Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Pe 01.08.2008 13:56

ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Fortunate Son
Viestit: 33
Liittynyt: Pe 20.06.2008 01:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Fortunate Son » Su 03.08.2008 01:49


Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Su 03.08.2008 09:56

Joo, hauskaahan toi on, ja siitä on oma topic, joten sieltä vain katselemaan!

http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/vi ... php?t=5297
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Deve
Viestit: 35
Liittynyt: Ke 19.11.2003 14:41
Paikkakunta: Loviisa

Viesti Kirjoittaja Deve » Ma 04.08.2008 10:46

Sepon haastattelu, Atlantan karsinta

Sepon ja Kimmon haastattelu Atlantassa


Loistavaa :D

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 04.08.2008 10:57

Deve kirjoitti:Sepon haastattelu, Atlantan karsinta

Sepon ja Kimmon haastattelu Atlantassa


Loistavaa :D
Ei h****tti, Räty vetää vähän rennosti. :D
Ja tuo Kinnunen vaikuttaa aivan retardilta.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Ma 04.08.2008 17:17

Velo, katsoppa Neloselta Urheilun Legendat -ohjelma, jossa Kimmo Kinnunen vakiovieraana. Duh. -.-'
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ke 06.08.2008 23:17

http://www.lhcountdown.com/ Large Hadron Collider countdown. Aika hurjaa ajatella, että periaatteessa maapallo voisi tuhoutua 23 tunnin kuluttua. Mahdollisuushan on tosi pieni siihen, onneksi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider
http://fi.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider
We need CM Punk!

Avatar
finlay
Viestit: 255
Liittynyt: La 25.03.2006 12:44
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja finlay » Ke 06.08.2008 23:34

Pelottavaa. Taidanpa mennä nukkumaan ja herätä vasta sitten, kun tuo on käynnistynyt... tai sitten en herää ollenkaan.

Onko tuollaiset muuten välttämättömiä maapallon hyvinvoinnille ja kestävälle kehitykselle. Kysynpähän vaan... :roll:
Vanhuus on nuoruutta vanhempaa

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Ke 06.08.2008 23:41

Hienoa, uhratkaamme koko maailma sen puolesta, että saisimme tietää onko antimateria materian täydellinen peilikuva.

Ei Jeesus...
Rama Rama Ding Dong

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 07.08.2008 00:14

Tuosta on PS3Forumeilla ollut päivittäin juttua jo about parin viikon ajan. Aluksi olin että "WTF" mutta tämä luokitellaan taas tähän "sarjassamme turhia, liioiteltuja pelkoja". Sama nämä kaikki meteoriitit, muinaisten kalenterien päättymisajankohdat ja uskontojen ja lahkojen maailmanlopunennustukset....
Ja jos tosiaan kuolen 23h päästä, niin who cares? En ole siitä silloin välittämässä, eikä kukaan muukaan, niin aivan sama. Eikä sitä voi paetakkaan. Cold truth.

Mutta lapsukaiset luottakaa; kaikki on hyvin.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » To 07.08.2008 00:25

Velocity kirjoitti:Tuosta on PS3Forumeilla ollut päivittäin juttua jo about parin viikon ajan. Aluksi olin että "WTF" mutta tämä luokitellaan taas tähän "sarjassamme turhia, liioiteltuja pelkoja". Sama nämä kaikki meteoriitit, muinaisten kalenterien päättymisajankohdat ja uskontojen ja lahkojen maailmanlopunennustukset....
Ja jos tosiaan kuolen 23h päästä, niin who cares? En ole siitä silloin välittämässä, eikä kukaan muukaan, niin aivan sama. Eikä sitä voi paetakkaan. Cold truth.

Mutta lapsukaiset luottakaa; kaikki on hyvin.
Näinhän se on mutta tällä kertaa uhka ei ole ulkoavaruudesta, vaan se on paljon maanläheisempi. En minäkään tuohon sinällään usko, enkä haluaisikaan, mutta tuo läheisyys on aika vaikuttavaa ja todella loogistakin.
Rama Rama Ding Dong

Avatar
The Goldberg
Viestit: 105
Liittynyt: Su 09.07.2006 16:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja The Goldberg » To 07.08.2008 00:44

Velocity kirjoitti:Tuosta on PS3Forumeilla ollut päivittäin juttua jo about parin viikon ajan. Aluksi olin että "WTF" mutta tämä luokitellaan taas tähän "sarjassamme turhia, liioiteltuja pelkoja". Sama nämä kaikki meteoriitit, muinaisten kalenterien päättymisajankohdat ja uskontojen ja lahkojen maailmanlopunennustukset....
Ja jos tosiaan kuolen 23h päästä, niin who cares? En ole siitä silloin välittämässä, eikä kukaan muukaan, niin aivan sama. Eikä sitä voi paetakkaan. Cold truth.

Mutta lapsukaiset luottakaa; kaikki on hyvin.
Joo, vähänks pleikka kolmonen on kova laite!!!

