Linkkejä
Armies
Facebookista löytyvä mahtava pelisovellus. Hanki oma sotilaasi, osta aseita, taistele muita vastaan. Löytyy useita armeijoita joihin voi liittyä, tai perusta omasi.
Mukavaa ajanvietettä johon itse ainakin jäin aika helposti koukkuun samantien. Itse perustin oman armeijani, Special Arctic Forces! Liittyä saa jos haluaa, mutta voi myös yrittää taistella vastaan.
Facebookista löytyvä mahtava pelisovellus. Hanki oma sotilaasi, osta aseita, taistele muita vastaan. Löytyy useita armeijoita joihin voi liittyä, tai perusta omasi.
Mukavaa ajanvietettä johon itse ainakin jäin aika helposti koukkuun samantien. Itse perustin oman armeijani, Special Arctic Forces! Liittyä saa jos haluaa, mutta voi myös yrittää taistella vastaan.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
http://en.akinator.com/#
Pelottava peli. Tarkoituksena on miettiä jotain henkilöä todellista tai fiktiivistä. Kone esittää kysymyksiä, joihin vastaat. Pelottavan kovalla prosentilla saa myös oikean vastauksen. Kolme kertaa olen nyt pelannut: ensiksi mietin Shawn Michaelsia ja vastaukseksi sain John Morrisonin.
Voiko lähemmäksi enää osua. Seuraavaksi mietin John Cenaa ja Hulk Hogania. Masiina arvasi kummankin. Oikeasti alkaa puntti tutista ja Terminator-leffat tulla mieleen kun miettii kuinka viisas tekoäly nykyään on. Hui!
Pelottava peli. Tarkoituksena on miettiä jotain henkilöä todellista tai fiktiivistä. Kone esittää kysymyksiä, joihin vastaat. Pelottavan kovalla prosentilla saa myös oikean vastauksen. Kolme kertaa olen nyt pelannut: ensiksi mietin Shawn Michaelsia ja vastaukseksi sain John Morrisonin.
- Genghis Khan
- Viestit: 663
- Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
- Paikkakunta: Pori
Eipä arvannut masiina Paul Westerbergiä. Ei löytynyt edes useamman kymmenen nimen listasta josta ehdotti vielä tsekkaamaan. Mutta ensi kerrallapa löytyy, kun Westerbergin nimen laatikkoon kirjoitin.
Eipä tuossa nyt mitään kummallista ole, keräävät vastaajilta tietoja ja kun riittävän kauan odotellaan niin se arvaa kaikki. Mutta ihan hauska kyllä.
Eipä tuossa nyt mitään kummallista ole, keräävät vastaajilta tietoja ja kun riittävän kauan odotellaan niin se arvaa kaikki. Mutta ihan hauska kyllä.
Looking California, feeling Minnesota.
Kyllähän tuo aika hyvin tuntuu toimivan. Ensin ajattelin Kurt Cobainia, jonka kone tiesi. Seuraavaksi ajattelin DeNiroa, mutta kone veikkasi Al Pacinoa. Suht lähelle kuitenkin.What kirjoitti:http://en.akinator.com/#
Pelottava peli. Tarkoituksena on miettiä jotain henkilöä todellista tai fiktiivistä. Kone esittää kysymyksiä, joihin vastaat. Pelottavan kovalla prosentilla saa myös oikean vastauksen. Kolme kertaa olen nyt pelannut: ensiksi mietin Shawn Michaelsia ja vastaukseksi sain John Morrisonin.Voiko lähemmäksi enää osua. Seuraavaksi mietin John Cenaa ja Hulk Hogania. Masiina arvasi kummankin. Oikeasti alkaa puntti tutista ja Terminator-leffat tulla mieleen kun miettii kuinka viisas tekoäly nykyään on. Hui!
Edit: Yllättäen kone veikkaisi myös PJ Harveyn oikein.
