Avatarisi ja allekirjoituksesi

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
Avatar
ViiZei
Viestit: 1631
Liittynyt: Ti 11.11.2008 18:21
Paikkakunta: SeinäJoe

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja ViiZei » To 13.10.2011 13:06

Smark kirjoitti:
ViiZei kirjoitti:Postaaks enään oikeasti mitään muuta ku pelihommia ja avatarin/allekirjotuksen vaihoksia?
Älä unohda roskista ja blogia!
No sinne blogiin päin tuo olikin vähän suunnattu, koska mielelläni lukisin taas sun blogauksia :?
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 08.11.2011 01:04

Movember bitches!
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 08.11.2011 12:03

Jack DiBiase kirjoitti:Movember bitches!
Oma 'stässi herättää jo nyt kavahdusta ja myötähäpeää, en varmaan viitsi ihan koko kuukautta pitää =D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
enska
Viestit: 1721
Liittynyt: La 22.07.2006 10:48
Paikkakunta: Turku

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja enska » Ti 08.11.2011 13:19

Jack DiBiase kirjoitti:Movember bitches!
Varuskuntasairaala ei tykkää tästä. :td:

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 08.11.2011 15:41

Velocity kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:Movember bitches!
Oma 'stässi herättää jo nyt kavahdusta ja myötähäpeää, en varmaan viitsi ihan koko kuukautta pitää =D
Samoilla linjoilla.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Marshallsaaret
Viestit: 928
Liittynyt: Ma 17.11.2003 21:32
Paikkakunta: Helsingfors

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Marshallsaaret » Pe 18.11.2011 11:17

Nallen viikset saivat väistyä Mikael Kurjen viiksien tilalta.
永源 遥~!

Avatar
SkullCrushingFinale
Viestit: 1527
Liittynyt: Ma 02.08.2010 15:04
Paikkakunta: Turku

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Pe 18.11.2011 18:17

Laurin mainio purkaus viime RAW'ssa aiheutti tarpeeksi hilpeyttä päästäkseen allekirjoitukseen.

Avatar
Smark
Viestit: 517
Liittynyt: Pe 02.01.2004 13:53
Paikkakunta: Pohjois-Vantaa

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Smark » Pe 02.12.2011 21:44

Viikset takana, kulmakarvapu(ha)kki edessä!
Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?
You want the best? Here I am. Kuva

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 03.12.2011 00:43

Smark kirjoitti:Viikset takana, kulmakarvapu(ha)kki edessä!
====DDDDDDD
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Internet Champion
Viestit: 10
Liittynyt: Ma 24.10.2011 13:01
Paikkakunta: 11.12.11 klo 12.11

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Internet Champion » La 03.12.2011 08:50

Smark kirjoitti:Viikset takana, kulmakarvapu(ha)kki edessä!
Ootko oikeesti Mr. Puha, vai onko sulla avatarien kanssa joku Puha-fetissi? :D
11.12.11 klo 12.11

Avatar
Hautsi_
Viestit: 804
Liittynyt: To 11.05.2006 21:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Hautsi_ » La 03.12.2011 11:26

Internet Champion kirjoitti:
Smark kirjoitti:Viikset takana, kulmakarvapu(ha)kki edessä!
Ootko oikeesti Mr. Puha, vai onko sulla avatarien kanssa joku Puha-fetissi? :D
se on ihan oikeesti Puha.





:)
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton

Avatar
Darien Fawks
Viestit: 3765
Liittynyt: Pe 09.04.2004 15:04
Paikkakunta: Pääkaupunki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 03.12.2011 12:53

On jälleen aika jouluisen teemoituksen. Houhouhou vaan kaikille!
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » La 03.12.2011 13:10

Hautsi_ kirjoitti:
Internet Champion kirjoitti:
Smark kirjoitti:Viikset takana, kulmakarvapu(ha)kki edessä!
Ootko oikeesti Mr. Puha, vai onko sulla avatarien kanssa joku Puha-fetissi? :D
se on ihan oikeesti Puha.
Jep. Minäkin olen oikeasti Petteri Sihvonen.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Riveni » La 03.12.2011 13:15

Ja minä olen oikeasti Mauri Kunnaksen piirtämä sarjakuvahahmo, ja Internet Champion on X-divarin mestaruusvyö. ;)
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » La 03.12.2011 13:16

Riveni kirjoitti:Ja minä olen oikeasti Mauri Kunnaksen piirtämä sarjakuvahahmo, ja Internet Champion on X-divarin mestaruusvyö. ;)
Eli kuvassa oleva "moderaattoreiden veneretki" olikin oikeasti vain huijausta. :(
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Darien Fawks
Viestit: 3765
Liittynyt: Pe 09.04.2004 15:04
Paikkakunta: Pääkaupunki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 03.12.2011 13:16

Ja minähän olen Jounipukki. :)
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Avatar
Static
Viestit: 520
Liittynyt: La 13.12.2008 23:39
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Static » La 03.12.2011 13:17

moi oon nikki bella

Hupaisaa.

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Riveni » La 03.12.2011 13:25

Ja tämä loppui muuten nyt tähän. Smark saa toki vastata hänelle esitettyyn kysymykseen, muuten tämä vitsi on loppuunkäsitelty. ;)
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » La 03.12.2011 13:45

DeadManWalking kirjoitti:Eli kuvassa oleva "moderaattoreiden veneretki" olikin oikeasti vain huijausta. :(
Minä olen edelleen kapteenina uppoavassa laivassa.

Ainakin tämän topicin edellisistä viesteistä päätellen.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Kenitys
Moderaattori
Viestit: 1873
Liittynyt: To 04.11.2004 20:11
Paikkakunta: Tsadi
Viesti:

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Kenitys » La 03.12.2011 13:46

Riveni kirjoitti:Ja tämä loppui muuten nyt tähän. Smark saa toki vastata hänelle esitettyyn kysymykseen, muuten tämä vitsi on loppuunkäsitelty. ;)
Mutta kun minä ihan oikeasti olen pingviini ja en ehtinyt vain tarpeeksi ajoissa kaiken tämän pelleilyn keskellä :(

Avatar
Phenomenon
Viestit: 1971
Liittynyt: Pe 15.02.2008 11:35
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Phenomenon » La 03.12.2011 13:58

Funny stuff.
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton

Avatar
Goblet
Viestit: 709
Liittynyt: To 07.01.2010 15:24

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Goblet » La 03.12.2011 23:47

Avatarissani on Edge ja allekirjoituksessani lainaan The Gamea.
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!

Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011

Tämä oli sitten tässä.

Avatar
Ravenwood
Viestit: 2276
Liittynyt: La 09.01.2010 20:11

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » La 03.12.2011 23:50

Goblet kirjoitti:Avatarissani on Edge ja allekirjoituksessani lainaan The Gamea.
Holy macaroni! Never saw that one coming.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 04.12.2011 01:54

Goblet kirjoitti:Avatarissani on Edge ja allekirjoituksessani lainaan The Gamea.
TrueWrestlingFan2011
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Darien Fawks
Viestit: 3765
Liittynyt: Pe 09.04.2004 15:04
Paikkakunta: Pääkaupunki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Su 04.12.2011 13:00

Goblet kirjoitti:Avatarissani on Edge ja allekirjoituksessani lainaan The Gamea.
Luovuutta, mies! Luovuutta.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Vastaa Viestiin