No sinne blogiin päin tuo olikin vähän suunnattu, koska mielelläni lukisin taas sun blogauksiaSmark kirjoitti:Älä unohda roskista ja blogia!ViiZei kirjoitti:Postaaks enään oikeasti mitään muuta ku pelihommia ja avatarin/allekirjotuksen vaihoksia?
Avatarisi ja allekirjoituksesi
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Make wrestlingalert rage again
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Oma 'stässi herättää jo nyt kavahdusta ja myötähäpeää, en varmaan viitsi ihan koko kuukautta pitää =DJack DiBiase kirjoitti:Movember bitches!
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Varuskuntasairaala ei tykkää tästä.Jack DiBiase kirjoitti:Movember bitches!
- The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Samoilla linjoilla.Velocity kirjoitti:Oma 'stässi herättää jo nyt kavahdusta ja myötähäpeää, en varmaan viitsi ihan koko kuukautta pitää =DJack DiBiase kirjoitti:Movember bitches!
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- Marshallsaaret
- Viestit: 928
- Liittynyt: Ma 17.11.2003 21:32
- Paikkakunta: Helsingfors
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Nallen viikset saivat väistyä Mikael Kurjen viiksien tilalta.
永源 遥~!
- SkullCrushingFinale
- Viestit: 1527
- Liittynyt: Ma 02.08.2010 15:04
- Paikkakunta: Turku
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Laurin mainio purkaus viime RAW'ssa aiheutti tarpeeksi hilpeyttä päästäkseen allekirjoitukseen.
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Viikset takana, kulmakarvapu(ha)kki edessä!
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
====DDDDDDDSmark kirjoitti:Viikset takana, kulmakarvapu(ha)kki edessä!
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Internet Champion
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ma 24.10.2011 13:01
- Paikkakunta: 11.12.11 klo 12.11
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Ootko oikeesti Mr. Puha, vai onko sulla avatarien kanssa joku Puha-fetissi?Smark kirjoitti:Viikset takana, kulmakarvapu(ha)kki edessä!
11.12.11 klo 12.11
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
se on ihan oikeesti Puha.Internet Champion kirjoitti:Ootko oikeesti Mr. Puha, vai onko sulla avatarien kanssa joku Puha-fetissi?Smark kirjoitti:Viikset takana, kulmakarvapu(ha)kki edessä!
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
- Darien Fawks
- Viestit: 3765
- Liittynyt: Pe 09.04.2004 15:04
- Paikkakunta: Pääkaupunki
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
On jälleen aika jouluisen teemoituksen. Houhouhou vaan kaikille!
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Jep. Minäkin olen oikeasti Petteri Sihvonen.Hautsi_ kirjoitti:se on ihan oikeesti Puha.Internet Champion kirjoitti:Ootko oikeesti Mr. Puha, vai onko sulla avatarien kanssa joku Puha-fetissi?Smark kirjoitti:Viikset takana, kulmakarvapu(ha)kki edessä!
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Ja minä olen oikeasti Mauri Kunnaksen piirtämä sarjakuvahahmo, ja Internet Champion on X-divarin mestaruusvyö. 
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Eli kuvassa oleva "moderaattoreiden veneretki" olikin oikeasti vain huijausta.Riveni kirjoitti:Ja minä olen oikeasti Mauri Kunnaksen piirtämä sarjakuvahahmo, ja Internet Champion on X-divarin mestaruusvyö.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Darien Fawks
- Viestit: 3765
- Liittynyt: Pe 09.04.2004 15:04
- Paikkakunta: Pääkaupunki
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Ja minähän olen Jounipukki. 
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
moi oon nikki bella
Hupaisaa.
Hupaisaa.
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Ja tämä loppui muuten nyt tähän. Smark saa toki vastata hänelle esitettyyn kysymykseen, muuten tämä vitsi on loppuunkäsitelty. 
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Minä olen edelleen kapteenina uppoavassa laivassa.DeadManWalking kirjoitti:Eli kuvassa oleva "moderaattoreiden veneretki" olikin oikeasti vain huijausta.
Ainakin tämän topicin edellisistä viesteistä päätellen.
WE BACK YA'LL?!
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Mutta kun minä ihan oikeasti olen pingviini ja en ehtinyt vain tarpeeksi ajoissa kaiken tämän pelleilyn keskellä :(Riveni kirjoitti:Ja tämä loppui muuten nyt tähän. Smark saa toki vastata hänelle esitettyyn kysymykseen, muuten tämä vitsi on loppuunkäsitelty. ;)
- Phenomenon
- Viestit: 1971
- Liittynyt: Pe 15.02.2008 11:35
- Paikkakunta: Itä-Helsinki
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Funny stuff.
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Avatarissani on Edge ja allekirjoituksessani lainaan The Gamea.
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Holy macaroni! Never saw that one coming.Goblet kirjoitti:Avatarissani on Edge ja allekirjoituksessani lainaan The Gamea.
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
TrueWrestlingFan2011Goblet kirjoitti:Avatarissani on Edge ja allekirjoituksessani lainaan The Gamea.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Darien Fawks
- Viestit: 3765
- Liittynyt: Pe 09.04.2004 15:04
- Paikkakunta: Pääkaupunki
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Luovuutta, mies! Luovuutta.Goblet kirjoitti:Avatarissani on Edge ja allekirjoituksessani lainaan The Gamea.













