IMO paras, mutta wanha.TheChosen kirjoitti:Mistä pelistä ei ikinä pystyttäisi tekemään elokuvaa?
Jos vastasit "Miinaharava", vastauksesi on väärä. Nämä tyypit väsäsivät todella hyvän trailerin. Jos tämä olisi totta, kyseessä voisi olla kaikkien pelielokuvien äiti.
Minesweeper - The Movie
Linkkejä
Red snow, how convenient.
Löysin ihan mahtava nettiroolipelin. Pelissä aloitetaan pohjilta pikkurikollisena tarkoituksena nousta mafiaperheen pomoksi. Vaikuttaa aika monipuoliselta ja hyvältä peliltä ja suosittelen kyllä.
Peli löytyy täältä:
http://www.after-death.net/index.php
Peli löytyy täältä:
http://www.after-death.net/index.php
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
Saatko muka expertillä 60%? Aika kova sinäkin, itse en pääse edes alkua. Tosin vain kerran yritin.Coca kirjoitti:
Poika on selvästikin harjoitellut. Kokemusta löytyy itsellänikin tästä kappaleesta, mutta prosentteja en ole saanut kun jotain 60. Katsokaa pojan sormia kuinka nopeasti ne vipeltävät.
Tässä taasen aivan h**vetin hauska video, tyypit tilaavat Macdonalds-drive-inistä.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Paranormaaliblogi
Ei hitto, kylläpä tuolta löytyy villejä juttuja. Nähtävästi maailmassa sattuu ja tapahtuu vähän kaikenlaista. Mistähän ne repivät nuo jutut.
Ei hitto, kylläpä tuolta löytyy villejä juttuja. Nähtävästi maailmassa sattuu ja tapahtuu vähän kaikenlaista. Mistähän ne repivät nuo jutut.
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest fear is fear of the unknown"
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
Tuolta muuten saa ladattua tuon mystisen Mars-kuvan missä näkyy se outo olento. Hassua, itse kun zoomailin niin en kyllä nähnyt yhtään mitään.Zangetsu kirjoitti:Paranormaaliblogi
Ei hitto, kylläpä tuolta löytyy villejä juttuja. Nähtävästi maailmassa sattuu ja tapahtuu vähän kaikenlaista. Mistähän ne repivät nuo jutut.
-
HHH The Game
- Viestit: 80
- Liittynyt: To 22.01.2004 13:17
- Paikkakunta: Tampere
http://youtube.com/watch?v=-ruSTPYBb-0&feature=related
Sori jos on jo tullu, mutta joo Kazaxtanilaizta (Joo en osaa kirjottaa) idolssia
ei voinu ku revetä toi vika on kyl loppujen lopuks aika hyvä, mut noi kaks ekaa läppiä.
HUOM! aika hyvä!
http://youtube.com/watch?v=-MlKO6CzR8I&feature=related
Remix viellä tos kannattaa kattoa se eka linkki ekana.
Sori jos on jo tullu, mutta joo Kazaxtanilaizta (Joo en osaa kirjottaa) idolssia
HUOM! aika hyvä!
http://youtube.com/watch?v=-MlKO6CzR8I&feature=related
Remix viellä tos kannattaa kattoa se eka linkki ekana.
Vexi on velkaa
Njaa, eiköhän Dinhokin noihin pystyisi, kun 70 kertaa yrittäisi ja leikkaisi sitten epäonnistuneet pois ;) Ja kyllä siihen oikeaan palloon vaaditaan niin paljon muutakin, pelisilmää, kuntoa, muiden pelinlukemista. Ihan hienoja toki pojatkin vetelivät, ei siinä mitään.Volga kirjoitti:Hakkaavat Ronaldinhon ja muut 100-0
Tästä onkin pitänyt kysellä, että mistä he oikein saivat jäähyn? Puutteellisesta varustuksesta vai? Yhtään iskua ei jaeltu, joten ei se tappelusta voi olla.Volga kirjoitti: NHL:n historian raakin tappelu
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Muistaakseni NHL:ssä hanskojen tiputuksesta saa automaattisesti 2 min tai sitten se oli SM-liigassa.Riveni kirjoitti:Tästä onkin pitänyt kysellä, että mistä he oikein saivat jäähyn? Puutteellisesta varustuksesta vai? Yhtään iskua ei jaeltu, joten ei se tappelusta voi olla.
E: Fixed
Viimeksi muokannut Tebacka, Ke 06.02.2008 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
NHL:ssä tulee kakkoset molemmille.Tebacka kirjoitti:Muistaakseni NHL:ssä hanskojen tiputuksesta saa automaattisesti 5 min tai sitten se oli SM-liigassa.Riveni kirjoitti:Tästä onkin pitänyt kysellä, että mistä he oikein saivat jäähyn? Puutteellisesta varustuksesta vai? Yhtään iskua ei jaeltu, joten ei se tappelusta voi olla.
WE BACK YA'LL?!
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Simppeli älykkyystesti. Ei vie kuin parikymmentä sekkaa eikä sisällä mitään jekkuja.
http://www.break.com/index/simple-iq-test.html
http://www.break.com/index/simple-iq-test.html
WE BACK YA'LL?!
Oletko aina halunnut nähdä miltä lumihiutale näyttää 400x suurennettuna?
Et ehkä, mutta tässä se kuitenkin on(VAROITUS: Kuvan koko 5.7 mb, resoluutio 2400x1800):
http://fizzel89.com/images/digg/Snow_crystals.png
Et ehkä, mutta tässä se kuitenkin on(VAROITUS: Kuvan koko 5.7 mb, resoluutio 2400x1800):
http://fizzel89.com/images/digg/Snow_crystals.png
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Jack DiBiase kirjoitti: http://www.break.com/index/simple-iq-test.html
- Spoiler: näytä
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Jep, kieliä osaamaton ei lukisi tekstiä vaan katsoisi jokaisen kirjaimen erikseen.Riveni kirjoitti:Jack DiBiase kirjoitti: http://www.break.com/index/simple-iq-test.html
- Spoiler: näytä
Itse löysin nopealla tarkkailulla 5 kpl.
Tässä on toinen legendaarinen testi:

XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-50 sekassa tein(en tosin tajunnut kilpailevani ajan kanssa) ja kaikki oikein. Onko muillakin näin vai olenko 5K1LL3D?jers1 kirjoitti:Ja tässä sama testi rastitustyylillä.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-30 sekkaa meni,kun tajusin että aika käy. Kaikki oikein. Naurettavan paljon helpompi testi kuin nuo kaksi edellistä. Ei tarvinnut edes paljoa ajatella.Velocity kirjoitti: 50 sekassa tein(en tosin tajunnut kilpailevani ajan kanssa) ja kaikki oikein. Onko muillakin näin vai olenko 5K1LL3D?
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race












