Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
punkkiz
Viestit: 109
Liittynyt: Pe 11.06.2004 23:55

Viesti Kirjoittaja punkkiz » Pe 21.11.2008 15:21

Mutta tupakkahan on isänmaallista. Veteraanimme eivät saaneet tarpeeksi ruokaa, joten heille annettiin tupakka-annos. Nikotiinin voimalla he sitten heittivät vainolaisen takaisin rajan taakse 8)

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » La 29.11.2008 20:35

Armies
Facebookista löytyvä mahtava pelisovellus. Hanki oma sotilaasi, osta aseita, taistele muita vastaan. Löytyy useita armeijoita joihin voi liittyä, tai perusta omasi.

Mukavaa ajanvietettä johon itse ainakin jäin aika helposti koukkuun samantien. Itse perustin oman armeijani, Special Arctic Forces! Liittyä saa jos haluaa, mutta voi myös yrittää taistella vastaan.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
What
Viestit: 3066
Liittynyt: To 20.07.2006 13:07
Paikkakunta: Rivers Mouth

Viesti Kirjoittaja What » Ti 02.12.2008 13:50

http://en.akinator.com/#
Pelottava peli. Tarkoituksena on miettiä jotain henkilöä todellista tai fiktiivistä. Kone esittää kysymyksiä, joihin vastaat. Pelottavan kovalla prosentilla saa myös oikean vastauksen. Kolme kertaa olen nyt pelannut: ensiksi mietin Shawn Michaelsia ja vastaukseksi sain John Morrisonin. :shock: Voiko lähemmäksi enää osua. Seuraavaksi mietin John Cenaa ja Hulk Hogania. Masiina arvasi kummankin. Oikeasti alkaa puntti tutista ja Terminator-leffat tulla mieleen kun miettii kuinka viisas tekoäly nykyään on. Hui!

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Ti 02.12.2008 14:11

Eipä arvannut masiina Paul Westerbergiä. Ei löytynyt edes useamman kymmenen nimen listasta josta ehdotti vielä tsekkaamaan. Mutta ensi kerrallapa löytyy, kun Westerbergin nimen laatikkoon kirjoitin.

Eipä tuossa nyt mitään kummallista ole, keräävät vastaajilta tietoja ja kun riittävän kauan odotellaan niin se arvaa kaikki. Mutta ihan hauska kyllä.
Looking California, feeling Minnesota.

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Ti 02.12.2008 14:35

http://www.20q.net/

hieman samantapainen.
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Hautsi_
Viestit: 804
Liittynyt: To 11.05.2006 21:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hautsi_ » Ti 02.12.2008 14:37

What kirjoitti:http://en.akinator.com/#
Pelottava peli. Tarkoituksena on miettiä jotain henkilöä todellista tai fiktiivistä. Kone esittää kysymyksiä, joihin vastaat. Pelottavan kovalla prosentilla saa myös oikean vastauksen. Kolme kertaa olen nyt pelannut: ensiksi mietin Shawn Michaelsia ja vastaukseksi sain John Morrisonin. :shock: Voiko lähemmäksi enää osua. Seuraavaksi mietin John Cenaa ja Hulk Hogania. Masiina arvasi kummankin. Oikeasti alkaa puntti tutista ja Terminator-leffat tulla mieleen kun miettii kuinka viisas tekoäly nykyään on. Hui!
Kyllähän tuo aika hyvin tuntuu toimivan. Ensin ajattelin Kurt Cobainia, jonka kone tiesi. Seuraavaksi ajattelin DeNiroa, mutta kone veikkasi Al Pacinoa. Suht lähelle kuitenkin.

Edit: Yllättäen kone veikkaisi myös PJ Harveyn oikein.
Viimeksi muokannut Hautsi_, Ti 02.12.2008 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ti 02.12.2008 14:38

What kirjoitti:http://en.akinator.com/#
Pelottava peli. Tarkoituksena on miettiä jotain henkilöä todellista tai fiktiivistä. Kone esittää kysymyksiä, joihin vastaat. Pelottavan kovalla prosentilla saa myös oikean vastauksen.
On kyllä oikeasti varmaan koko internetin koukuttavin peli ja saahan siihen muutamat turhat minuutit helposti kulutettua. Heath Ledgerin ja Shane MacMahonin meni arvaamaan. Robinia ei, mutta Batman meni tarpeeksi läheltä.

Ja lisää.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 02.12.2008 14:52

WITCHCRAFT~! :shock:
WE BACK YA'LL?!

Avatar
What
Viestit: 3066
Liittynyt: To 20.07.2006 13:07
Paikkakunta: Rivers Mouth

Viesti Kirjoittaja What » Ti 02.12.2008 15:02

Oon tässä tunnin verran hakannu tuota linkittämääni peliä ja ainakin 80% masiina on tiennyt. Kaikkea on tullut koetettua Hayden Panettieresta Jari Litmaseen ja AJ Stylesiin.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 02.12.2008 23:27

Normipäivä:

http://www.loodzwaar.com/index.php/2008 ... uiseschip/

Tapahtumat alkaa 1:25 kohdalta, mutta etenkin katsokaa 5:00:sta eteenpäin.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jani Panos
Viestit: 303
Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » Ke 03.12.2008 23:49

Tuo Akinator kyllä loistavaa ajanvietettä. Ei ole tiennyt aivan kaikkea, mutta usean mm. Rey, J. Hardy, The Rock, Kane, Vince McMahon, John Morrison, sekä The Jokerin, elokuvasta Dark Knight.

