Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
finlay
Viestit: 255
Liittynyt: La 25.03.2006 12:44
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja finlay » Ma 30.07.2007 14:41

Minäpäs olenkin Vesa Vasara!

Supa
Viestit: 243
Liittynyt: La 02.12.2006 18:37
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Supa » Ma 30.07.2007 14:43

Joo joo..Oli hauskaa hetken ajan..
http://iltasanomat.fi/teinix/
Ei nyt mikään täysin kehno sanakirja..Auttaa yllättävän monessa tilanteessa. Vaikkei tietysti tiedäkkään paljoa vielä.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race

Avatar
finlay
Viestit: 255
Liittynyt: La 25.03.2006 12:44
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja finlay » Ma 30.07.2007 15:06

Supa kirjoitti:http://iltasanomat.fi/teinix/
Ei nyt mikään täysin kehno sanakirja..Auttaa yllättävän monessa tilanteessa. Vaikkei tietysti tiedäkkään paljoa vielä.
Puhuvatko jotkut oikeasti näin:

BYOB bring your own bottle = tuo oma pullo

PAW parents are watching = vanhemmat katsovat
-------------------------------------------------------------
Todella ärsyttävää, en kestäisi hetkeäkään kuunnella (lukea) tuollaista.

Supa
Viestit: 243
Liittynyt: La 02.12.2006 18:37
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Supa » Ma 30.07.2007 15:08

Ideana on mielestäni kyllä laittaa nettilyhenteitä, mitä ei pahemmin kuitenkaan teinikielessä nähdä..Joku on taas ryssinyt hommansa.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race

Avatar
Ana
Viestit: 63
Liittynyt: Ti 01.08.2006 19:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ana » Ma 30.07.2007 15:15

No voi V*ttu

Horsti Homppeli :oops:
...Damn...

Avatar
Markka
Viestit: 283
Liittynyt: To 14.12.2006 18:27
Paikkakunta: on the road

Viesti Kirjoittaja Markka » Ma 30.07.2007 15:52

Ana kirjoitti:No voi V*ttu

Horsti Homppeli :oops:
*REPS* Päivän paras :lol: No ei minunkaan nimeni mikään mahtava ollut.
i thank you

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Ma 30.07.2007 15:57

erkko777 kirjoitti:http://www.sinkku.org/pornonimi

Mikä on pornonimenne minun oli muistaakseni Herkko Heppi :lol:
Jarkko Jakopää. :D
Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Ma 30.07.2007 20:22

http://www.watchtvsitcoms.com/

Löysin tuon sivuston ihan sattumalta, huomenna kuulemma sataa niin taidanpa tutustua paremmin tuonne..

Tuolla on elokuvia, tv-sarjoja, painia jne.. hyvällä kuvanlaadulla..

Erittäin lupaava sivusto :)
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Ma 30.07.2007 20:29

erkko777 kirjoitti:Erittäin lupaava sivusto :)
Totta, nyt voinkin illalla ja yöllä katsoa 18. kauden Simpsoneita, kun niitä en ole vielä nähnyt.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Ma 30.07.2007 20:43

Hyvä sivusto. Kiitos linkistä. :thumleft:
Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ma 30.07.2007 20:52

Hyvä sivusto joo, jos ne videot itse asiassa pyörisivät.. :roll:
Joku rulla vain pyörii keskellä sitä playerin screeniä, eikä mitään edistystä tapahdu.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Ma 30.07.2007 20:57

Minulla ainakin toimii. :? Tosin kestää vähän aikaa ennenkuin latautuu.
Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Ma 30.07.2007 21:02

Jeps kannattaa rauhassa odottaa että video latautuu kokonaan mikäli ei halua että se pätkii kokoajan ;)
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ma 30.07.2007 21:07

erkko777 kirjoitti:Jeps kannattaa rauhassa odottaa että video latautuu kokonaan mikäli ei halua että se pätkii kokoajan ;)
Joo, mutta jos rauhassa odottaminen on sitä, että venaa 20min ennen kuin edes pääsee vilkaisemaan koko paskaa, niin enpä tiedä onko odotus sen arvoista. :|
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Stefa
Viestit: 1142
Liittynyt: Su 26.06.2005 00:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ma 30.07.2007 21:08


Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ma 30.07.2007 21:46

HK-47, parhaat lausahdukset. Osa 1.

HK-47, parhaat lausahdukset. Osa 2.

Pelihistorian hauskin hahmo. Esiintyy Star Wars Knights Of The Old Republic ensimmäisessä ja toisessa osassa.

Ihanan verenhimoinen droidi..

""Love" is making shot in the knee with sniper rifle."

EDIT: Toinen hauska video KOTOR 2:stä. Miten napata mies.
Viimeksi muokannut Merovingi, Ma 30.07.2007 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hevosen k**pä

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Ma 30.07.2007 22:02

Tsekkaas urlit uudestaan nimittäin Part 2 on sama kuin Part 1.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ma 30.07.2007 22:07

Tebacka kirjoitti:
Tsekkaas urlit uudestaan nimittäin Part 2 on sama kuin Part 1.
Nyt on korjattu.
hevosen k**pä

Avatar
Tirkka
Viestit: 1336
Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ma 30.07.2007 23:01

finlay kirjoitti:Kyllä siinä tauko on. Olikos Ankka muuten 20? Kokeilkaapa joku noin 25-vuotias.
Marraskuussa tulee 26 täyteen ja hyvin kuului.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Avatar
finlay
Viestit: 255
Liittynyt: La 25.03.2006 12:44
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja finlay » Ti 31.07.2007 00:06

Tirkka kirjoitti:
finlay kirjoitti:Kyllä siinä tauko on. Olikos Ankka muuten 20? Kokeilkaapa joku noin 25-vuotias.
Marraskuussa tulee 26 täyteen ja hyvin kuului.
No jo on kumma... Tirkkahan taitaa edustaa tätä foorumin vähemmistöä, jota toisella nimellä vanhuksiksi kutsutaan, joten nyt taisi "tutkimus" valitettavasti loppua tähän. Harmin paikka.

Avatar
Matias
Viestit: 89
Liittynyt: Ma 20.03.2006 20:20

Viesti Kirjoittaja Matias » Ti 31.07.2007 01:59


Avatar
Play maker
Viestit: 32
Liittynyt: Ma 21.05.2007 18:22
Paikkakunta: Suvela @Espoo

Viesti Kirjoittaja Play maker » Ti 31.07.2007 02:03

Haha. :D Tuon katsomisen jälkeen ei tee mieli sammua enää ikinä. :D

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 31.07.2007 11:15

Ai s****na..

Kivan näköinen jälki jäi..
hevosen k**pä

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Ti 31.07.2007 19:08

''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Ana
Viestit: 63
Liittynyt: Ti 01.08.2006 19:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ana » To 02.08.2007 22:26



Pelottava yhteläisyys

...Damn...

Vastaa Viestiin