PAM*
Truth lyö Strikeriltä tajun kankaalle vesipullolla.
"– – sinä muistutat Pikku-Jimiä?"
Truthin kasvoille ilmestyy mielipuolinen virne. Hän sytyttää röökin palamaan. Taustalla What (miksi keksin juttuja vain Whatista?) kieriskelee omantunnontuskissaan. What on koettanut lopettaa tupakoinnin, mutta pahahan se on tyytyä pelkkään kuivaan nikotiinipurukumiin, kun Truth vetelee vieressä henkosia. Lopulta Truth poistuu paikalta ja uudet juontajat – Jinder Mahal ja The Great Khali – laahustavat vihaisina lavalle. Mahal ilmoittaa, että seuraavaksi palkitaan
vuoden face ja että kyseisen pystin voittaa selvällä äänisaldolla muihin ehdokkaisiin longislandilainen
Zack Ryder. Ryder saapuu paikalle.
"Vau... Kuka ihme näitä juontajavalintoja tekee? Jinder Mahal ja Great Khali – oletko tosissasi, veli? Woo, woo, woo – tiedät sen!"
Mahal ja Khali tuijottavat Ryderiä raivokkaasti, kunnes Mahal jatkaa show'ta.
"Seuraavaksi palkinnon saa
vuoden heel. Tervetuloa lavalle,
The Miz!"
Miz katselee Mahalia ja Khalia ylimielisesti muttei sano sanaakaan. Hän nappaa pystin kouraansa ja on poistua estradilta, kunnes joku tarttuu hänen hihaansa.
"Nimmari, nimmari!" huutaa se joku.
Miz kääntää katseensa ihailijaansa.
"Oletko se sinä... Miz-tyttö?"
Ihailija punastuu.
"Ei, olen eCiuj! Olen suuri fanisi ja tahtoisin nimikirj – –."
Miz lyö eCiujia turpaan.
"Ei ikinä, Miz-tyttö."
Lopulta sekä Miz että eCiuj painuvat pois valokeilasta, ja orientaalinen juontajakaksikko Khali & Mahal saa jatkaa tehtäväänsä.
"Seuraavaksi palkinnon saa
vuoden paluun tehnyt – –."
IF YA SMELL~! WHAT THE ROCK... IS COOKING!"
Dwayne "The Rock" Johnson on jo saapunut lavalle tuulettelemaan ennen kuin juontajat ovat ehtineet häntä voittajaksi julistaa. Mahal ottaa turbiininsa pois päästään ja avaa sanaisen arkkunsa.
"The Rock, olet kyllä tämän palkinnon voittaja, mutta mielestäni on silti epäkohteliasta - -."
Rock tarttuu Jinderiä kurkusta kiinni.
"IT DOESN'T MATTER WHAT YOU THINK!"
Mahal lentää leppäkeihään lailla yleisön sekaan – tajuttomana kuin ruumis. Myös Khali saa maistaa Rockin lyöntejä ja potkuja. Lopulta kolossaalinen intialaisjätti makaa maassa Rock Bottomin uhrina. Dwayne häipyy. Taas on uusien juontajien vuoro. Kukaan ei kuitenkaan uskalla tulla paikalle, koska jokaiselle juontajalle on tähän asti käynyt huonosti, joten seuraavan palkinnon myöntää RAW'n anonyymi toimitusjohtaja.
*DI-DI-DI*
Vuoden gimmick -palkinnon saa
CM Punk, joka käväisi jo aikaisemmin illalla noutamassa palkinnon parhaimmasta sisääntulomusiikista.
Show jatkuu sillä, että Alberto Del Rion tunnari paukahtaa soimaan. Paikalle ei kuitenkaan tule Del Rioa, vaan Ricardo Rodriguez. Rodriguez puhuu ensin espanjaa, kunnes suomentaa: "Alberto Del Rio lähetti minut tänne näin luovuttamaan seuraavan palkinnon henkilökohtaisesti. Alberto olisi muuten tehnyt tämän itse, mutta ei kyennyt saapumaan paikalle loukkaantumisensa vuoksi. Ole hyvä,
Edge – eläköitymisesi on voittanut
vuoden uutinen -palkinnon!"
