Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
KOmus101
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 05.05.2009 17:51
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KOmus101 » Ke 14.10.2009 22:12

Viimeksi muokannut KOmus101, Ti 03.11.2009 15:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hyrkanos kirjoitti:Pistin Darien Fawksia signatureen

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 23.10.2009 10:29

Coca-colan GTA-mainos 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ti 03.11.2009 15:18

Pettävän tyttelin poikakaveri hakee kostoa nettisivun avulla.

http://ihatejade.com/?id=37f3xkjx54rtjdcys1mlcq0w8vwc4i

Levitän linkkiä täysin itsekkäistä syistä.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » Ti 03.11.2009 15:45

Aika hyvä, täältä luulis nopeasti tulevan täyteen. Onkohan ihan aito?

http://ihatejade.com/?id=rmmkejjvz90r94tqxuys2g6ynf7kl3

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ti 03.11.2009 15:52

Kameli kirjoitti:Onkohan ihan aito?
Vieläkin näyttää nollaa, joten pahalta näyttää.

Nyt v***ttaa.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ti 03.11.2009 15:54

Show_Stopper kirjoitti:
Kameli kirjoitti:Onkohan ihan aito?
Vieläkin näyttää nollaa, joten pahalta näyttää.

Nyt v***ttaa.
Itse ainakin erehdyin linkkiäsi klikkaamaan :roll:
We need CM Punk!

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ti 03.11.2009 15:59

No toimiiko? Klikkasin molempien linkkejä, joten teidän molempien pitäisi siis nähdä ainakin yksi piilotetuista kuvista.
Rotta.

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ti 03.11.2009 16:04

Yhtä tyhjän kanssa. ihateandrew.com, anyone?
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » Ti 03.11.2009 16:08

Kyllä mulla vaan numerot kasvaa ;)

Tarviin vaan 20 enää ;)

Avatar
Kenitys
Moderaattori
Viestit: 1873
Liittynyt: To 04.11.2004 20:11
Paikkakunta: Tsadi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenitys » Ti 03.11.2009 17:36

En klikannut (ihan tarkoituksella), mutta jos kyse on siitä, mistä luulen niin noitahan on ollut ties kuinka paljon samantyyppistä aikaisemminkin? Aina sama juttu, aina tarvitsee klikkauksia että kuvat näkyisivät jne. Ihmeen kauan kesti että tänne nuo tulivat sitten.

EDIT: Ihmettelen muuten oikeasti, jos nuo ovat joillekin uutta, kun itse en ole noita koskaan edes etsinyt (hei oikeasti, jos tarvitsisi etsiä vähäpukeisia naisia netistä niin eiköhän siihen olisi aika monta helpompaakin keinoa?) mutta silti kuukausittain joku on noita linkitellyt.. Ehkä pitäisi sitten vähän huolestua, millaista porukkaa minulla on mesessä yhteystietoluettelossa.. Mutta kertokaa toki, oliko vaivan arvoista.

EDIT2: Niin ja jokainen ei nyt linkitä tähän topiciin omaa versiotaan tuosta sivusta.

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » Ti 03.11.2009 21:56

En ole moisista ennen kuullutkaan. Loppuvideo oli jälkeenpäin ajatellen juuri se mitä sieltä piti odotella, mutta odotin kuitenkin jotain törkeämpää :(

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ke 04.11.2009 17:58

No jo on p****le, nollaa näyttää. Joko Jumala vihaa minua, tai selaimeni on pahemman kerran sekaisin.

Auttakaa epätoivoista.

Loppuun vähän Barely Politicalin goodnessia: Jack Bauer warns Obama
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ke 04.11.2009 18:33

Show_Stopper kirjoitti:No jo on p****le, nollaa näyttää. Joko Jumala vihaa minua, tai selaimeni on pahemman kerran sekaisin.

Auttakaa epätoivoista.
www.redtube.com
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ke 04.11.2009 18:40

Nodachi kirjoitti: www.redtube.com
Tahdon ansaita pornoni edes kerran elämässä.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ke 04.11.2009 18:41

Show_Stopper kirjoitti:
Nodachi kirjoitti: www.redtube.com
Tahdon ansaita pornoni edes kerran elämässä.
http://deittipalvelu.com/
We need CM Punk!

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » To 05.11.2009 18:16

If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Sandz
Viestit: 163
Liittynyt: Ma 11.06.2007 17:46
Paikkakunta: Björneborg

Viesti Kirjoittaja Sandz » To 05.11.2009 20:01

xD.. osaa se ainakin ratin kääntää. Mutta itse kysymykseen: miksi Kratos päästi äitinsä auton rattiin?

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » To 05.11.2009 20:47

Sandz kirjoitti:
xD.. osaa se ainakin ratin kääntää. Mutta itse kysymykseen: miksi Kratos päästi äitinsä auton rattiin?
Siksi että se ei pahemmin rovaniemellä ajele autollaan. Kuvaavassa porukassa toinen oli btw entinen työkaverini, äänen perusteella tunnistin puolessa välissä filimiä.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Pe 06.11.2009 22:50

We need CM Punk!

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Pe 06.11.2009 23:05

Jers1 kirjoitti:Japanilaista realitya <3
Mr. Perfect mukana 8)
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 06.11.2009 23:11

Jack DiBiase kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:Japanilaista realitya <3
Mr. Perfect mukana 8)
Noista kukaan näytä yhtään Hennigiltä...?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Pe 06.11.2009 23:13

Oliko toi Velo huono läppä?

Mr. Perfect Ernesto Hoost se siellä on messissä porukan tummimpana.
Looking California, feeling Minnesota.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 06.11.2009 23:16

Genghis Khan kirjoitti:Oliko toi Velo huono läppä?

Mr. Perfect Ernesto Hoost se siellä on messissä porukan tummimpana.
Painifoorumit + Mr. Perfect = Curt Hennig.
Random-painisisäpiirit + muut kamppailulajit = Curt Hennig.
Aivosolut juonut MMA-Kick-Boxing-friikki = Ernesto Hoost.

Ihan kuin tuo olisi ollut jokin yleistieto. En vain tiennyt kyseistä jätkää, joten yritin vain bongata nopeasti Hennigiä/jotain ketä näyttää siltä sieltä.
Viimeksi muokannut Velocity, Pe 06.11.2009 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Pe 06.11.2009 23:16

http://www.youtube.com/watch?v=g1dxNsjY ... re=channel

En ole vuosiin nauranut niin paljoa kuin tälle eilen. Remi Gaillard on tuttu mies ja ehdottomasti parhaita koomikkoja tänä päivänä, "bat" osui ja upposi kyllä totaalisesti. Kaverilla on pokkaa ja tyylitajua helvetisti, kannattaa katsoa muutkin tyypin jutut jos tuo nappaa.

Ja kukaan ei vaan voi olla nauramatta tuolle.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Pe 06.11.2009 23:19

En toki Hoostin tietämistä yleistiedoksi väittänytkään. Kunhan halusin varmistua, ettei kyseessä ollut joku sinun laaduttomista läppäyrityksistä. Tai jotain.
Looking California, feeling Minnesota.

Vastaa Viestiin