Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Pe 29.02.2008 13:43

Nehän tunnetusti eivät ole hauskoja, mutta silti kaikki niitä katsovat. Vaika Ismo on kansallislegenda, se on jo vanha juttu.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Pe 29.02.2008 13:50

Kansallislegenda? Pikemminkin teinipoikien pizzanaamankatkuista epähauskuutta. Samaa vammailua kuin takavuosien Doomilaakson tarinat etc.
Looking California, feeling Minnesota.

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Pe 29.02.2008 13:57

Itseasiassa aioin itse sanoa lähes samaa, mutta satuin ajattelemaan kahdesti täällä to-die-for -Ismofanien keskuudessa. Joskus pitää olla varuillaan ; )

Mutta Ismo ei nyt tarkoita muuta kuin mukahauskaa hahmoa mukahyvässä sarjassa, jonka lopun olisi toivonut olevan jo yhdeksän vuotta sitten.

Mutta kyllä hänestäkin joskus jotain irti saa.
http://img151.imageshack.us/img151/4369 ... hervn3.jpg
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 04.03.2008 13:38

Tuo Velocityn postaama kickboxing/MMA -juttu ei ollut vielä mitään:




Lanzingerin jalalle ei ole mitään tehtävissä ja se joudutaan amputoimaan.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
What
Viestit: 3066
Liittynyt: To 20.07.2006 13:07
Paikkakunta: Rivers Mouth

Viesti Kirjoittaja What » Ti 04.03.2008 13:46

Jack DiBiase kirjoitti:Tuo Velocityn postaama kickboxing/MMA -juttu ei ollut vielä mitään:




Lanzingerin jalalle ei ole mitään tehtävissä ja se joudutaan amputoimaan.
AI s****na! Hidastusta en pystynyt enää katsomaan.

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 10.03.2008 20:42

Saamarin jenkit. Ne matkii meidän Uusipaavalniemi -faktoja:

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/elokuvat. ... rris_chuck

:roll:
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Axl
Viestit: 257
Liittynyt: Su 13.01.2008 13:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Axl » Ti 11.03.2008 15:25

JDib kirjoitti:Saamarin jenkit. Ne matkii meidän Uusipaavalniemi -faktoja:

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/elokuvat. ... rris_chuck
Chuck-faktat kirjoitti:When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.
Tuo oli sieltä Uusis-faktoista kopsattu täysin...Tai sitten Uusis-faktatkin on kopsattu jostain muualta. :roll:

Doom Rickroller:
http://www.youtube.com/watch?v=8aJjMOy-Ops

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 11.03.2008 17:56

Norris on kyllä kovin jätkä ikinä. Hasselhoff on pikkupoika Chuckiin verrattuna.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
The Goldberg
Viestit: 105
Liittynyt: Su 09.07.2006 16:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja The Goldberg » Ti 11.03.2008 18:04

Axl kirjoitti:
JDib kirjoitti:Saamarin jenkit. Ne matkii meidän Uusipaavalniemi -faktoja:
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/elokuvat. ... rris_chuck
Chuck-faktat kirjoitti:When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.
Tuo oli sieltä Uusis-faktoista kopsattu täysin...Tai sitten Uusis-faktatkin on kopsattu jostain muualta. :roll:
Nuo Norris-faktat olivat kyllä jo Uusisksen aikaan suht vanha juttu.
Kun sattuu niin sattuu, kun sattuu tarpeeksi niin tottuu...

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ti 11.03.2008 18:26

Velocity kirjoitti:Norris on kyllä kovin jätkä ikinä. Hasselhoff on pikkupoika Chuckiin verrattuna.
Charles Bronson? Anyone?

Death Wish II:n klassinen pätkä (05:40 alkaa tuossa clipissä) > *

Avatar
The Goldberg
Viestit: 105
Liittynyt: Su 09.07.2006 16:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja The Goldberg » Ti 11.03.2008 18:59

Velocity kirjoitti:Norris on kyllä kovin jätkä ikinä. Hasselhoff on pikkupoika Chuckiin verrattuna.
Miksi Hasselhoff on tuossa lauseessa? :?
Kun sattuu niin sattuu, kun sattuu tarpeeksi niin tottuu...