Edge ilmestyy usvan seasta näkyviin ja heittää pientä läppää Ricardon kanssa. Limanuljaskamainen Rodriguez luo kanukkiin salaperäisiä katseita. Edge näyttää olevan varuillaan.
Yhtäkkiä Ricardo lyö Edgeä terästuolilla selkään. "Tästä saat – ja tästä!" kiljuu pieni Rodriguez. Iskut eivät kuitenkaan näytä purevan Rated-R-supertähteen. Kohta Edge on jo takaisin jaloillaan. Hän murisee.
Kolmenkymmenen sekunnin kuluttua Ricardo on lentänyt tikkaiden päältä pöydän läpi maahan. Edge ilmoittaa, että
Rodriguez on juuri voittanut
vuoden spotti -palkinnon. Kanukki sanoo myös saaneensa tiedon, että
vuoden mark out moment -pysti kuuluu tänä iltana jo kaksi pokaalia pokanneelle
CM Punkille ja tämän mestaruusvoitolle Money in the Bankissa.
Pronssisen ja hopeisen kategorian välinen väliaika liukuu ohitse. Lavalla seisoskelee uunituore juontajapari Alicia Fox ja Tyson Tomko. Alicia on pukeutunut juhlavasti, mutta Tysonilla on yllään vain jokin repaleinen huppari ja vanhat farkut. Tomko muutenkin tärisee kuin kävelevä vibraattori ja tuntuu kärsivän pahoista vieroitusoireongelmista. No, hopeinen kategoria käynnistyy
vuoden aliarvostetuimman painijan palkitsemisella kaikesta huolimatta.
"Tiedätkös sinä, Tyson, kuka tämän kyseisen voiton vie?"
"En."
"Voittaja on
Alberto Del Rio! Mutta tiedätkös sinä, Tyson, onko Del Rio täällä paikalla tänään?"
"En."
"No, maassa viruva Ricardo ottakoon pystin nyt haltuunsa. Ole hyvä, Ric. Sitten palkitaan
vuoden yliarvostetuin painija. Tiedätkös tämän palkinnon voittajaa, Tyson?"
"En."
"Voittaja on vanha kaverisi
Christian! Tervetuloa lavalle, Christian!"
"Just Close Your Eyes" pärähtää toisen kerran illan aikana soimaan, mutta tälläkin kertaa Christian nousee palkintokorokkeelle hieman synkissä tunnelmissa. (Aikaisemmin illalla Christian voitti palkinnon vuoden pettymyksestä; kansaa oli harmittanut hänen ensimmäisen maailmanmestaruuskautensa lyhyys.) Christian varastaa mikrofonin Alicialta.
"Alicia, olisi parempi, jos pysyisit hiljaa. Tomko, anna tahti!"
"En."
"Mikä h****tti sinuakin risoo? Kukaan teistä ei ansaitse minun läsnäoloani – ei kukaan!"
Christian poistuu paikalta buuauksien saattelemana. Myös Tomko päättää lähteä pois lavalta. Alicia saa seurakseen pulleasilmäisen Jeremy Borashin.
"Terve, Alicia. Nimeni on Jeremy Borash, ja palkitsen
Cody Rhodesin seuraavaksi voittajaksi. Cody on
vuoden kehittynein painija!"
Rhodes kävelee paikalle selkäänsä pidellen (Ortonhan paukautti Codylle RKO:n aiemmin illan aikana) ja ilkeästi irvistellen. Hän katselee hetken Aliciaa ja Borashia, kunnes napsauttaa sormiaan. Napsautuksen jälkeen lavalle astelee kaksi miestä, joilla on käsissään paperiset pussit. Cody napsauttaa sormiaan uudelleen. Miehet sullovat paperipussit Alician ja Borashin päälle.
