Linkkejä
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
- Genghis Khan
- Viestit: 663
- Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
- Paikkakunta: Pori
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Itseasiassa aioin itse sanoa lähes samaa, mutta satuin ajattelemaan kahdesti täällä to-die-for -Ismofanien keskuudessa. Joskus pitää olla varuillaan ; )
Mutta Ismo ei nyt tarkoita muuta kuin mukahauskaa hahmoa mukahyvässä sarjassa, jonka lopun olisi toivonut olevan jo yhdeksän vuotta sitten.
Mutta kyllä hänestäkin joskus jotain irti saa.
http://img151.imageshack.us/img151/4369 ... hervn3.jpg
Mutta Ismo ei nyt tarkoita muuta kuin mukahauskaa hahmoa mukahyvässä sarjassa, jonka lopun olisi toivonut olevan jo yhdeksän vuotta sitten.
Mutta kyllä hänestäkin joskus jotain irti saa.
http://img151.imageshack.us/img151/4369 ... hervn3.jpg
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Saamarin jenkit. Ne matkii meidän Uusipaavalniemi -faktoja:
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/elokuvat. ... rris_chuck

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/elokuvat. ... rris_chuck
WE BACK YA'LL?!
JDib kirjoitti:Saamarin jenkit. Ne matkii meidän Uusipaavalniemi -faktoja:
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/elokuvat. ... rris_chuck
Tuo oli sieltä Uusis-faktoista kopsattu täysin...Tai sitten Uusis-faktatkin on kopsattu jostain muualta.Chuck-faktat kirjoitti:When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.
Doom Rickroller:
http://www.youtube.com/watch?v=8aJjMOy-Ops
- The Goldberg
- Viestit: 105
- Liittynyt: Su 09.07.2006 16:55
- Paikkakunta: Hyvinkää
Nuo Norris-faktat olivat kyllä jo Uusisksen aikaan suht vanha juttu.Axl kirjoitti:JDib kirjoitti:Saamarin jenkit. Ne matkii meidän Uusipaavalniemi -faktoja:
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/elokuvat. ... rris_chuckTuo oli sieltä Uusis-faktoista kopsattu täysin...Tai sitten Uusis-faktatkin on kopsattu jostain muualta.Chuck-faktat kirjoitti:When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.![]()
Kun sattuu niin sattuu, kun sattuu tarpeeksi niin tottuu...
Charles Bronson? Anyone?Velocity kirjoitti:Norris on kyllä kovin jätkä ikinä. Hasselhoff on pikkupoika Chuckiin verrattuna.
Death Wish II:n klassinen pätkä (05:40 alkaa tuossa clipissä) > *
- The Goldberg
- Viestit: 105
- Liittynyt: Su 09.07.2006 16:55
- Paikkakunta: Hyvinkää
http://www.youtube.com/watch?v=_l7lsW1_ ... re=related
Varmasti yksi hauskimmista koomikoista koskaan. Katsokaa myös kaikki muut herran Youtubesta löytyvät esitykset.
Varmasti yksi hauskimmista koomikoista koskaan. Katsokaa myös kaikki muut herran Youtubesta löytyvät esitykset.
ALL HAIL THE NEW FLESH
http://www.wsu.edu/~brians/errors/errors.html#errors
More so vai moreso? A piece vai apiece?
Täydellinen lista yleisimmistä ja vaikeimmista virheistä englannin kielessä, erittäin hyödyllinen lista.
More so vai moreso? A piece vai apiece?
Täydellinen lista yleisimmistä ja vaikeimmista virheistä englannin kielessä, erittäin hyödyllinen lista.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue--
HHH The Game
- Viestit: 80
- Liittynyt: To 22.01.2004 13:17
- Paikkakunta: Tampere
http://vixy.net. Tosin suosittelen lataamaan Youtube Downloaderin, joka ensin lataa haluamasi videon, ja sen jälkeen voit irrottaa samaisella ohjelmalla ääniraidan MP3-muotoon.HHH The Game kirjoitti:Muistaako kukaan mikä oli linkki siihen sivulle millä pystyi irrottamaan MP3 tiedoston youtubevideoista?
We need CM Punk!
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Mitä tekemistä teellä on painin kanssa?Jack DiBiase kirjoitti:Syy #64236 miksi Chikara on maailman paras painipromootio:
http://www.karistchai.com/
Vai onko kyseessä väärä linkki?
hevosen k**pä
Garfield minus Garfield
Ja mikä ironisinta, sarja suorastaan paranee kun Karvisen sijasta pääosassa on Esko.
Ja mikä ironisinta, sarja suorastaan paranee kun Karvisen sijasta pääosassa on Esko.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Jatka vain pään raapimista niin tajuat.Merovingi kirjoitti:Mitä tekemistä teellä on painin kanssa?![]()
Vai onko kyseessä väärä linkki?
EDIT:
http://data.tumblr.com/fSymsOGXO7257crwV6XzDHqI_500.gif
WE BACK YA'LL?!









