Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » La 31.05.2008 11:44

Kratos kirjoitti:Click Click :wink:
Eeehehehehehe. Nuo hyötymislinkit ovat p****estä. Niinkuin tuo pelinkin kyllä... Click Click :wink:
We need CM Punk!

Avatar
Sandz
Viestit: 163
Liittynyt: Ma 11.06.2007 17:46
Paikkakunta: Björneborg

Viesti Kirjoittaja Sandz » La 31.05.2008 16:36


Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 02.06.2008 22:06

The land of opportunity.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 234193.ece

Ei millään pahalla, mutta tuo on jo oikeasti säälittävää.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ma 02.06.2008 22:08

Velocity kirjoitti:The land of opportunity.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 234193.ece

Ei millään pahalla, mutta tuo on jo oikeasti säälittävää.
The Sun taisi olla sama lehti, joka viime vuonna kertoi Benoitin olevan huumeparoni.
We need CM Punk!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 02.06.2008 22:10

jers1 kirjoitti:
Velocity kirjoitti:The land of opportunity.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 234193.ece

Ei millään pahalla, mutta tuo on jo oikeasti säälittävää.
The Sun taisi olla sama lehti, joka viime vuonna kertoi Benoitin olevan huumeparoni.
No se nyt oli vähän eri asia. Oikeasti vähän kuvakulmaa asioihin.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 02.06.2008 23:21

Hehe, ei kannata oikeasti uskoa mitään mitä The Sun kertoo. Se on yksi Euroopan pahimpia roskalehtiä, jonka luotettavuusaste on erittäin pieni.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ti 03.06.2008 19:34

DeadManWalking kirjoitti:Hehe, ei kannata oikeasti uskoa mitään mitä The Sun kertoo. Se on yksi Euroopan pahimpia roskalehtiä, jonka luotettavuusaste on erittäin pieni.
Mailman seiska(kö?)
Red snow, how convenient.

Avatar
Wanhus
Viestit: 506
Liittynyt: To 02.11.2006 19:47

Viesti Kirjoittaja Wanhus » Ke 04.06.2008 10:21

Euroopan seiska.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 04.06.2008 10:25

On kyllä vielä pahempi olemassa:
http://www.dailystar.co.uk/home/
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
kurhela
Viestit: 211
Liittynyt: Ke 03.03.2004 16:57
Paikkakunta: Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kurhela » To 05.06.2008 07:31

Hauska tarina, jossa monien jääkiekkoilijoiden nimet ovat humoristisissa merkityksessä tjs. Katsokaa itse, vaikea selittää.

http://media1.break.com/dnet/media/2006 ... d_prod.wmv

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 05.06.2008 08:59

kurhela kirjoitti:Hauska tarina, jossa monien jääkiekkoilijoiden nimet ovat humoristisissa merkityksessä tjs. Katsokaa itse, vaikea selittää.

http://media1.break.com/dnet/media/2006 ... d_prod.wmv
:lol:

Tom Baras-sso ikinä!

En muista milloin olisin jollekin nettijutulle yhtä paljon yksikseen repeillyt.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » To 05.06.2008 12:06

Kyllä hyvät naurut sain tuosta edellisestä linkistä.

Miten ironista..

Viitaten USA:n vuoden 2000 -presidentinvaaleihin, jotka Bush voitti pienemmällä äänimäärällä.
hevosen k**pä

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 05.06.2008 21:58

Ei h****tti :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 05.06.2008 22:08

Velocity kirjoitti:Ei h****tti :D
Haahaahaa!
Viimeksi muokannut Jers1, Su 26.10.2008 16:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We need CM Punk!

Avatar
Lumihiutale
Viestit: 139
Liittynyt: Ma 26.01.2004 10:53
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Lumihiutale » Pe 06.06.2008 11:13

Velocity kirjoitti:Ei h****tti :D
no life, no wife. On sitä jollain ollut tylsää.
- "Eihän nämä mitkään reilut jaot ole. Jos pihapeleissä tämmöiset jaot olisivat, jakoja vaihdettaisiin viimeistään erätauolla. Jos ensimmäisellä tauolla jaot pysyisivät samoina, niin viimeistään toisella tauolla äidit tulisivat vaatimaan poikia vaihtamaan jakoja."

-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 06.06.2008 21:08

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 12.06.2008 20:36

Tämä on kyllä jotain niin parasta :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Miccelsson
Viestit: 79
Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
Paikkakunta: Antin Nakkikioski

Viesti Kirjoittaja Miccelsson » To 12.06.2008 23:22

Katsotko Velo aina vain peliaiheisia videoita?
Wayne Bernard #14
Davidson University


How about that

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 13.06.2008 08:38

Miccelsson kirjoitti:Katsotko Velo aina vain peliaiheisia videoita?
En?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

HHH The Game
Viestit: 80
Liittynyt: To 22.01.2004 13:17
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja HHH The Game » Pe 13.06.2008 14:54

Click Click aika siisti :P
Vexi on velkaa

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Pe 13.06.2008 15:14

HHH The Game kirjoitti:Click Click aika siisti :P
Voisiko joku arvovaltainen komentaa, että hyötymislinkkejä ei tänne laitettaisi? Ja sitä paitsi Kratos ehti jo ensin, eli WANHA!
We need CM Punk!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 13.06.2008 15:31

DEATH BY CAFFEINE!
http://www.energyfiend.com/death-by-caffeine

Melkos hauska juttu mielestäni.
It would take 178.81 cans of Diet Pepsi Max to put you down.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » La 14.06.2008 01:31

Voisiko joku alempiarvoinen kertoa mikä on hyötymislinkki?
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Miccelsson
Viestit: 79
Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
Paikkakunta: Antin Nakkikioski

Viesti Kirjoittaja Miccelsson » La 14.06.2008 09:07

Wayne Bernard #14
Davidson University


How about that

Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » La 14.06.2008 09:49

Jack DiBiase kirjoitti:Voisiko joku alempiarvoinen kertoa mikä on hyötymislinkki?
Esimerkiksi tälläinen: Jossain selainpeleissä on kaikilla hyötylinkki, ja jos siitä joku rekisteröityy peliin, niin sen hyötylinkin laittaja hyötyy siitä.

Vastaa Viestiin