"Tiedän, etteivät paperipussit ole enää osa elämääni, mutta miettikää nyt...
Alicia Fox ja Jeremy Borash? Nuo kaksi kummajaista tarvitsee paperipussia enemmän kuin Mick Foley stailistia. Olisitte onnellisia, Alicia ja J. B., että joku pitää teidän puolestaan huolta siitä, ettette nolaa itseänne enempää kaikkien näiden ihmisten edessä."
Rhodes poistuu vikkelästi paikalta. Alicia ottaa itkien pussin pois päästään. Borash jättää pussin suosiolla yllensä mutta poistuu kuitenkin lavalta. Uusiksi juontajiksi tulevat Ric Flair ja Sin Cara. Sin Cara avaa kaksikon tähdenlennon.
"
Vuoden debytantti on...
Kharma!"
Flair tuijottaa Caraa hämmentyneesti.
"Ei se mikään Kharma ole, vaan sinä,
Sin Cara."
Cara pahoittelee botchiaan. Flair on oikeassa – oikea voittaja on todellakin Sin Cara. Flair suuttuu.
"Hakekaa joku tämä taliaivo pois päältä! En suostu juontamaan hänen kanssaan. P.S. Minut voi tilata valmistujaisjuhliisi seuralaiseksesi vaivaisella 10 000 dollarin maksulla. Maksat ainoastaan lentolippuni, hotellihuoneeni ja taksikyyditykseni sekä muut todennäköiset kulut. Asia selvä? Kilauta numerooni. Wooooooo!"
Cara ohjataan pois lavalta. Hänen tilalleen tulee Mick Foley. Flair muuttuu tomaattiakin punaisemmaksi.
"
Sinä..."
"Jep, minä. Otahan iisisti, Ric; nyt palkitaan
vuoden promottaja, joka sattuu olemaan hyvä ystäväni – –."
"Bully Ray?"
"Ei, vaan – –."
"Scott Steiner?"
"No ei, vaan – –."
"'The Nature Boy' Ric Flair?"
"Ei, ei, ja ei, vaan – –."
"Abyss?"
"
Abyss? No ei hitossa. Voittaja on
CM Punk!"
Tämä on jo kolmas palkinto, jonka CM Punk illan aikana voittaa, mutta kertaakaan miestä ei ole voitoista huolimatta paikan päällä näkynyt. Foley ja Flair päättävät jatkaa seuraavaan palkintoon.
"Seuraavaksi, Ric, palkitsemme
vuoden managerin."
"Eli minut. Onneksi olkoon, minä, Ric Flair, naisten kuningas ja viinin ja viihteen jumala!"
"Itse asiassa, Flair, et saanut yhtä ainuttakaan ääntä."
"
Mitä? Mikä h**vetin äänestys tämä on? Keitä ovat nämä ihmiset täällä salissa? Missä on Hulk?"
"Rauhoitu, Flair. Tämä juhlaväki on WrestlingAlertin porukka, enkä tiedä, missä Hogan on. Tällä kertaa vuoden manageriksi kruunataan kuitenkin
Ricardo Rodriguez, joka hänkään ei taida kyetä tulemaan pokaaliaan noutamaan."
Flair tärisee raivosta eikä saa sanaa suustaan. Foleya naurattaa.
"Kenenkäs luulet, Flair, voittaneen
vuoden selostajan arvonimen?"
"En tiedä eikä voisi vähempää kiinnostaa. Haluan nyt hotellihuoneeseeni ja – –."
"Shh. Voittaja on todella tiukan kamppailun jälkeen WWE:n oma
Booker T!"
"Can You Dig It" kajahtaa ääniaalloille, mutta oikean Booker T:n sijaan lavalle astelee joku aivan tuntematon heppu. Tuntematon heppu ilmoittaa olevansa nimeltään
bookert ennen kuin nappaa mikrofonin törkeästi Foleyn kädestä pois ja avaa sanaisen arkkunsa.
