Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Super-RKO!
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 04.01.2006 21:44

Viesti Kirjoittaja Super-RKO! » Su 05.08.2007 13:39

En tiedä kuinka moni tämän videon on nähnyt, mutta tässä videossa Vince osaa kyllä näytellä oikein kunnon psykopaattia. Loppu on jo melko pelottavan kuulloista. Vince on erinomainen näyttelijä :)


http://www.youtube.com/watch?v=v8jN-D5X1Gk
Are you beyond good and evil?- John Morrison

8) <- Vuoden raiskaus

Avatar
Captain Charisma
Viestit: 1011
Liittynyt: Ke 10.03.2004 15:15

Viesti Kirjoittaja Captain Charisma » Su 05.08.2007 18:11

PWG, Cabana ja Generico.. loistava.


Super-RKO!
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 04.01.2006 21:44

Viesti Kirjoittaja Super-RKO! » Su 05.08.2007 22:30

Captain Charisma kirjoitti:PWG, Cabana ja Generico.. loistava.

Cabana, your the King of Comedy! Tuo oli aivan loistavaa! Kuten kaikki muutkin Cabanan kommellukset!
Are you beyond good and evil?- John Morrison

8) <- Vuoden raiskaus

Avatar
Wiper
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 13.12.2006 15:21
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja Wiper » Su 05.08.2007 22:43

Super-RKO! kirjoitti:
Captain Charisma kirjoitti:PWG, Cabana ja Generico.. loistava.

Cabana, your the King of Comedy! Tuo oli aivan loistavaa! Kuten kaikki muutkin Cabanan kommellukset!
Pakko sanoa, että tuolle repesin ja kunnolla!Cabana todellakin on King of Comedy. Jos pääse esim. SD:hen painimaan saisivat pitää hänellä tämän saman gimmickin.
Hell Yeah!!

Avatar
sexyboy
Viestit: 61
Liittynyt: Ti 22.05.2007 20:09

Viesti Kirjoittaja sexyboy » Su 05.08.2007 23:01

Wiper kirjoitti:
Super-RKO! kirjoitti:
Captain Charisma kirjoitti:PWG, Cabana ja Generico.. loistava.

Cabana, your the King of Comedy! Tuo oli aivan loistavaa! Kuten kaikki muutkin Cabanan kommellukset!
Pakko sanoa, että tuolle repesin ja kunnolla!Cabana todellakin on King of Comedy. Jos pääse esim. SD:hen painimaan saisivat pitää hänellä tämän saman gimmickin.
Eugenen kanssa tag teami? :D
Hieno mies

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 07.08.2007 20:33

Ei ihme, että muslimit on umpihulluja...

Hamasin martyyrihiiri, maailman rankin lastenhahmo kannustaa lapsia väkivaltaisuuksiin. Eli tappamaan juutalaisia ja jenkkejä. :P

Ja vielä täällä valitetaan kun penskat pelaa ammuntapelejä.. :roll:

EDIT: Linkki ei jostain syystä toimi..
Viimeksi muokannut Merovingi, To 09.08.2007 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hevosen k**pä

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Ke 08.08.2007 15:21

OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Stefa
Viestit: 1142
Liittynyt: Su 26.06.2005 00:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ke 08.08.2007 17:16

erkko777 kirjoitti:http://www.pixoff.net/fi/leffat/tiedot.asp?mID=222
Siinä on kova elokuva 8)
Anti-Teatteri! \,,/

Pallogrillin palvojat on kovempi ;) . Youtubesta löytyy nimellä Ball Grill Police.

Avatar
Mkr!
Viestit: 5
Liittynyt: La 10.12.2005 15:28
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mkr! » To 09.08.2007 07:59

http://deathfin.do-goo.com/

Death-metallin pioneeribändille Deathille on perustettu oma suomalainen foorumi. Nyt kaikki Death-fanit ja raskaammanmusiikin ystävät vaan oikopäätä rekisteröitymään.
Suomalainen Death-foorumi. Kaikki tervetulleita!

http://deathfin.do-goo.com/

Poni
Viestit: 20
Liittynyt: Ke 15.12.2004 15:18

Viesti Kirjoittaja Poni » To 09.08.2007 15:48

InfernalDeath nimellä tuolta voi viestejäni löytää, vaikkakin niitä on juuri nyt vain yksi. Hyvä että joku tuollaisen on jaksanut tehdä.

