Linkkejä
Joo joo..Oli hauskaa hetken ajan..
http://iltasanomat.fi/teinix/
Ei nyt mikään täysin kehno sanakirja..Auttaa yllättävän monessa tilanteessa. Vaikkei tietysti tiedäkkään paljoa vielä.
http://iltasanomat.fi/teinix/
Ei nyt mikään täysin kehno sanakirja..Auttaa yllättävän monessa tilanteessa. Vaikkei tietysti tiedäkkään paljoa vielä.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race
Puhuvatko jotkut oikeasti näin:Supa kirjoitti:http://iltasanomat.fi/teinix/
Ei nyt mikään täysin kehno sanakirja..Auttaa yllättävän monessa tilanteessa. Vaikkei tietysti tiedäkkään paljoa vielä.
BYOB bring your own bottle = tuo oma pullo
PAW parents are watching = vanhemmat katsovat
-------------------------------------------------------------
Todella ärsyttävää, en kestäisi hetkeäkään kuunnella (lukea) tuollaista.
Ideana on mielestäni kyllä laittaa nettilyhenteitä, mitä ei pahemmin kuitenkaan teinikielessä nähdä..Joku on taas ryssinyt hommansa.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race
-
Jaffakeksi
- Viestit: 65
- Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
Jarkko Jakopää.erkko777 kirjoitti:http://www.sinkku.org/pornonimi
Mikä on pornonimenne minun oli muistaakseni Herkko Heppi
Meh.Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
http://www.watchtvsitcoms.com/
Löysin tuon sivuston ihan sattumalta, huomenna kuulemma sataa niin taidanpa tutustua paremmin tuonne..
Tuolla on elokuvia, tv-sarjoja, painia jne.. hyvällä kuvanlaadulla..
Erittäin lupaava sivusto
Löysin tuon sivuston ihan sattumalta, huomenna kuulemma sataa niin taidanpa tutustua paremmin tuonne..
Tuolla on elokuvia, tv-sarjoja, painia jne.. hyvällä kuvanlaadulla..
Erittäin lupaava sivusto
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
Rest in pease, Eddie![]()
-
Jaffakeksi
- Viestit: 65
- Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
Hyvä sivusto joo, jos ne videot itse asiassa pyörisivät..
Joku rulla vain pyörii keskellä sitä playerin screeniä, eikä mitään edistystä tapahdu.
Joku rulla vain pyörii keskellä sitä playerin screeniä, eikä mitään edistystä tapahdu.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
-
Jaffakeksi
- Viestit: 65
- Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
Joo, mutta jos rauhassa odottaminen on sitä, että venaa 20min ennen kuin edes pääsee vilkaisemaan koko paskaa, niin enpä tiedä onko odotus sen arvoista.erkko777 kirjoitti:Jeps kannattaa rauhassa odottaa että video latautuu kokonaan mikäli ei halua että se pätkii kokoajan
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
HK-47, parhaat lausahdukset. Osa 1.
HK-47, parhaat lausahdukset. Osa 2.
Pelihistorian hauskin hahmo. Esiintyy Star Wars Knights Of The Old Republic ensimmäisessä ja toisessa osassa.
Ihanan verenhimoinen droidi..
""Love" is making shot in the knee with sniper rifle."
EDIT: Toinen hauska video KOTOR 2:stä. Miten napata mies.
HK-47, parhaat lausahdukset. Osa 2.
Pelihistorian hauskin hahmo. Esiintyy Star Wars Knights Of The Old Republic ensimmäisessä ja toisessa osassa.
Ihanan verenhimoinen droidi..
""Love" is making shot in the knee with sniper rifle."
EDIT: Toinen hauska video KOTOR 2:stä. Miten napata mies.
Viimeksi muokannut Merovingi, Ma 30.07.2007 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hevosen k**pä
No jo on kumma... Tirkkahan taitaa edustaa tätä foorumin vähemmistöä, jota toisella nimellä vanhuksiksi kutsutaan, joten nyt taisi "tutkimus" valitettavasti loppua tähän. Harmin paikka.Tirkka kirjoitti:Marraskuussa tulee 26 täyteen ja hyvin kuului.finlay kirjoitti:Kyllä siinä tauko on. Olikos Ankka muuten 20? Kokeilkaapa joku noin 25-vuotias.
- Play maker
- Viestit: 32
- Liittynyt: Ma 21.05.2007 18:22
- Paikkakunta: Suvela @Espoo
Haha.Matias kirjoitti:Näin saattaa käydä jos sammut.






