Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 21.09.2009 14:09

Jers1 kirjoitti:Hyvä linkki Velocityltä :D . Tässä linkki mahtavaan biisiin. (Apple store love song)
Hyvin tehty ja catchy. Vaikkakin mäkki on homoille. 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jani Panos
Viestit: 303
Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » Ma 21.09.2009 14:35

Ray William Johnson on kyllä YouTuben kultaa. Yksi harvoista joita raaskii "seurata". Kannattaa tutustua miehen videoihin ja subscribe, jos sitten sattui iskemään.

Avatar
KOmus101
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 05.05.2009 17:51
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KOmus101 » Ma 21.09.2009 14:45

Jani Panos kirjoitti:Ray William Johnson on kyllä YouTuben kultaa. Yksi harvoista joita raaskii "seurata". Kannattaa tutustua miehen videoihin ja subscribe, jos sitten sattui iskemään.
Tässä ainakin hänen tekemä hemmetin hyvä video.

E: OMFG?!
Hyrkanos kirjoitti:Pistin Darien Fawksia signatureen

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 27.09.2009 13:45

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Su 27.09.2009 19:29

Velocity kirjoitti:Tsäänssit?
Paremmat kuin lotossa.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 04.10.2009 22:10




Black metal :heart:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Supa
Viestit: 243
Liittynyt: La 02.12.2006 18:37
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Supa » Ma 05.10.2009 13:40

Velocity kirjoitti:


Black metal :heart:
Paitsi että Portal ei ole Blackkistä..Vaan jotain todella hämärää ja pelottavaa. Nimimerkillä Portalin Outrea fanittava persoona.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ma 05.10.2009 14:05

Velocity kirjoitti:


Black metal :heart:
Rehellisesti sanottuna paskinta koskaan levytettyä materiaalia tuo Portal.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 05.10.2009 15:58

Supa kirjoitti:
Velocity kirjoitti:


Black metal :heart:
Paitsi että Portal ei ole Blackkistä..Vaan jotain todella hämärää ja pelottavaa. Nimimerkillä Portalin Outrea fanittava persoona.
No voi nyt jo pyhä kirja sentään, kaikki musiikki, mikä on ihan v***n hämärää, matalaa ja kohtuuraskasta, ja missä soittajat pukeutuvat oudosti, on bläkkistä. Okei, niitäkin genrejä voidaan laajentaa ja syventää ikuisuuksiin, mutta itse ainakin sanon tuota Blackiksi.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Supa
Viestit: 243
Liittynyt: La 02.12.2006 18:37
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Supa » Ma 05.10.2009 16:56

Portal on enemmän Death metal kuin se on Black Metal. Koska siinä ei ole synamelodioita. Piste. Ja Portal on loistavaa koska se on oikeasti jotenkin niin ihmeellistä miten joku voi saada idean tehdä tuollaista musiikkia. Loistavaa.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Ma 05.10.2009 17:02

Tuollaista musiikkia? Aika tavalliselta Cannibal Corpse -tason kohkaukselta se kuulosti. Bläkkistä siinä ei kyllä ollut nimeksikään, rehellistä teknisyyskuolonmetallia tuo taisi olla. Sillä erolla, että tämä lienee maailman ensimmäinen bändi, jonka laulaja on örisevä käkikello.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 05.10.2009 17:06

Kumiorava kirjoitti:Tuollaista musiikkia? Aika tavalliselta Cannibal Corpse -tason kohkaukselta se kuulosti. Bläkkistä siinä ei kyllä ollut nimeksikään, rehellistä teknisyyskuolonmetallia tuo taisi olla. Sillä erolla, että tämä lienee maailman ensimmäinen bändi, jonka laulaja on örisevä käkikello.
:lol:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ma 05.10.2009 17:13

Supa kirjoitti:Portal on enemmän Death metal kuin se on Black Metal. Koska siinä ei ole synamelodioita. Piste. Ja Portal on loistavaa koska se on oikeasti jotenkin niin ihmeellistä miten joku voi saada idean tehdä tuollaista musiikkia. Loistavaa.
Syntikka on posereille. Ja Burzumille. Se on ainoa tr00 bläkkis bändi joka saa käyttää syntikkaa. Kaikki muut syntikka bändit on kaupallista/tekotaiteellista p*skaa.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Supa
Viestit: 243
Liittynyt: La 02.12.2006 18:37
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Supa » Ma 05.10.2009 18:33

Tämä keskustelu voidaan helposti lopettaa yhteen biisiin.
http://www.youtube.com/watch?v=oivwwgHm50w
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 09.10.2009 10:58

The 11 Most Badass Last Words Ever Uttered
Everyone hopes to leave a legacy. To be remembered after our passing is the closest thing humans have to immortality, at least until cryogenics figures out how to reanimate Walt Disney's head. Some people try to pull off immortality with a lifetime of achievements and noble acts. But why **** away all that energy on altruism when you can simply spout one badass quote before you take the dirt nap and live on through eternity known as a guy who needed a second casket for his balls?
8) 8) 8) 8) 8) 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Pe 09.10.2009 20:06

We need CM Punk!