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » To 04.12.2008 16:24

/o toi Akinator ties että ajattelin Gordonia tai Alexia. Njoo, saattais vetää jonkun vähän herkemmän ihmisen hiljaseksi.
Red snow, how convenient.

Avatar
Phenomdozer
Viestit: 120
Liittynyt: To 05.05.2005 16:59
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Phenomdozer » To 04.12.2008 17:09

Akinatorista pakko sanoa, että tiesi iha hyvi Brooke "We want car crash!" Hoganin ja pari muuta. :)
Ride Through The Crossfire

Avatar
Markka
Viestit: 283
Liittynyt: To 14.12.2006 18:27
Paikkakunta: on the road

Viesti Kirjoittaja Markka » To 04.12.2008 19:04

Tälläinen samantapainen peli löytyy myös "Lintukoto" nimiseltä sivulta, mutta oikein arvasi, kun ajattelin Ismo Laitelaa. :D

... :?

<E>: Aika lähelle on myös mennyt, mm. Jeff, Matt, ja myöskin Starbuck.
Viimeksi muokannut Markka, To 04.12.2008 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 04.12.2008 19:10

Minulla ei Akinator toimi :/. Kun olen syöttänyt nimimerkin yms., niin heppulin luo tulee tyhjä puhekupla eivätkä napit tee mitään kun niitä painaa. Firefox 3.0.4 ja uusin Flash on.
We need CM Punk!

Avatar
Jani Panos
Viestit: 303
Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » To 04.12.2008 19:23

Jers1 kirjoitti:Minulla ei Akinator toimi :/. Kun olen syöttänyt nimimerkin yms., niin heppulin luo tulee tyhjä puhekupla eivätkä napit tee mitään kun niitä painaa. Firefox 3.0.4 ja uusin Flash on.
Ekalla kerralla ainakin täytyi täällä odottaa hieman pidempään.

Avatar
Mikko Alatalo
Viestit: 82
Liittynyt: Su 09.09.2007 22:39
Paikkakunta: Kotisaunan lauteilla

Viesti Kirjoittaja Mikko Alatalo » To 04.12.2008 20:14

Ei osannu Matlockia, mutta Baldur's Gaten Minscin sentään 8)

Avatar
Tirkka
Viestit: 1336
Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » La 06.12.2008 11:48

Hah! Ei tunnistanut vehje Arto Pajukalliota, vaan veikkasi Pekka Pohjolaa vaikka vastasinkin että kyseinen henkilö EI ole kuollut. No, toisaalta Pekka Pohjola ei varmaan ollut kuollut kun tuo ohjelma tehtiin.

Vastaavanlaista hyvin henkilöt arvailevaa peliä olen koettanut joskus ennenkin ja silloin mm. Juice Leskinen löytyi.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Avatar
Rhyno
Viestit: 52
Liittynyt: La 13.10.2007 12:50

Viesti Kirjoittaja Rhyno » La 06.12.2008 13:34

Trish Stratuksen tunnisti, mainio vehje! :wink:
"As I strap that flesh, as your flesh bubbles and burns over your whole body, you will understand, my man, what the 'yappapie' mean by the Indian Strap Match."
- Hulk Hogan

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 06.12.2008 18:46

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Ke 10.12.2008 15:35

ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 11.12.2008 19:25

We need CM Punk!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 11.12.2008 19:48

Jers1 kirjoitti:Ei näin :roll:
Ei v***u tollasta.... PASKAA.... voi julkaista :o
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Pe 12.12.2008 07:39

Velocity kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:Ei näin :roll:
Ei v***u tollasta.... PASKAA.... voi julkaista :o
Sillon kun julkaistiin Lenni Lokinpoikanen yms., niin kakarat eivät osanneet vielä edes puhua. Varmaan nolottaa kun tosta kasvavat.
We need CM Punk!

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Pe 12.12.2008 12:38

Sillon kun julkaistiin Lenni Lokinpoikanen yms., niin kakarat eivät osanneet vielä edes puhua. Varmaan nolottaa kun tosta kasvavat.
Juu kyllä varmasti, mutta onneksi sitten aikuisena voi tehdä niitä aikuisten juttuja musiikin parissa, kuten pukeutua kaljanmahan paljastavaan haarniskaan, laittaa päähänsä pizzamaskin ja laulaa purevista bulldogeista ja h**vetin lumisateista. Ah, kyllä varmaan tossa tilanteessa alkaa nolostuttaa kun miettii lapsuuden kokeiluja. Kyllä, kyllä.
Looking California, feeling Minnesota.

Vastaa Viestiin