Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ti 29.01.2008 15:28

TheChosen kirjoitti:Mistä pelistä ei ikinä pystyttäisi tekemään elokuvaa?

Jos vastasit "Miinaharava", vastauksesi on väärä. Nämä tyypit väsäsivät todella hyvän trailerin. Jos tämä olisi totta, kyseessä voisi olla kaikkien pelielokuvien äiti.

Minesweeper - The Movie
IMO paras, mutta wanha.
Red snow, how convenient.

Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » Ti 29.01.2008 15:56


Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 02.02.2008 01:47



Enpä edes muistanut kuinka hieno tuo mainos olikaan. 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Coca
Viestit: 907
Liittynyt: La 18.08.2007 09:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Coca » La 02.02.2008 09:27



Poika on selvästikin harjoitellut. Kokemusta löytyy itsellänikin tästä kappaleesta, mutta prosentteja en ole saanut kun jotain 60. Katsokaa pojan sormia kuinka nopeasti ne vipeltävät.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Avatar
Hautsi_
Viestit: 804
Liittynyt: To 11.05.2006 21:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hautsi_ » La 02.02.2008 13:16

Löysin ihan mahtava nettiroolipelin. Pelissä aloitetaan pohjilta pikkurikollisena tarkoituksena nousta mafiaperheen pomoksi. Vaikuttaa aika monipuoliselta ja hyvältä peliltä ja suosittelen kyllä.

Peli löytyy täältä:
http://www.after-death.net/index.php
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 02.02.2008 16:05

Coca kirjoitti:

Poika on selvästikin harjoitellut. Kokemusta löytyy itsellänikin tästä kappaleesta, mutta prosentteja en ole saanut kun jotain 60. Katsokaa pojan sormia kuinka nopeasti ne vipeltävät.
Saatko muka expertillä 60%? Aika kova sinäkin, itse en pääse edes alkua. Tosin vain kerran yritin. :P

Tässä taasen aivan h**vetin hauska video, tyypit tilaavat Macdonalds-drive-inistä. :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Guntter
Viestit: 11
Liittynyt: Su 04.07.2004 22:20
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Guntter » La 02.02.2008 16:11

Coca kirjoitti:

Poika on selvästikin harjoitellut. Kokemusta löytyy itsellänikin tästä kappaleesta, mutta prosentteja en ole saanut kun jotain 60. Katsokaa pojan sormia kuinka nopeasti ne vipeltävät.
Toi skidi on kyllä hullu.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 02.02.2008 20:13

Musiikkihomot!



Aivan uskomaton suoritus.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Tirkka
Viestit: 1336
Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » La 02.02.2008 22:37

Velocity kirjoitti:Tässä taasen aivan h**vetin hauska video, tyypit tilaavat Macdonalds-drive-inistä. :D


Tuo on paljon parempi video samankaltaisesta aiheesta.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Avatar
Zangetsu
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 31.07.2006 22:47
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Zangetsu » Su 03.02.2008 01:36

Paranormaaliblogi

Ei hitto, kylläpä tuolta löytyy villejä juttuja. Nähtävästi maailmassa sattuu ja tapahtuu vähän kaikenlaista. Mistähän ne repivät nuo jutut.
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest fear is fear of the unknown"
H.P Lovecraft


Voiceless Screaming
Last.fm

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Su 03.02.2008 01:54

Zangetsu kirjoitti:Paranormaaliblogi

Ei hitto, kylläpä tuolta löytyy villejä juttuja. Nähtävästi maailmassa sattuu ja tapahtuu vähän kaikenlaista. Mistähän ne repivät nuo jutut.
Tuolta muuten saa ladattua tuon mystisen Mars-kuvan missä näkyy se outo olento. Hassua, itse kun zoomailin niin en kyllä nähnyt yhtään mitään.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » Ma 04.02.2008 15:05

Kaikkien tuntemasta Angry German Kidistä on tehty nyt oma biisi / remix.

Avatar
christian
Viestit: 20
Liittynyt: Ti 28.11.2006 20:51
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja christian » Ma 04.02.2008 15:16

Flexih kirjoitti:Kaikkien tuntemasta Angry German Kidistä on tehty nyt oma biisi / remix.
Kiitos linkistä. Mä repesin heti ensimmäisten 10 sekunnin aikana.

