Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 05.08.2009 15:06



Loistava kappale.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » La 08.08.2009 23:49

OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » To 13.08.2009 15:36

If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 15.08.2009 13:28



Yksi parhaista Youtube-löydöistä.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » Ti 18.08.2009 13:44

Kanadalaisilla tiedemiehillä on liikaa aikaa.

Tutkijoiden mukaan ihmiskunnan ainoa mahdollisuus zombeja vastaan on "iskeä niiden kimppuun lujaa ja toistuvasti".
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Su 23.08.2009 20:15

http://www.youtube.com/watch?v=4qsWFFuYZYI

On se hyvä että jollain on aikaa. Ei siinä, on kyllä nähnyt vaivaa tuon videon eteen ja täytyy myöntää, että lopputulos on aika hieno.
Rotta.

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » Su 23.08.2009 21:17

8-Bit versiot biiseistä ovat iciwanhoja juttuja, mutta Rushin YYZ on vaan niin vekkuli :lol:

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Ti 25.08.2009 21:13

No nyt löyty jtn nii friikkiä, että huhhu!

http://174.133.240.117/
Painakaa tuota linkkiä, siitä pitäis avautua "google".
Kirjoittakaa siihen hakuun "the enemy".
Siitä pitäis ekaks hakutulokseksi tulla "Alfa Tsentr"
Sitten avaat uusiksi linkin http://174.133.240.117/ ja kirjoitat hakuun "Alfa Tsentr" niin pitäisi tapahtua kummia.
Spoiler: näytä
Avautuu siis "suoralähetys(?)" valkoiseen huoneeseen, jossa on nainen.
Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Japeet
Viestit: 1514
Liittynyt: Pe 29.12.2006 16:00

Viesti Kirjoittaja Japeet » Ti 25.08.2009 21:45

minulle tuosta tulee vain musta ruutu jonka yläreunassa on jotain tekstiä ja kello. Johtuisikohan kellonajasta?

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 25.08.2009 21:50

Volga kirjoitti:No nyt löyty jtn nii friikkiä, että huhhu!

http://174.133.240.117/
Painakaa tuota linkkiä, siitä pitäis avautua "google".
Kirjoittakaa siihen hakuun "the enemy".
Siitä pitäis ekaks hakutulokseksi tulla "Alfa Tsentr"
Sitten avaat uusiksi linkin http://174.133.240.117/ ja kirjoitat hakuun "Alfa Tsentr" niin pitäisi tapahtua kummia.
Spoiler: näytä
Avautuu siis "suoralähetys(?)" valkoiseen huoneeseen, jossa on nainen.

Whattaa... :o
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jani Panos
Viestit: 303
Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » Ti 25.08.2009 21:57

En kyllä ymmärrä.

Ensimmäisellä kerralla en edes nähnyt huoneessa tuota naista, josta puhuit. Toisella yrityksellä tämä oli ilmestynyt, seisoi, istuutui ja alkoi kirjoittamaan. Kolmannella tuo vieläkin kirjoitti.

E: Neljännellä kerralla nyt, kun katsoin kirja oli häipynyt ja tyttö istui vieläkin samassa asennossa, mutta nyt surullisen ja vihaisen näköisenä?

Mikä on kyseessä?

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 25.08.2009 23:39



:lol:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Ke 26.08.2009 11:00

Ai tuo ilmiö rantautui tännekin. Kyseessähän lienee Junko Junsui -nimisen vaihtoehtotodellisuuspelin mainoskikka. Sinänsä ihan hauska, kyllä tuossa itsekin tuli ihmeteltyä että mikä mahtaa olla homman nimi. Samanlaisia hämäriä mainoskeinoja käytti taannoin myös Nine Inch Nails kampanjoidessa uutta levyään.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 26.08.2009 14:34

Nyt kun pistin uudestaan, oli nainen alastomana, ahdistuneena lattialla :o
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » Ke 26.08.2009 15:28

Monta kertaa yrittänyt mutta aina tulee vain tuo musta ruutu jossa tökkivä kello pyörii ylälaidassa. Minäkin tahdon nähdä ahdistuneita alastomia kirjailevia venäläismuijia :x
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Sandz
Viestit: 163
Liittynyt: Ma 11.06.2007 17:46
Paikkakunta: Björneborg

Viesti Kirjoittaja Sandz » Ke 26.08.2009 15:46

Itellä joku muija pitää valkoisessa huoneessa käsiään ylhäällä. jeah, mahtavaa...

Japeet
Viestit: 1514
Liittynyt: Pe 29.12.2006 16:00

Viesti Kirjoittaja Japeet » Ke 26.08.2009 16:12

Ratkaisin ongelmani. Se musta ruutu vaihtuu naiseksi kun sen antaa olla hetken.

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ke 26.08.2009 20:09

Hämmentävä juttu kyllä. Jännä juttu ja se musiikki oli aika painostava.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Ke 26.08.2009 21:24

Onko jossain selitetty tai voiko joku selittää tämän jutun kun en tahdo oikein ymmärtää jutun jujua? :O
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Hyrkanos
Viestit: 914
Liittynyt: To 15.07.2004 18:36
Paikkakunta: Asikkala

Viesti Kirjoittaja Hyrkanos » Ke 26.08.2009 22:08

Gukumatz kirjoitti:Onko jossain selitetty tai voiko joku selittää tämän jutun kun en tahdo oikein ymmärtää jutun jujua? :O
Se on mainos. Joku vaan keksi joskus että mainostenkin pitää olla luovia. En oikein tajunnu tosin mitä mainostetaan - ilmeisesti jonkin sortin peliä
Palannut kuolleista 2015

Avatar
Kenitys
Moderaattori
Viestit: 1873
Liittynyt: To 04.11.2004 20:11
Paikkakunta: Tsadi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenitys » To 27.08.2009 07:25

Hyrkanos kirjoitti:
Gukumatz kirjoitti:Onko jossain selitetty tai voiko joku selittää tämän jutun kun en tahdo oikein ymmärtää jutun jujua? :O
Se on mainos. Joku vaan keksi joskus että mainostenkin pitää olla luovia. En oikein tajunnu tosin mitä mainostetaan - ilmeisesti jonkin sortin peliä
Jep, näinpä juuri. Jonkun pitäisi hahmottaa vielä se, että missä vaiheessa mennään luovuudessa jo liian.. luovaksi. Kumiorava tuon jutun jujun tuossa ylempänä tosiaan aika tyhjentävästi selittikin. Googlekin osaa kertoa lisätietoa.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 29.08.2009 09:34

http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... t=featured

Odottaen sitä hetkeä kun robotit valtaavat maailman.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 29.08.2009 13:12

Ei j******ta, nyt se nainen on risti-istunnassa, valkoiset pussit päässä ja käsissä. WTFOOOK....
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
What
Viestit: 3066
Liittynyt: To 20.07.2006 13:07
Paikkakunta: Rivers Mouth

Viesti Kirjoittaja What » La 29.08.2009 17:17

Miten tuollasella läskimahalla voi olla tuollanen tyttöystävä?

Ai niin, K-Fed on rikas.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 31.08.2009 22:27

Pimp My Gun
Toimiva, koukuttava ja kevyt flash ase-editori:
http://pimpmygun.doctornoob.com/app.html

Tässä nopeasti väsätty tulos, pitkän matkan fiktiivinen Steyr AUG:
http://img.photobucket.com/albums/v677/ ... weapon.jpg
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Vastaa Viestiin