Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » La 22.12.2007 07:05

http://sieni.us/?id=29

Sieni.us on jokaisen paskanaaman ajantappopaikka. Mitä kauemmin jaksaa samaa flashia kuunnella / katsoa, sitä parempi. Yllä olevaa linkkiä jaksaa paukuttaa vaikka aamukuuteen saakka.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 24.12.2007 00:08

http://sieni.us/?id=11

Tätä jäätävämpää juttua en ole nähnyt ikinä.

Nyt pukki menee nukkumaan.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
finlay
Viestit: 255
Liittynyt: La 25.03.2006 12:44
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja finlay » Ma 24.12.2007 00:26

Velocity kirjoitti:http://sieni.us/?id=11

Tätä jäätävämpää juttua en ole nähnyt ikinä.

Nyt pukki menee nukkumaan.
Mikä tuossa muka on niin jäätävää? 3 minuuttia kateltu ja se vaan paranee koko ajan...

EDIT: Jos jokin on jäätävä, niin se on kyllä tämä http://sieni.us/?id=21
Viimeksi muokannut finlay, Ma 24.12.2007 00:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » Ma 24.12.2007 00:28

Asdf kun sai repeillä nuille sienille. Nyt onnellisena nukkumaan.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Rocky
Viestit: 302
Liittynyt: Pe 12.03.2004 15:16
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Rocky » Ma 24.12.2007 00:41

Voi herranjumala!
En ole hetkeen nauranut millekkään näin paljoa!

Tajuttoman härskiä plagiointia ja taattua turkkilaista laatua!

9 maailman oudointa minuuttia elokuvan historiassa!



Oma suosikkini on kun teippi-yetin irtihakattu pää räjähtää kun pomppiva sankarimme heittää sen vihollista kohti!
This goes way beyond my spilled diet-soda.
-CM Punk

Avatar
xploiTah
Viestit: 83
Liittynyt: Ke 22.08.2007 22:07
Paikkakunta: teh east coast

Viesti Kirjoittaja xploiTah » Ma 24.12.2007 23:18



Vida Guerra doing splits, sweet and hot!

Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » Ti 25.12.2007 03:34

Big Rigs. :----D


Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 25.12.2007 12:12

Flexih kirjoitti:Big Rigs. :----D

Ei h****tti :D
Tuollaista ei voi päästää markkinoille...
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jesuli
Viestit: 191
Liittynyt: Su 24.12.2006 10:29
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Jesuli » Ti 25.12.2007 12:17

Oi oi! Monkey Islandia tuli pelattua joskus kymmenen vanhana. En kyllä siinä paljoa pitkälle päässyt sen aikasella älyllä. Tais olla kakkonen mitä pelasin. Sais tulla nuokin pelit jo GTA:n tapaan laillisesti ilmaiseksi ladattaviksi. Ainakin ne eka-osat. Onko muuten tolle pelille mitään jatkoa tulossa, vai onko jo kuopattu? Toinen legendaarinen naksuttelu oli Die by the sword :)
Velocity kirjoitti:koko v***n huone on koluttu läpi, ja siinä makasin 10 minuuttia paikallani ja se vain KATOSI.
What kirjoitti:Miksi Cena ei saisi Wrestlemanian pääottelussa?
What kirjoitti:Sekin oli ihan uskomattoman hieno hetki, kun Porin torilla kaksi n.13-vuotiasta teinityttöä tuli pummimaan tupakkaa.

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ti 25.12.2007 13:08

Jesuli kirjoitti:Oi oi! Monkey Islandia tuli pelattua joskus kymmenen vanhana. En kyllä siinä paljoa pitkälle päässyt sen aikasella älyllä. Tais olla kakkonen mitä pelasin. Sais tulla nuokin pelit jo GTA:n tapaan laillisesti ilmaiseksi ladattaviksi. Ainakin ne eka-osat. Onko muuten tolle pelille mitään jatkoa tulossa, vai onko jo kuopattu? Toinen legendaarinen naksuttelu oli Die by the sword :)
Monkey Island... en ikinä älynnyt miten ensimmäisestä kentästä edetään.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ti 25.12.2007 13:52

Hmm... jollain ollut oman mielipiteen lausumispäivä.

Shitista sucks!
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Ke 26.12.2007 11:12

http://irc-galleria.net/campaign/jadesoturi.html

Jos jotain kiinnostaa nähdä Jadesoturi leffa niin tuolta voi käydä katsomassa ^
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » Pe 28.12.2007 04:15

Hiton hyvä salkkariremix. :mrgreen:


Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Pe 28.12.2007 13:21

Flexih kirjoitti:Hiton hyvä salkkariremix. :mrgreen:

En uskonut, että Ismosta saadaan vielä jotakin irti. :lol:
Rama Rama Ding Dong

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 30.12.2007 01:23

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » Su 30.12.2007 21:53





Ei hitto, molemmat ovat loistavia. :lol:

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Su 30.12.2007 22:38

Flexih kirjoitti:



Ei hitto, molemmat ovat loistavia. :lol:
Ylempi wanha, mutta alempi... Sweet jesus nauroin :lol:
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » Ke 02.01.2008 20:55



Mitäköhän tuosta nyt sanoisi. 8)



"Make my day, punk." - "Mitä helvettiä?"