Avatar
randomdude
Viestit: 113
Liittynyt: Su 19.10.2008 17:26
Paikkakunta: In the sun

Viesti Kirjoittaja randomdude » La 10.10.2009 18:30


Suosittelen ehdottomasti myös muita Dewey Cox-pätkiä. Walk Hard lyö laudalta kaikki Epic, Scary, Sports, sun muut Moviet pyllistämällä suoraan kaikille kliseille mitä artistielämäkerrat suoltavat. Lapsuudentrauma, paineet, romanssi joka vaikeuttaa artistisen lahjakkuuden toteuttamista, viina, huumeet, luonnonlahjakkuus ja kaikkien kliseiden huippuna
Spoiler: näytä
lyhyt comeback vanhoina palttuina
. Tiedä sitten oliko toi spoiler ansaittu, mutta kai se nyt jonkinlainen juonipaljastus oli.

Avatar
KOmus101
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 05.05.2009 17:51
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KOmus101 » Ma 12.10.2009 15:26

v***n hauskaa. Oikeesti. :|
Hyrkanos kirjoitti:Pistin Darien Fawksia signatureen

Avatar
ToNy-MaN
Viestit: 1755
Liittynyt: Pe 06.01.2006 03:03
Paikkakunta: Jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ke 14.10.2009 03:42

http://www.wtso.net/movie/462-2103_The_ ... _Hope.html

Simpsoneiden tuore MMA -jakso.
Tästä opimme myös uuden merkityksen lyhenteelle "MILF" ;)
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Avatar
What
Viestit: 3066
Liittynyt: To 20.07.2006 13:07
Paikkakunta: Rivers Mouth

Viesti Kirjoittaja What » Ke 14.10.2009 04:40

Tony-Manin linkki sisältää sitten troijalaisen. :x

h****tti sinun kanssa oikeesti.

Avatar
ToNy-MaN
Viestit: 1755
Liittynyt: Pe 06.01.2006 03:03
Paikkakunta: Jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ke 14.10.2009 11:43

What kirjoitti:Tony-Manin linkki sisältää sitten troijalaisen. :x

h****tti sinun kanssa oikeesti.
Eikä muuten varmana... Kertaakaan moista tuolta puskenut koneelle.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Bilyeu
Viestit: 187
Liittynyt: Ti 01.01.2008 21:18
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Bilyeu » Ke 14.10.2009 11:59

What kirjoitti:Tony-Manin linkki sisältää sitten troijalaisen. :x

h****tti sinun kanssa oikeesti.
Pop-up voi sisältää jotakin, mutta itse sivusto virusohjelman mukaan näköjään ei pitäisi sisältää.

Avatar
KOmus101
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 05.05.2009 17:51
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KOmus101 » Ke 14.10.2009 14:15

Hyrkanos kirjoitti:Pistin Darien Fawksia signatureen

Avatar
What
Viestit: 3066
Liittynyt: To 20.07.2006 13:07
Paikkakunta: Rivers Mouth

Viesti Kirjoittaja What » Ke 14.10.2009 16:01

Bilyeu kirjoitti:
What kirjoitti:Tony-Manin linkki sisältää sitten troijalaisen. :x

h****tti sinun kanssa oikeesti.
Pop-up voi sisältää jotakin, mutta itse sivusto virusohjelman mukaan näköjään ei pitäisi sisältää.
En tiedä tuliko itse Tony-Manin linkistä, mutta varmaa on se, että tuon sivun avauduttua alkoi troijalaisvaroitukset vilkkua. Vissiin sitten jostain popupista.

Avatar
ToNy-MaN
Viestit: 1755
Liittynyt: Pe 06.01.2006 03:03
Paikkakunta: Jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ke 14.10.2009 16:41

What kirjoitti:
Bilyeu kirjoitti:
What kirjoitti:Tony-Manin linkki sisältää sitten troijalaisen. :x

h****tti sinun kanssa oikeesti.
Pop-up voi sisältää jotakin, mutta itse sivusto virusohjelman mukaan näköjään ei pitäisi sisältää.
En tiedä tuliko itse Tony-Manin linkistä, mutta varmaa on se, että tuon sivun avauduttua alkoi troijalaisvaroitukset vilkkua. Vissiin sitten jostain popupista.
Paha sanoa koska itse en saa pop-uppeja, lähes koskaan. Kun on sellasia kivoja kikattimia millä ne torjutaan. ;)
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Vastaa Viestiin