"DeadManWalking, toivon, että kuuntelet minua istuessasi – toivottavasti mahdollisimman epämukavasti – tietokonetuolissasi. Toivon, että sisäistät tämän, koska ennen kuin poistun WrestlingAlertista 11 kuukauden kuluttua vuoden postaajana tahdon saada sanotuksi monta asiaa, jotka vaivaavat minua.
En edes vihaa sinua, DeadManWalking. Pidän sinusta. Pidän sinusta paljon enemmän kuin monesta muusta WrestlingAlertin postaajasta.
Vihaan sitä ajatusta, että olisit paras. Koska sinä et ole. Minä olen paras. Olen maailman paras. On yksi juttu, jossa tosin olet minua parempi, ja se on Jack DiBiasen perseen nuoleminen.
Olet yhtä hyvä Jack DiBiasen perseen nuolemisessa kuin Mahti Ankka oli. En tosin tiedä, oletko yhtä hyvä siinä kuin Kenitys. Kenitys on melko hyvä perseennuolija. Aina oli ja on yhä.
Oho, rikon neljättä seinää!
Olen maailman paras postaaja.
Olen ollut paras siitä päivästä lähtien, kun WrestlingAlertiin rekisteröidyin. Ja minua on vähätelty ja vihattu siitä päivästä lähtien sen vuoksi, että Mateo näki minussa jotain, mitä kukaan muu ei halunnut myöntää. Totta – pidän Mateon puolia. Tiedättekö, kuka muu piti Mateon puolia? Bushmeister. Ja hän lähti aivan kuin minäkin olen lähtemässä. Mutta isoin ero minussa ja Bushmeisterissa on se, että minä poistun WrestlingAlertista vuoden postaajana.
Olen saavuttanut kaiken, mitä WrestlingAlertissa voi saavuttaa, mutten silti ole saavuttanut oikeastaan mitään. Olen yli vuosikymmenen verran todistanut kaikille olevani paras postaaja ja arvostelija. Moderaattorinakin olisin voittamaton.
Ja vaikka kuinka monta kertaa todistan mahtavuuteni, minun kuvani ei koskaan komeile WrestlingAlertin etusivulla. Nimimerkkini ei ole vihreä tai punainen. Kommenttejani ei löydy kenenkään signatureista. Minua ei todellakaan mainosteta edes missään Jäbälandiassa. Viestejäni ei ole arkistoitu. En ole Hall of Famessa. Mutta fakta on se, että minun pitäisi olla.
En ole katkera. Mutta menen raivosta sekaisin, kun Kenitys on matkalla WrestleManiaan huhtikuussa ja minä en!
Ja hei, sanotaan nyt asiat suoriksi. Te, jotka hurraatte minulle nyt, olette yhtä suuri syy lähtööni kuin te, jotka ette välitä postauksistani. Koska te olette juuri niitä ihmisiä, jotka käyvät WrestlingAlertissa, vaikkei kuvaani ole sivujen etusivulla tai vaikkei nimeäni väritetä vihreäksi tai punaiseksi. Ja sitten viiden aikaan aamulla otatte minusta kuvan ja koetatte myydä sitä Jäbälandiassa, koska olette liian laiskoja hakeaksenne oikeita töitä.
Poistun WrestlingAlertista 11 kuukauden kuluttua vuoden postaajana. Ja kenties puolustan titteliäni Facebookissa. Ehkä... menen takaisin Vapaapaini.comiin.
Hei, Jukeboksi, mitä kuuluu?
