Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ke 17.06.2009 00:21

Ei mitenkään jos on sekä ranskaksi (Tres ja cinquante-six) ja englanniksi (three & fifty-six) on sanonut.

Tuo muijahan väittää, että olisi nukahtanut tatuoinnin aikana.. Joo, ja mulla tulee raakatimantteja p****estä ja pallini ovat platinaa. Miten kukaan voi nukkua jos naamaasi poltetaan 56 tähteä? :roll:

Asialla on tainnut olla teinipissis, joka on sitten jäljen nähtyään tullut katumapäälle ja yrittää täten päästä pois pälkähästä.
hevosen k**pä

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 17.06.2009 09:23

Merovingi kirjoitti:Ei mitenkään jos on sekä ranskaksi (Tres ja cinquante-six) ja englanniksi (three & fifty-six) on sanonut.

Tuo muijahan väittää, että olisi nukahtanut tatuoinnin aikana.. Joo, ja mulla tulee raakatimantteja p****estä ja pallini ovat platinaa. Miten kukaan voi nukkua jos naamaasi poltetaan 56 tähteä? :roll:

Asialla on tainnut olla teinipissis, joka on sitten jäljen nähtyään tullut katumapäälle ja yrittää täten päästä pois pälkähästä.
Jep, tatuointi on kuulemma erittäin kivuliasta hommaa. Ellei sitten jotain puudutusaineita käytetty.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ke 17.06.2009 11:58

Lisää, ah, niin hulvattomia uutisia.


Suomeen perusteilla saatananpalvojien puolue

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rupeaakohoan nyt nuoria politiikka kiinnostamaan? :lol:

Huom: Uutinen julkaistu jo vuonna 2007..
hevosen k**pä

Avatar
ECW Original
Viestit: 105
Liittynyt: Ke 04.02.2009 21:35

Viesti Kirjoittaja ECW Original » Ke 17.06.2009 15:24

Cenan freestyle-rap Faneille, mut on ennaltasuuniteltu ja se fani on Kenny Dykstra.
Nimimerkkisi on "ECW Original" vaikka itse et edes taida olla alkuperäinen ECWläinen.

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ke 17.06.2009 21:34

Velocity kirjoitti:Jep, tatuointi on kuulemma erittäin kivuliasta hommaa. Ellei sitten jotain puudutusaineita käytetty.
No, ei nyt ainakaan itsellä kahtena tatuointikertana mitenkään erittäin kivuliasta ollut, mutta kyllä se sen verran kuitenkin tuntuu, että hankala kuvitella kenenkään voivan nukahtaa siihen, etenkin kun naaman luulisi olevan melko herkkä alue kivulle.
Rotta.

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ke 17.06.2009 21:54

Tzei-em kirjoitti:
Velocity kirjoitti:Jep, tatuointi on kuulemma erittäin kivuliasta hommaa. Ellei sitten jotain puudutusaineita käytetty.
No, ei nyt ainakaan itsellä kahtena tatuointikertana mitenkään erittäin kivuliasta ollut, mutta kyllä se sen verran kuitenkin tuntuu, että hankala kuvitella kenenkään voivan nukahtaa siihen, etenkin kun naaman luulisi olevan melko herkkä alue kivulle.
Naaman alue on herkintä ihmisen kipualuetta genitaalien jälkeen. Näin olen kuullut jostain ja toisekseen alueella on suhteellisen paljon kaiken maailman lihaksia.
hevosen k**pä

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 22.06.2009 22:08

Mitä tapahtui kun aLoen WoW-accounti suljettiin?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ma 22.06.2009 23:04

Velocity kirjoitti:Mitä tapahtui kun aLoen WoW-accounti suljettiin?
Mitä tapahtuukaan kun Velocity vaihtaa padin näppikseen ja hiireen? :wink:
We need CM Punk!

Avatar
Jäbä
Viestit: 806
Liittynyt: La 23.06.2007 15:54

Viesti Kirjoittaja Jäbä » Ti 23.06.2009 00:22

Velocity kirjoitti:Mitä tapahtui kun aLoen WoW-accounti suljettiin?
:lol::lol:

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ti 23.06.2009 01:14

Velocity kirjoitti:Mitä tapahtui kun aLoen WoW-accounti suljettiin?
Tämä liittyy minuun 0%? Tunnukseni on tällä hetkellä jäissä, koska ei ole aikaa/kiinnostusta pelata. No mutta huumorilla otetaan, aika jees raget otti.
Red snow, how convenient.

