Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Su 15.06.2008 22:09

http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Su 15.06.2008 23:16

Kumiorava kirjoitti:NIPPON KAZAUWAAAA!!!
Onks toi joku paikallinen olut?
We need CM Punk!

HHH The Game
Viestit: 80
Liittynyt: To 22.01.2004 13:17
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja HHH The Game » Su 15.06.2008 23:32

Kumiorava kirjoitti:NIPPON KAZAUWAAAA!!!
HOLY SHIT!
Vexi on velkaa

Avatar
Coca
Viestit: 907
Liittynyt: La 18.08.2007 09:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Coca » Ma 16.06.2008 09:32

HHH The Game kirjoitti:
Kumiorava kirjoitti:NIPPON KAZAUWAAAA!!!
HOLY SHIT!
Vanha ainakin täällä päin...
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 16.06.2008 19:28

En edes tajunnut ensin, että tuo oli läppä, sillä japskimainokset ovat oikeastikin juuri tuollaisia. Vasta kun katsoit kaverin paria muuta videota tajusin, että kyseessä oli joku suomalaisjamppa.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 16.06.2008 23:04

Tähän se johtaa kun lapsille ostetaan kamerapuhelimia:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ma 16.06.2008 23:14

Velocity kirjoitti:Tähän se johtaa kun lapsille ostetaan kamerapuhelimia:
Seuraava aste onkin sitten jo
We need CM Punk!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 17.06.2008 00:01

jers1 kirjoitti:
Velocity kirjoitti:Tähän se johtaa kun lapsille ostetaan kamerapuhelimia:
Seuraava aste onkin sitten jo
Tuo oli kyllä jo aika jäätävää...



Ja tuo oli Michelinein lapsi pitkään aikaan.Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Wormmaster
Viestit: 400
Liittynyt: Su 22.01.2006 11:51

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » Ke 18.06.2008 20:20

http://www.south-park-games.com

Joo, eli kyseessä on sivusto, josta voi ladata suurehkon, pitkään eläneen South Park Gaming -nimisen yhteisön jäsenten tekemiä South Park fanipelejä. Yhteisö on ollut elossa vuodesta 1998 ja on kokenut nyt viime aikoina kovia mm. yhteisön edellisen keskussivuston webmasterin kusipäisyyden takia. Hän nimittäin veti sivuston alas ketään varoittamatta ja nyt kyseessä on uusin, vastikään avattu sivusto jolla on yritetty parantaa käyttäjäystävällisyyttä yms. Pelejä on kasassa hieman yli 200, ja vaikka joukossa onkin aika paljon suoraansanotusti paskoja pelejä, löytyy sieltä myös aivan mahtavia sellaisia. Esimerkkeinä vaikka Planet of Cartmans -sarja, Cartman's Adventures -sarja sekä The Lost Kids.

Itse olen ollut yhteisön jäsen vuodesta 2003, ja se oli ensimmäinen nettiyhteisö johon liityin. Sama perusporukka on edelleen kasassa, ainakin osittain, mitä nyt muutamat eivät vieläkään ole tajunneet edellisen webmasterin temppuja. Yhteisön jäsenet ovat erittäin ystävällisiä, ja vaikka sitä draamaa tulee liiaksikin aina välillä, ei se minusta eroa kovin paljoa mm. tästä foorumista (I'm looking at you, aLoe).

Pyydän, käykää ihan rohkeasti kurkkaamaassa noita sivuja, ja liittykää vaikka foorumeille. Huom, yhteisö on englanninkielinen.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 19.06.2008 19:13

SOS kirjoitti:MOTY!

Ja joku mainitsi sanan kehäpsykologia. Hemmetti.
Sori, mutta foorumin säännöt kieltävät kaikenlaisten backyard videoiden postaamisen. Oli sitten kyse vitseistä tai ei.


EDIT: Latasin juuri noita samoja South Park pelejä joskus 2000, silloin kun sarja alkoi Suomessa. Tietysti uusia on tullut paljon, mutta jotain vanhoja muistan vielä.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 21.06.2008 09:14

Ei h****tti :mrgreen:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
The Pale One
Viestit: 7
Liittynyt: Ti 07.02.2006 18:11
Paikkakunta: Hyvinkää

..

Viesti Kirjoittaja The Pale One » La 21.06.2008 10:04

http://www.youtube.com/watch?v=jluv2HxFEqs

Jos muutkin Egoraptorin Awesome-animaatiot iskevät niin tässä olisi uusi Ninja Gaiden Awesome.
Silly Cow kirjoitti:I like him already.

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » La 21.06.2008 22:25

http://piraattiliitto.org/2008/06/lex-o ... anpuhelusi

Aika rajua. Eli käytännössä, jos laitat vaikka tekstaria Ruotsiin, armeijan pojat saattavat lukea sen. Tämän vuoksi mm. TeliaSonera siirsi sähköpostipalvelimensa Ruotsista Suomeen.
We need CM Punk!

SOS
Viestit: 136
Liittynyt: To 05.01.2006 15:21

Viesti Kirjoittaja SOS » Ma 23.06.2008 17:58

Velocity kirjoitti:Tähän se johtaa kun lapsille ostetaan kamerapuhelimia:
Mitä tossa edes sanotaan?

