Linkkejä
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
-
HHH The Game
- Viestit: 80
- Liittynyt: To 22.01.2004 13:17
- Paikkakunta: Tampere
Vanha ainakin täällä päin...HHH The Game kirjoitti:HOLY SHIT!Kumiorava kirjoitti:NIPPON KAZAUWAAAA!!!
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
- Wormmaster
- Viestit: 400
- Liittynyt: Su 22.01.2006 11:51
http://www.south-park-games.com
Joo, eli kyseessä on sivusto, josta voi ladata suurehkon, pitkään eläneen South Park Gaming -nimisen yhteisön jäsenten tekemiä South Park fanipelejä. Yhteisö on ollut elossa vuodesta 1998 ja on kokenut nyt viime aikoina kovia mm. yhteisön edellisen keskussivuston webmasterin kusipäisyyden takia. Hän nimittäin veti sivuston alas ketään varoittamatta ja nyt kyseessä on uusin, vastikään avattu sivusto jolla on yritetty parantaa käyttäjäystävällisyyttä yms. Pelejä on kasassa hieman yli 200, ja vaikka joukossa onkin aika paljon suoraansanotusti paskoja pelejä, löytyy sieltä myös aivan mahtavia sellaisia. Esimerkkeinä vaikka Planet of Cartmans -sarja, Cartman's Adventures -sarja sekä The Lost Kids.
Itse olen ollut yhteisön jäsen vuodesta 2003, ja se oli ensimmäinen nettiyhteisö johon liityin. Sama perusporukka on edelleen kasassa, ainakin osittain, mitä nyt muutamat eivät vieläkään ole tajunneet edellisen webmasterin temppuja. Yhteisön jäsenet ovat erittäin ystävällisiä, ja vaikka sitä draamaa tulee liiaksikin aina välillä, ei se minusta eroa kovin paljoa mm. tästä foorumista (I'm looking at you, aLoe).
Pyydän, käykää ihan rohkeasti kurkkaamaassa noita sivuja, ja liittykää vaikka foorumeille. Huom, yhteisö on englanninkielinen.
Joo, eli kyseessä on sivusto, josta voi ladata suurehkon, pitkään eläneen South Park Gaming -nimisen yhteisön jäsenten tekemiä South Park fanipelejä. Yhteisö on ollut elossa vuodesta 1998 ja on kokenut nyt viime aikoina kovia mm. yhteisön edellisen keskussivuston webmasterin kusipäisyyden takia. Hän nimittäin veti sivuston alas ketään varoittamatta ja nyt kyseessä on uusin, vastikään avattu sivusto jolla on yritetty parantaa käyttäjäystävällisyyttä yms. Pelejä on kasassa hieman yli 200, ja vaikka joukossa onkin aika paljon suoraansanotusti paskoja pelejä, löytyy sieltä myös aivan mahtavia sellaisia. Esimerkkeinä vaikka Planet of Cartmans -sarja, Cartman's Adventures -sarja sekä The Lost Kids.
Itse olen ollut yhteisön jäsen vuodesta 2003, ja se oli ensimmäinen nettiyhteisö johon liityin. Sama perusporukka on edelleen kasassa, ainakin osittain, mitä nyt muutamat eivät vieläkään ole tajunneet edellisen webmasterin temppuja. Yhteisön jäsenet ovat erittäin ystävällisiä, ja vaikka sitä draamaa tulee liiaksikin aina välillä, ei se minusta eroa kovin paljoa mm. tästä foorumista (I'm looking at you, aLoe).
Pyydän, käykää ihan rohkeasti kurkkaamaassa noita sivuja, ja liittykää vaikka foorumeille. Huom, yhteisö on englanninkielinen.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Sori, mutta foorumin säännöt kieltävät kaikenlaisten backyard videoiden postaamisen. Oli sitten kyse vitseistä tai ei.SOS kirjoitti:MOTY!
Ja joku mainitsi sanan kehäpsykologia. Hemmetti.
EDIT: Latasin juuri noita samoja South Park pelejä joskus 2000, silloin kun sarja alkoi Suomessa. Tietysti uusia on tullut paljon, mutta jotain vanhoja muistan vielä.
WE BACK YA'LL?!
- The Pale One
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ti 07.02.2006 18:11
- Paikkakunta: Hyvinkää
..
http://www.youtube.com/watch?v=jluv2HxFEqs
Jos muutkin Egoraptorin Awesome-animaatiot iskevät niin tässä olisi uusi Ninja Gaiden Awesome.
Jos muutkin Egoraptorin Awesome-animaatiot iskevät niin tässä olisi uusi Ninja Gaiden Awesome.
Silly Cow kirjoitti:I like him already.
http://piraattiliitto.org/2008/06/lex-o ... anpuhelusi
Aika rajua. Eli käytännössä, jos laitat vaikka tekstaria Ruotsiin, armeijan pojat saattavat lukea sen. Tämän vuoksi mm. TeliaSonera siirsi sähköpostipalvelimensa Ruotsista Suomeen.
