Ihan asiaan liittyen:Velocity kirjoitti:
SIIS EI s****na, LUULIN ETTEI OLLI HOKKANEN VOISI ENÄÄ NAURATTAA MUTTA EI s****na sadadsda_:S:DAs.da.,sd.,sd.,sad.;S.,sd,sda,.Sadascghx![]()
Linkkejä
- Miccelsson
- Viestit: 79
- Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
- Paikkakunta: Antin Nakkikioski
Köyhää.Velocity kirjoitti:Tämä oli kyllä ihan s****nan hauska!!;_::_!
Tässä miehessä on potkua. Severi Suhonen
http://nelonen.fi/talent/esitykset.html# ->imitaattorikimara.
Wayne Bernard #14
Davidson University
How about that
Davidson University
How about that
Nuo Anssi Kelan pätkät ovat kyllä kerrassaan mainioita. Suosittelen myös katsomaan Peukkulyseon.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
http://www.watchtvsitcoms.com/wrestling-JV.php
Linkki mainittu jo aiemmin mutta nyt sitä päivitetään useammin, hieman ongelmia tosin oli kun kokeilin mutta sivusto kehittyy silti lupaavasti
Linkki mainittu jo aiemmin mutta nyt sitä päivitetään useammin, hieman ongelmia tosin oli kun kokeilin mutta sivusto kehittyy silti lupaavasti
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
Rest in pease, Eddie![]()
Ton on tarkotus olla ihan h**vetin tyhmää, koska me ollaan aika vajaita muutenkin. Kunnioitan teidän mielipidettä, ei olisi näköjään tuotakaan videota tänne linkittää, kun heti tuota vittuilua tulee, pitää pitää kaveriporukan tiedossa vaan, eikä laittaa nettiin.Kameli kirjoitti:Et voi olla tosissasi. Siis toki moisia urpoiluja saa tehdä jos haluaa, mutta hei haloo älkää pölkkypäät ottako nauhalle!
Tulee Rambo ja Tuusulan backyard fede mieleen aloen & kumppaneiden meiningistä. Olisin muuten valmis maksamaan kylmää käteistä, jos joltain löytyy noita Rambon toilailuita vielä koneelta. 
FORUMLEGENDA!!!
NELINKERTAINEN WWE Fantasy MESTARI!
SEE YOU IN YOUR FANTASY WHERE YOU WANT TO BE JDUB!
Ulkoringin edustaja. Samoa Joe on läski p**ka. Torrie Wilson on IHANA HUORA!
NELINKERTAINEN WWE Fantasy MESTARI!
SEE YOU IN YOUR FANTASY WHERE YOU WANT TO BE JDUB!
Ulkoringin edustaja. Samoa Joe on läski p**ka. Torrie Wilson on IHANA HUORA!
-
Super-RKO!
- Viestit: 135
- Liittynyt: Ke 04.01.2006 21:44
Japanilaiset osaavat sitten tehdä mahtavia mainoksia. Otetaan esimerkiksi tuo Hoganin mainos ja eipäs unohdeta Arnold Swa... Swarct.... Mikä lie.. ISO ARSKAN japanilaisia mainoksi jotka ovat täyttä kultaa:
http://www.youtube.com/watch?v=ilBiB2Ws9yw
http://www.youtube.com/watch?v=ilBiB2Ws9yw
Are you beyond good and evil?- John Morrison
<- Vuoden raiskaus
- Lumihiutale
- Viestit: 139
- Liittynyt: Ma 26.01.2004 10:53
- Paikkakunta: Turku
http://www.riemurasia.net/jylppy/displa ... pos=-21630
Voi olla että on vähän vanha, mutta aina kun on pahalla päällä, tää on kyllä mahtava
Voi olla että on vähän vanha, mutta aina kun on pahalla päällä, tää on kyllä mahtava
- "Eihän nämä mitkään reilut jaot ole. Jos pihapeleissä tämmöiset jaot olisivat, jakoja vaihdettaisiin viimeistään erätauolla. Jos ensimmäisellä tauolla jaot pysyisivät samoina, niin viimeistään toisella tauolla äidit tulisivat vaatimaan poikia vaihtamaan jakoja."
-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia
-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia
Enpä jaksanut tätä koko topicia lukea läpi, joten linkitän tämän nyt tähän:
Tämä video sai minut joskus muutama vuosi takaperin kiemurtelemaan naurusta. Nykyisin en kyllä älyä, että miten on voinut nauraa tuollaiselle väkisin tehdylle huumorille. Ajattelin vain, että jos tämä jotain viihdyttäisi niin tässä tämä nyt kuitenkin on.
E: Muistui tämäkin mieleeni. Katsokaa kuinka tunteella suomalaiset dubbaajat tekevät työnsä:
Juma! Miten tuollaista on voinut pienenä katsoa? Ja vielä vakavalla naamalla?!
Tämä video sai minut joskus muutama vuosi takaperin kiemurtelemaan naurusta. Nykyisin en kyllä älyä, että miten on voinut nauraa tuollaiselle väkisin tehdylle huumorille. Ajattelin vain, että jos tämä jotain viihdyttäisi niin tässä tämä nyt kuitenkin on.
E: Muistui tämäkin mieleeni. Katsokaa kuinka tunteella suomalaiset dubbaajat tekevät työnsä:
Juma! Miten tuollaista on voinut pienenä katsoa? Ja vielä vakavalla naamalla?!
Viimeksi muokannut Coca, Ke 24.10.2007 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
- Mahti Ankka
- Viestit: 674
- Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Heiheihei, Studio Julmahuvista ei sanota pahoja sanoja! Paras suomalainen sketsisarja ikinä. Ja tuo kohtahan on ihan s****nan hauska!
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!


X 360 - Jump In.










