Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 29.11.2007 18:34

Tämä on kyllä myös aika jäätävä wikipedian artikkeli.

http://en.wikipedia.org/wiki/Asshole
Arsehole (or asshole in North America) is slang for the anus and can be used as a derisive descriptor of an unpleasant person. It is formed from arse, which according to the Oxford English Dictionary has been used since the 11th century to refer to the rump of an animal and since the 14th century to refer to a person's buttocks. The combined form arsehole is first attested from 1500 in its literal use to refer to the anus. The metaphorical use of the word to refer to the worst place in a region (e.g., "the arsehole of the world") is first attested in print in 1865; the use to refer to a contemptible person is first attested in 1933.[1] But as with other vulgarities, these uses of the word may have been common in oral speech for some time before their first print appearances.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Hautsi_
Viestit: 804
Liittynyt: To 11.05.2006 21:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hautsi_ » Su 02.12.2007 17:14



On ne jenkit viisaita :wink:
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Su 02.12.2007 17:19

http://youtube.com/watch?v=YkdKksI_Fhk

NHL 99-pelin alkuintro. Hieno peli
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
JVDS
Viestit: 261
Liittynyt: Ke 29.03.2006 19:47
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JVDS » Su 02.12.2007 18:13

Hautsi_ kirjoitti:

On ne jenkit viisaita :wink:
Keskivertosuomalainen on keskivertoamerikkalaista huomattavasti viisaampi. Lukuisat testit osoittavat tämän. Tuossa oli nyt esimerkkinä joku blondi, joka ei tiennyt varmaankaan mikä Eurooppa edes on. Onko se itseasiassa niin ihmeellistä, kun monet amerikkalaiset eivät osaa USA:takaan sijoittaa kartalle? Olihan tuo silti hauska :mrgreen:

Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Su 02.12.2007 18:20

Tebacka kirjoitti:http://youtube.com/watch?v=YkdKksI_Fhk

NHL 99-pelin alkuintro. Hieno peli
The Wallflowers - Heroes kruunaa vielä koko alkuintron. 8)

NHL 98 musat on muutes harvinaisen hyvät.

Avatar
Silly Cow
Viestit: 207
Liittynyt: Ma 04.10.2004 09:09
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Silly Cow » Su 02.12.2007 18:21

Unohdetaan nyt täysin että ohjelmassa ollut viidesluokkalainen tiesi vastauksen ja myöskin naureskeli höpsön naisen höpsöydelle ja vedetään mielummin yleistyksiä ja johtopäätöksiä. Joo. tehdään niin.

Vain amerikoissa, lol
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"

-Transformers: FFoD-

Avatar
finlay
Viestit: 255
Liittynyt: La 25.03.2006 12:44
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja finlay » Su 02.12.2007 18:21

JVDS kirjoitti:
Hautsi_ kirjoitti:

On ne jenkit viisaita :wink:
Keskivertosuomalainen on keskivertoamerikkalaista huomattavasti viisaampi. Lukuisat testit osoittavat tämän.
Näinhän se taitaa olla, mutta keskivertojenkki on huomattavasti keskivertosuomalaista onnellisempi.

Onko se älykkyys (sivistys) kuitenkaan niin tärkeää?

Avatar
JVDS
Viestit: 261
Liittynyt: Ke 29.03.2006 19:47
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JVDS » Su 02.12.2007 18:24

Silly Cow kirjoitti:Unohdetaan nyt täysin että ohjelmassa ollut viidesluokkalainen tiesi vastauksen ja myöskin naureskeli höpsön naisen höpsöydelle ja vedetään mielummin yleistyksiä ja johtopäätöksiä. Joo. tehdään niin.

Vain amerikoissa, lol
Mutta, kun se on niin kivaa pilkata niitä jenkkejä :lol:
finlay kirjoitti:Näinhän se taitaa olla, mutta keskivertojenkki on huomattavasti keskivertosuomalaista onnellisempi.

Onko se älykkyys (sivistys) kuitenkaan niin tärkeää?
You got a point. Suomihan on itsemurhatilastojen kärkimaita, mikä ei kerro kyllä onnellisuudesta. Liikaa keskitytään juuri joihinkin Pisa -tutkimuksiin. Sad :(

Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Su 02.12.2007 19:07

Aku Ankka goes Enemy Territory

Ainakin Wolfenstein Enemy Territoryn pelaajat tajuaa tuon, ja miks ei myös muutkin.

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Su 02.12.2007 19:30

Inkfish kirjoitti:
Tebacka kirjoitti:http://youtube.com/watch?v=YkdKksI_Fhk

NHL 99-pelin alkuintro. Hieno peli
The Wallflowers - Heroes kruunaa vielä koko alkuintron. 8)
Ei tuosta Wallflowersia saa tekemälläkään. Jos alkaa ylijumala Bowien ääntä sekoittamaan Dylanin poikaan, niin alkaa olla vikaa kuulossa.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 03.12.2007 01:24

http://www.break.com/index/bullet-blows ... 00fps.html

Luoti rikkoo kaikkea 5000 fps-päivitysnopeudella. Melko hienoa mielestäni.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Ma 03.12.2007 02:03

^Verkkokalvoja kiihottava video kieltämättä.

Mutta repeämisen aiheutti seuraava kommentti videosta: "All the N i gg ers were sad when they shot the watermelon:
at the end"

:)
Looking California, feeling Minnesota.

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 06.12.2007 15:30



Niin random, mutta niin hauska. Varmaan paras smackdown-pelivideo ikinä.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » To 06.12.2007 16:59

Link
Ihan mukava määrä maailman nettikameroita, jopa sinun koneesi kamera kenties :lol:

Aika mielenkiintoinen linkki, mitä olen kuullut...

