Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » To 21.05.2009 20:59

Cell kirjoitti:
erkko777 kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=aa0KdUx_ ... re=related
Kuka tunnustaa :lol:
Siis oikeesti ei luoja xP
Nämä mukahauskat idiootit sitten sulkivat lopulta Pekka Sauren yö linjan.
Noita Yölinjan juttuja on kyllä mukava aina kuunnella ja naureskella.
Varsinkin 16-vuotias tyttö on taattua laatua. 8)
"sä et niinku anna kaikenmaailman jätkien naida itteäs"
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Phenomenon
Viestit: 1971
Liittynyt: Pe 15.02.2008 11:35
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja Phenomenon » To 21.05.2009 22:53

Kratos kirjoitti: Noita Yölinjan juttuja on kyllä mukava aina kuunnella ja naureskella.
Varsinkin 16-vuotias tyttö on taattua laatua. 8)
"sä et niinku anna kaikenmaailman jätkien naida itteäs"
En näe tuossa mitään hauskaa. Se muijahan oli ihan hajalla ja tämä niin "pätevä" psykologi Mr. Sauri kutsuu tyttöä huoraksi jne.

p**ka ohjelma, p**ka juontaja.
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Pe 22.05.2009 06:20

WE BACK YA'LL?!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 22.05.2009 08:32

Jack DiBiase kirjoitti:Urheiludokumentti
Turkulainen?
Hah, vihdoinkin tiedän miltä Jack näyttää 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » Pe 22.05.2009 18:25

Jos harrastat ihmisten raiskaamista, google auttaa sinua!
Jack DiBiase kirjoitti:Urheiludokumentti
On muuten kova video. Jätkä on vielä kovempi. 4.00-4.17 on ehkä videon paras pätkä :lol:
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » La 23.05.2009 02:53

Nostalgia Critic: Batman vs. Dark Knight

Niin paljon kuin olen aina pitänytkin Nostalgia Criticiä mukahauskana AVGN-ripoffina, täytyy kyllä myöntää, että tämä 89-vuoden Batmania ja Dark Knightia vertaileva pätkä on ihan oikeasti mielenkiintoinen ja tuo esille hyviä pointteja molemmista leffoista. Arvasin, että se kuuluisa Bale-tantrumkin saataisiin taas johonkin jollain tavalla ängettyä. Lulz.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » La 23.05.2009 10:23

Show_Stopper kirjoitti:Nostalgia Critic: Batman vs. Dark Knight

Niin paljon kuin olen aina pitänytkin Nostalgia Criticiä mukahauskana AVGN-ripoffina, täytyy kyllä myöntää, että tämä 89-vuoden Batmania ja Dark Knightia vertaileva pätkä on ihan oikeasti mielenkiintoinen ja tuo esille hyviä pointteja molemmista leffoista. Arvasin, että se kuuluisa Bale-tantrumkin saataisiin taas johonkin jollain tavalla ängettyä. Lulz.
Olisi ennemmin verrannut Dark Knightia ja tätä Batmania.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Rocky
Viestit: 302
Liittynyt: Pe 12.03.2004 15:16
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Rocky » La 23.05.2009 16:29

Kratos kirjoitti:
Show_Stopper kirjoitti:Nostalgia Critic: Batman vs. Dark Knight

Niin paljon kuin olen aina pitänytkin Nostalgia Criticiä mukahauskana AVGN-ripoffina, täytyy kyllä myöntää, että tämä 89-vuoden Batmania ja Dark Knightia vertaileva pätkä on ihan oikeasti mielenkiintoinen ja tuo esille hyviä pointteja molemmista leffoista. Arvasin, että se kuuluisa Bale-tantrumkin saataisiin taas johonkin jollain tavalla ängettyä. Lulz.
Olisi ennemmin verrannut Dark Knightia ja tätä Batmania.
Adam Westin Batman on paras Batman-filmatisointi/sarja ikinä. Meno on jo niin camppia ettei katsojakaan pysy perässä. Must.. reach my... utility-belt..
Cesar Romero > Heath Ledger <3

Avatar
Jani Panos
Viestit: 303
Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » Ti 26.05.2009 22:30


Avatar
kurhela
Viestit: 211
Liittynyt: Ke 03.03.2004 16:57
Paikkakunta: Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kurhela » Pe 29.05.2009 07:23

Meinasin tulla tuota Urheiludokumenttia postaamaan, mutta olin näköjään myöhässä.