Mutta joo, tuon voisi kyllä rinnastaa lähistöllä(:roll:) räjähtävän supernovan gammapurkaukseen joka tappaa meidät emmekä voi tehdä asialle mitään, mutta ei sitä kuitenkaan tapahdu.
Kun sattuu niin sattuu, kun sattuu tarpeeksi niin tottuu...

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 07.08.2008 01:02

The Goldberg kirjoitti: Joo, vähänks pleikka kolmonen on kova laite!!!
Naulan kantaan.
The Goldberg kirjoitti:Mutta joo, tuon voisi kyllä rinnastaa lähistöllä(:roll:) räjähtävän supernovan gammapurkaukseen joka tappaa meidät emmekä voi tehdä asialle mitään, mutta ei sitä kuitenkaan tapahdu.
Naulan kantaan.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » To 07.08.2008 11:05

WE ARE ALL GOING TO DIE! Game over, dude, game over!

Missäs pidinkän sitä profeettakylttiä, jossa lukee "Maailmanloppu on tulossa"?

Sinänsä kyltin väite on ihan paikkaansa pitävä, maailmanloppu tulee väistämättä joskus. Todennäköiysyys ilmiön tapahtumiselle kasvaa joka hetki. Ja jos jollain ilveella ihmiskunta kykenisi selviämään maapallon väistämättömästä tuhosta, maailmanlopulta se ei selviä. Protonillakin on nimittäin puoliutumisaika(vähintään 10^32 vuotta), joka tarkoittaa, että jossain vaiheessa maailmankaikkeuden atomit alkavat hajota, väistämättä. Joten, pidemmittä puheitta, WE ARE ALL GOING TO DIE!
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » La 09.08.2008 17:08

Kappas, tässähän sitä vielä ollaan. Katsellaan neljän vuoden päästä sitten uudestaan.

Paras Arnold Schwarzenegger -imitaatio koskaan.

Parasta laatuaan. Edes MadTV ei pysty vastaamaan paremmalla.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 09.08.2008 19:39

Show_Stopper kirjoitti:Kappas, tässähän sitä vielä ollaan. Katsellaan neljän vuoden päästä sitten uudestaan.
Älä vielä. Tuo testi lykättiin, ja se tehdäänkin vasta syyskuussa. Muistaakseni 21.9 or something. Joten äläs vielä innostu.Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 13.08.2008 21:39

WE BACK YA'LL?!

SOS
Viestit: 136
Liittynyt: To 05.01.2006 15:21

Viesti Kirjoittaja SOS » To 14.08.2008 19:39

Tiedän, että tämä Rick Astley kohu on jo ikivanha juttu, ja etenkin Jack ei pidä siitä, mutta mielestäni tämä seuraava video ansaitsee tulla postatuksi tähän topikkiin.



:lol: :lol: Harvoin tulee näin pahasti repeiltyä.
'Alertin #1 Attitude Era-mark

Avatar
Cell
Viestit: 19
Liittynyt: Ti 25.04.2006 16:28

Viesti Kirjoittaja Cell » Pe 15.08.2008 17:30

Show_Stopper kirjoitti:Edes MadTV ei pysty vastaamaan paremmalla.
Kyllä pystyy.

http://www.youtube.com/watch?v=weQDA0HN ... re=related

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Pe 15.08.2008 21:34

Cell kirjoitti:
Show_Stopper kirjoitti:Edes MadTV ei pysty vastaamaan paremmalla.
Kyllä pystyy.

http://www.youtube.com/watch?v=weQDA0HN ... re=related
Uh, nuo MadTv:n Arska-sketsit ovat kieltämättä hetken hauskoja, mutta itseeni vetoavat eniten juuri nämä aidommat imitaatiot, kuten linkittämäni video.

Uauugh.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Axl
Viestit: 257
Liittynyt: Su 13.01.2008 13:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Axl » Ma 18.08.2008 17:24


Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ma 18.08.2008 17:27

Axl kirjoitti::lol: Tyypit rulaa! :lol:
Mikäs tämä nyt oikein on?
We need CM Punk!

Avatar
Tirkka
Viestit: 1336
Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ma 18.08.2008 17:46

Joku yritys on ilmeisesti jättänyt maksamatta yrityksen kotisivujen tekijälle ja tämä on sitten laittanut sivuille tuommoisen ilmoituksen asiasta.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Avatar
Sandz
Viestit: 163
Liittynyt: Ma 11.06.2007 17:46
Paikkakunta: Björneborg

Viesti Kirjoittaja Sandz » Ma 18.08.2008 18:24

http://www.cs.tut.fi/~saukkonj/anssikela.html

Kuivin ''läppä'' mitä olen koskaan nähnyt.

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » Ma 18.08.2008 19:46

Tuo linkki on jo postattu tänne, ja se on kaiken lisäksi ihan mahtava :wink:

Vastaa Viestiin