Linkkejä
Mikä tuossa muka on niin jäätävää? 3 minuuttia kateltu ja se vaan paranee koko ajan...Velocity kirjoitti:http://sieni.us/?id=11
Tätä jäätävämpää juttua en ole nähnyt ikinä.
Nyt pukki menee nukkumaan.
EDIT: Jos jokin on jäätävä, niin se on kyllä tämä http://sieni.us/?id=21
Viimeksi muokannut finlay, Ma 24.12.2007 00:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voi herranjumala!
En ole hetkeen nauranut millekkään näin paljoa!
Tajuttoman härskiä plagiointia ja taattua turkkilaista laatua!
9 maailman oudointa minuuttia elokuvan historiassa!
Oma suosikkini on kun teippi-yetin irtihakattu pää räjähtää kun pomppiva sankarimme heittää sen vihollista kohti!
En ole hetkeen nauranut millekkään näin paljoa!
Tajuttoman härskiä plagiointia ja taattua turkkilaista laatua!
9 maailman oudointa minuuttia elokuvan historiassa!
Oma suosikkini on kun teippi-yetin irtihakattu pää räjähtää kun pomppiva sankarimme heittää sen vihollista kohti!
This goes way beyond my spilled diet-soda.
-CM Punk
-CM Punk
Oi oi! Monkey Islandia tuli pelattua joskus kymmenen vanhana. En kyllä siinä paljoa pitkälle päässyt sen aikasella älyllä. Tais olla kakkonen mitä pelasin. Sais tulla nuokin pelit jo GTA:n tapaan laillisesti ilmaiseksi ladattaviksi. Ainakin ne eka-osat. Onko muuten tolle pelille mitään jatkoa tulossa, vai onko jo kuopattu? Toinen legendaarinen naksuttelu oli Die by the sword 
Velocity kirjoitti:koko v***n huone on koluttu läpi, ja siinä makasin 10 minuuttia paikallani ja se vain KATOSI.
What kirjoitti:Miksi Cena ei saisi Wrestlemanian pääottelussa?
What kirjoitti:Sekin oli ihan uskomattoman hieno hetki, kun Porin torilla kaksi n.13-vuotiasta teinityttöä tuli pummimaan tupakkaa.
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Monkey Island... en ikinä älynnyt miten ensimmäisestä kentästä edetään.Jesuli kirjoitti:Oi oi! Monkey Islandia tuli pelattua joskus kymmenen vanhana. En kyllä siinä paljoa pitkälle päässyt sen aikasella älyllä. Tais olla kakkonen mitä pelasin. Sais tulla nuokin pelit jo GTA:n tapaan laillisesti ilmaiseksi ladattaviksi. Ainakin ne eka-osat. Onko muuten tolle pelille mitään jatkoa tulossa, vai onko jo kuopattu? Toinen legendaarinen naksuttelu oli Die by the sword
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
http://irc-galleria.net/campaign/jadesoturi.html
Jos jotain kiinnostaa nähdä Jadesoturi leffa niin tuolta voi käydä katsomassa ^
Jos jotain kiinnostaa nähdä Jadesoturi leffa niin tuolta voi käydä katsomassa ^
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
Rest in pease, Eddie![]()
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Älä missaa tätä.
Tämä on jotain aivan upeaa.
3000 räjähtävää tynnyriä Crysiksessä, niillä leikkimistä ja tietenkin se pikku räjähdys joka näistä syntyy...
Nuo fysiikatkin ovat jotain aivan unelmaa, 3000 tynnyriä putoaa fysiikoiden mukaan alas.
BTW, PS3 pystyisi tuohon, sillä tuohon tarvitaan vitusti prosessorivääntöä ja sitä PS3:sta löytyy.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue--
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Miten h****tissä äijä nuo on koonnut? Kieltämättä aivan upeaa jälkeä.Velocity kirjoitti:
Älä missaa tätä.
Tämä on jotain aivan upeaa.
3000 räjähtävää tynnyriä Crysiksessä, niillä leikkimistä ja tietenkin se pikku räjähdys joka näistä syntyy...![]()
Nuo fysiikatkin ovat jotain aivan unelmaa, 3000 tynnyriä putoaa fysiikoiden mukaan alas.
BTW, PS3 pystyisi tuohon, sillä tuohon tarvitaan vitusti prosessorivääntöä ja sitä PS3:sta löytyy.
EDIT: Jaaha, physics demo. enpä sitten kysy toiseen kertaan.
Kai se ps3 siihen pystyisi...
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Crysiksen kenttäeditorilla luultavimmin. Hienoa jälkeä kylläkin.Show_Stopper kirjoitti:Miten h****tissä äijä nuo on koonnut? Kieltämättä aivan upeaa jälkeä.Velocity kirjoitti:
Älä missaa tätä.
Tämä on jotain aivan upeaa.
3000 räjähtävää tynnyriä Crysiksessä, niillä leikkimistä ja tietenkin se pikku räjähdys joka näistä syntyy...![]()
Nuo fysiikatkin ovat jotain aivan unelmaa, 3000 tynnyriä putoaa fysiikoiden mukaan alas.
BTW, PS3 pystyisi tuohon, sillä tuohon tarvitaan vitusti prosessorivääntöä ja sitä PS3:sta löytyy.
Kai se ps3 siihen pystyisi...
Ja pystyisi PS3 tuohon.
EDIT: p****le.
Aivot jumittaa. Varsinkin 2:40 eteenpäin on ihan uskomattoman hienoa.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Eli tässä n. kuukausi sitten on avattu sellainen peli kun My Minicity. Pelissä on tarkoitus kasvattaa kyläänsä sillä että muut pelaajat käyvät vierailemassa kylässäsi. Peliin ei tarvitse rekisteröityä eikä se maksa mitään. Ainoa asia jonka joudut tekemään on valita missä maassa haluat kaupunkisi sijaitsevan ja kirjoittaa kaupunkinsa nimi. Kun klikkaa toisen kylää toinen ei myöskään rahallisesti hyödy siitä. Ainoa hyöty on toiselle on että hänen kylänsä kasvaa ja hän voi käydä klikkaamassa kiitokseksi sinun kylääsi jotta se kasvaisi. Eli tämä ei ole mikään ref-linkki.
Tälle palstalle voisi kerätä toisten kylien osotteita jotta kaikki saisivat kasvatettua kyliään suuremmiksi. Oman kyläni osoite on http://lahti-15240.myminicity.com/
päälinkki sivulle on http://myminicity.com/
Tälle palstalle voisi kerätä toisten kylien osotteita jotta kaikki saisivat kasvatettua kyliään suuremmiksi. Oman kyläni osoite on http://lahti-15240.myminicity.com/
päälinkki sivulle on http://myminicity.com/
Hasekilta löytyy tyyliä.Tebacka kirjoitti:Detroitin molari Hasekin yllätys Gaborikille läpiajossa:
http://youtube.com/watch?v=W5u0khFnHUg
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Hasek on pelkkä idänihme verrattuna Tikkaseen!Velocity kirjoitti:Hasekilta löytyy tyyliä.Tebacka kirjoitti:Detroitin molari Hasekin yllätys Gaborikille läpiajossa:
http://youtube.com/watch?v=W5u0khFnHUg
Red snow, how convenient.








