Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
FlameSnoopy
Viestit: 176
Liittynyt: La 07.01.2006 10:24

Viesti Kirjoittaja FlameSnoopy » Ti 23.03.2010 22:49

Volga kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=nk2wViKSh_M Siis tä? :DDD
What the...

Avatar
Ana
Viestit: 63
Liittynyt: Ti 01.08.2006 19:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ana » To 25.03.2010 00:23

Chris Jericho vs David Arquette

http://www.tbs.com/video/index.jsp?oid=211852
...Damn...

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ke 07.04.2010 20:02

"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » To 08.04.2010 07:59

Mahti Ankka kirjoitti:Totuus WTC:stä.
Tuosta tulee mieleen yksi FFFFUUU-kuva...

Kuva

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Pe 23.04.2010 13:07

http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » La 24.04.2010 15:31

Disneyn tuotantoa vuodelta 1943, menisikö nykypäivänä läpi?
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » La 24.04.2010 16:06

Todennäköisesti menisi jos se vaan perusteltaisiin holokaustin muistamisen tärkeydellä ja juutalaisen rodun ikuisella tuskalla.
Looking California, feeling Minnesota.

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ti 27.04.2010 21:04

"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Tirkka
Viestit: 1336
Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ti 27.04.2010 21:08

Mahti Ankka kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=T-9dCqF8-bQ

Käymälöidy!
Miks tuossa on sama pallinaama melkein jokaisessa roolissa? :-s
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ti 27.04.2010 21:12

Koska meitä on vain kaksi. Ja hänellä on useammin puhetta, ei ehkä sinällään anna tasapuolista kuvaa hommasta tuo traileri.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
What
Viestit: 3066
Liittynyt: To 20.07.2006 13:07
Paikkakunta: Rivers Mouth

Viesti Kirjoittaja What » To 29.04.2010 02:16



:banger:

Ei muuta sanottavaa.

Avatar
Rocky
Viestit: 302
Liittynyt: Pe 12.03.2004 15:16
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Rocky » To 29.04.2010 10:19

What kirjoitti:

:banger:

Ei muuta sanottavaa.
ACHNOLD!

Avatar
RoadWarrior
Viestit: 370
Liittynyt: Ma 11.01.2010 19:36

Viesti Kirjoittaja RoadWarrior » To 29.04.2010 14:55

What kirjoitti:

:banger:

Ei muuta sanottavaa.
Tuon elokuvan tekemiseen on mennyt paljon rahaa koska pelkästään näyttelijöiden palkkoihin on heidän normaalien palkkavaatimusten perusteella mennyt vähintään 75 mijoonaa dollaria ja saman verran on mennyt erikoistehosteisiin.
Kun tähän lisätään vielä muut kulut niin tuon elokuvan tekeminen on maksanut 250 miljoonaa dollaria.

Bilyeu
Viestit: 187
Liittynyt: Ti 01.01.2008 21:18
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Bilyeu » To 29.04.2010 14:59

RoadWarrior kirjoitti:
What kirjoitti:

:banger:

Ei muuta sanottavaa.
Tuon elokuvan tekemiseen on mennyt paljon rahaa koska pelkästään näyttelijöiden palkkoihin on heidän normaalien palkkavaatimusten perusteella mennyt vähintään 75 mijoonaa dollaria ja saman verran on mennyt erikoistehosteisiin.
Kun tähän lisätään vielä muut kulut niin tuon elokuvan tekeminen on maksanut 250 miljoonaa dollaria.
80 miljoonaa dollaria.

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » To 29.04.2010 22:35

Ja tuohan aika lailla kaveri porukalla tehty leffa että tuskin se raha on tärkein juttu. Mutta tuo cast on aika ihanteellinen: Stallone, Lundgren, Schwarzenegger, Bruce Willis, Mickey Rourke, Statham, Jet Li. Ja tuohon lisätään vielä Steve Austin ja Randy Cotoure niin onhan siinä kovanaamoja vaikka millä mitalla. Ja kun miettii että mikäli Wesley Snipes, Steven Seagal ja Jean-Claude Van Damme olisivat tulleet niin tuohon tarvittaisiin enää Chuck Norris.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
RoadWarrior
Viestit: 370
Liittynyt: Ma 11.01.2010 19:36

Viesti Kirjoittaja RoadWarrior » To 29.04.2010 23:19

The Rocker kirjoitti:Ja tuohan aika lailla kaveri porukalla tehty leffa että tuskin se raha on tärkein juttu. Mutta tuo cast on aika ihanteellinen: Stallone, Lundgren, Schwarzenegger, Bruce Willis, Mickey Rourke, Statham, Jet Li. Ja tuohon lisätään vielä Steve Austin ja Randy Cotoure niin onhan siinä kovanaamoja vaikka millä mitalla. Ja kun miettii että mikäli Wesley Snipes, Steven Seagal ja Jean-Claude Van Damme olisivat tulleet niin tuohon tarvittaisiin enää Chuck Norris.
Älä unohda Jackie Chania joka aikoinaan iski niin nopeita iskuja, että ohjaajan oli pakko käskeä häntä iskemään hitaammin koska iskut olivat liian nopeita kameralle.