Aika rajua. Eli käytännössä, jos laitat vaikka tekstaria Ruotsiin, armeijan pojat saattavat lukea sen. Tämän vuoksi mm. TeliaSonera siirsi sähköpostipalvelimensa Ruotsista Suomeen.
We need CM Punk!
Mitä tossa edes sanotaan?Velocity kirjoitti:Tähän se johtaa kun lapsille ostetaan kamerapuhelimia:
EDIT: http://www.riemurasia.net/jylppy/5539/1 ... ex_than_me
En todellakaan tajua miksi repesin
'Alertin #1 Attitude Era-mark
SOS kirjoitti:EDIT: http://www.riemurasia.net/jylppy/5539/1 ... ex_than_me
En todellakaan tajua miksi repesin .
Emmäkään tajua miksi repesit, ja vielä enemmän mietin miksi postasit.
Sen verran mitä olen Riemurasiaa nähnyt, niin huumori on aika heikkoa. Niin kuin South Parkissa mielestäni.SOS kirjoitti:
EDIT: http://www.riemurasia.net/jylppy/5539/1 ... ex_than_me
En todellakaan tajua miksi repesin.
We need CM Punk!
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Then you're not my buddy, guy.jers1 kirjoitti:Tajutatko sinä? Mikä SOSin linkissä oli hauskaa?Jack DiBiase kirjoitti:Ehkä et vain tajua sitä, kiddo.jers1 kirjoitti:huumori on aika heikkoa. Niin kuin South Parkissa mielestäni.
Siitä tulikin mieleen, että kuinka vaikeaa Touretten syndrooman kanssa onkaan elää.
Hehe.
Viimeksi muokannut Show_Stopper, Ma 23.06.2008 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Miksi muokkaisit viestiäsi? Ensin sanoit jotain tyyliin "sehän siinä onkin".jers1 kirjoitti:Tajutatko sinä? Mikä SOSin linkissä oli hauskaa?
Anyways, en minä mistään SOS-viesteistä puhu, vaan South Parkista.
He's not your guy, friend.Show_Stopper kirjoitti:Then you're not my buddy, guy.
WE BACK YA'LL?!
Ensin taisin sanoa jotain että "Siksi se ei olekaan hauskaa". Puolen tunnin pelaamisen jälkeen ajattelin että "olipas tyhmästi sanottu" ja heitin tuon tilalle.Jack DiBiase kirjoitti:Miksi muokkaisit viestiäsi? Ensin sanoit jotain tyyliin "sehän siinä onkin".jers1 kirjoitti:Tajutatko sinä? Mikä SOSin linkissä oli hauskaa?
Anyways, en minä mistään SOS-viesteistä puhu, vaan South Parkista.
We need CM Punk!
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Jos tämä oli taas niitä "hyötymis" linkkejä tai whatever, niin tästä eteenpäin saatte lopettaa sellaisten postaamisen tänne.Tuumi kirjoitti:Voi voi näitä nykyajan tietokonepelejä
WE BACK YA'LL?!
Juuri niitä se taisi olla. Minä en sentään postannut hyötymislinkkiä kolmesta eri Travianservusta.Jack DiBiase kirjoitti:Jos tämä oli taas niitä "hyötymis" linkkejä tai whatever, niin tästä eteenpäin saatte lopettaa sellaisten postaamisen tänne.Tuumi kirjoitti:Voi voi näitä nykyajan tietokonepelejä
We need CM Punk!
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Velocity kirjoitti:BBC kirjoitti: Uncontacted Amazon Tribe Photographed
RIO DE JANEIRO - Amazon Indians from one of the world's last uncontacted tribes have been photographed from the air, with striking images released on Thursday showing them painted bright red and brandishing bows and arrows.
The photographs of the tribe near the border between Brazil and Peru are rare evidence that such groups exist. A Brazilian official involved in the expedition said many of them are in increasing danger from illegal logging.
"What is happening in this region is a monumental crime against the natural world, the tribes, the fauna and is further testimony to the complete irrationality with which we, the 'civilized' ones, treat the world," Jose Carlos Meirelles was quoted as saying in a statement by the Survival International group.
Another photo shows about 15 Indians near thatched huts, some of them also preparing to fire arrows at the aircraft.
"The world needs to wake up to this, and ensure that their territory is protected in accordance with international law. Otherwise, they will soon be made extinct," said Stephen Corry, the director of Survival International, which supports tribal people around the world.
Of more than 100 uncontacted tribes worldwide, more than half live in either Brazil or Peru, Survival International says. It says all are in grave danger of being forced off their land, killed and ravaged by new diseases.
![]()
Kuten arvelinkin:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... /06/664872
WE BACK YA'LL?!





X 360 - Jump In.