EDIT: http://www.riemurasia.net/jylppy/5539/1 ... ex_than_me

En todellakaan tajua miksi repesin :D.
'Alertin #1 Attitude Era-mark

Avatar
Axl
Viestit: 257
Liittynyt: Su 13.01.2008 13:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Axl » Ma 23.06.2008 19:47

SOS kirjoitti:EDIT: http://www.riemurasia.net/jylppy/5539/1 ... ex_than_me

En todellakaan tajua miksi repesin .

:-s
Emmäkään tajua miksi repesit, ja vielä enemmän mietin miksi postasit.

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ma 23.06.2008 19:49

SOS kirjoitti:
EDIT: http://www.riemurasia.net/jylppy/5539/1 ... ex_than_me

En todellakaan tajua miksi repesin :D.
Sen verran mitä olen Riemurasiaa nähnyt, niin huumori on aika heikkoa. Niin kuin South Parkissa mielestäni.
We need CM Punk!

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 23.06.2008 20:06

jers1 kirjoitti:huumori on aika heikkoa. Niin kuin South Parkissa mielestäni.
Ehkä et vain tajua sitä, kiddo.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ma 23.06.2008 20:40

Jack DiBiase kirjoitti:
jers1 kirjoitti:huumori on aika heikkoa. Niin kuin South Parkissa mielestäni.
Ehkä et vain tajua sitä, kiddo.
Tajutatko sinä? Mikä SOSin linkissä oli hauskaa?
We need CM Punk!

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ma 23.06.2008 21:30

jers1 kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:
jers1 kirjoitti:huumori on aika heikkoa. Niin kuin South Parkissa mielestäni.
Ehkä et vain tajua sitä, kiddo.
Tajutatko sinä? Mikä SOSin linkissä oli hauskaa?
Then you're not my buddy, guy.

Siitä tulikin mieleen, että kuinka vaikeaa Touretten syndrooman kanssa onkaan elää.

Hehe.
Viimeksi muokannut Show_Stopper, Ma 23.06.2008 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 23.06.2008 21:37

jers1 kirjoitti:Tajutatko sinä? Mikä SOSin linkissä oli hauskaa?
Miksi muokkaisit viestiäsi? Ensin sanoit jotain tyyliin "sehän siinä onkin".

Anyways, en minä mistään SOS-viesteistä puhu, vaan South Parkista.
Show_Stopper kirjoitti:Then you're not my buddy, guy.
He's not your guy, friend.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ma 23.06.2008 21:39

Jack DiBiase kirjoitti:
jers1 kirjoitti:Tajutatko sinä? Mikä SOSin linkissä oli hauskaa?
Miksi muokkaisit viestiäsi? Ensin sanoit jotain tyyliin "sehän siinä onkin".

Anyways, en minä mistään SOS-viesteistä puhu, vaan South Parkista.
Ensin taisin sanoa jotain että "Siksi se ei olekaan hauskaa". Puolen tunnin pelaamisen jälkeen ajattelin että "olipas tyhmästi sanottu" ja heitin tuon tilalle.
We need CM Punk!

Tuumi
Viestit: 52
Liittynyt: Ti 13.06.2006 10:54
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Tuumi » Ti 24.06.2008 00:54


Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 24.06.2008 08:51

Jos tämä oli taas niitä "hyötymis" linkkejä tai whatever, niin tästä eteenpäin saatte lopettaa sellaisten postaamisen tänne.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ti 24.06.2008 10:09

Jack DiBiase kirjoitti:
Jos tämä oli taas niitä "hyötymis" linkkejä tai whatever, niin tästä eteenpäin saatte lopettaa sellaisten postaamisen tänne.
Juuri niitä se taisi olla. Minä en sentään postannut hyötymislinkkiä kolmesta eri Travianservusta.
We need CM Punk!

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 24.06.2008 10:16

Velocity kirjoitti:
BBC kirjoitti: Uncontacted Amazon Tribe Photographed

RIO DE JANEIRO - Amazon Indians from one of the world's last uncontacted tribes have been photographed from the air, with striking images released on Thursday showing them painted bright red and brandishing bows and arrows.
The photographs of the tribe near the border between Brazil and Peru are rare evidence that such groups exist. A Brazilian official involved in the expedition said many of them are in increasing danger from illegal logging.
"What is happening in this region is a monumental crime against the natural world, the tribes, the fauna and is further testimony to the complete irrationality with which we, the 'civilized' ones, treat the world," Jose Carlos Meirelles was quoted as saying in a statement by the Survival International group.


Another photo shows about 15 Indians near thatched huts, some of them also preparing to fire arrows at the aircraft.
"The world needs to wake up to this, and ensure that their territory is protected in accordance with international law. Otherwise, they will soon be made extinct," said Stephen Corry, the director of Survival International, which supports tribal people around the world.
Of more than 100 uncontacted tribes worldwide, more than half live in either Brazil or Peru, Survival International says. It says all are in grave danger of being forced off their land, killed and ravaged by new diseases.

Kuva

Kuten arvelinkin:

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... /06/664872
WE BACK YA'LL?!

Vastaa Viestiin