Just äsken katsoin hetken aikaa kun vuokatissa porukka hiihti, livenä tietenkin 8)
Viimeksi muokannut erkko777, To 06.12.2007 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Silly Cow
Viestit: 207
Liittynyt: Ma 04.10.2004 09:09
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Silly Cow » To 06.12.2007 17:04

erkko777 kirjoitti:Just äsken katsoin hetken aikaa livenä kun vuokatissa porukka hiihti, livenä tietenkin 8)
Oliko se livenä?
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"

-Transformers: FFoD-

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » To 06.12.2007 17:05

minä joskus tähän topiciin kirjoitti:Kirjoittakaa googleen tämä: inurl:view/index:shtml

Ja näin avaudutte nettiwebcameroiden ihmeelliseen maailmaan.
Ehheh.. :lol: Nojoo. Itse olen löytänyt amerikkalaisten yliopistojen webbikameroita, jonkun amerikkalaisen kaupan webkameran sekä Kanarian saarien hotellin webkameran.

Ihan mielenkiintoinen googlebotti kyseessä
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 06.12.2007 19:06

Tebacka kirjoitti:
minä joskus tähän topiciin kirjoitti:Kirjoittakaa googleen tämä: inurl:view/index:shtml

Ja näin avaudutte nettiwebcameroiden ihmeelliseen maailmaan.
Ehheh.. :lol: Nojoo. Itse olen löytänyt amerikkalaisten yliopistojen webbikameroita, jonkun amerikkalaisen kaupan webkameran sekä Kanarian saarien hotellin webkameran.

Ihan mielenkiintoinen googlebotti kyseessä
Hieno juttu, kiitos infosta.

Tässä ainakin hyvä päivitysnopeus:
http://128.230.73.133/view/index.shtml

Tuntuu oudolta nähdä nykkiin...
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » To 06.12.2007 19:25

http://216.66.37.162:8000/view/index.shtml
Tuolla kuulee toimistotyöntekijöitten juttelua ;)
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Pe 07.12.2007 16:04

Tebacka kirjoitti:
minä joskus tähän topiciin kirjoitti:Kirjoittakaa googleen tämä: inurl:view/index:shtml

Ja näin avaudutte nettiwebcameroiden ihmeelliseen maailmaan.
Ehheh.. :lol: Nojoo. Itse olen löytänyt amerikkalaisten yliopistojen webbikameroita, jonkun amerikkalaisen kaupan webkameran sekä Kanarian saarien hotellin webkameran.

Ihan mielenkiintoinen googlebotti kyseessä

http://www.tebacka.homo.com/index_fi.php
Tein sulle kotisivut ;)

No ei tollainen tyhmä sivusto vaan, otin aika pultit kun kaveri lähetti mulle tuollaisia linkkejä :lol: Olin jo suunnilleen valmis menemään vetämään turpaan, kunnes tajusin vitsin :roll:
8)
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 07.12.2007 16:56

erkko777 kirjoitti:
Tebacka kirjoitti:
minä joskus tähän topiciin kirjoitti:Kirjoittakaa googleen tämä: inurl:view/index:shtml

Ja näin avaudutte nettiwebcameroiden ihmeelliseen maailmaan.
Ehheh.. :lol: Nojoo. Itse olen löytänyt amerikkalaisten yliopistojen webbikameroita, jonkun amerikkalaisen kaupan webkameran sekä Kanarian saarien hotellin webkameran.

Ihan mielenkiintoinen googlebotti kyseessä

http://www.tebacka.homo.com/index_fi.php
Tein sulle kotisivut ;)

No ei tollainen tyhmä sivusto vaan, otin aika pultit kun kaveri lähetti mulle tuollaisia linkkejä :lol: Olin jo suunnilleen valmis menemään vetämään turpaan, kunnes tajusin vitsin :roll:
8)
EI v***u!!!!
50 spinin kohdalla: "You are officially gay" :D:D (En siis katsonut tuota ton verran putkeen, vaan tätä kirjoittaessani oli välilehdessä päällä, ja kun katsoin uudestaan oli tuo 50 mennyt rikki:D)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Pe 07.12.2007 17:09

Velocity kirjoitti:En siis katsonut tuota ton verran putkeen, vaan tätä kirjoittaessani oli välilehdessä päällä, ja kun katsoin uudestaan oli tuo 50 mennyt rikki
Sure. :roll:
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 07.12.2007 17:12

Jack DiBiase kirjoitti:
Velocity kirjoitti:En siis katsonut tuota ton verran putkeen, vaan tätä kirjoittaessani oli välilehdessä päällä, ja kun katsoin uudestaan oli tuo 50 mennyt rikki
Sure. :roll:
Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Wormmaster
Viestit: 400
Liittynyt: Su 22.01.2006 11:51

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » Pe 07.12.2007 17:28

Velocity kirjoitti:50 spinin kohdalla: "You are officially gay" :D:D (En siis katsonut tuota ton verran putkeen, vaan tätä kirjoittaessani oli välilehdessä päällä, ja kun katsoin uudestaan oli tuo 50 mennyt rikki:D)
Niinhän ne kaikki sanoo. :roll:
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Pe 07.12.2007 17:35

Hehei, spinning nigga! Ah, muistan kun kerran laitoimme tuno videon pyörimään koulun opiskelijatilan tietokoneeseen ja näytön kohti ihmismassoja. Se oli hauskaa.

...

...No oli se silloin hauskaa!
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Pe 07.12.2007 17:38

erkko777 kirjoitti:http://www.tebacka.homo.com/index_fi.php
Tein sulle kotisivut ;)
Juu, aikas wanha juttu jo täälläpäin. Joku pelle avasi tuon koulun ATK-tunnilla + äänet täysillä. Olipahan opettajalla ainakin kympin ilme ;)
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Vastaa Viestiin