Ei mitenkään jos on sekä ranskaksi (Tres ja cinquante-six) ja englanniksi (three & fifty-six) on sanonut.
Tuo muijahan väittää, että olisi nukahtanut tatuoinnin aikana.. Joo, ja mulla tulee raakatimantteja p****estä ja pallini ovat platinaa. Miten kukaan voi nukkua jos naamaasi poltetaan 56 tähteä?
Asialla on tainnut olla teinipissis, joka on sitten jäljen nähtyään tullut katumapäälle ja yrittää täten päästä pois pälkähästä.
Merovingi kirjoitti:Ei mitenkään jos on sekä ranskaksi (Tres ja cinquante-six) ja englanniksi (three & fifty-six) on sanonut.
Tuo muijahan väittää, että olisi nukahtanut tatuoinnin aikana.. Joo, ja mulla tulee raakatimantteja p****estä ja pallini ovat platinaa. Miten kukaan voi nukkua jos naamaasi poltetaan 56 tähteä?
Asialla on tainnut olla teinipissis, joka on sitten jäljen nähtyään tullut katumapäälle ja yrittää täten päästä pois pälkähästä.
Jep, tatuointi on kuulemma erittäin kivuliasta hommaa. Ellei sitten jotain puudutusaineita käytetty.
XBX 360 - Jump In. PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND -The Future Is Blue-
Velocity kirjoitti:Jep, tatuointi on kuulemma erittäin kivuliasta hommaa. Ellei sitten jotain puudutusaineita käytetty.
No, ei nyt ainakaan itsellä kahtena tatuointikertana mitenkään erittäin kivuliasta ollut, mutta kyllä se sen verran kuitenkin tuntuu, että hankala kuvitella kenenkään voivan nukahtaa siihen, etenkin kun naaman luulisi olevan melko herkkä alue kivulle.
Velocity kirjoitti:Jep, tatuointi on kuulemma erittäin kivuliasta hommaa. Ellei sitten jotain puudutusaineita käytetty.
No, ei nyt ainakaan itsellä kahtena tatuointikertana mitenkään erittäin kivuliasta ollut, mutta kyllä se sen verran kuitenkin tuntuu, että hankala kuvitella kenenkään voivan nukahtaa siihen, etenkin kun naaman luulisi olevan melko herkkä alue kivulle.
Naaman alue on herkintä ihmisen kipualuetta genitaalien jälkeen. Näin olen kuullut jostain ja toisekseen alueella on suhteellisen paljon kaiken maailman lihaksia.
Velocity kirjoitti:Mitä tapahtui kun aLoen WoW-accounti suljettiin?
Tämä liittyy minuun 0%? Tunnukseni on tällä hetkellä jäissä, koska ei ole aikaa/kiinnostusta pelata. No mutta huumorilla otetaan, aika jees raget otti.
Velocity kirjoitti:Mitä tapahtui kun aLoen WoW-accounti suljettiin?
Tämä liittyy minuun 0%? Tunnukseni on tällä hetkellä jäissä, koska ei ole aikaa/kiinnostusta pelata. No mutta huumorilla otetaan, aika jees raget otti.
Vielä kommentoit tätä puolustuspuheine kaikkineen?
Motörhead kirjoitti:Ihan todistetusti niitä on Japanissa ja Koreoissa.
Menee nyt kyllä totaalisen off-topic, mutta miten etenkään Pohjois-Koreassa voi olla nörttejä, kun koko maassa ei ole edes internetiä?
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.