Avatar
Coca
Viestit: 907
Liittynyt: La 18.08.2007 09:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Coca » La 15.03.2008 20:10



Pieniä mokia uutisreporttereilta. Itseäni pisti etenkin naurattamaan 1.06 kohdasta alkanut selostus, joka koskee Saksassa tapahtuneita p***u...polttopullo iskuja. Sama mies sönkkää myös muutamia sekunteja aijemmin panomiehen ja palomiehen välillä. :D
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 15.03.2008 20:22

Wanha. Varmaan 20 eri lähteestä on linkitetty. h**vetin hyvä kylläkin, ja tuo panomiesliitto/polttopilluiskut on kyllä paras.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Su 16.03.2008 21:52

Paras käytännön pila koskaan

Ei j******ta miten tuli revettyä.. :lol:
hevosen k**pä

Avatar
Stinger
Viestit: 39
Liittynyt: Su 01.08.2004 10:43
Paikkakunta: Helsingfors

Viesti Kirjoittaja Stinger » Ke 19.03.2008 16:49

The Goldberg kirjoitti: Miksi Hasselhoff on tuossa lauseessa? :?


Siksi.
Kosketelkaa toisianne.

Riddick
Viestit: 56
Liittynyt: Ti 27.06.2006 17:24
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Riddick » To 20.03.2008 15:48


Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 20.03.2008 16:06

Riddick kirjoitti:HIFK:n pojat soittavat Radio Rockin studioon tänä aamuna.

Päivän parhaat naurut. :lol:
Ei h****tti, oli pojilla kyllä näemmä hauskaa. :mrgreen:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Ti 25.03.2008 15:50

http://www.youtube.com/watch?v=_l7lsW1_ ... re=related

Varmasti yksi hauskimmista koomikoista koskaan. Katsokaa myös kaikki muut herran Youtubesta löytyvät esitykset.
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 25.03.2008 20:11

http://www.wsu.edu/~brians/errors/errors.html#errors

More so vai moreso? A piece vai apiece?
Täydellinen lista yleisimmistä ja vaikeimmista virheistä englannin kielessä, erittäin hyödyllinen lista.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

HHH The Game
Viestit: 80
Liittynyt: To 22.01.2004 13:17
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja HHH The Game » To 27.03.2008 10:06

Muistaako kukaan mikä oli linkki siihen sivulle millä pystyi irrottamaan MP3 tiedoston youtubevideoista?
Vexi on velkaa

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 27.03.2008 15:11

HHH The Game kirjoitti:Muistaako kukaan mikä oli linkki siihen sivulle millä pystyi irrottamaan MP3 tiedoston youtubevideoista?
http://vixy.net. Tosin suosittelen lataamaan Youtube Downloaderin, joka ensin lataa haluamasi videon, ja sen jälkeen voit irrottaa samaisella ohjelmalla ääniraidan MP3-muotoon.
We need CM Punk!

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 27.03.2008 18:10

Syy #64236 miksi Chikara on maailman paras painipromootio:

http://www.karistchai.com/
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » To 27.03.2008 20:32

Jack DiBiase kirjoitti:Syy #64236 miksi Chikara on maailman paras painipromootio:

http://www.karistchai.com/
Mitä tekemistä teellä on painin kanssa? :scratch:

Vai onko kyseessä väärä linkki? :scratch:
hevosen k**pä

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » To 27.03.2008 20:38

Garfield minus Garfield

Ja mikä ironisinta, sarja suorastaan paranee kun Karvisen sijasta pääosassa on Esko.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 27.03.2008 20:50

Merovingi kirjoitti:Mitä tekemistä teellä on painin kanssa? :scratch:

Vai onko kyseessä väärä linkki? :scratch:
Jatka vain pään raapimista niin tajuat.



EDIT:

http://data.tumblr.com/fSymsOGXO7257crwV6XzDHqI_500.gif

:lol:
WE BACK YA'LL?!

Vastaa Viestiin