Harry and Paul: The Football Manager 2
http://www.youtube.com/watch?v=JTstnVDV ... re=related.

Ekaa osaa ei kannata etsiä, se on turhan samanlainen. Tosin sen lopussa viitattiin C. Ronaldoon, nyt Teveziin.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 31.05.2009 21:44

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Markka
Viestit: 283
Liittynyt: To 14.12.2006 18:27
Paikkakunta: on the road

Viesti Kirjoittaja Markka » Ma 01.06.2009 10:05

Velocity kirjoitti: http://en.wikipedia.org/wiki/Fucking,_Austria

Osu ja uppos
“ We had a vote last year on whether to rename the town, but decided to keep it as it is. After all, Fucking has existed for 800 years, probably when a Mr Fuck or the Fuck family moved into the area. The 'ing' was added as a word for settlement.[4] ”
Mr. Fuck, woo! :lol:
i thank you

Avatar
Tirkka
Viestit: 1336
Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ma 01.06.2009 15:58

Saksaksihan "Fuck" ei tosiaan tarkoita mitään seksiin viittaavaakaan, ja tuskin on ainakaan tarkoittanut silloin kun tuo kaupunki on nimetty.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 01.06.2009 16:31

Tirkka kirjoitti:Saksaksihan "Fuck" ei tosiaan tarkoita mitään seksiin viittaavaakaan, ja tuskin on ainakaan tarkoittanut silloin kun tuo kaupunki on nimetty.
Thank you Captain Obvious. :roll:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Tirkka
Viestit: 1336
Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ma 01.06.2009 18:54

Velocity kirjoitti:Thank you Captain Obvious. :roll:
:roll: :roll: :roll:

Ja jotta viesti ei jäisi pelkäksi idioottimaisuuksien viljelemiseksi niin laitetaan nyt vaikka joku linkkikin tänne sitten.

Jaa mikäkö tuon linkin idea oli? No ei mikään varmaan mutta ei kyllä ole minkään muunkaan linkin tässä topicissa. 75% ihan typerää mukahauskaa paskaa ilman mitää ideaa.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ke 03.06.2009 14:25

We need CM Punk!

Avatar
Markka
Viestit: 283
Liittynyt: To 14.12.2006 18:27
Paikkakunta: on the road

Viesti Kirjoittaja Markka » Ke 03.06.2009 15:37

i thank you

FlameSnoopy
Viestit: 176
Liittynyt: La 07.01.2006 10:24

Viesti Kirjoittaja FlameSnoopy » To 04.06.2009 09:32

MMA Tycoon:

http://mmatycoon.com/registration.php?Ref=3658

Hyvä peli, jossa tehdään tyyppi ja tapellaan, tehdään strategiat ja ostetaan vaatteita jne.

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Su 07.06.2009 20:00

We need CM Punk!

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » To 11.06.2009 11:02

Suomalainen painifani

"REVI SE PÄÄ IRTI s****na"
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 11.06.2009 11:17

Gukumatz kirjoitti:Suomalainen painifani

"REVI SE PÄÄ IRTI s****na"
edgecution kirjoitti:
Tunnustaako joku olleensa American Car Showssa? :D
:wink:
We need CM Punk!

