Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Su 19.07.2009 16:55

Jonkinlaista musasäätöä

http://lab.andre-michelle.com/tonematrix
We need CM Punk!

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » To 23.07.2009 22:36

If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » La 25.07.2009 17:59

http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... emix/51024

Voisin kuvitella Velon reaktion olleen saman kaltainen kun hän sai PS3:n...
Rotta.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 25.07.2009 18:35

Tzei-em kirjoitti:http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... emix/51024

Voisin kuvitella Velon reaktion olleen saman kaltainen kun hän sai PS3:n...
Huhhuh, kuinka vanhaa tavaraa.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » La 25.07.2009 21:39

Velocity kirjoitti:
Tzei-em kirjoitti:http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... emix/51024

Voisin kuvitella Velon reaktion olleen saman kaltainen kun hän sai PS3:n...
Huhhuh, kuinka vanhaa tavaraa.
Faijasi kotivideoarkistoista?
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 25.07.2009 22:14

Riveni kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
Tzei-em kirjoitti:http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... emix/51024

Voisin kuvitella Velon reaktion olleen saman kaltainen kun hän sai PS3:n...
Huhhuh, kuinka vanhaa tavaraa.
Faijasi kotivideoarkistoista?
Hurrhurrhurr
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » Pe 31.07.2009 13:27

Pedophile beards..

h****tti että tuo jätkä saa hajoamaan. :lol:

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 31.07.2009 17:12

Kameli kirjoitti:Pedophile beards..

h****tti että tuo jätkä saa hajoamaan. :lol:
Samassa luokassa on jätkän Rapist Glasses :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 02.08.2009 16:48

Kuinka monta euroopan maata pystyt nimeämään?

http://www.sporcle.com/games/europe.php

Itsellä välistä jäi(älä katso ennenkuin teet tuon kyselyn):
[spoiler]San Marino, Serbia, Romania, Bulgaria, Vatikaani ja Montenegro[/spoiler]
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Su 02.08.2009 17:00

Velocity kirjoitti:Kuinka monta euroopan maata pystyt nimeämään?

http://www.sporcle.com/games/europe.php

Itsellä välistä jäi(älä katso ennenkuin teet tuon kyselyn):
[spoiler]San Marino, Serbia, Romania, Bulgaria, Vatikaani ja Montenegro[/spoiler]
31 tuli, aiheutti pieniä vaikeuksia kun osaa oli vaikea muistaa enkuksi. Useat pikkumaat unohtuivat.
We need CM Punk!

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Su 02.08.2009 17:03

Itse sain 30, kun niin monien nimiä ei englanninksi muista.

http://www.sporcle.com/games/states.php

^^Siinä toinen samankaltainen peli, ideana vain on nimetä yhdysvaltojen osavaltiot, itse osaan ne kaikki.
Rama Rama Ding Dong

Avatar
Jani Panos
Viestit: 303
Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » Su 02.08.2009 17:21

37 nappasin. Itselleni oli nuo pikkuvaltiot hyvin muistissa, mutta sitten sellaiset kuin Sveitsi, Itävalta, Bulgaria, yms. pistivät pohtimaan hetkeksi ja niitä sitten jäikin puuttumaan.

Avatar
Motörhead
Viestit: 14
Liittynyt: Ke 17.06.2009 17:46
Paikkakunta: Meri-Lappi

Viesti Kirjoittaja Motörhead » Su 02.08.2009 17:37

Velocity kirjoitti:Kuinka monta euroopan maata pystyt nimeämään?

http://www.sporcle.com/games/europe.php

Itsellä välistä jäi(älä katso ennenkuin teet tuon kyselyn):
[spoiler]San Marino, Serbia, Romania, Bulgaria, Vatikaani ja Montenegro[/spoiler]
Kaikki muistin, mutta Britannian nimeä en vaan keksiny, vaikka kaikkea mahollista kokeilin. "Big-Britain", "Britain", "Great-Britain".
Parempi Matti kukkarossa, kuin Mervi sängyssä.

Avatar
Motörhead
Viestit: 14
Liittynyt: Ke 17.06.2009 17:46
Paikkakunta: Meri-Lappi

Viesti Kirjoittaja Motörhead » Su 02.08.2009 17:40

http://www.sporcle.com/games/world.php

Tässä semmonen testi jota ei turhan moni maailmassa läpäise. :)
Parempi Matti kukkarossa, kuin Mervi sängyssä.

Avatar
harmaakarhu
Viestit: 55
Liittynyt: Ke 11.07.2007 13:21

Viesti Kirjoittaja harmaakarhu » Su 02.08.2009 18:18

Motörhead kirjoitti:http://www.sporcle.com/games/world.php

Tässä semmonen testi jota ei turhan moni maailmassa läpäise. :)
150. Yksitoista ensimmäistä minuuttia meni siinä täytellessä, sen jälkeen piti kaivella muistia vähän enempi. Kirjoistusasun tietämättömyyteen kaatui kaksi maata,
Spoiler: näytä
Kirgisia ja Azerbaidzhan
.

Ei tuo nyt oikeasti niin vaikea testi ole, jos vain on muksuna tai vähän vanhempana jaksanut atlaksia selailla. Looginen täyttäminen, esim. maanosa kerrallaan, auttaa kyllä myös.