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ke 24.06.2009 12:52

We need CM Punk!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 24.06.2009 16:43

aLoe kirjoitti:
Velocity kirjoitti:Mitä tapahtui kun aLoen WoW-accounti suljettiin?
Tämä liittyy minuun 0%? Tunnukseni on tällä hetkellä jäissä, koska ei ole aikaa/kiinnostusta pelata. No mutta huumorilla otetaan, aika jees raget otti.
Vielä kommentoit tätä puolustuspuheine kaikkineen? :D
Perus-biaatch. :P
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 04.07.2009 13:05

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 05.07.2009 19:16

Suomessa on nyt virallisesti maailman eniten elämää vailla olevia nörttejä. Säälin teitä:

http://two.drawball.com/
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » Su 05.07.2009 19:42

Jack DiBiase kirjoitti:Suomessa on nyt virallisesti maailman eniten elämää vailla olevia nörttejä. Säälin teitä:

http://two.drawball.com/
Voi turhuuksien turhuus #-o
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Jani Panos
Viestit: 303
Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » Su 05.07.2009 23:09

Tuohan oli yhdessä vaiheessa peitettykin kokonaan Suomen lipulla.

Avatar
Motörhead
Viestit: 14
Liittynyt: Ke 17.06.2009 17:46
Paikkakunta: Meri-Lappi

Viesti Kirjoittaja Motörhead » Su 05.07.2009 23:28

Jack DiBiase kirjoitti:Suomessa on nyt virallisesti maailman eniten elämää vailla olevia nörttejä. Säälin teitä:

http://two.drawball.com/
Ihan todistetusti niitä on Japanissa ja Koreoissa.
Parempi Matti kukkarossa, kuin Mervi sängyssä.

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Su 05.07.2009 23:29

Motörhead kirjoitti:Ihan todistetusti niitä on Japanissa ja Koreoissa.
Menee nyt kyllä totaalisen off-topic, mutta miten etenkään Pohjois-Koreassa voi olla nörttejä, kun koko maassa ei ole edes internetiä?
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Motörhead
Viestit: 14
Liittynyt: Ke 17.06.2009 17:46
Paikkakunta: Meri-Lappi

Viesti Kirjoittaja Motörhead » Su 05.07.2009 23:40

Ai ei vai?

"Pohjois-Korea on vihdoin rekisteröimässä internet-maatunnuksen."

Viesti on vuodelta 2007.
Parempi Matti kukkarossa, kuin Mervi sängyssä.

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Su 05.07.2009 23:40

DeadManWalking kirjoitti:
Motörhead kirjoitti:Ihan todistetusti niitä on Japanissa ja Koreoissa.
Menee nyt kyllä totaalisen off-topic, mutta miten etenkään Pohjois-Koreassa voi olla nörttejä, kun koko maassa ei ole edes internetiä?
No teknisesti ei mutta heidät lasketaan samaan luokkaan koska he näyttävät e-korealaisilta/ japanilaisilta...
Ai ei vai?

"Pohjois-Korea on vihdoin rekisteröimässä internet-maatunnuksen."

Viesti on vuodelta 2007
Ja mitä tuohon tulee niin en usko että se on tavallisen kansan käytössä jos on niin varmaakin hyvin estettynä sellaisena.
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ma 06.07.2009 09:43

Jack DiBiase kirjoitti:Suomessa on nyt virallisesti maailman eniten elämää vailla olevia nörttejä. Säälin teitä:

http://two.drawball.com/
Ja toisessa drawballissa oli Suomen uljas lippu.

Positiivisena puolena voidaan sanoa, että ensimmäistä kertaa /b/ on hävinnyt. Suomelle.
hevosen k**pä

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 06.07.2009 10:35

Merovingi kirjoitti:Positiivisena puolena voidaan sanoa, että ensimmäistä kertaa /b/ on hävinnyt. Suomelle.
Brasilia?
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Wormmaster
Viestit: 400
Liittynyt: Su 22.01.2006 11:51

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » Ma 06.07.2009 15:42

4chan. Random.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Avatar
Jani Panos
Viestit: 303
Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » Pe 10.07.2009 20:58


Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 12.07.2009 11:35

Insta-poll tracker WWE:hen = awesomeness

WE BACK YA'LL?!

Vastaa Viestiin