Lähden WrestlingAlertista teidän takianne. Koska kun lähden, te silti pysytte tällä foorumilla. Olen vain yksi tiili isossa muurissa. Muuri pysyy pystyssä, vaikka tiileni otetaan pois, ja minä ymmärrän sen. Jack DiBiase saa joka tapauksessa rahaa. Hän on miljonääri, jonka pitäisi olla biljonääri. Tiedättekö, miksi hän ei ole biljonääri? Siksi, koska häntä ympäröivät kapeakatseiset, myötäilevät ja munattomat kyllä-miehet, kuten Riveni, jotka sanovat hänelle kaiken, mitä hän tahtoo kuulla. Ja uskaltaisin väittää, että WrestlingAlert tulee olemaan parempi paikka, kun Jack DiBiase on kuollut. Mutta fakta on se, että valta palaisi takaisin idiootti-Trisun ja vajukki-TM:n ja muiden typerien ihmisten käsiin.
Antakaapa, kun kerron henkilökohtaisen tarinan Jack DiBiasesta. Meillä on kesken tämä – –."
Vihdoin joku katkaisee bookert:n mikistä virran. Foley ja Flair tuijottavat bookert:tä kauhuissaan. Bookert tajuaa olevansa vaikeuksissa ja häipyy siksi salamannopeasti paikalta pois. Foley ilmoittaa, että
vuoden segmentti -palkinto on mennyt
CM Punkin worked shoot -promolle. Foley ja Flair jakavat vielä palkinnot
vuoden tv-show'lle eli
RAW'lle ja
vuoden tv-ottelulle eli
The Miz vs. John Morrisonille, kunnes poistuvat lavalta ja juhlasali valmistautuu kultaisen kategorian avaamiseen.
Kultaista kategoriaa saapuvat juontamaan... Dixie Carter ja Vince McMahon!
"On hienoa tavata sinut ensi kerran kasvotusten, Vince."
"Kuka olet, neiti? Näytät etäisesti tutulta, mutta en kykene juuri nyt yhdistämään nimeäsi kasvoihisi."
"Olen Dixie Carter. Johdan TNA:ta."
"TNA:ta? Mikä se on?"
"Total Nonstop Action Wrestling. WWE:n pahin kilpakumppani."
"Ehehheh, nyt olet kyllä erehtynyt, neiti. WWE:n pahin kilpakumppani on WCW eli World Championship Wrestling."
"Vince, nyt eletään vuotta 2012."
"Hullujako puhut?"
"Huoh... no,
vuoden stable on – –."
"Right to Censor!"
"Mikä? Ei ole, Vince! Vuoden stable on... no höh,
New Nexus."
Nexuslaiset saapuvat paikalle pokaaliaan noutamaan ilman johtajaansa CM Punkia. He ovat jo poistumassa, kunnes Immortalin tunnari räjähtää yllättäen soimaan. Immortal saapuu paikalle Hulk Hoganin johdattamana.
"Nyt tässä on sattunut jonkin sortin väärinkäsitys, veli. Annapa se pokaali tänne, nuori poikani, niin asiat ovat kunnossa, jack. No niin, kipin kapin pokaalia tähän näin. Muista syödä vitamiinejasi ja rukoilla iltaisin, niin sinustakin voi tulla Kuolematon, hemmo."
Otunga katselee Hulkia ylimielisesti eikä suostu luovuttamaan tälle pokaalia. Hulk suuttuu.
"Mikä siinä nyt on niin vaik...
oooh."
Hoganin kielelle ilmestyy kuolaa. Hän on luonut katseensa Mason Ryaniin.
"Kuka olet, oi uljas veistosmainen adonisveljeni?"
"Mason Ryan."
"Onpa hauska tutustua, Mike 'The Son' Randall."
"
Mason Ryan."
"Mike 'The Son' Randall Impact Zonella, veli. Ooh, katsokaa noita kolossaalisia hauis- ja ojentajalihaksia. Jos tulet leipiini, voitat maailmanmestaruutemme heti seuraavassa PPV:ssämme."
"Oikeastiko?"
"Oikeasti! Se Rick Rude Brother Dude Bobby Roode mikäikinänytonkaan ei todellakaan ole vielä valmis mestariksi, veli. Sinä olet tuleva mestarimme, veli. Luovuta vain sielusi Hulkamanialle, veli, niin voitelen sinut pyhällä hengelläni, veli!"
