Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Starchild
Viestit: 46
Liittynyt: Ma 21.11.2005 19:58
Paikkakunta: Thampere

Viesti Kirjoittaja Starchild » Ma 01.10.2007 15:21

Velocity kirjoitti:

SIIS EI s****na, LUULIN ETTEI OLLI HOKKANEN VOISI ENÄÄ NAURATTAA MUTTA EI s****na sadadsda_:S:DAs.da.,sd.,sd.,sad.;S.,sd,sda,.Sadascghx :D :D
Ihan asiaan liittyen:
'Alertin #1 Ensiferum-fani!!!

Riding the Lightning...

Avatar
TheChosen
Viestit: 190
Liittynyt: Ma 23.01.2006 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja TheChosen » Ti 02.10.2007 15:21

"It's only a game if you win, but if you lose it's a stinking waste of time." - Al Bundy

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 02.10.2007 16:48

hevosen k**pä

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 02.10.2007 17:39



:D
Tämä oli kyllä ihan s****nan hauska!!;_::_!
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Miccelsson
Viestit: 79
Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
Paikkakunta: Antin Nakkikioski

Viesti Kirjoittaja Miccelsson » Ti 02.10.2007 18:50

Velocity kirjoitti:Tämä oli kyllä ihan s****nan hauska!!;_::_!
Köyhää.

Tässä miehessä on potkua. Severi Suhonen

http://nelonen.fi/talent/esitykset.html# ->imitaattorikimara.
Wayne Bernard #14
Davidson University


How about that

Avatar
Pastor
Viestit: 16
Liittynyt: Ke 28.06.2006 00:13

Viesti Kirjoittaja Pastor » Ti 02.10.2007 21:25



Mitäköhän tästä nyt voisi sanoa. :)

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 02.10.2007 21:38

Tuo oli kyllä ihan h**vetin outo tuo akrobaattipoika tuossa Talentissa. Homo ja niin v***n ulkona. Ennakkoluulojahan minulla ei ihmisistä ikinä ole.

Mutta tällainen fiilis jäi.
Tuo pöydän lennättäminen oli hieno kylläkin.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Ke 03.10.2007 12:54

Nuo Anssi Kelan pätkät ovat kyllä kerrassaan mainioita. Suosittelen myös katsomaan Peukkulyseon.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » Ke 03.10.2007 12:58

Pastor kirjoitti:

Mitäköhän tästä nyt voisi sanoa. :)
Ei hemmeti kun hajoilin. :lol:

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » To 04.10.2007 20:24

http://www.watchtvsitcoms.com/wrestling-JV.php
Linkki mainittu jo aiemmin mutta nyt sitä päivitetään useammin, hieman ongelmia tosin oli kun kokeilin mutta sivusto kehittyy silti lupaavasti ;)
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » Ma 08.10.2007 14:54

Et voi olla tosissasi. Siis toki moisia urpoiluja saa tehdä jos haluaa, mutta hei haloo älkää pölkkypäät ottako nauhalle! :D

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ma 08.10.2007 15:20

Kameli kirjoitti:Et voi olla tosissasi. Siis toki moisia urpoiluja saa tehdä jos haluaa, mutta hei haloo älkää pölkkypäät ottako nauhalle! :D
Ton on tarkotus olla ihan h**vetin tyhmää, koska me ollaan aika vajaita muutenkin. Kunnioitan teidän mielipidettä, ei olisi näköjään tuotakaan videota tänne linkittää, kun heti tuota vittuilua tulee, pitää pitää kaveriporukan tiedossa vaan, eikä laittaa nettiin.

Avatar
JDub
Viestit: 124
Liittynyt: Su 21.03.2004 17:13
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JDub » Ma 08.10.2007 15:48

Tulee Rambo ja Tuusulan backyard fede mieleen aloen & kumppaneiden meiningistä. Olisin muuten valmis maksamaan kylmää käteistä, jos joltain löytyy noita Rambon toilailuita vielä koneelta. 8)
FORUMLEGENDA!!!Kuva

NELINKERTAINEN WWE Fantasy MESTARI! 8)

SEE YOU IN YOUR FANTASY WHERE YOU WANT TO BE JDUB! 8)

Ulkoringin edustaja. Samoa Joe on läski p**ka. Torrie Wilson on IHANA HUORA! 8)

Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » Ti 09.10.2007 19:46



Paras.

Ismo Laitela vs Aaro Vaalanne = RATINGS.

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » To 18.10.2007 12:45

kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » Pe 19.10.2007 12:59


Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ma 22.10.2007 15:00


Fozzy
Viestit: 20
Liittynyt: Ke 16.11.2005 18:57
Paikkakunta: Virrat

Viesti Kirjoittaja Fozzy » Ma 22.10.2007 15:08



Jatkoa samaan hulk sarjaan.

Super-RKO!
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 04.01.2006 21:44

Viesti Kirjoittaja Super-RKO! » Ma 22.10.2007 15:39

Japanilaiset osaavat sitten tehdä mahtavia mainoksia. Otetaan esimerkiksi tuo Hoganin mainos ja eipäs unohdeta Arnold Swa... Swarct.... Mikä lie.. ISO ARSKAN japanilaisia mainoksi jotka ovat täyttä kultaa:

http://www.youtube.com/watch?v=ilBiB2Ws9yw
Are you beyond good and evil?- John Morrison

8) <- Vuoden raiskaus

Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ti 23.10.2007 21:00


Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 23.10.2007 21:52



:D

Ja jos ei ole nähnyt it's a trap-klassikoita, niin suosittelen tätä:

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Lumihiutale
Viestit: 139
Liittynyt: Ma 26.01.2004 10:53
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Lumihiutale » Ke 24.10.2007 19:44

http://www.riemurasia.net/jylppy/displa ... pos=-21630

Voi olla että on vähän vanha, mutta aina kun on pahalla päällä, tää on kyllä mahtava :D
- "Eihän nämä mitkään reilut jaot ole. Jos pihapeleissä tämmöiset jaot olisivat, jakoja vaihdettaisiin viimeistään erätauolla. Jos ensimmäisellä tauolla jaot pysyisivät samoina, niin viimeistään toisella tauolla äidit tulisivat vaatimaan poikia vaihtamaan jakoja."

-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia

Avatar
Coca
Viestit: 907
Liittynyt: La 18.08.2007 09:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Coca » Ke 24.10.2007 20:53

Enpä jaksanut tätä koko topicia lukea läpi, joten linkitän tämän nyt tähän:


Tämä video sai minut joskus muutama vuosi takaperin kiemurtelemaan naurusta. Nykyisin en kyllä älyä, että miten on voinut nauraa tuollaiselle väkisin tehdylle huumorille. Ajattelin vain, että jos tämä jotain viihdyttäisi niin tässä tämä nyt kuitenkin on.

E: Muistui tämäkin mieleeni. Katsokaa kuinka tunteella suomalaiset dubbaajat tekevät työnsä:






Juma! Miten tuollaista on voinut pienenä katsoa? Ja vielä vakavalla naamalla?! :D
Viimeksi muokannut Coca, Ke 24.10.2007 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ke 24.10.2007 20:58

Heiheihei, Studio Julmahuvista ei sanota pahoja sanoja! Paras suomalainen sketsisarja ikinä. Ja tuo kohtahan on ihan s****nan hauska!
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 24.10.2007 22:00



Miksei Tool voi tehdä täysmittaista ambienttilevyä?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Vastaa Viestiin