What the...Volga kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=nk2wViKSh_M Siis tä? :DDD
Linkkejä
-
FlameSnoopy
- Viestit: 176
- Liittynyt: La 07.01.2006 10:24
- Mahti Ankka
- Viestit: 674
- Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
Disneyn tuotantoa vuodelta 1943, menisikö nykypäivänä läpi?
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
- Genghis Khan
- Viestit: 663
- Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
- Paikkakunta: Pori
- Mahti Ankka
- Viestit: 674
- Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
- Mahti Ankka
- Viestit: 674
- Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Koska meitä on vain kaksi. Ja hänellä on useammin puhetta, ei ehkä sinällään anna tasapuolista kuvaa hommasta tuo traileri.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
- RoadWarrior
- Viestit: 370
- Liittynyt: Ma 11.01.2010 19:36
Tuon elokuvan tekemiseen on mennyt paljon rahaa koska pelkästään näyttelijöiden palkkoihin on heidän normaalien palkkavaatimusten perusteella mennyt vähintään 75 mijoonaa dollaria ja saman verran on mennyt erikoistehosteisiin.What kirjoitti:
![]()
Ei muuta sanottavaa.
Kun tähän lisätään vielä muut kulut niin tuon elokuvan tekeminen on maksanut 250 miljoonaa dollaria.
80 miljoonaa dollaria.RoadWarrior kirjoitti:Tuon elokuvan tekemiseen on mennyt paljon rahaa koska pelkästään näyttelijöiden palkkoihin on heidän normaalien palkkavaatimusten perusteella mennyt vähintään 75 mijoonaa dollaria ja saman verran on mennyt erikoistehosteisiin.What kirjoitti:
![]()
Ei muuta sanottavaa.
Kun tähän lisätään vielä muut kulut niin tuon elokuvan tekeminen on maksanut 250 miljoonaa dollaria.
- The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
Ja tuohan aika lailla kaveri porukalla tehty leffa että tuskin se raha on tärkein juttu. Mutta tuo cast on aika ihanteellinen: Stallone, Lundgren, Schwarzenegger, Bruce Willis, Mickey Rourke, Statham, Jet Li. Ja tuohon lisätään vielä Steve Austin ja Randy Cotoure niin onhan siinä kovanaamoja vaikka millä mitalla. Ja kun miettii että mikäli Wesley Snipes, Steven Seagal ja Jean-Claude Van Damme olisivat tulleet niin tuohon tarvittaisiin enää Chuck Norris.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- RoadWarrior
- Viestit: 370
- Liittynyt: Ma 11.01.2010 19:36
Älä unohda Jackie Chania joka aikoinaan iski niin nopeita iskuja, että ohjaajan oli pakko käskeä häntä iskemään hitaammin koska iskut olivat liian nopeita kameralle.The Rocker kirjoitti:Ja tuohan aika lailla kaveri porukalla tehty leffa että tuskin se raha on tärkein juttu. Mutta tuo cast on aika ihanteellinen: Stallone, Lundgren, Schwarzenegger, Bruce Willis, Mickey Rourke, Statham, Jet Li. Ja tuohon lisätään vielä Steve Austin ja Randy Cotoure niin onhan siinä kovanaamoja vaikka millä mitalla. Ja kun miettii että mikäli Wesley Snipes, Steven Seagal ja Jean-Claude Van Damme olisivat tulleet niin tuohon tarvittaisiin enää Chuck Norris.
- The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
Tuo oli Bruce Lee. Siis se tyyppi joka löi ja potki niin nopeasti että kamera ei ehtinyt tallentaa sitä. Saattaa toki olla että Chanilla on sama ongelma ollut.RoadWarrior kirjoitti:Älä unohda Jackie Chania joka aikoinaan iski niin nopeita iskuja, että ohjaajan oli pakko käskeä häntä iskemään hitaammin koska iskut olivat liian nopeita kameralle.The Rocker kirjoitti:Ja tuohan aika lailla kaveri porukalla tehty leffa että tuskin se raha on tärkein juttu. Mutta tuo cast on aika ihanteellinen: Stallone, Lundgren, Schwarzenegger, Bruce Willis, Mickey Rourke, Statham, Jet Li. Ja tuohon lisätään vielä Steve Austin ja Randy Cotoure niin onhan siinä kovanaamoja vaikka millä mitalla. Ja kun miettii että mikäli Wesley Snipes, Steven Seagal ja Jean-Claude Van Damme olisivat tulleet niin tuohon tarvittaisiin enää Chuck Norris.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- Mahti Ankka
- Viestit: 674
- Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
http://www.youtube.com/watch?v=u1cHynIXweE
Mutta on se Jackie vaan kova jätkä. Harvoin hänen leffansa pettävät.
Mutta on se Jackie vaan kova jätkä. Harvoin hänen leffansa pettävät.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
- RoadWarrior
- Viestit: 370
- Liittynyt: Ma 11.01.2010 19:36
Eräässä Jackie Chanista kertovassa ohjelmassa sanottiin, että aikoinaan ohjaaja käski hänen iskeä hitaammin koska iskut olivat liian nopeita kameralle eli hänellä todellakin on ollut sama ongelma kuin Bruce Leellä.The Rocker kirjoitti:Tuo oli Bruce Lee. Siis se tyyppi joka löi ja potki niin nopeasti että kamera ei ehtinyt tallentaa sitä. Saattaa toki olla että Chanilla on sama ongelma ollut.RoadWarrior kirjoitti:Älä unohda Jackie Chania joka aikoinaan iski niin nopeita iskuja, että ohjaajan oli pakko käskeä häntä iskemään hitaammin koska iskut olivat liian nopeita kameralle.The Rocker kirjoitti:Ja tuohan aika lailla kaveri porukalla tehty leffa että tuskin se raha on tärkein juttu. Mutta tuo cast on aika ihanteellinen: Stallone, Lundgren, Schwarzenegger, Bruce Willis, Mickey Rourke, Statham, Jet Li. Ja tuohon lisätään vielä Steve Austin ja Randy Cotoure niin onhan siinä kovanaamoja vaikka millä mitalla. Ja kun miettii että mikäli Wesley Snipes, Steven Seagal ja Jean-Claude Van Damme olisivat tulleet niin tuohon tarvittaisiin enää Chuck Norris.
Parempi olla kattomatta Avataria sitten....Wankie kirjoitti:http://www.popjolly.com/woman-says-she- ... -in-3d-365
Ässälle ja Trisulle tiedoksi. [/varoitus]
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.












X 360 - Jump In.