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Pe 30.04.2010 00:17

RoadWarrior kirjoitti:
The Rocker kirjoitti:Ja tuohan aika lailla kaveri porukalla tehty leffa että tuskin se raha on tärkein juttu. Mutta tuo cast on aika ihanteellinen: Stallone, Lundgren, Schwarzenegger, Bruce Willis, Mickey Rourke, Statham, Jet Li. Ja tuohon lisätään vielä Steve Austin ja Randy Cotoure niin onhan siinä kovanaamoja vaikka millä mitalla. Ja kun miettii että mikäli Wesley Snipes, Steven Seagal ja Jean-Claude Van Damme olisivat tulleet niin tuohon tarvittaisiin enää Chuck Norris.
Älä unohda Jackie Chania joka aikoinaan iski niin nopeita iskuja, että ohjaajan oli pakko käskeä häntä iskemään hitaammin koska iskut olivat liian nopeita kameralle.
Tuo oli Bruce Lee. Siis se tyyppi joka löi ja potki niin nopeasti että kamera ei ehtinyt tallentaa sitä. Saattaa toki olla että Chanilla on sama ongelma ollut.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Pe 30.04.2010 07:53

http://www.youtube.com/watch?v=u1cHynIXweE

Mutta on se Jackie vaan kova jätkä. Harvoin hänen leffansa pettävät.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
RoadWarrior
Viestit: 370
Liittynyt: Ma 11.01.2010 19:36

Viesti Kirjoittaja RoadWarrior » Pe 30.04.2010 22:32

The Rocker kirjoitti:
RoadWarrior kirjoitti:
The Rocker kirjoitti:Ja tuohan aika lailla kaveri porukalla tehty leffa että tuskin se raha on tärkein juttu. Mutta tuo cast on aika ihanteellinen: Stallone, Lundgren, Schwarzenegger, Bruce Willis, Mickey Rourke, Statham, Jet Li. Ja tuohon lisätään vielä Steve Austin ja Randy Cotoure niin onhan siinä kovanaamoja vaikka millä mitalla. Ja kun miettii että mikäli Wesley Snipes, Steven Seagal ja Jean-Claude Van Damme olisivat tulleet niin tuohon tarvittaisiin enää Chuck Norris.
Älä unohda Jackie Chania joka aikoinaan iski niin nopeita iskuja, että ohjaajan oli pakko käskeä häntä iskemään hitaammin koska iskut olivat liian nopeita kameralle.
Tuo oli Bruce Lee. Siis se tyyppi joka löi ja potki niin nopeasti että kamera ei ehtinyt tallentaa sitä. Saattaa toki olla että Chanilla on sama ongelma ollut.
Eräässä Jackie Chanista kertovassa ohjelmassa sanottiin, että aikoinaan ohjaaja käski hänen iskeä hitaammin koska iskut olivat liian nopeita kameralle eli hänellä todellakin on ollut sama ongelma kuin Bruce Leellä.

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Pe 07.05.2010 11:34

http://www.popjolly.com/woman-says-she- ... -in-3d-365

Ässälle ja Trisulle tiedoksi. [/varoitus]

Avatar
ToNy-MaN
Viestit: 1755
Liittynyt: Pe 06.01.2006 03:03
Paikkakunta: Jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Pe 07.05.2010 11:44

Wankie kirjoitti:http://www.popjolly.com/woman-says-she- ... -in-3d-365

Ässälle ja Trisulle tiedoksi. [/varoitus]
Parempi olla kattomatta Avataria sitten....
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Pe 07.05.2010 11:53

ToNy-MaN kirjoitti:Parempi olla kattomatta Avataria sitten....
Mielummin sitä synnyttää smurffin kuin jonkun v***n neeke-, köh.

Ei mitään.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 15.05.2010 18:12

JonLajoie ei petä :D

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 16.05.2010 11:13



:shock:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Hyrkanos
Viestit: 914
Liittynyt: To 15.07.2004 18:36
Paikkakunta: Asikkala

Viesti Kirjoittaja Hyrkanos » Ke 19.05.2010 16:17

Palannut kuolleista 2015

Vastaa Viestiin