"Olen sinun, Hulk. @__@"
Ryan ja Hogan poistuvat paikalta kahdestaan käsi kädessä. Otunga, McGillicutty ja Husky Harris vievät pokaalin turvaan. Dixie siirtyy seuraavan palkinnon esittelemiseen.
"Nyt palkitsemme
vuoden tag teamin, joka toivon mukaan on jokin meidän, TNA:n, hienoista joukkueistamme."
Vince on hiljaa. Dixie jatkaa.
"Huoh, voittajaksi paljastui kuin paljastuikin WWE:n
Awesome Truth. No, Beer Money oli hyvä kakkonen.
Vuoden promootioksi WrestlingAlertin väki on äänestänyt
WWE:n ja
vuoden feudiksi SummerSlamissa kulminoituneen
CM Punk vastaan John Cenan. Firmojen välisessä äänestyksessä TNA ei pärjännyt, mutta feuditaistelussa meidän Jeff Jarrett ja Kurt Angle kaappasivat hopeaa."
McMahon ottaa vihdoin mikin haltuunsa.
"Ja saanen huomauttaa, että
vuoden show'ksi palkittiin
WWE:n Money in the Bank ja
vuoden otteluksi Money in the Bank -PPV:n
CM Punk vs. John Cena ja
vuoden naispainijaksi WWE:n diivaylpeys
Beth Phoenix. Ei tainnut vuotesi mennä ihan täysin nappiin, vai?"
Dixie vakavoituu.
"Eipä tainnut, ei. Mutta uskon, että Hulk Hoganin ja Garett Bischoffin voimalla nousemme vielä takaisin maailmankartalle. Usko se, Vince, usko se!"
McMahon ja Dixie poistuvat lavalta. On aika valita
vuoden paras painija. Palkinnon jakajaksi on nimetty kyseenalainen äijä nimeltä John Laurinaitis.
"Hyvä WrestlingAlertin väki, nimeni on John Laurinaitis ja olen WrestlingAlertin foorumin talenttiskoutti sekä painikeskustelun väliaikainen vara-administraattori. Tehtäväni tänään on luovuttaa tämä himottu vuoden parhaimmalle painijalle osoitettu palkinto sille kyseiselle henkilölle, joka on parhaimmaksi äänestetty. Aikaisemmin tämän arvostetun arvonimen on ansainnut vain kolme miestä, Chris Jericho, John Cena ja Daniel Bryan, joista Jericho on ansainnut nimen kahdesti. Tänä vuonna tuohon eliittiväkeen liittyy henkilö, joka ei minun mielestäni ansaitsisi paikkaansa vuoren huipulla mutta joka syystä tai toisesta näyttää purevan teihin foorumilaisiin. Voittaja on hallitseva WWE:n-mestari
CM Punk. Toivottakaa CM Punk tervetulleeksi lavalle!"
"Cult of Personality" – vuoden parhaimmaksi sisääntulomusiikiksi äänestetty theme – alkaa soida salissa ja yleisö aloittaa hurjan hurraamisen, mutta Punkia ei näy tahi kuulu. Laurinaitiksen naamalle kasvaa pikkuhiljaa groteskimpi ja groteskimpi virnistys.
"Niin. Kuten olette jo varmaan huomanneet, CM Punk ei ole täällä tänään. Itse asiassa CM Punk ei tule olemaan täällä tai missään muussakaan juhlagaalassa enää koskaan, sillä olen hyllyttänyt hänet kaikista gaalatilaisuuksista ikuisiksi ajoiksi! Hahaa! CM Punk on ehkä sattunut voittamaan jokusen pystin täällä tänään, mutta fakta on se, ettei hän tule koskaan edes koskettamaan ainuttakaan voittamistaan pokaaleista! Senpä vuoksi julistan nyt, että minä, John 'Mr. Excitement' Laurinaitis, otan haltuuni jokaisen pystin, jonka Punk on tänään voittanut, sillä olenhan minä kaikkien palkintojen arvoinen. Kiitän teitä, että äänestitte minua, WrestlingAlertin väki. Rakastan teitä. Kiitos! Kiitos!"
