Linkkejä
http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... emix/51024
Voisin kuvitella Velon reaktion olleen saman kaltainen kun hän sai PS3:n...
Voisin kuvitella Velon reaktion olleen saman kaltainen kun hän sai PS3:n...
Rotta.
Huhhuh, kuinka vanhaa tavaraa.Tzei-em kirjoitti:http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... emix/51024
Voisin kuvitella Velon reaktion olleen saman kaltainen kun hän sai PS3:n...
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Faijasi kotivideoarkistoista?Velocity kirjoitti:Huhhuh, kuinka vanhaa tavaraa.Tzei-em kirjoitti:http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... emix/51024
Voisin kuvitella Velon reaktion olleen saman kaltainen kun hän sai PS3:n...
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
HurrhurrhurrRiveni kirjoitti:Faijasi kotivideoarkistoista?Velocity kirjoitti:Huhhuh, kuinka vanhaa tavaraa.Tzei-em kirjoitti:http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... emix/51024
Voisin kuvitella Velon reaktion olleen saman kaltainen kun hän sai PS3:n...
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Kuinka monta euroopan maata pystyt nimeämään?
http://www.sporcle.com/games/europe.php
Itsellä välistä jäi(älä katso ennenkuin teet tuon kyselyn):
[spoiler]San Marino, Serbia, Romania, Bulgaria, Vatikaani ja Montenegro[/spoiler]
http://www.sporcle.com/games/europe.php
Itsellä välistä jäi(älä katso ennenkuin teet tuon kyselyn):
[spoiler]San Marino, Serbia, Romania, Bulgaria, Vatikaani ja Montenegro[/spoiler]
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-31 tuli, aiheutti pieniä vaikeuksia kun osaa oli vaikea muistaa enkuksi. Useat pikkumaat unohtuivat.Velocity kirjoitti:Kuinka monta euroopan maata pystyt nimeämään?
http://www.sporcle.com/games/europe.php
Itsellä välistä jäi(älä katso ennenkuin teet tuon kyselyn):
[spoiler]San Marino, Serbia, Romania, Bulgaria, Vatikaani ja Montenegro[/spoiler]
We need CM Punk!
Itse sain 30, kun niin monien nimiä ei englanninksi muista.
http://www.sporcle.com/games/states.php
^^Siinä toinen samankaltainen peli, ideana vain on nimetä yhdysvaltojen osavaltiot, itse osaan ne kaikki.
http://www.sporcle.com/games/states.php
^^Siinä toinen samankaltainen peli, ideana vain on nimetä yhdysvaltojen osavaltiot, itse osaan ne kaikki.
Rama Rama Ding Dong
- Jani Panos
- Viestit: 303
- Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08
Kaikki muistin, mutta Britannian nimeä en vaan keksiny, vaikka kaikkea mahollista kokeilin. "Big-Britain", "Britain", "Great-Britain".Velocity kirjoitti:Kuinka monta euroopan maata pystyt nimeämään?
http://www.sporcle.com/games/europe.php
Itsellä välistä jäi(älä katso ennenkuin teet tuon kyselyn):
[spoiler]San Marino, Serbia, Romania, Bulgaria, Vatikaani ja Montenegro[/spoiler]
Parempi Matti kukkarossa, kuin Mervi sängyssä.
- harmaakarhu
- Viestit: 55
- Liittynyt: Ke 11.07.2007 13:21
150. Yksitoista ensimmäistä minuuttia meni siinä täytellessä, sen jälkeen piti kaivella muistia vähän enempi. Kirjoistusasun tietämättömyyteen kaatui kaksi maata,Motörhead kirjoitti:http://www.sporcle.com/games/world.php
Tässä semmonen testi jota ei turhan moni maailmassa läpäise.
- Spoiler: näytä
Ei tuo nyt oikeasti niin vaikea testi ole, jos vain on muksuna tai vähän vanhempana jaksanut atlaksia selailla. Looginen täyttäminen, esim. maanosa kerrallaan, auttaa kyllä myös.
United KingdomMotörhead kirjoitti:Kaikki muistin, mutta Britannian nimeä en vaan keksiny, vaikka kaikkea mahollista kokeilin. "Big-Britain", "Britain", "Great-Britain".Velocity kirjoitti:Kuinka monta euroopan maata pystyt nimeämään?
http://www.sporcle.com/games/europe.php
Itsellä välistä jäi(älä katso ennenkuin teet tuon kyselyn):
[spoiler]San Marino, Serbia, Romania, Bulgaria, Vatikaani ja Montenegro[/spoiler]
"As I strap that flesh, as your flesh bubbles and burns over your whole body, you will understand, my man, what the 'yappapie' mean by the Indian Strap Match."
- Hulk Hogan
- Hulk Hogan
You got 149 out of 195 Countries of the World.Motörhead kirjoitti:http://www.sporcle.com/games/world.php
Tässä semmonen testi jota ei turhan moni maailmassa läpäise.
Ei kyllä noita kaikkia voisi muistaa kun jotkut autistit vaikka kuinka opettelisi.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
- Mikko Alatalo
- Viestit: 82
- Liittynyt: Su 09.09.2007 22:39
- Paikkakunta: Kotisaunan lauteilla
Paskat, ei vaan tullu milläänVelocity kirjoitti:Kuinka monta euroopan maata pystyt nimeämään?
http://www.sporcle.com/games/europe.php
Itsellä välistä jäi(älä katso ennenkuin teet tuon kyselyn):
[spoiler]San Marino, Serbia, Romania, Bulgaria, Vatikaani ja Montenegro[/spoiler]
- Spoiler: näytä
Meikä tuntee yhden kaverin joka tuntee maitten paikan lisäksi myös jokaisen maailman maan pääkaupungin ulkoa, ja siis tämä ei ole vitsi kaikkien maitten niin suomen kuin burkina fason tai bhutanin.
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
Rest in pease, Eddie![]()
Mun kaverin kaverin serkku paskoo raakatimantteja.erkko777 kirjoitti:Meikä tuntee yhden kaverin joka tuntee maitten paikan lisäksi myös jokaisen maailman maan pääkaupungin ulkoa, ja siis tämä ei ole vitsi kaikkien maitten niin suomen kuin burkina fason tai bhutanin.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Jos et sattunut tietämään, niin tälläisiä ihmisiä on olemassa. Ja ihan hyvin yksi voi olla erkko777:n tuttu. Kaikenlisäksi "vitsisi" ei ollut edes hyvä.Velocity kirjoitti:Mun kaverin kaverin serkku paskoo raakatimantteja.erkko777 kirjoitti:Meikä tuntee yhden kaverin joka tuntee maitten paikan lisäksi myös jokaisen maailman maan pääkaupungin ulkoa, ja siis tämä ei ole vitsi kaikkien maitten niin suomen kuin burkina fason tai bhutanin.
Tuolta Sporcle.comista löytyy muitakin hyviä pelejä, joten kannattaa selata sitä koko sivua, ettei tarvitse linkittää jokaista peliä tänne erikseen.









.jpg)



