Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 12.12.2008 12:46

Genghis Khan kirjoitti:
Sillon kun julkaistiin Lenni Lokinpoikanen yms., niin kakarat eivät osanneet vielä edes puhua. Varmaan nolottaa kun tosta kasvavat.
Juu kyllä varmasti, mutta onneksi sitten aikuisena voi tehdä niitä aikuisten juttuja musiikin parissa, kuten pukeutua kaljanmahan paljastavaan haarniskaan, laittaa päähänsä pizzamaskin ja laulaa purevista bulldogeista ja h**vetin lumisateista. Ah, kyllä varmaan tossa tilanteessa alkaa nolostuttaa kun miettii lapsuuden kokeiluja. Kyllä, kyllä.
Tyypillä on kyllä joku vendetta minua vastaan.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Pe 12.12.2008 14:20

^tyypillä on kyllä joku vendetta kaikkia meitä vastaan... :roll:
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Hautsi_
Viestit: 804
Liittynyt: To 11.05.2006 21:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hautsi_ » Pe 12.12.2008 14:54

Ja kaikilla on joku vendetta Veloa vastaan. 8)
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 12.12.2008 15:43

Hautsi_ kirjoitti:Ja kaikilla on joku vendetta Veloa vastaan. 8)
Se olet vain sinä ja sinun 13-v sidekick joka veti kaikki COD-4 achievementit yhdessä päivässä.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Hautsi_
Viestit: 804
Liittynyt: To 11.05.2006 21:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hautsi_ » Pe 12.12.2008 15:49

Täytyi ihan googlettaa mikä COD on. Ikinä koskenut edes pitkällä tikulla tuollaiseen paskaan. 8)
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 12.12.2008 15:53

Hautsi_ kirjoitti:Täytyi ihan googlettaa mikä COD on. Ikinä koskenut edes pitkällä tikulla tuollaiseen paskaan. 8)
Melkoisen yksin olet. :roll:
http://www.metacritic.com/games/platfor ... ernwarfare
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Hautsi_
Viestit: 804
Liittynyt: To 11.05.2006 21:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hautsi_ » Pe 12.12.2008 15:56

Mikäs siinä jos haluaa tuhlata rahaansa peliteollisuuteen. Itse käytän mielummin rahat hyödyllisemmin. Ainakin omasta mielestäni hyödyllisemmin 8)
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 12.12.2008 15:58

Hautsi_ kirjoitti:Mikäs siinä jos haluaa tuhlata rahaansa peliteollisuuteen. Itse käytän mielummin rahat hyödyllisemmin. Ainakin omasta mielestäni hyödyllisemmin 8)
Poltatko tupakkaa muuten? Voin etsiä monta turhempaa asiaa kuin peliteollisuus. 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Hautsi_
Viestit: 804
Liittynyt: To 11.05.2006 21:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hautsi_ » Pe 12.12.2008 16:00

En polta. Paitsi joskus humalassa. Silloinkaan en kauhean usein omia 8)


Ai.. tämä oli tosiaankin linkkejä -ketju.

8)
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » La 13.12.2008 23:43



Irwin oli hieno mies.
Red snow, how convenient.

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » Su 14.12.2008 12:19



Hahhah... :lol:

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 14.12.2008 12:22

Kameli kirjoitti:

Hahhah... :lol:
:lol:

Aika random, mutta hiton hyvä :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Su 14.12.2008 14:10

ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ma 15.12.2008 21:39

We need CM Punk!

Avatar
Marshallsaaret
Viestit: 928
Liittynyt: Ma 17.11.2003 21:32
Paikkakunta: Helsingfors

Viesti Kirjoittaja Marshallsaaret » Ti 16.12.2008 00:21

Jers1 kirjoitti:Ei näin :roll:
Loppuvuoden toiseksi paras biisi. Heti liettualaisen Few Nolderin "El Snig" -biisin jälkeen. Sekin löytynee hakemalla, jos kiinnostaa.

KAKKAA LUMELLA KAKKAA LUMELLA KAKKAAKAKKAAKAKKAALUMELLA
永源 遥~!

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Pe 26.12.2008 12:35

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28033689 Ei helv... Mitä vikaa homoissa ja lesboissa muka? Joku B-Rapun poika voisi percraiskata ton Paavin.
We need CM Punk!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 26.12.2008 12:39

Jers1 kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28033689 Ei helv... Mitä vikaa homoissa ja lesboissa muka? Joku B-Rapun poika voisi percraiskata ton Paavin.
Lesbojen temmellystä on mukava katsoa kotiruudulta mutta homot ovat aina homoja. :|
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Pe 26.12.2008 13:07

Velocity kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28033689 Ei helv... Mitä vikaa homoissa ja lesboissa muka? Joku B-Rapun poika voisi percraiskata ton Paavin.
Lesbojen temmellystä on mukava katsoa kotiruudulta mutta homot ovat aina homoja. :|
Et olisi tuota mieltä jos olisit nainen?
We need CM Punk!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 26.12.2008 21:17

Jers1 kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28033689 Ei helv... Mitä vikaa homoissa ja lesboissa muka? Joku B-Rapun poika voisi percraiskata ton Paavin.
Lesbojen temmellystä on mukava katsoa kotiruudulta mutta homot ovat aina homoja. :|
Et olisi tuota mieltä jos olisit nainen?
No en tietenkään, but coz' imma manly man....
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Ke 31.12.2008 11:32

http://www.youtube.com/watch?v=iXxg7msf22U

Suorastaan loistava video siitä, kuinka Rangers-fani Hitleriä alkaa vituttamaan Mats Sundinin siirto Vancouver Canucksin paitaan. :lol:
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 02.01.2009 13:11

Jos luulit että Hohto tai Manaaja oli pelottava, katso tämä:
http://www.gametrailers.com/player/user ... st=popular
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 03.01.2009 01:30

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

SOS
Viestit: 136
Liittynyt: To 05.01.2006 15:21

Viesti Kirjoittaja SOS » La 03.01.2009 18:50

Tälle on tullut naurettua niin useasti kaveriporukassa, että pakko laittaa tännekin!

"Kun kaikki menee HUONOOOOSTIII!" "FLIPÄ!"
'Alertin #1 Attitude Era-mark

Avatar
Sandz
Viestit: 163
Liittynyt: Ma 11.06.2007 17:46
Paikkakunta: Björneborg

Viesti Kirjoittaja Sandz » La 03.01.2009 18:51

En nauranut.

SOS
Viestit: 136
Liittynyt: To 05.01.2006 15:21

Viesti Kirjoittaja SOS » La 03.01.2009 18:57

Sandz kirjoitti:En nauranut.
Eihän tuo itsessään niin hauska olekaan, vaikka tuolta noita "FLIP-p**se ON" kohtia löytyykin, mutta kun vähän ajattelee, niin onhan tuo oikeasti ihan h**vetin huono. Kun kaikki menee huonosti? So dramatic.
'Alertin #1 Attitude Era-mark

Vastaa Viestiin