Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » Ti 31.03.2009 18:24

Velocity kirjoitti:
Kratos kirjoitti:
Velocity kirjoitti: Kratos 8)
Kuiva, olisit edes etsinyt jonkun milf-porn videon :wink:

EDIT: Nämä tyypt ovat luultavasti kahdenkymmenen vuodenkin päästä samassa jamassa, aineiden vaikutuksen alaisina kylläkin.
Viestiesi perusteella et kaatanut mitään 34-v MILFIÄ, veikkaan että se oli lähinnä joku FILF.
Olet vain kateellinen kun et itse saisi edes jälkimmäistä 8)
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ti 31.03.2009 18:26

Kratos kirjoitti:Olet vain kateellinen kun et itse saisi edes jälkimmäistä 8)
Aivan kuten Texas Hold'emissa... ja runkkauksessa. Ellei ole hyvää paria, pitää olla h**vetin hyvä käsi.

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ke 01.04.2009 16:47

HOI!

Tuttu tyttö
We need CM Punk!

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ke 01.04.2009 16:55

No katsos sehän on Tenho, vanhuuseläkeellä oleva hevosyrittäjä.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
4 Real
Viestit: 160
Liittynyt: Su 27.02.2005 18:52
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 4 Real » Pe 03.04.2009 00:56

Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun

Real's Prison

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Pe 03.04.2009 09:08

4 Real kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=b_X5FdpsWpg
Ruotsipulla vai -taito? :wink:
Tuosta taisikin Iltalehden jääkiekkouutisissa olla pieni juttu. Aika nilkki harhautus kyllä.
Rotta.

Avatar
Hamatti
Viestit: 208
Liittynyt: Ti 06.01.2004 15:42
Paikkakunta: Mustavalkoinen

Viesti Kirjoittaja Hamatti » Pe 03.04.2009 09:11

Tzei-em kirjoitti:
4 Real kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=b_X5FdpsWpg
Ruotsipulla vai -taito? :wink:
Tuosta taisikin Iltalehden jääkiekkouutisissa olla pieni juttu. Aika nilkki harhautus kyllä.
Tuohan on miehen tavaramerkki rankkareissa, ei mitenkään ekaa kertaa tehnyt. Eli kyllä se taidon puolelle menee.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 07.04.2009 22:47

h**vetin hieno aikajana. 8)
http://www.crap.fi/archive/6997.jpg
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 08.04.2009 23:09

Yksi parhaista misheard lyricseistä mitä olen nähnyt :lol:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Pe 10.04.2009 15:52

Velocity kirjoitti:Yksi parhaista misheard lyricseistä mitä olen nähnyt :lol:
Animalista pitäisi tehdä samanlainen, tulisi varmaan vielä puolet härömpi.

Tuli tässä randomilla törmättyä aikas mielenkiintoiseen nettipeliin:

http://www.addictinggames.com/mindfeed.html

Varoitus: saattaa loukata pelaajan tunteita.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
edgecution
Viestit: 59
Liittynyt: To 16.02.2006 17:41

Viesti Kirjoittaja edgecution » La 11.04.2009 13:41


Tunnustaako joku olleensa American Car Showssa? :D

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » La 11.04.2009 13:46

edgecution kirjoitti:
Tunnustaako joku olleensa American Car Showssa? :D
Hitto mikä manageri tosta tulis :lol:
We need CM Punk!

Avatar
Darien Fawks
Viestit: 3765
Liittynyt: Pe 09.04.2004 15:04
Paikkakunta: Pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 11.04.2009 13:53

Jers1 kirjoitti:
edgecution kirjoitti:
Tunnustaako joku olleensa American Car Showssa? :D
Hitto mikä manageri tosta tulis :lol:
Ei juma! :D :D :D
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Su 12.04.2009 14:39



Torsofuck - Raped by elephants. Tarvitseeko kertoa enempää? Kovaa musaa 8)
We need CM Punk!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 13.04.2009 09:23

Löysin hienon 2-osaisen Age Of Empires-sivuston, ei voinut olla postaamatta tänne.
http://ageofempires.suntuubi.com/?cat=18
http://www.freewebs.com/age-kings/ageofempires3.htm

Quoteja sivustolta;
Grafiikka on todella aito (ainakin melkein)
.Age of empires sarjan pelit sijottuvat johonkin aikakauteen
EDIT:
Ja tuon tyypin fffin-nicki taitaa olla Grove, user-titlestä päätellen:
I find the most erotic part of a woman, is the boobies.
Viimeksi muokannut Velocity, Ma 13.04.2009 09:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ma 13.04.2009 09:28

Onko tuo screenshotti oikeasti otettu kameralla ruudulta?
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 13.04.2009 09:30

Riveni kirjoitti:
Onko tuo screenshotti oikeasti otettu kameralla ruudulta?
My mom always said: stupidity is and stupidity dOees.
http://www.crap.fi/?i=5405
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 15.04.2009 13:26

Tännekin muistaakseni postattu hauska kertomus, jossa on käytetty NHL-pelaajien nimiä, nyt kuvien kera:

WE BACK YA'LL?!

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 21.04.2009 19:35

Jenkeissä yritysten ulkoistaminen Aasiaan on johtanut siihen, että nyt jo tavalliset työntekijät ulkoistavat omia töitään. Aiheesta kertoo lisää maailman paras ja luotettavin uutisverkko:

WE BACK YA'LL?!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 21.04.2009 19:51

Jack DiBiase kirjoitti:Jenkeissä yritysten ulkoistaminen Aasiaan on johtanut siihen, että nyt jo tavalliset työntekijät ulkoistavat omia töitään. Aiheesta kertoo lisää maailman paras ja luotettavin uutisverkko:

Aina niin loistava Onion :mrgreen:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Ke 22.04.2009 16:48

http://omegle.com/
Hauska idea, menee tuonne ja painaa enter ja keskustelu alkaa jonkun kanssa joka on toiselta puolelta maailmaa tai kenties sinun naapuristasi.
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ke 22.04.2009 17:03

erkko777 kirjoitti:http://omegle.com/
Hauska idea, menee tuonne ja painaa enter ja keskustelu alkaa jonkun kanssa joka on toiselta puolelta maailmaa tai kenties sinun naapuristasi.
Voihan v***u, taas olen koukussa johonkin turhaan.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 22.04.2009 17:12

Show_Stopper kirjoitti:
erkko777 kirjoitti:http://omegle.com/
Hauska idea, menee tuonne ja painaa enter ja keskustelu alkaa jonkun kanssa joka on toiselta puolelta maailmaa tai kenties sinun naapuristasi.
Voihan v***u, taas olen koukussa johonkin turhaan.
Nyt tiedän mitä teen kun on tylsää 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ke 22.04.2009 17:30

Noniin, eikä mennyt aikaakaan kun jo törmäsin panoehdotuksia lähettelevään lesboon.

8)
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Mikko Alatalo
Viestit: 82
Liittynyt: Su 09.09.2007 22:39
Paikkakunta: Kotisaunan lauteilla

Viesti Kirjoittaja Mikko Alatalo » Ke 22.04.2009 17:31

It's a trap!

Kuva

Vastaa Viestiin