Avatar
Nickeldeon
Viestit: 589
Liittynyt: To 25.10.2007 11:17
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Nickeldeon » To 11.06.2009 12:57

Gukumatz kirjoitti:Suomalainen painifani

"REVI SE PÄÄ IRTI s****na"
Tämä mies olisi loistava valinta korvaamaan Todd Grisham!
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA

Avatar
ECW Original
Viestit: 105
Liittynyt: Ke 04.02.2009 21:35

Viesti Kirjoittaja ECW Original » To 11.06.2009 18:47

Gukumatz kirjoitti:Suomalainen painifani

"REVI SE PÄÄ IRTI s****na"
Kurista se niihin naruihin, J******ta! :lol:
Nimimerkkisi on "ECW Original" vaikka itse et edes taida olla alkuperäinen ECWläinen.

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 16.06.2009 23:37

Teinitytöllä pieni tatuointiongelma... (Katso kuva)
DailyMail.com kirjoitti:18-vuotias belgialainen teinityttö Kimberley Vlaminck maksoi 65 euroa tatuoinnista, joka on pilannut hänen elämänsä.

Tyttö halusi kolme pienen tähden muodostaman tatuoinnin vasemman silmäkulmansa lähelle, mutta nyt häntä hävettää astua ovesta ulos. Tämä saattaa selittyä sillä, että kolmen pikkuriikkisen tähden asemesta hänen kasvojensa vasenta puoliskoa koristaa 56 taivaankappaletta.

Tytön mukaan korvaamattoman vahingon syy on romanialaisessa tatuointitaiteilijassa, joka ei ymmärtänyt hänen tilaustaan, vaikka se annettiin sekä ranskaksi että englanniksi. Tyttö sanoo nukahtaneensa kesken tatuoinnin ja "rest is history", kuten sanonta kuuluu.

Nyt tyttö vaatii oikeusteitse työstä maksamiaan rahoja takaisin + liki kymppitonnia laseroperaatioon, jolla tähdet saadaan pois. Tosin operaation jälkeenkin tyttö joutuu kantamaan tähdistä muistoa, sillä parhaimmankin käsittelyn jälkeen naamaan jää syvät valkoiset jäljet loppuelämäksi.

Tattoo Box -tatuointiateljeeta pyörittävä Rouslan Toumaniantz kiistää tytön väitteet. Hän sanoo tytön halunneen 56 tähteä ja hän sai juuri sen mitä tilasi.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tähän ei voi sanoa kuin yhden sanan.. Eeppistä.
hevosen k**pä

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 16.06.2009 23:43

Merovingi kirjoitti:Teinitytöllä pieni tatuointiongelma... (Katso kuva)
DailyMail.com kirjoitti:18-vuotias belgialainen teinityttö Kimberley Vlaminck maksoi 65 euroa tatuoinnista, joka on pilannut hänen elämänsä.

Tyttö halusi kolme pienen tähden muodostaman tatuoinnin vasemman silmäkulmansa lähelle, mutta nyt häntä hävettää astua ovesta ulos. Tämä saattaa selittyä sillä, että kolmen pikkuriikkisen tähden asemesta hänen kasvojensa vasenta puoliskoa koristaa 56 taivaankappaletta.

Tytön mukaan korvaamattoman vahingon syy on romanialaisessa tatuointitaiteilijassa, joka ei ymmärtänyt hänen tilaustaan, vaikka se annettiin sekä ranskaksi että englanniksi. Tyttö sanoo nukahtaneensa kesken tatuoinnin ja "rest is history", kuten sanonta kuuluu.

Nyt tyttö vaatii oikeusteitse työstä maksamiaan rahoja takaisin + liki kymppitonnia laseroperaatioon, jolla tähdet saadaan pois. Tosin operaation jälkeenkin tyttö joutuu kantamaan tähdistä muistoa, sillä parhaimmankin käsittelyn jälkeen naamaan jää syvät valkoiset jäljet loppuelämäksi.

Tattoo Box -tatuointiateljeeta pyörittävä Rouslan Toumaniantz kiistää tytön väitteet. Hän sanoo tytön halunneen 56 tähteä ja hän sai juuri sen mitä tilasi.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tähän ei voi sanoa kuin yhden sanan.. Eeppistä.
Epiiik :D
Tuo on kyllä jo melko kinkkinen tilanne... mutta miten voi sekoittaa 3 ja 56?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Vastaa Viestiin