Avatar
TheChosen
Viestit: 190
Liittynyt: Ma 23.01.2006 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja TheChosen » Pe 10.08.2007 16:24

"It's only a game if you win, but if you lose it's a stinking waste of time." - Al Bundy

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Su 12.08.2007 01:45

http://youtube.com/watch?v=X-F6VoGMx8w& ... ed&search=

Mainoksia vuodelta 1988, jonkun ohjelman välistä. Erityisesti hilpeyttä herätti rullattavat aurinkolasit.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Zangetsu
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 31.07.2006 22:47
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Zangetsu » Su 12.08.2007 22:47

Japanilainen tv-tetris

En tiedä, että onko tämä vielä ollut täällä mutta laitanpa silti. Kaikenlaista ne japanilaiset keksivätkin.
Kunpa olisi täälläkin tuollaisia sarjoja, olisi sentään jotain katsottavaa. Hulvatonta menoa.
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest fear is fear of the unknown"
H.P Lovecraft


Voiceless Screaming
Last.fm

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Su 12.08.2007 23:22

Zangetsu kirjoitti:Kunpa olisi täälläkin tuollaisia sarjoja, olisi sentään jotain katsottavaa. Hulvatonta menoa.
Totta. Tuo oli oikeastikin hauskaa ja suomalaiset voisivat pistää TV:hen jotain uudenlaista viihdettä, mihin hävisi gladiaattorit? Aivan loistava ohjelma.

Päätöntä sekoilua.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
TheChosen
Viestit: 190
Liittynyt: Ma 23.01.2006 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja TheChosen » Ti 14.08.2007 13:07

"It's only a game if you win, but if you lose it's a stinking waste of time." - Al Bundy

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Ti 14.08.2007 15:49

Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
Markka
Viestit: 283
Liittynyt: To 14.12.2006 18:27
Paikkakunta: on the road

Viesti Kirjoittaja Markka » Ti 14.08.2007 15:54

Pitäisi olla ainakin h**vetin hyvät perustelut tuoda ase kouluun.
i thank you

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Ti 14.08.2007 15:56

Tuohan on ensimmäisen askel siihen, että Battle Royale joskus oikeasti toteutuukin...
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ke 15.08.2007 17:36

hevosen k**pä

Avatar
Saimou
Moderaattori
Viestit: 1459
Liittynyt: Ke 10.11.2004 22:51
Paikkakunta: Vasa

Viesti Kirjoittaja Saimou » Ke 15.08.2007 22:11



Siinä teille musiikkihomoille laatua.

Avatar
Migu.22
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 03.05.2005 15:43
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » Ke 15.08.2007 23:00

jonkun kommentit ylläolevaan videoon kirjoitti:this song makes me want to stab about 17 babies.
Tuo tyhjensikin tunteeni kyseistä biisiä ja bändiä kohtaan yllättävänkin nopeasti.

..odottaen innolla poikien murrosikää.. "..and I just wanna play with myself"
\____0___/

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » To 16.08.2007 18:02

Saimou kirjoitti:

Siinä teille musiikkihomoille laatua.
Hmm, millähän lailla tätä voisi kuvailla, ilman että kuulostaa typerältä. No, riittänee jos sanon, että jotain tasoa, pliis.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Minejumper
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 27.09.2006 17:53
Paikkakunta: Herwood

Viesti Kirjoittaja Minejumper » To 16.08.2007 19:11

www.lost.eu/609b0

Kommunikaation perustuva peli. Sivuilla lukee lisää. En osaa oikein selittää. :roll:
Novus Ordo Seclorum

Avatar
Angl3
Viestit: 61
Liittynyt: Su 22.01.2006 21:34

Viesti Kirjoittaja Angl3 » Pe 17.08.2007 12:14

Onko joku jo löytänyt videon, jossa uusnatsit teloittavat kaksi rikollista, toiselta leikataan pää irti, ja toista ammutaan takaraivoon.
R.I.P Chris Benoit 1967-2007

1. Angle fani foorumilla.

Avatar
Slfex
Viestit: 87
Liittynyt: Ke 05.07.2006 12:02
Paikkakunta: The Vantaa

Viesti Kirjoittaja Slfex » Pe 17.08.2007 12:34

Angl3 kirjoitti:Onko joku jo löytänyt videon, jossa uusnatsit teloittavat kaksi rikollista, toiselta leikataan pää irti, ja toista ammutaan takaraivoon.
Siis haluatko nähdä tämän videon? Löydät sen varmaan joltain sairaalta nettisaitilta.

Vastaa Viestiin