Olet vain kateellinen kun et itse saisi edes jälkimmäistäVelocity kirjoitti:Viestiesi perusteella et kaatanut mitään 34-v MILFIÄ, veikkaan että se oli lähinnä joku FILF.Kratos kirjoitti:Kuiva, olisit edes etsinyt jonkun milf-porn videonVelocity kirjoitti: Kratos
EDIT: Nämä tyypt ovat luultavasti kahdenkymmenen vuodenkin päästä samassa jamassa, aineiden vaikutuksen alaisina kylläkin.
Linkkejä
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Animalista pitäisi tehdä samanlainen, tulisi varmaan vielä puolet härömpi.Velocity kirjoitti:Yksi parhaista misheard lyricseistä mitä olen nähnyt
Tuli tässä randomilla törmättyä aikas mielenkiintoiseen nettipeliin:
http://www.addictinggames.com/mindfeed.html
Varoitus: saattaa loukata pelaajan tunteita.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
- edgecution
- Viestit: 59
- Liittynyt: To 16.02.2006 17:41
- Darien Fawks
- Viestit: 3765
- Liittynyt: Pe 09.04.2004 15:04
- Paikkakunta: Pääkaupunki
Löysin hienon 2-osaisen Age Of Empires-sivuston, ei voinut olla postaamatta tänne.
http://ageofempires.suntuubi.com/?cat=18
http://www.freewebs.com/age-kings/ageofempires3.htm
Quoteja sivustolta;
Ja tuon tyypin fffin-nicki taitaa olla Grove, user-titlestä päätellen:
http://ageofempires.suntuubi.com/?cat=18
http://www.freewebs.com/age-kings/ageofempires3.htm
Quoteja sivustolta;
Grafiikka on todella aito (ainakin melkein)
EDIT:.Age of empires sarjan pelit sijottuvat johonkin aikakauteen
Ja tuon tyypin fffin-nicki taitaa olla Grove, user-titlestä päätellen:
I find the most erotic part of a woman, is the boobies.
Viimeksi muokannut Velocity, Ma 13.04.2009 09:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Onko tuo screenshotti oikeasti otettu kameralla ruudulta?Velocity kirjoitti: http://www.freewebs.com/age-kings/ageofempires3.htm
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
My mom always said: stupidity is and stupidity dOees.Riveni kirjoitti:Onko tuo screenshotti oikeasti otettu kameralla ruudulta?Velocity kirjoitti: http://www.freewebs.com/age-kings/ageofempires3.htm
http://www.crap.fi/?i=5405
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Aina niin loistava OnionJack DiBiase kirjoitti:Jenkeissä yritysten ulkoistaminen Aasiaan on johtanut siihen, että nyt jo tavalliset työntekijät ulkoistavat omia töitään. Aiheesta kertoo lisää maailman paras ja luotettavin uutisverkko:
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-http://omegle.com/
Hauska idea, menee tuonne ja painaa enter ja keskustelu alkaa jonkun kanssa joka on toiselta puolelta maailmaa tai kenties sinun naapuristasi.
Hauska idea, menee tuonne ja painaa enter ja keskustelu alkaa jonkun kanssa joka on toiselta puolelta maailmaa tai kenties sinun naapuristasi.
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
Rest in pease, Eddie![]()
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Voihan v***u, taas olen koukussa johonkin turhaan.erkko777 kirjoitti:http://omegle.com/
Hauska idea, menee tuonne ja painaa enter ja keskustelu alkaa jonkun kanssa joka on toiselta puolelta maailmaa tai kenties sinun naapuristasi.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Nyt tiedän mitä teen kun on tylsääShow_Stopper kirjoitti:Voihan v***u, taas olen koukussa johonkin turhaan.erkko777 kirjoitti:http://omegle.com/
Hauska idea, menee tuonne ja painaa enter ja keskustelu alkaa jonkun kanssa joka on toiselta puolelta maailmaa tai kenties sinun naapuristasi.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue--
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
- Mikko Alatalo
- Viestit: 82
- Liittynyt: Su 09.09.2007 22:39
- Paikkakunta: Kotisaunan lauteilla











