Linkkejä
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Pettävän tyttelin poikakaveri hakee kostoa nettisivun avulla.
http://ihatejade.com/?id=37f3xkjx54rtjdcys1mlcq0w8vwc4i
Levitän linkkiä täysin itsekkäistä syistä.
http://ihatejade.com/?id=37f3xkjx54rtjdcys1mlcq0w8vwc4i
Levitän linkkiä täysin itsekkäistä syistä.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Aika hyvä, täältä luulis nopeasti tulevan täyteen. Onkohan ihan aito?
http://ihatejade.com/?id=rmmkejjvz90r94tqxuys2g6ynf7kl3
http://ihatejade.com/?id=rmmkejjvz90r94tqxuys2g6ynf7kl3
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
En klikannut (ihan tarkoituksella), mutta jos kyse on siitä, mistä luulen niin noitahan on ollut ties kuinka paljon samantyyppistä aikaisemminkin? Aina sama juttu, aina tarvitsee klikkauksia että kuvat näkyisivät jne. Ihmeen kauan kesti että tänne nuo tulivat sitten.
EDIT: Ihmettelen muuten oikeasti, jos nuo ovat joillekin uutta, kun itse en ole noita koskaan edes etsinyt (hei oikeasti, jos tarvitsisi etsiä vähäpukeisia naisia netistä niin eiköhän siihen olisi aika monta helpompaakin keinoa?) mutta silti kuukausittain joku on noita linkitellyt.. Ehkä pitäisi sitten vähän huolestua, millaista porukkaa minulla on mesessä yhteystietoluettelossa.. Mutta kertokaa toki, oliko vaivan arvoista.
EDIT2: Niin ja jokainen ei nyt linkitä tähän topiciin omaa versiotaan tuosta sivusta.
EDIT: Ihmettelen muuten oikeasti, jos nuo ovat joillekin uutta, kun itse en ole noita koskaan edes etsinyt (hei oikeasti, jos tarvitsisi etsiä vähäpukeisia naisia netistä niin eiköhän siihen olisi aika monta helpompaakin keinoa?) mutta silti kuukausittain joku on noita linkitellyt.. Ehkä pitäisi sitten vähän huolestua, millaista porukkaa minulla on mesessä yhteystietoluettelossa.. Mutta kertokaa toki, oliko vaivan arvoista.
EDIT2: Niin ja jokainen ei nyt linkitä tähän topiciin omaa versiotaan tuosta sivusta.
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
No jo on p****le, nollaa näyttää. Joko Jumala vihaa minua, tai selaimeni on pahemman kerran sekaisin.
Auttakaa epätoivoista.
Loppuun vähän Barely Politicalin goodnessia: Jack Bauer warns Obama
Auttakaa epätoivoista.
Loppuun vähän Barely Politicalin goodnessia: Jack Bauer warns Obama
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
www.redtube.comShow_Stopper kirjoitti:No jo on p****le, nollaa näyttää. Joko Jumala vihaa minua, tai selaimeni on pahemman kerran sekaisin.
Auttakaa epätoivoista.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Tahdon ansaita pornoni edes kerran elämässä.Nodachi kirjoitti: www.redtube.com
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
http://deittipalvelu.com/Show_Stopper kirjoitti:Tahdon ansaita pornoni edes kerran elämässä.Nodachi kirjoitti: www.redtube.com
We need CM Punk!
xD.. osaa se ainakin ratin kääntää. Mutta itse kysymykseen: miksi Kratos päästi äitinsä auton rattiin?Kratos kirjoitti:Naisautoilua rovaniemeläisittäin.
Siksi että se ei pahemmin rovaniemellä ajele autollaan. Kuvaavassa porukassa toinen oli btw entinen työkaverini, äänen perusteella tunnistin puolessa välissä filimiä.Sandz kirjoitti:xD.. osaa se ainakin ratin kääntää. Mutta itse kysymykseen: miksi Kratos päästi äitinsä auton rattiin?Kratos kirjoitti:Naisautoilua rovaniemeläisittäin.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Noista kukaan näytä yhtään Hennigiltä...?Jack DiBiase kirjoitti:Mr. Perfect mukanaJers1 kirjoitti:Japanilaista realitya <3
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Genghis Khan
- Viestit: 663
- Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
- Paikkakunta: Pori
Painifoorumit + Mr. Perfect = Curt Hennig.Genghis Khan kirjoitti:Oliko toi Velo huono läppä?
Mr. Perfect Ernesto Hoost se siellä on messissä porukan tummimpana.
Random-painisisäpiirit + muut kamppailulajit = Curt Hennig.
Aivosolut juonut MMA-Kick-Boxing-friikki = Ernesto Hoost.
Ihan kuin tuo olisi ollut jokin yleistieto. En vain tiennyt kyseistä jätkää, joten yritin vain bongata nopeasti Hennigiä/jotain ketä näyttää siltä sieltä.
Viimeksi muokannut Velocity, Pe 06.11.2009 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Mahti Ankka
- Viestit: 674
- Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
http://www.youtube.com/watch?v=g1dxNsjY ... re=channel
En ole vuosiin nauranut niin paljoa kuin tälle eilen. Remi Gaillard on tuttu mies ja ehdottomasti parhaita koomikkoja tänä päivänä, "bat" osui ja upposi kyllä totaalisesti. Kaverilla on pokkaa ja tyylitajua helvetisti, kannattaa katsoa muutkin tyypin jutut jos tuo nappaa.
Ja kukaan ei vaan voi olla nauramatta tuolle.
En ole vuosiin nauranut niin paljoa kuin tälle eilen. Remi Gaillard on tuttu mies ja ehdottomasti parhaita koomikkoja tänä päivänä, "bat" osui ja upposi kyllä totaalisesti. Kaverilla on pokkaa ja tyylitajua helvetisti, kannattaa katsoa muutkin tyypin jutut jos tuo nappaa.
Ja kukaan ei vaan voi olla nauramatta tuolle.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
- Genghis Khan
- Viestit: 663
- Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
- Paikkakunta: Pori











