Arsehole (or asshole in North America) is slang for the anus and can be used as a derisive descriptor of an unpleasant person. It is formed from arse, which according to the Oxford English Dictionary has been used since the 11th century to refer to the rump of an animal and since the 14th century to refer to a person's buttocks. The combined form arsehole is first attested from 1500 in its literal use to refer to the anus. The metaphorical use of the word to refer to the worst place in a region (e.g., "the arsehole of the world") is first attested in print in 1865; the use to refer to a contemptible person is first attested in 1933.[1] But as with other vulgarities, these uses of the word may have been common in oral speech for some time before their first print appearances.
XBX 360 - Jump In. PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND -The Future Is Blue-
Keskivertosuomalainen on keskivertoamerikkalaista huomattavasti viisaampi. Lukuisat testit osoittavat tämän. Tuossa oli nyt esimerkkinä joku blondi, joka ei tiennyt varmaankaan mikä Eurooppa edes on. Onko se itseasiassa niin ihmeellistä, kun monet amerikkalaiset eivät osaa USA:takaan sijoittaa kartalle? Olihan tuo silti hauska
Unohdetaan nyt täysin että ohjelmassa ollut viidesluokkalainen tiesi vastauksen ja myöskin naureskeli höpsön naisen höpsöydelle ja vedetään mielummin yleistyksiä ja johtopäätöksiä. Joo. tehdään niin.
Vain amerikoissa, lol
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
Silly Cow kirjoitti:Unohdetaan nyt täysin että ohjelmassa ollut viidesluokkalainen tiesi vastauksen ja myöskin naureskeli höpsön naisen höpsöydelle ja vedetään mielummin yleistyksiä ja johtopäätöksiä. Joo. tehdään niin.
Vain amerikoissa, lol
Mutta, kun se on niin kivaa pilkata niitä jenkkejä
finlay kirjoitti:Näinhän se taitaa olla, mutta keskivertojenkki on huomattavasti keskivertosuomalaista onnellisempi.
Onko se älykkyys (sivistys) kuitenkaan niin tärkeää?
You got a point. Suomihan on itsemurhatilastojen kärkimaita, mikä ei kerro kyllä onnellisuudesta. Liikaa keskitytään juuri joihinkin Pisa -tutkimuksiin. Sad
minä joskus tähän topiciin kirjoitti:Kirjoittakaa googleen tämä: inurl:view/index:shtml
Ja näin avaudutte nettiwebcameroiden ihmeelliseen maailmaan.
Ehheh.. Nojoo. Itse olen löytänyt amerikkalaisten yliopistojen webbikameroita, jonkun amerikkalaisen kaupan webkameran sekä Kanarian saarien hotellin webkameran.
minä joskus tähän topiciin kirjoitti:Kirjoittakaa googleen tämä: inurl:view/index:shtml
Ja näin avaudutte nettiwebcameroiden ihmeelliseen maailmaan.
Ehheh.. Nojoo. Itse olen löytänyt amerikkalaisten yliopistojen webbikameroita, jonkun amerikkalaisen kaupan webkameran sekä Kanarian saarien hotellin webkameran.
minä joskus tähän topiciin kirjoitti:Kirjoittakaa googleen tämä: inurl:view/index:shtml
Ja näin avaudutte nettiwebcameroiden ihmeelliseen maailmaan.
Ehheh.. Nojoo. Itse olen löytänyt amerikkalaisten yliopistojen webbikameroita, jonkun amerikkalaisen kaupan webkameran sekä Kanarian saarien hotellin webkameran.
No ei tollainen tyhmä sivusto vaan, otin aika pultit kun kaveri lähetti mulle tuollaisia linkkejä Olin jo suunnilleen valmis menemään vetämään turpaan, kunnes tajusin vitsin
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Rest in pease, Eddie
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
minä joskus tähän topiciin kirjoitti:Kirjoittakaa googleen tämä: inurl:view/index:shtml
Ja näin avaudutte nettiwebcameroiden ihmeelliseen maailmaan.
Ehheh.. Nojoo. Itse olen löytänyt amerikkalaisten yliopistojen webbikameroita, jonkun amerikkalaisen kaupan webkameran sekä Kanarian saarien hotellin webkameran.
No ei tollainen tyhmä sivusto vaan, otin aika pultit kun kaveri lähetti mulle tuollaisia linkkejä Olin jo suunnilleen valmis menemään vetämään turpaan, kunnes tajusin vitsin
EI v***u!!!!
50 spinin kohdalla: "You are officially gay" :D (En siis katsonut tuota ton verran putkeen, vaan tätä kirjoittaessani oli välilehdessä päällä, ja kun katsoin uudestaan oli tuo 50 mennyt rikki:D)
XBX 360 - Jump In. PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND -The Future Is Blue-
Velocity kirjoitti:En siis katsonut tuota ton verran putkeen, vaan tätä kirjoittaessani oli välilehdessä päällä, ja kun katsoin uudestaan oli tuo 50 mennyt rikki
Velocity kirjoitti:En siis katsonut tuota ton verran putkeen, vaan tätä kirjoittaessani oli välilehdessä päällä, ja kun katsoin uudestaan oli tuo 50 mennyt rikki
Sure.
XBX 360 - Jump In. PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND -The Future Is Blue-
Velocity kirjoitti:50 spinin kohdalla: "You are officially gay" :D (En siis katsonut tuota ton verran putkeen, vaan tätä kirjoittaessani oli välilehdessä päällä, ja kun katsoin uudestaan oli tuo 50 mennyt rikki:D)
Hehei, spinning nigga! Ah, muistan kun kerran laitoimme tuno videon pyörimään koulun opiskelijatilan tietokoneeseen ja näytön kohti ihmismassoja. Se oli hauskaa.
...
...No oli se silloin hauskaa!
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"