Avatar
Rhyno
Viestit: 52
Liittynyt: La 13.10.2007 12:50

Viesti Kirjoittaja Rhyno » Su 02.08.2009 18:19

Motörhead kirjoitti:
Velocity kirjoitti:Kuinka monta euroopan maata pystyt nimeämään?

http://www.sporcle.com/games/europe.php

Itsellä välistä jäi(älä katso ennenkuin teet tuon kyselyn):
[spoiler]San Marino, Serbia, Romania, Bulgaria, Vatikaani ja Montenegro[/spoiler]
Kaikki muistin, mutta Britannian nimeä en vaan keksiny, vaikka kaikkea mahollista kokeilin. "Big-Britain", "Britain", "Great-Britain".
United Kingdom
"As I strap that flesh, as your flesh bubbles and burns over your whole body, you will understand, my man, what the 'yappapie' mean by the Indian Strap Match."
- Hulk Hogan

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » Su 02.08.2009 18:30

Motörhead kirjoitti:http://www.sporcle.com/games/world.php

Tässä semmonen testi jota ei turhan moni maailmassa läpäise. :)
You got 149 out of 195 Countries of the World.

Ei kyllä noita kaikkia voisi muistaa kun jotkut autistit vaikka kuinka opettelisi.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Mikko Alatalo
Viestit: 82
Liittynyt: Su 09.09.2007 22:39
Paikkakunta: Kotisaunan lauteilla

Viesti Kirjoittaja Mikko Alatalo » Su 02.08.2009 18:40

Velocity kirjoitti:Kuinka monta euroopan maata pystyt nimeämään?

http://www.sporcle.com/games/europe.php

Itsellä välistä jäi(älä katso ennenkuin teet tuon kyselyn):
[spoiler]San Marino, Serbia, Romania, Bulgaria, Vatikaani ja Montenegro[/spoiler]
Paskat, ei vaan tullu millään
Spoiler: näytä
Monaco
mieleen.

Panu5
Viestit: 1059
Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Su 02.08.2009 19:17

Aika addiktoiva peli, täytyy myöntää. Euroopasta jäi ilman lunttausta yksi maa, muut maanosat menivät kehnosti.

Avatar
Axl
Viestit: 257
Liittynyt: Su 13.01.2008 13:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Axl » Su 02.08.2009 19:19

Sen verran tullut pienempänä karttakirja kourassa vietetty aikaa, että Euroopan maat olivat helppo juttu. Maailman maat jos joku saa kaikki huijaamatta ei ole enää edes tervettä. Oseaanian maat, pari Afrikan pikkumaata ja Keski-Aasian maiden nimien oikeinkirjoitus aiheuttivat harmaita hiuksia.

Avatar
Kenitys
Moderaattori
Viestit: 1873
Liittynyt: To 04.11.2004 20:11
Paikkakunta: Tsadi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenitys » Su 02.08.2009 20:49

Rakentava keskustelu visojen vaikeudesta on ihan kiva. Pelkkä tulosten ilmoittaminen jälleen kerran - niin kuin tuhat kertaa aikaisemminkin tässä aiheessa - turhaa.

Edit: Niin ja oma ehdoton suosikkini on tämä
Viimeksi muokannut Kenitys, Su 02.08.2009 21:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Su 02.08.2009 20:49

Meikä tuntee yhden kaverin joka tuntee maitten paikan lisäksi myös jokaisen maailman maan pääkaupungin ulkoa, ja siis tämä ei ole vitsi kaikkien maitten niin suomen kuin burkina fason tai bhutanin.
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 02.08.2009 20:51

erkko777 kirjoitti:Meikä tuntee yhden kaverin joka tuntee maitten paikan lisäksi myös jokaisen maailman maan pääkaupungin ulkoa, ja siis tämä ei ole vitsi kaikkien maitten niin suomen kuin burkina fason tai bhutanin.
Mun kaverin kaverin serkku paskoo raakatimantteja.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Bilyeu
Viestit: 187
Liittynyt: Ti 01.01.2008 21:18
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Bilyeu » Su 02.08.2009 21:44

Velocity kirjoitti:
erkko777 kirjoitti:Meikä tuntee yhden kaverin joka tuntee maitten paikan lisäksi myös jokaisen maailman maan pääkaupungin ulkoa, ja siis tämä ei ole vitsi kaikkien maitten niin suomen kuin burkina fason tai bhutanin.
Mun kaverin kaverin serkku paskoo raakatimantteja.
Jos et sattunut tietämään, niin tälläisiä ihmisiä on olemassa. Ja ihan hyvin yksi voi olla erkko777:n tuttu. Kaikenlisäksi "vitsisi" ei ollut edes hyvä.

Tuolta Sporcle.comista löytyy muitakin hyviä pelejä, joten kannattaa selata sitä koko sivua, ettei tarvitse linkittää jokaista peliä tänne erikseen.

Avatar
Sandz
Viestit: 163
Liittynyt: Ma 11.06.2007 17:46
Paikkakunta: Björneborg

Viesti Kirjoittaja Sandz » Su 02.08.2009 21:52



:ncool:

Vastaa Viestiin