Linkkejä
Kanadalaisilla tiedemiehillä on liikaa aikaa.
Tutkijoiden mukaan ihmiskunnan ainoa mahdollisuus zombeja vastaan on "iskeä niiden kimppuun lujaa ja toistuvasti".
Tutkijoiden mukaan ihmiskunnan ainoa mahdollisuus zombeja vastaan on "iskeä niiden kimppuun lujaa ja toistuvasti".
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4qsWFFuYZYI
On se hyvä että jollain on aikaa. Ei siinä, on kyllä nähnyt vaivaa tuon videon eteen ja täytyy myöntää, että lopputulos on aika hieno.
On se hyvä että jollain on aikaa. Ei siinä, on kyllä nähnyt vaivaa tuon videon eteen ja täytyy myöntää, että lopputulos on aika hieno.
Rotta.
No nyt löyty jtn nii friikkiä, että huhhu!
http://174.133.240.117/
Painakaa tuota linkkiä, siitä pitäis avautua "google".
Kirjoittakaa siihen hakuun "the enemy".
Siitä pitäis ekaks hakutulokseksi tulla "Alfa Tsentr"
Sitten avaat uusiksi linkin http://174.133.240.117/ ja kirjoitat hakuun "Alfa Tsentr" niin pitäisi tapahtua kummia.
http://174.133.240.117/
Painakaa tuota linkkiä, siitä pitäis avautua "google".
Kirjoittakaa siihen hakuun "the enemy".
Siitä pitäis ekaks hakutulokseksi tulla "Alfa Tsentr"
Sitten avaat uusiksi linkin http://174.133.240.117/ ja kirjoitat hakuun "Alfa Tsentr" niin pitäisi tapahtua kummia.
- Spoiler: näytä
Volga kirjoitti:No nyt löyty jtn nii friikkiä, että huhhu!
http://174.133.240.117/
Painakaa tuota linkkiä, siitä pitäis avautua "google".
Kirjoittakaa siihen hakuun "the enemy".
Siitä pitäis ekaks hakutulokseksi tulla "Alfa Tsentr"
Sitten avaat uusiksi linkin http://174.133.240.117/ ja kirjoitat hakuun "Alfa Tsentr" niin pitäisi tapahtua kummia.
- Spoiler: näytä
Whattaa...
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Jani Panos
- Viestit: 303
- Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08
En kyllä ymmärrä.
Ensimmäisellä kerralla en edes nähnyt huoneessa tuota naista, josta puhuit. Toisella yrityksellä tämä oli ilmestynyt, seisoi, istuutui ja alkoi kirjoittamaan. Kolmannella tuo vieläkin kirjoitti.
E: Neljännellä kerralla nyt, kun katsoin kirja oli häipynyt ja tyttö istui vieläkin samassa asennossa, mutta nyt surullisen ja vihaisen näköisenä?
Mikä on kyseessä?
Ensimmäisellä kerralla en edes nähnyt huoneessa tuota naista, josta puhuit. Toisella yrityksellä tämä oli ilmestynyt, seisoi, istuutui ja alkoi kirjoittamaan. Kolmannella tuo vieläkin kirjoitti.
E: Neljännellä kerralla nyt, kun katsoin kirja oli häipynyt ja tyttö istui vieläkin samassa asennossa, mutta nyt surullisen ja vihaisen näköisenä?
Mikä on kyseessä?
Ai tuo ilmiö rantautui tännekin. Kyseessähän lienee Junko Junsui -nimisen vaihtoehtotodellisuuspelin mainoskikka. Sinänsä ihan hauska, kyllä tuossa itsekin tuli ihmeteltyä että mikä mahtaa olla homman nimi. Samanlaisia hämäriä mainoskeinoja käytti taannoin myös Nine Inch Nails kampanjoidessa uutta levyään.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
- The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
Hämmentävä juttu kyllä. Jännä juttu ja se musiikki oli aika painostava.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Jep, näinpä juuri. Jonkun pitäisi hahmottaa vielä se, että missä vaiheessa mennään luovuudessa jo liian.. luovaksi. Kumiorava tuon jutun jujun tuossa ylempänä tosiaan aika tyhjentävästi selittikin. Googlekin osaa kertoa lisätietoa.Hyrkanos kirjoitti:Se on mainos. Joku vaan keksi joskus että mainostenkin pitää olla luovia. En oikein tajunnu tosin mitä mainostetaan - ilmeisesti jonkin sortin peliäGukumatz kirjoitti:Onko jossain selitetty tai voiko joku selittää tämän jutun kun en tahdo oikein ymmärtää jutun jujua? :O
http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... t=featured
Odottaen sitä hetkeä kun robotit valtaavat maailman.
Odottaen sitä hetkeä kun robotit valtaavat maailman.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Pimp My Gun
Toimiva, koukuttava ja kevyt flash ase-editori:
http://pimpmygun.doctornoob.com/app.html
Tässä nopeasti väsätty tulos, pitkän matkan fiktiivinen Steyr AUG:
http://img.photobucket.com/albums/v677/ ... weapon.jpg
Toimiva, koukuttava ja kevyt flash ase-editori:
http://pimpmygun.doctornoob.com/app.html
Tässä nopeasti väsätty tulos, pitkän matkan fiktiivinen Steyr AUG:
http://img.photobucket.com/albums/v677/ ... weapon.jpg
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-










