http://www.youtube.com/watch?v=v8jN-D5X1Gk
Linkkejä
-
Super-RKO!
- Viestit: 135
- Liittynyt: Ke 04.01.2006 21:44
- Captain Charisma
- Viestit: 1011
- Liittynyt: Ke 10.03.2004 15:15
-
Super-RKO!
- Viestit: 135
- Liittynyt: Ke 04.01.2006 21:44
Pakko sanoa, että tuolle repesin ja kunnolla!Cabana todellakin on King of Comedy. Jos pääse esim. SD:hen painimaan saisivat pitää hänellä tämän saman gimmickin.Super-RKO! kirjoitti:Cabana, your the King of Comedy! Tuo oli aivan loistavaa! Kuten kaikki muutkin Cabanan kommellukset!Captain Charisma kirjoitti:PWG, Cabana ja Generico.. loistava.
Hell Yeah!!
Eugenen kanssa tag teami?Wiper kirjoitti:Pakko sanoa, että tuolle repesin ja kunnolla!Cabana todellakin on King of Comedy. Jos pääse esim. SD:hen painimaan saisivat pitää hänellä tämän saman gimmickin.Super-RKO! kirjoitti:Cabana, your the King of Comedy! Tuo oli aivan loistavaa! Kuten kaikki muutkin Cabanan kommellukset!Captain Charisma kirjoitti:PWG, Cabana ja Generico.. loistava.
Hieno mies
Ei ihme, että muslimit on umpihulluja...
Hamasin martyyrihiiri, maailman rankin lastenhahmo kannustaa lapsia väkivaltaisuuksiin. Eli tappamaan juutalaisia ja jenkkejä.
Ja vielä täällä valitetaan kun penskat pelaa ammuntapelejä..
EDIT: Linkki ei jostain syystä toimi..
Hamasin martyyrihiiri, maailman rankin lastenhahmo kannustaa lapsia väkivaltaisuuksiin. Eli tappamaan juutalaisia ja jenkkejä.
Ja vielä täällä valitetaan kun penskat pelaa ammuntapelejä..
EDIT: Linkki ei jostain syystä toimi..
Viimeksi muokannut Merovingi, To 09.08.2007 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hevosen k**pä
http://deathfin.do-goo.com/
Death-metallin pioneeribändille Deathille on perustettu oma suomalainen foorumi. Nyt kaikki Death-fanit ja raskaammanmusiikin ystävät vaan oikopäätä rekisteröitymään.
Death-metallin pioneeribändille Deathille on perustettu oma suomalainen foorumi. Nyt kaikki Death-fanit ja raskaammanmusiikin ystävät vaan oikopäätä rekisteröitymään.
http://youtube.com/watch?v=X-F6VoGMx8w& ... ed&search=
Mainoksia vuodelta 1988, jonkun ohjelman välistä. Erityisesti hilpeyttä herätti rullattavat aurinkolasit.
Mainoksia vuodelta 1988, jonkun ohjelman välistä. Erityisesti hilpeyttä herätti rullattavat aurinkolasit.
Japanilainen tv-tetris
En tiedä, että onko tämä vielä ollut täällä mutta laitanpa silti. Kaikenlaista ne japanilaiset keksivätkin.
Kunpa olisi täälläkin tuollaisia sarjoja, olisi sentään jotain katsottavaa. Hulvatonta menoa.
En tiedä, että onko tämä vielä ollut täällä mutta laitanpa silti. Kaikenlaista ne japanilaiset keksivätkin.
Kunpa olisi täälläkin tuollaisia sarjoja, olisi sentään jotain katsottavaa. Hulvatonta menoa.
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest fear is fear of the unknown"
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
Totta. Tuo oli oikeastikin hauskaa ja suomalaiset voisivat pistää TV:hen jotain uudenlaista viihdettä, mihin hävisi gladiaattorit? Aivan loistava ohjelma.Zangetsu kirjoitti:Kunpa olisi täälläkin tuollaisia sarjoja, olisi sentään jotain katsottavaa. Hulvatonta menoa.
Päätöntä sekoilua.
-
Jaffakeksi
- Viestit: 65
- Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
Tuohan on ensimmäisen askel siihen, että Battle Royale joskus oikeasti toteutuukin...
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
Hmm, millähän lailla tätä voisi kuvailla, ilman että kuulostaa typerältä. No, riittänee jos sanon, että jotain tasoa, pliis.Saimou kirjoitti:
Siinä teille musiikkihomoille laatua.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
-
Minejumper
- Viestit: 24
- Liittynyt: Ke 27.09.2006 17:53
- Paikkakunta: Herwood










