Nämä mukahauskat idiootit sitten sulkivat lopulta Pekka Sauren yö linjan.
Noita Yölinjan juttuja on kyllä mukava aina kuunnella ja naureskella.
Varsinkin 16-vuotias tyttö on taattua laatua. "sä et niinku anna kaikenmaailman jätkien naida itteäs"
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Kratos kirjoitti:
Noita Yölinjan juttuja on kyllä mukava aina kuunnella ja naureskella.
Varsinkin 16-vuotias tyttö on taattua laatua. "sä et niinku anna kaikenmaailman jätkien naida itteäs"
En näe tuossa mitään hauskaa. Se muijahan oli ihan hajalla ja tämä niin "pätevä" psykologi Mr. Sauri kutsuu tyttöä huoraksi jne.
p**ka ohjelma, p**ka juontaja.
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
Niin paljon kuin olen aina pitänytkin Nostalgia Criticiä mukahauskana AVGN-ripoffina, täytyy kyllä myöntää, että tämä 89-vuoden Batmania ja Dark Knightia vertaileva pätkä on ihan oikeasti mielenkiintoinen ja tuo esille hyviä pointteja molemmista leffoista. Arvasin, että se kuuluisa Bale-tantrumkin saataisiin taas johonkin jollain tavalla ängettyä. Lulz.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Niin paljon kuin olen aina pitänytkin Nostalgia Criticiä mukahauskana AVGN-ripoffina, täytyy kyllä myöntää, että tämä 89-vuoden Batmania ja Dark Knightia vertaileva pätkä on ihan oikeasti mielenkiintoinen ja tuo esille hyviä pointteja molemmista leffoista. Arvasin, että se kuuluisa Bale-tantrumkin saataisiin taas johonkin jollain tavalla ängettyä. Lulz.
Olisi ennemmin verrannut Dark Knightia ja tätä Batmania.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Niin paljon kuin olen aina pitänytkin Nostalgia Criticiä mukahauskana AVGN-ripoffina, täytyy kyllä myöntää, että tämä 89-vuoden Batmania ja Dark Knightia vertaileva pätkä on ihan oikeasti mielenkiintoinen ja tuo esille hyviä pointteja molemmista leffoista. Arvasin, että se kuuluisa Bale-tantrumkin saataisiin taas johonkin jollain tavalla ängettyä. Lulz.
Olisi ennemmin verrannut Dark Knightia ja tätä Batmania.
Adam Westin Batman on paras Batman-filmatisointi/sarja ikinä. Meno on jo niin camppia ettei katsojakaan pysy perässä. Must.. reach my... utility-belt..
Cesar Romero > Heath Ledger <3
“ We had a vote last year on whether to rename the town, but decided to keep it as it is. After all, Fucking has existed for 800 years, probably when a Mr Fuck or the Fuck family moved into the area. The 'ing' was added as a word for settlement.[4] ”
Tirkka kirjoitti:Saksaksihan "Fuck" ei tosiaan tarkoita mitään seksiin viittaavaakaan, ja tuskin on ainakaan tarkoittanut silloin kun tuo kaupunki on nimetty.
Thank you Captain Obvious.
XBX 360 - Jump In. PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND -The Future Is Blue-
Ja jotta viesti ei jäisi pelkäksi idioottimaisuuksien viljelemiseksi niin laitetaan nyt vaikka joku linkkikin tänne sitten.
Jaa mikäkö tuon linkin idea oli? No ei mikään varmaan mutta ei kyllä ole minkään muunkaan linkin tässä topicissa. 75% ihan typerää mukahauskaa paskaa ilman mitää ideaa.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
DailyMail.com kirjoitti:18-vuotias belgialainen teinityttö Kimberley Vlaminck maksoi 65 euroa tatuoinnista, joka on pilannut hänen elämänsä.
Tyttö halusi kolme pienen tähden muodostaman tatuoinnin vasemman silmäkulmansa lähelle, mutta nyt häntä hävettää astua ovesta ulos. Tämä saattaa selittyä sillä, että kolmen pikkuriikkisen tähden asemesta hänen kasvojensa vasenta puoliskoa koristaa 56 taivaankappaletta.
Tytön mukaan korvaamattoman vahingon syy on romanialaisessa tatuointitaiteilijassa, joka ei ymmärtänyt hänen tilaustaan, vaikka se annettiin sekä ranskaksi että englanniksi. Tyttö sanoo nukahtaneensa kesken tatuoinnin ja "rest is history", kuten sanonta kuuluu.
Nyt tyttö vaatii oikeusteitse työstä maksamiaan rahoja takaisin + liki kymppitonnia laseroperaatioon, jolla tähdet saadaan pois. Tosin operaation jälkeenkin tyttö joutuu kantamaan tähdistä muistoa, sillä parhaimmankin käsittelyn jälkeen naamaan jää syvät valkoiset jäljet loppuelämäksi.
Tattoo Box -tatuointiateljeeta pyörittävä Rouslan Toumaniantz kiistää tytön väitteet. Hän sanoo tytön halunneen 56 tähteä ja hän sai juuri sen mitä tilasi.
DailyMail.com kirjoitti:18-vuotias belgialainen teinityttö Kimberley Vlaminck maksoi 65 euroa tatuoinnista, joka on pilannut hänen elämänsä.
Tyttö halusi kolme pienen tähden muodostaman tatuoinnin vasemman silmäkulmansa lähelle, mutta nyt häntä hävettää astua ovesta ulos. Tämä saattaa selittyä sillä, että kolmen pikkuriikkisen tähden asemesta hänen kasvojensa vasenta puoliskoa koristaa 56 taivaankappaletta.
Tytön mukaan korvaamattoman vahingon syy on romanialaisessa tatuointitaiteilijassa, joka ei ymmärtänyt hänen tilaustaan, vaikka se annettiin sekä ranskaksi että englanniksi. Tyttö sanoo nukahtaneensa kesken tatuoinnin ja "rest is history", kuten sanonta kuuluu.
Nyt tyttö vaatii oikeusteitse työstä maksamiaan rahoja takaisin + liki kymppitonnia laseroperaatioon, jolla tähdet saadaan pois. Tosin operaation jälkeenkin tyttö joutuu kantamaan tähdistä muistoa, sillä parhaimmankin käsittelyn jälkeen naamaan jää syvät valkoiset jäljet loppuelämäksi.
Tattoo Box -tatuointiateljeeta pyörittävä Rouslan Toumaniantz kiistää tytön väitteet. Hän sanoo tytön halunneen 56 tähteä ja hän sai juuri sen mitä tilasi.
Tähän ei voi sanoa kuin yhden sanan.. Eeppistä.
Epiiik
Tuo on kyllä jo melko kinkkinen tilanne... mutta miten voi sekoittaa 3 ja 56?
XBX 360 - Jump In. PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND -The Future Is Blue-