Tyypillä on kyllä joku vendetta minua vastaan.Genghis Khan kirjoitti:Juu kyllä varmasti, mutta onneksi sitten aikuisena voi tehdä niitä aikuisten juttuja musiikin parissa, kuten pukeutua kaljanmahan paljastavaan haarniskaan, laittaa päähänsä pizzamaskin ja laulaa purevista bulldogeista ja h**vetin lumisateista. Ah, kyllä varmaan tossa tilanteessa alkaa nolostuttaa kun miettii lapsuuden kokeiluja. Kyllä, kyllä.Sillon kun julkaistiin Lenni Lokinpoikanen yms., niin kakarat eivät osanneet vielä edes puhua. Varmaan nolottaa kun tosta kasvavat.
Linkkejä
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Melkoisen yksin olet.Hautsi_ kirjoitti:Täytyi ihan googlettaa mikä COD on. Ikinä koskenut edes pitkällä tikulla tuollaiseen paskaan.
http://www.metacritic.com/games/platfor ... ernwarfare
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Poltatko tupakkaa muuten? Voin etsiä monta turhempaa asiaa kuin peliteollisuus.Hautsi_ kirjoitti:Mikäs siinä jos haluaa tuhlata rahaansa peliteollisuuteen. Itse käytän mielummin rahat hyödyllisemmin. Ainakin omasta mielestäni hyödyllisemmin
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Marshallsaaret
- Viestit: 928
- Liittynyt: Ma 17.11.2003 21:32
- Paikkakunta: Helsingfors
Loppuvuoden toiseksi paras biisi. Heti liettualaisen Few Nolderin "El Snig" -biisin jälkeen. Sekin löytynee hakemalla, jos kiinnostaa.Jers1 kirjoitti:Ei näin
KAKKAA LUMELLA KAKKAA LUMELLA KAKKAAKAKKAAKAKKAALUMELLA
永源 遥~!
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28033689 Ei helv... Mitä vikaa homoissa ja lesboissa muka? Joku B-Rapun poika voisi percraiskata ton Paavin.
We need CM Punk!
Lesbojen temmellystä on mukava katsoa kotiruudulta mutta homot ovat aina homoja.Jers1 kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28033689 Ei helv... Mitä vikaa homoissa ja lesboissa muka? Joku B-Rapun poika voisi percraiskata ton Paavin.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Et olisi tuota mieltä jos olisit nainen?Velocity kirjoitti:Lesbojen temmellystä on mukava katsoa kotiruudulta mutta homot ovat aina homoja.Jers1 kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28033689 Ei helv... Mitä vikaa homoissa ja lesboissa muka? Joku B-Rapun poika voisi percraiskata ton Paavin.
We need CM Punk!
No en tietenkään, but coz' imma manly man....Jers1 kirjoitti:Et olisi tuota mieltä jos olisit nainen?Velocity kirjoitti:Lesbojen temmellystä on mukava katsoa kotiruudulta mutta homot ovat aina homoja.Jers1 kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28033689 Ei helv... Mitä vikaa homoissa ja lesboissa muka? Joku B-Rapun poika voisi percraiskata ton Paavin.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-http://www.youtube.com/watch?v=iXxg7msf22U
Suorastaan loistava video siitä, kuinka Rangers-fani Hitleriä alkaa vituttamaan Mats Sundinin siirto Vancouver Canucksin paitaan.
Suorastaan loistava video siitä, kuinka Rangers-fani Hitleriä alkaa vituttamaan Mats Sundinin siirto Vancouver Canucksin paitaan.
ALL HAIL THE NEW FLESH
Jos luulit että Hohto tai Manaaja oli pelottava, katso tämä:
http://www.gametrailers.com/player/user ... st=popular
http://www.gametrailers.com/player/user ... st=popular
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-