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 02.01.2008 23:54


Älä missaa tätä.

Tämä on jotain aivan upeaa.
3000 räjähtävää tynnyriä Crysiksessä, niillä leikkimistä ja tietenkin se pikku räjähdys joka näistä syntyy... :shock:

Nuo fysiikatkin ovat jotain aivan unelmaa, 3000 tynnyriä putoaa fysiikoiden mukaan alas.

BTW, PS3 pystyisi tuohon, sillä tuohon tarvitaan vitusti prosessorivääntöä ja sitä PS3:sta löytyy.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » To 03.01.2008 00:01

Velocity kirjoitti:
Älä missaa tätä.

Tämä on jotain aivan upeaa.
3000 räjähtävää tynnyriä Crysiksessä, niillä leikkimistä ja tietenkin se pikku räjähdys joka näistä syntyy... :shock:

Nuo fysiikatkin ovat jotain aivan unelmaa, 3000 tynnyriä putoaa fysiikoiden mukaan alas.

BTW, PS3 pystyisi tuohon, sillä tuohon tarvitaan vitusti prosessorivääntöä ja sitä PS3:sta löytyy.
Miten h****tissä äijä nuo on koonnut? Kieltämättä aivan upeaa jälkeä.

EDIT: Jaaha, physics demo. enpä sitten kysy toiseen kertaan.

Kai se ps3 siihen pystyisi... :roll:
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 03.01.2008 00:03

Show_Stopper kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
Älä missaa tätä.

Tämä on jotain aivan upeaa.
3000 räjähtävää tynnyriä Crysiksessä, niillä leikkimistä ja tietenkin se pikku räjähdys joka näistä syntyy... :shock:

Nuo fysiikatkin ovat jotain aivan unelmaa, 3000 tynnyriä putoaa fysiikoiden mukaan alas.

BTW, PS3 pystyisi tuohon, sillä tuohon tarvitaan vitusti prosessorivääntöä ja sitä PS3:sta löytyy.
Miten h****tissä äijä nuo on koonnut? Kieltämättä aivan upeaa jälkeä.

Kai se ps3 siihen pystyisi... :roll:
Crysiksen kenttäeditorilla luultavimmin. Hienoa jälkeä kylläkin.

Ja pystyisi PS3 tuohon.

EDIT: p****le.


Aivot jumittaa. Varsinkin 2:40 eteenpäin on ihan uskomattoman hienoa.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
plumppu
Viestit: 13
Liittynyt: To 16.02.2006 18:03
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja plumppu » Pe 04.01.2008 17:10

Eli tässä n. kuukausi sitten on avattu sellainen peli kun My Minicity. Pelissä on tarkoitus kasvattaa kyläänsä sillä että muut pelaajat käyvät vierailemassa kylässäsi. Peliin ei tarvitse rekisteröityä eikä se maksa mitään. Ainoa asia jonka joudut tekemään on valita missä maassa haluat kaupunkisi sijaitsevan ja kirjoittaa kaupunkinsa nimi. Kun klikkaa toisen kylää toinen ei myöskään rahallisesti hyödy siitä. Ainoa hyöty on toiselle on että hänen kylänsä kasvaa ja hän voi käydä klikkaamassa kiitokseksi sinun kylääsi jotta se kasvaisi. Eli tämä ei ole mikään ref-linkki.
Tälle palstalle voisi kerätä toisten kylien osotteita jotta kaikki saisivat kasvatettua kyliään suuremmiksi. Oman kyläni osoite on http://lahti-15240.myminicity.com/


päälinkki sivulle on http://myminicity.com/

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Pe 04.01.2008 19:55

Detroitin molari Hasekin yllätys Gaborikille läpiajossa:

http://youtube.com/watch?v=W5u0khFnHUg
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 04.01.2008 22:40

Tebacka kirjoitti:Detroitin molari Hasekin yllätys Gaborikille läpiajossa:

http://youtube.com/watch?v=W5u0khFnHUg
Hasekilta löytyy tyyliä. 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Pe 04.01.2008 23:06

Velocity kirjoitti:
Tebacka kirjoitti:Detroitin molari Hasekin yllätys Gaborikille läpiajossa:

http://youtube.com/watch?v=W5u0khFnHUg
Hasekilta löytyy tyyliä. 8)
Hasek on pelkkä idänihme verrattuna Tikkaseen!


Red snow, how convenient.

Vastaa Viestiin