Linkkejä
- Fortunate Son
- Viestit: 33
- Liittynyt: Pe 20.06.2008 01:02
- Paikkakunta: Tampere
Joo, hauskaahan toi on, ja siitä on oma topic, joten sieltä vain katselemaan!
http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/vi ... php?t=5297
http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/vi ... php?t=5297
ALL HAIL THE NEW FLESH
http://www.lhcountdown.com/ Large Hadron Collider countdown. Aika hurjaa ajatella, että periaatteessa maapallo voisi tuhoutua 23 tunnin kuluttua. Mahdollisuushan on tosi pieni siihen, onneksi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider
http://fi.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider
http://en.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider
http://fi.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider
We need CM Punk!
Tuosta on PS3Forumeilla ollut päivittäin juttua jo about parin viikon ajan. Aluksi olin että "WTF" mutta tämä luokitellaan taas tähän "sarjassamme turhia, liioiteltuja pelkoja". Sama nämä kaikki meteoriitit, muinaisten kalenterien päättymisajankohdat ja uskontojen ja lahkojen maailmanlopunennustukset....
Ja jos tosiaan kuolen 23h päästä, niin who cares? En ole siitä silloin välittämässä, eikä kukaan muukaan, niin aivan sama. Eikä sitä voi paetakkaan. Cold truth.
Mutta lapsukaiset luottakaa; kaikki on hyvin.
Ja jos tosiaan kuolen 23h päästä, niin who cares? En ole siitä silloin välittämässä, eikä kukaan muukaan, niin aivan sama. Eikä sitä voi paetakkaan. Cold truth.
Mutta lapsukaiset luottakaa; kaikki on hyvin.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Näinhän se on mutta tällä kertaa uhka ei ole ulkoavaruudesta, vaan se on paljon maanläheisempi. En minäkään tuohon sinällään usko, enkä haluaisikaan, mutta tuo läheisyys on aika vaikuttavaa ja todella loogistakin.Velocity kirjoitti:Tuosta on PS3Forumeilla ollut päivittäin juttua jo about parin viikon ajan. Aluksi olin että "WTF" mutta tämä luokitellaan taas tähän "sarjassamme turhia, liioiteltuja pelkoja". Sama nämä kaikki meteoriitit, muinaisten kalenterien päättymisajankohdat ja uskontojen ja lahkojen maailmanlopunennustukset....
Ja jos tosiaan kuolen 23h päästä, niin who cares? En ole siitä silloin välittämässä, eikä kukaan muukaan, niin aivan sama. Eikä sitä voi paetakkaan. Cold truth.
Mutta lapsukaiset luottakaa; kaikki on hyvin.
Rama Rama Ding Dong
- The Goldberg
- Viestit: 105
- Liittynyt: Su 09.07.2006 16:55
- Paikkakunta: Hyvinkää
Joo, vähänks pleikka kolmonen on kova laite!!!Velocity kirjoitti:Tuosta on PS3Forumeilla ollut päivittäin juttua jo about parin viikon ajan. Aluksi olin että "WTF" mutta tämä luokitellaan taas tähän "sarjassamme turhia, liioiteltuja pelkoja". Sama nämä kaikki meteoriitit, muinaisten kalenterien päättymisajankohdat ja uskontojen ja lahkojen maailmanlopunennustukset....
Ja jos tosiaan kuolen 23h päästä, niin who cares? En ole siitä silloin välittämässä, eikä kukaan muukaan, niin aivan sama. Eikä sitä voi paetakkaan. Cold truth.
Mutta lapsukaiset luottakaa; kaikki on hyvin.
Mutta joo, tuon voisi kyllä rinnastaa lähistöllä(:roll:) räjähtävän supernovan gammapurkaukseen joka tappaa meidät emmekä voi tehdä asialle mitään, mutta ei sitä kuitenkaan tapahdu.
Kun sattuu niin sattuu, kun sattuu tarpeeksi niin tottuu...
Naulan kantaan.The Goldberg kirjoitti: Joo, vähänks pleikka kolmonen on kova laite!!!
Naulan kantaan.The Goldberg kirjoitti:Mutta joo, tuon voisi kyllä rinnastaa lähistöllä(:roll:) räjähtävän supernovan gammapurkaukseen joka tappaa meidät emmekä voi tehdä asialle mitään, mutta ei sitä kuitenkaan tapahdu.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-WE ARE ALL GOING TO DIE! Game over, dude, game over!
Missäs pidinkän sitä profeettakylttiä, jossa lukee "Maailmanloppu on tulossa"?
Sinänsä kyltin väite on ihan paikkaansa pitävä, maailmanloppu tulee väistämättä joskus. Todennäköiysyys ilmiön tapahtumiselle kasvaa joka hetki. Ja jos jollain ilveella ihmiskunta kykenisi selviämään maapallon väistämättömästä tuhosta, maailmanlopulta se ei selviä. Protonillakin on nimittäin puoliutumisaika(vähintään 10^32 vuotta), joka tarkoittaa, että jossain vaiheessa maailmankaikkeuden atomit alkavat hajota, väistämättä. Joten, pidemmittä puheitta, WE ARE ALL GOING TO DIE!
Missäs pidinkän sitä profeettakylttiä, jossa lukee "Maailmanloppu on tulossa"?
Sinänsä kyltin väite on ihan paikkaansa pitävä, maailmanloppu tulee väistämättä joskus. Todennäköiysyys ilmiön tapahtumiselle kasvaa joka hetki. Ja jos jollain ilveella ihmiskunta kykenisi selviämään maapallon väistämättömästä tuhosta, maailmanlopulta se ei selviä. Protonillakin on nimittäin puoliutumisaika(vähintään 10^32 vuotta), joka tarkoittaa, että jossain vaiheessa maailmankaikkeuden atomit alkavat hajota, väistämättä. Joten, pidemmittä puheitta, WE ARE ALL GOING TO DIE!
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Kappas, tässähän sitä vielä ollaan. Katsellaan neljän vuoden päästä sitten uudestaan.
Paras Arnold Schwarzenegger -imitaatio koskaan.
Parasta laatuaan. Edes MadTV ei pysty vastaamaan paremmalla.
Paras Arnold Schwarzenegger -imitaatio koskaan.
Parasta laatuaan. Edes MadTV ei pysty vastaamaan paremmalla.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Älä vielä. Tuo testi lykättiin, ja se tehdäänkin vasta syyskuussa. Muistaakseni 21.9 or something. Joten äläs vielä innostu.Show_Stopper kirjoitti:Kappas, tässähän sitä vielä ollaan. Katsellaan neljän vuoden päästä sitten uudestaan.

XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Kyllä pystyy.Show_Stopper kirjoitti:Edes MadTV ei pysty vastaamaan paremmalla.
http://www.youtube.com/watch?v=weQDA0HN ... re=related
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Uh, nuo MadTv:n Arska-sketsit ovat kieltämättä hetken hauskoja, mutta itseeni vetoavat eniten juuri nämä aidommat imitaatiot, kuten linkittämäni video.Cell kirjoitti:Kyllä pystyy.Show_Stopper kirjoitti:Edes MadTV ei pysty vastaamaan paremmalla.
http://www.youtube.com/watch?v=weQDA0HN ... re=related
Uauugh.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..