Juhlasalin valot himmenevät. WrestlingAlertin kansa valuu hiljalleen salista pois. Jotkut vielä kurkkivat lavalle ja toivovat CM Punkin ryntäävän lavalle, mutta he tekevät sen turhaan. Tämän vuoden palkintogaala päättyy todella kuivissa ja vastenmielisissä merkeissä.
- Vuoden huonoin ottelu:
1. Michael Cole vs. Jerry Lawler (WWE WrestleMania 27) – 18 ääntä
2. Jerry Lawler & Jim Ross vs. Michael Cole & Jack Swagger (WWE Extreme Rules 2011) – 5 ääntä
3. Jeff Hardy vs. Sting (c) – TNA World Heavyweight Championship Match (TNA Victory Road 2011) – 3 ääntä
Vuoden huonoin feudi:
1. Michael Cole vs. Jim Ross & Jerry Lawler – 18 ääntä
2. Eric Bischoff vs. Garett Bischoff – 3 ääntä
3. CM Punk vs. Triple H, Ezekiel Jackson vs. Wade Barrett – 2 ääntä
Vuoden huonoin segmentti:
1. Jim Rossin ja Michael Colen räppibattle – 13 ääntä
2. Hornswoggle oppii puhumaan – 4 ääntä
3. Michael Cole Challenge – 3 ääntä
Vuoden huonoin sisääntulomusiikki:
1. Yoshi Tatsu – 5 ääntä
2. Hornswoggle, Jinder Mahal – 4 ääntä
Vuoden huonoin gimmick:
1. Michael Cole – 7 ääntä
2. Robbie E – 4 ääntä
3. Hornswoggle, Jinder Mahal – 3 ääntä
Vuoden pettymys:
1. Christianin ensimmäinen maailmanmestaruuskausi – 9 ääntä
2. Sin Cara – 6 ääntä
3. Mr. Andersonin bookkaaminen – 3 ääntä
Vuoden huonontunein painija:
1. Matt Hardy – 3 ääntä
2. Hernandez, Sheamus – 2 ääntä
Big Daddy V -palkinto:
1. The Great Khali – 8 ääntä
2. Michael Cole – 6 ääntä
3. Michael McGillicutty – 5 ääntä
Vuoden sisääntulomusiikki:
1. CM Punk ("Cult of Personality") – 11 ääntä
2. The Undertaker ("Ain't No Grave") – 5 ääntä
3. Alex Riley ("Say It to My Face") – 3 ääntä
Vuoden lopetusliike:
1. RKO – 8 ääntä
2. Brogue Kick – 4 ääntä
3. LeBell Lock – 3 ääntä
Vuoden turn:
1. R-Truth – 19 ääntä
2. CM Punk – 5 ääntä
3. AJ Styles, Bobby Roode, Mark Henry – 2 ääntä
Vuoden face:
1. Zack Ryder – 19 ääntä
2. CM Punk – 4 ääntä
3. John Cena – 3 ääntä
Vuoden heel:
1. The Miz – 8 ääntä
2. Mark Henry – 7 ääntä
3. Bully Ray – 6 ääntä
Vuoden paluu:
1. The Rock – 28 ääntä
2. Austin Aries, Kevin Steen – 1 ääni
Vuoden gimmick:
1. CM Punk – 16 ääntä
2. Cody Rhodes – 7 ääntä
3. Zack Ryder – 2 ääntä
Vuoden uutinen:
1. Edgen eläköityminen – 21 ääntä
2. The Rockin paluu – 4 ääntä
3. The Rock vs. John Cenan ilmoittaminen – 3 ääntä
Vuoden spotti:
1. Ricardo Rodriguezin lento TLC-PPV:ssä – 12 ääntä
2. Kehän hajoaminen Vengeancessa – 9 ääntä