Viimeksi muokannut Hautsi_, Ti 02.12.2008 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
On kyllä oikeasti varmaan koko internetin koukuttavin peli ja saahan siihen muutamat turhat minuutit helposti kulutettua. Heath Ledgerin ja Shane MacMahonin meni arvaamaan. Robinia ei, mutta Batman meni tarpeeksi läheltä.What kirjoitti:http://en.akinator.com/#
Pelottava peli. Tarkoituksena on miettiä jotain henkilöä todellista tai fiktiivistä. Kone esittää kysymyksiä, joihin vastaat. Pelottavan kovalla prosentilla saa myös oikean vastauksen.
Ja lisää.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Normipäivä:
http://www.loodzwaar.com/index.php/2008 ... uiseschip/
Tapahtumat alkaa 1:25 kohdalta, mutta etenkin katsokaa 5:00:sta eteenpäin.
http://www.loodzwaar.com/index.php/2008 ... uiseschip/
Tapahtumat alkaa 1:25 kohdalta, mutta etenkin katsokaa 5:00:sta eteenpäin.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Jani Panos
- Viestit: 303
- Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08
- Phenomdozer
- Viestit: 120
- Liittynyt: To 05.05.2005 16:59
- Paikkakunta: Kuopio
Tälläinen samantapainen peli löytyy myös "Lintukoto" nimiseltä sivulta, mutta oikein arvasi, kun ajattelin Ismo Laitelaa.
...
<E>: Aika lähelle on myös mennyt, mm. Jeff, Matt, ja myöskin Starbuck.
...
<E>: Aika lähelle on myös mennyt, mm. Jeff, Matt, ja myöskin Starbuck.
Viimeksi muokannut Markka, To 04.12.2008 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Jani Panos
- Viestit: 303
- Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08
- Mikko Alatalo
- Viestit: 82
- Liittynyt: Su 09.09.2007 22:39
- Paikkakunta: Kotisaunan lauteilla
Hah! Ei tunnistanut vehje Arto Pajukalliota, vaan veikkasi Pekka Pohjolaa vaikka vastasinkin että kyseinen henkilö EI ole kuollut. No, toisaalta Pekka Pohjola ei varmaan ollut kuollut kun tuo ohjelma tehtiin.
Vastaavanlaista hyvin henkilöt arvailevaa peliä olen koettanut joskus ennenkin ja silloin mm. Juice Leskinen löytyi.
Vastaavanlaista hyvin henkilöt arvailevaa peliä olen koettanut joskus ennenkin ja silloin mm. Juice Leskinen löytyi.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Perus japskimenoa:
http://www.gametrailers.com/player/user ... 93638.html
Äänestyksen "most awkward moment ever" voittaja:
http://www.atom.com/funny_videos/interaction_wife_102/
Ai h****tti:
http://www.atom.com/funny_videos/intera ... hower_103/
http://www.gametrailers.com/player/user ... 93638.html
Äänestyksen "most awkward moment ever" voittaja:
http://www.atom.com/funny_videos/interaction_wife_102/
Ai h****tti:
http://www.atom.com/funny_videos/intera ... hower_103/
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Ei v***u tollasta.... PASKAA.... voi julkaistaJers1 kirjoitti:Ei näin
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Sillon kun julkaistiin Lenni Lokinpoikanen yms., niin kakarat eivät osanneet vielä edes puhua. Varmaan nolottaa kun tosta kasvavat.Velocity kirjoitti:Ei v***u tollasta.... PASKAA.... voi julkaistaJers1 kirjoitti:Ei näin
We need CM Punk!
- Genghis Khan
- Viestit: 663
- Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
- Paikkakunta: Pori
Juu kyllä varmasti, mutta onneksi sitten aikuisena voi tehdä niitä aikuisten juttuja musiikin parissa, kuten pukeutua kaljanmahan paljastavaan haarniskaan, laittaa päähänsä pizzamaskin ja laulaa purevista bulldogeista ja h**vetin lumisateista. Ah, kyllä varmaan tossa tilanteessa alkaa nolostuttaa kun miettii lapsuuden kokeiluja. Kyllä, kyllä.Sillon kun julkaistiin Lenni Lokinpoikanen yms., niin kakarat eivät osanneet vielä edes puhua. Varmaan nolottaa kun tosta kasvavat.
Looking California, feeling Minnesota.













