Hyvin tehty ja catchy. Vaikkakin mäkki on homoille.Jers1 kirjoitti:Hyvä linkki Velocityltä. Tässä linkki mahtavaan biisiin. (Apple store love song)
Linkkejä
- Jani Panos
- Viestit: 303
- Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08
Tässä ainakin hänen tekemä hemmetin hyvä video.Jani Panos kirjoitti:Ray William Johnson on kyllä YouTuben kultaa. Yksi harvoista joita raaskii "seurata". Kannattaa tutustua miehen videoihin ja subscribe, jos sitten sattui iskemään.
E: OMFG?!
Hyrkanos kirjoitti:Pistin Darien Fawksia signatureen
- The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
Paremmat kuin lotossa.Velocity kirjoitti:Tsäänssit?
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Paitsi että Portal ei ole Blackkistä..Vaan jotain todella hämärää ja pelottavaa. Nimimerkillä Portalin Outrea fanittava persoona.Velocity kirjoitti:
Black metal
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race
No voi nyt jo pyhä kirja sentään, kaikki musiikki, mikä on ihan v***n hämärää, matalaa ja kohtuuraskasta, ja missä soittajat pukeutuvat oudosti, on bläkkistä. Okei, niitäkin genrejä voidaan laajentaa ja syventää ikuisuuksiin, mutta itse ainakin sanon tuota Blackiksi.Supa kirjoitti:Paitsi että Portal ei ole Blackkistä..Vaan jotain todella hämärää ja pelottavaa. Nimimerkillä Portalin Outrea fanittava persoona.Velocity kirjoitti:
Black metal
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Portal on enemmän Death metal kuin se on Black Metal. Koska siinä ei ole synamelodioita. Piste. Ja Portal on loistavaa koska se on oikeasti jotenkin niin ihmeellistä miten joku voi saada idean tehdä tuollaista musiikkia. Loistavaa.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race
Tuollaista musiikkia? Aika tavalliselta Cannibal Corpse -tason kohkaukselta se kuulosti. Bläkkistä siinä ei kyllä ollut nimeksikään, rehellistä teknisyyskuolonmetallia tuo taisi olla. Sillä erolla, että tämä lienee maailman ensimmäinen bändi, jonka laulaja on örisevä käkikello.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
Kumiorava kirjoitti:Tuollaista musiikkia? Aika tavalliselta Cannibal Corpse -tason kohkaukselta se kuulosti. Bläkkistä siinä ei kyllä ollut nimeksikään, rehellistä teknisyyskuolonmetallia tuo taisi olla. Sillä erolla, että tämä lienee maailman ensimmäinen bändi, jonka laulaja on örisevä käkikello.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
Syntikka on posereille. Ja Burzumille. Se on ainoa tr00 bläkkis bändi joka saa käyttää syntikkaa. Kaikki muut syntikka bändit on kaupallista/tekotaiteellista p*skaa.Supa kirjoitti:Portal on enemmän Death metal kuin se on Black Metal. Koska siinä ei ole synamelodioita. Piste. Ja Portal on loistavaa koska se on oikeasti jotenkin niin ihmeellistä miten joku voi saada idean tehdä tuollaista musiikkia. Loistavaa.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Tämä keskustelu voidaan helposti lopettaa yhteen biisiin.
http://www.youtube.com/watch?v=oivwwgHm50w
http://www.youtube.com/watch?v=oivwwgHm50w
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race
The 11 Most Badass Last Words Ever Uttered

Everyone hopes to leave a legacy. To be remembered after our passing is the closest thing humans have to immortality, at least until cryogenics figures out how to reanimate Walt Disney's head. Some people try to pull off immortality with a lifetime of achievements and noble acts. But why **** away all that energy on altruism when you can simply spout one badass quote before you take the dirt nap and live on through eternity known as a guy who needed a second casket for his balls?
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- randomdude
- Viestit: 113
- Liittynyt: Su 19.10.2008 17:26
- Paikkakunta: In the sun
Suosittelen ehdottomasti myös muita Dewey Cox-pätkiä. Walk Hard lyö laudalta kaikki Epic, Scary, Sports, sun muut Moviet pyllistämällä suoraan kaikille kliseille mitä artistielämäkerrat suoltavat. Lapsuudentrauma, paineet, romanssi joka vaikeuttaa artistisen lahjakkuuden toteuttamista, viina, huumeet, luonnonlahjakkuus ja kaikkien kliseiden huippuna
- Spoiler: näytä
http://www.wtso.net/movie/462-2103_The_ ... _Hope.html
Simpsoneiden tuore MMA -jakso.
Tästä opimme myös uuden merkityksen lyhenteelle "MILF"
Simpsoneiden tuore MMA -jakso.
Tästä opimme myös uuden merkityksen lyhenteelle "MILF"
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
En tiedä tuliko itse Tony-Manin linkistä, mutta varmaa on se, että tuon sivun avauduttua alkoi troijalaisvaroitukset vilkkua. Vissiin sitten jostain popupista.Bilyeu kirjoitti:Pop-up voi sisältää jotakin, mutta itse sivusto virusohjelman mukaan näköjään ei pitäisi sisältää.What kirjoitti:Tony-Manin linkki sisältää sitten troijalaisen.![]()
h****tti sinun kanssa oikeesti.
Paha sanoa koska itse en saa pop-uppeja, lähes koskaan. Kun on sellasia kivoja kikattimia millä ne torjutaan.What kirjoitti:En tiedä tuliko itse Tony-Manin linkistä, mutta varmaa on se, että tuon sivun avauduttua alkoi troijalaisvaroitukset vilkkua. Vissiin sitten jostain popupista.Bilyeu kirjoitti:Pop-up voi sisältää jotakin, mutta itse sivusto virusohjelman mukaan näköjään ei pitäisi sisältää.What kirjoitti:Tony-Manin linkki sisältää sitten troijalaisen.![]()
h****tti sinun kanssa oikeesti.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.