3. Big Show'n Elbow Drop Survivor Seriesissä – 3 ääntä
Vuoden mark out moment:
1. CM Punkin mestaruusvoitto MITB-PPV:ssä – 18 ääntä
2. CM Punkin worked shoot -promo – 5 ääntä
3. The Rockin paluu – 4 ääntä
Vuoden aliarvostetuin painija:
1. Alberto Del Rio – 5 ääntä
2. Randy Orton – 4 ääntä
3. John Cena – 3 ääntä
Vuoden yliarvostetuin painija:
1. Christian – 6 ääntä
2. Mark Henry – 4 ääntä
3. Alberto Del Rio – 3 ääntä
Vuoden kehittynein painija:
1. Cody Rhodes – 11 ääntä
2. Dolph Ziggler – 9 ääntä
3. Zack Ryder – 3 ääntä
Vuoden debytantti:
1. Sin Cara – 5 ääntä
2. Kharma – 4 ääntä
3. Crimson – 3 ääntä
Vuoden promottaja:
1. CM Punk – 21 ääntä
2. Bully Ray, The Miz – 3 ääntä
Vuoden manageri:
1. Ricardo Rodriguez – 15 ääntä
2. Vickie Guerrero – 13 ääntä
Vuoden selostaja:
1. Booker T – 7 ääntä
2. Mike Tenay – 5 ääntä
3. Jim Ross, Josh Mathews – 4 ääntä
Vuoden segmentti:
1. CM Punkin worked shoot -promo – 22 ääntä
2. The Rockin paluu – 4 ääntä
3. Christianin, R-Truthin ja The Mizin segmentti – 2 ääntä
Vuoden tv-show:
1. RAW – 25 ääntä
2. Tough Enough – 2 ääntä
3. Impact, World of Hurt – 1 ääni
Vuoden tv-ottelu:
1. John Morrison vs. The Miz (c) – WWE Championship, Falls Count Anywhere Match – 15 ääntä
2. Dolph Ziggler vs. CM Punk – 9 ääntä
3. Christian vs. Randy Orton, Cody Rhodes vs. Randy Orton, Daniel Bryan vs. The Miz – 1 ääni
Vuoden stable:
1. New Nexus – 53 % jatkoäänestyksen äänistä
2. Immortal – 47 % jatkoäänestyksen äänistä
3. Fortune – 2 ääntä
Vuoden tag team:
1. Awesome Truth – 14 ääntä
2. Beer Money – 7 ääntä
3. Air Boom – 4 ääntä
Vuoden promootio:
1. WWE – 24 ääntä
2. NJPW, ROH, TNA – 1 ääni
Vuoden feudi:
1. CM Punk vs. John Cena – 19 ääntä
2. Jeff Jarrett vs. Kurt Angle – 3 ääntä
3. Christian vs. Randy Orton – 2 ääntä
Vuoden show:
1. Money in the Bank – 23 ääntä
2. SummerSlam, Survivor Series – 2 ääntä
Vuoden ottelu:
1. CM Punk vs. John Cena (c) – WWE Championship Match (WWE Money in the Bank 2011) – 26 ääntä
2. Davey Richards vs. Eddie Edwards (c) – ROH World Championship Match (ROH Best in the World 2011), Triple H vs. The Undertaker – No Holds Barred Match (WWE WrestleMania 27) – 2 ääntä
Vuoden naispainija:
1. Beth Phoenix – 11 ääntä
2. Mickie James – 4 ääntä
3. Kelly Kelly, Winter – 3 ääntä
Vuoden painija:
1. CM Punk – 24 ääntä
2. Alberto Del Rio – 2 ääntä
3. Bully Ray, Dolph Ziggler, Hiroshi Tanahashi, R-Truth, The Miz – 1 ääni