Tääsä on linkki uusimpaan Botchamaniaan.
Naistenhaku voittaa aina sekakäytön saati sekatyömiestenhaun

HHH The Game
Viestit: 80
Liittynyt: To 22.01.2004 13:17
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja HHH The Game » Ma 04.02.2008 17:44

http://youtube.com/watch?v=-ruSTPYBb-0&feature=related

Sori jos on jo tullu, mutta joo Kazaxtanilaizta (Joo en osaa kirjottaa) idolssia :D ei voinu ku revetä toi vika on kyl loppujen lopuks aika hyvä, mut noi kaks ekaa läppiä.

HUOM! aika hyvä!

http://youtube.com/watch?v=-MlKO6CzR8I&feature=related

Remix viellä tos kannattaa kattoa se eka linkki ekana.
Vexi on velkaa

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Ke 06.02.2008 21:52

Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ke 06.02.2008 22:36

Njaa, eiköhän Dinhokin noihin pystyisi, kun 70 kertaa yrittäisi ja leikkaisi sitten epäonnistuneet pois ;) Ja kyllä siihen oikeaan palloon vaaditaan niin paljon muutakin, pelisilmää, kuntoa, muiden pelinlukemista. Ihan hienoja toki pojatkin vetelivät, ei siinä mitään.
Tästä onkin pitänyt kysellä, että mistä he oikein saivat jäähyn? Puutteellisesta varustuksesta vai? Yhtään iskua ei jaeltu, joten ei se tappelusta voi olla.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Ke 06.02.2008 23:03

Riveni kirjoitti:Tästä onkin pitänyt kysellä, että mistä he oikein saivat jäähyn? Puutteellisesta varustuksesta vai? Yhtään iskua ei jaeltu, joten ei se tappelusta voi olla.
Muistaakseni NHL:ssä hanskojen tiputuksesta saa automaattisesti 2 min tai sitten se oli SM-liigassa.

E: Fixed
Viimeksi muokannut Tebacka, Ke 06.02.2008 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 06.02.2008 23:06

Tebacka kirjoitti:
Riveni kirjoitti:Tästä onkin pitänyt kysellä, että mistä he oikein saivat jäähyn? Puutteellisesta varustuksesta vai? Yhtään iskua ei jaeltu, joten ei se tappelusta voi olla.
Muistaakseni NHL:ssä hanskojen tiputuksesta saa automaattisesti 5 min tai sitten se oli SM-liigassa.
NHL:ssä tulee kakkoset molemmille.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 07.02.2008 00:53

Simppeli älykkyystesti. Ei vie kuin parikymmentä sekkaa eikä sisällä mitään jekkuja.

http://www.break.com/index/simple-iq-test.html
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 07.02.2008 16:16

Oletko aina halunnut nähdä miltä lumihiutale näyttää 400x suurennettuna?
Et ehkä, mutta tässä se kuitenkin on(VAROITUS: Kuvan koko 5.7 mb, resoluutio 2400x1800):
http://fizzel89.com/images/digg/Snow_crystals.png
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » To 07.02.2008 16:25

Spoiler: näytä
Tuo of-juttuhan on vanha systeemi. Ei tuo silti älykkyyttä mittaa, koska esimerkiksi englantia osaamaton löytäisi nuo kaikki kuusi F:ää heti.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 07.02.2008 16:36

Riveni kirjoitti:
Spoiler: näytä
Tuo of-juttuhan on vanha systeemi. Ei tuo silti älykkyyttä mittaa, koska esimerkiksi englantia osaamaton löytäisi nuo kaikki kuusi F:ää heti.
Jep, kieliä osaamaton ei lukisi tekstiä vaan katsoisi jokaisen kirjaimen erikseen.

Itse löysin nopealla tarkkailulla 5 kpl.

Tässä on toinen legendaarinen testi:
Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 07.02.2008 16:55

Ja tässä sama testi rastitustyylillä.
We need CM Punk!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 07.02.2008 17:05

jers1 kirjoitti:Ja tässä sama testi rastitustyylillä.
50 sekassa tein(en tosin tajunnut kilpailevani ajan kanssa) ja kaikki oikein. Onko muillakin näin vai olenko 5K1LL3D?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Supa
Viestit: 243
Liittynyt: La 02.12.2006 18:37
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Supa » To 07.02.2008 17:08

Velocity kirjoitti: 50 sekassa tein(en tosin tajunnut kilpailevani ajan kanssa) ja kaikki oikein. Onko muillakin näin vai olenko 5K1LL3D?
30 sekkaa meni,kun tajusin että aika käy. Kaikki oikein. Naurettavan paljon helpompi testi kuin nuo kaksi edellistä. Ei tarvinnut edes paljoa ajatella.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race

Vastaa Viestiin