Eeehehehehehe. Nuo hyötymislinkit ovat p****estä. Niinkuin tuo pelinkin kyllä... Click ClickKratos kirjoitti:Click Click
Linkkejä
The land of opportunity.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 234193.ece
Ei millään pahalla, mutta tuo on jo oikeasti säälittävää.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 234193.ece
Ei millään pahalla, mutta tuo on jo oikeasti säälittävää.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-The Sun taisi olla sama lehti, joka viime vuonna kertoi Benoitin olevan huumeparoni.Velocity kirjoitti:The land of opportunity.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 234193.ece
Ei millään pahalla, mutta tuo on jo oikeasti säälittävää.
We need CM Punk!
No se nyt oli vähän eri asia. Oikeasti vähän kuvakulmaa asioihin.jers1 kirjoitti:The Sun taisi olla sama lehti, joka viime vuonna kertoi Benoitin olevan huumeparoni.Velocity kirjoitti:The land of opportunity.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 234193.ece
Ei millään pahalla, mutta tuo on jo oikeasti säälittävää.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Hehe, ei kannata oikeasti uskoa mitään mitä The Sun kertoo. Se on yksi Euroopan pahimpia roskalehtiä, jonka luotettavuusaste on erittäin pieni.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
On kyllä vielä pahempi olemassa:
http://www.dailystar.co.uk/home/
http://www.dailystar.co.uk/home/
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Hauska tarina, jossa monien jääkiekkoilijoiden nimet ovat humoristisissa merkityksessä tjs. Katsokaa itse, vaikea selittää.
http://media1.break.com/dnet/media/2006 ... d_prod.wmv
http://media1.break.com/dnet/media/2006 ... d_prod.wmv
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
kurhela kirjoitti:Hauska tarina, jossa monien jääkiekkoilijoiden nimet ovat humoristisissa merkityksessä tjs. Katsokaa itse, vaikea selittää.
http://media1.break.com/dnet/media/2006 ... d_prod.wmv
Tom Baras-sso ikinä!
En muista milloin olisin jollekin nettijutulle yhtä paljon yksikseen repeillyt.
WE BACK YA'LL?!
Kyllä hyvät naurut sain tuosta edellisestä linkistä.
Miten ironista..
Viitaten USA:n vuoden 2000 -presidentinvaaleihin, jotka Bush voitti pienemmällä äänimäärällä.
Miten ironista..
Viitaten USA:n vuoden 2000 -presidentinvaaleihin, jotka Bush voitti pienemmällä äänimäärällä.
hevosen k**pä
- Lumihiutale
- Viestit: 139
- Liittynyt: Ma 26.01.2004 10:53
- Paikkakunta: Turku
no life, no wife. On sitä jollain ollut tylsää.Velocity kirjoitti:Ei h****tti
- "Eihän nämä mitkään reilut jaot ole. Jos pihapeleissä tämmöiset jaot olisivat, jakoja vaihdettaisiin viimeistään erätauolla. Jos ensimmäisellä tauolla jaot pysyisivät samoina, niin viimeistään toisella tauolla äidit tulisivat vaatimaan poikia vaihtamaan jakoja."
-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia
-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia
- Miccelsson
- Viestit: 79
- Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
- Paikkakunta: Antin Nakkikioski
-
HHH The Game
- Viestit: 80
- Liittynyt: To 22.01.2004 13:17
- Paikkakunta: Tampere
Voisiko joku arvovaltainen komentaa, että hyötymislinkkejä ei tänne laitettaisi? Ja sitä paitsi Kratos ehti jo ensin, eli WANHA!HHH The Game kirjoitti:Click Click aika siisti
We need CM Punk!
DEATH BY CAFFEINE!
http://www.energyfiend.com/death-by-caffeine
Melkos hauska juttu mielestäni.
http://www.energyfiend.com/death-by-caffeine
Melkos hauska juttu mielestäni.
It would take 178.81 cans of Diet Pepsi Max to put you down.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
- Miccelsson
- Viestit: 79
- Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
- Paikkakunta: Antin Nakkikioski











