Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 24.06.2007 22:59

4 Real kirjoitti:Villiveikkaus...Alastaron kilpailualue?? Ainakin jotain samaa näköä muistikuvien perusteella, en kyllä ole satavarma.

Ja eikö tuota helv*tin ruudunvenytyslinkkiä voi pienentää, hieman ottaa päähän tämä ruudunvenytys.

EDIT: Nyt kun katsoin googlesta, niin taisin ehkä kuitenkin olla väärässä.
Itekkin mietin heti Alastaroa, mutta pistin googleen eikä kuvien perusteella ollut.

Ja hakusanoilla "suomen kilparadat" ei oikein löydy mitään. :|
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Su 24.06.2007 23:25

Jee! Löysin vastauksen ja se on joku vanha lentokenttä mitä käytetään testiratana Top Gearissa. \:D/
Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 25.06.2007 21:34



No ei pennin jeniä, johan pomppas.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Ti 26.06.2007 14:14

Hauska tapa vääntää biisejä. Kannattaa tsekata vaikket olisikaan muusikko.

http://www.chordstudio.com/ChordStudio/index.htm
Rama Rama Ding Dong

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 26.06.2007 17:21

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
bjes
Viestit: 57
Liittynyt: Pe 07.01.2005 18:58

Viesti Kirjoittaja bjes » Ti 26.06.2007 17:29

Vaikka tämä päivä on vähän surullinen niin tälle ei voinut olla nauramatta. Oikeasti jotain rajaa :lol:
argh

"On your way to nowhere
Clutching at short straws
Slip into a free fall
Sucked into nothingness"
- Suburban Tribe: Nothingness

Avatar
kurhela
Viestit: 211
Liittynyt: Ke 03.03.2004 16:57
Paikkakunta: Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kurhela » Ti 26.06.2007 21:03

Ei voi olla totta :rofl: . Only in America

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Ke 27.06.2007 18:14

http://www.geocities.com/Pentagon/6843/

Pommeja, räjähteitä, kaasuja, sytyttimiä, ohjeita jne.
Rama Rama Ding Dong

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Ke 27.06.2007 18:20

Nero kirjoitti:http://www.geocities.com/Pentagon/6843/

Pommeja, räjähteitä, kaasuja, sytyttimiä, ohjeita jne.
Ei taida olla kovin ammattilaisista kyse, kun ''pommien'' nimetkin on typotettu oikein hienosti, mutta voihan noista joku oikein räjähtääkin mukavasti (siis pommi).
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Ke 27.06.2007 18:55

Tebacka kirjoitti:
Nero kirjoitti:http://www.geocities.com/Pentagon/6843/

Pommeja, räjähteitä, kaasuja, sytyttimiä, ohjeita jne.
Ei taida olla kovin ammattilaisista kyse, kun ''pommien'' nimetkin on typotettu oikein hienosti, mutta voihan noista joku oikein räjähtääkin mukavasti (siis pommi).
Jeps, sivu on jonkun harrastajan tekemä. Mä kyllä tyydyn vain kindermunapommeihin <3
Rama Rama Ding Dong

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Ke 27.06.2007 19:03

Nero kirjoitti:Jeps, sivu on jonkun harrastajan tekemä. Mä kyllä tyydyn vain kindermunapommeihin <3
Jep, niihin ei rahaakaan kulu kuin ehkä korkeintaan 2€.

Ja vielä video:http://www.youtube.com/watch?v=YcHHl_m8 ... ed&search=
Spoiler: näytä
Tuossa videossa siis UFO pyörähtää WTC:n vieressä ja lopulta häipyy, aitoudesta en mene takuuseen.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Miccelsson
Viestit: 79
Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
Paikkakunta: Antin Nakkikioski

Viesti Kirjoittaja Miccelsson » Ke 27.06.2007 21:00

Tuossa Tebackan videossa tuo "häkkyrä" näyttää enemmän hävittäjältä, kuin siltä iteltään. :D
Wayne Bernard #14
Davidson University


How about that

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Ke 27.06.2007 22:34

Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Ke 27.06.2007 22:39

Jaffakeksi kirjoitti:http://linkfindsrey.ytmnd.com/
:lol:
Ei ole tosikaan :lol: . Mitähän tuon tekijöillä on pyörinyt päässä?
Rama Rama Ding Dong

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Ke 27.06.2007 22:42

Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
JVDS
Viestit: 261
Liittynyt: Ke 29.03.2006 19:47
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JVDS » Ke 27.06.2007 22:47

Jaffakeksi kirjoitti:http://reyreyplummet.ytmnd.com/
:tu:
Ei niin hyvä kuin edellinen. Kyllä joku osaa..Mistä muuten löydätte noita?

Avatar
Tirkka
Viestit: 1336
Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ke 27.06.2007 22:50

Nero kirjoitti:http://www.geocities.com/Pentagon/6843/

Pommeja, räjähteitä, kaasuja, sytyttimiä, ohjeita jne.
Ei h****tti, että repeilin tuolle kohdalle "Kuokkavieraana". :D
- Pikavalmista hieman napalmia (saippua ja kuumaallas ovat jo valmiina, hanki vain gaso)
ja levitä sitä vessaan (+muualle taloon) ja anna palaa.
NAPALMIA? Kukapa sitä ei osaisi valmistaa, aivan... muutenkin vaikuttaa aika hauskalta oppaalta teloa todennäköisemmin itsensä kuin joku toinen. En suosittele kenellekään köyhän miehen pikku kemistille. :mrgreen:
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Ke 27.06.2007 23:00

JVDS kirjoitti:
Jaffakeksi kirjoitti:http://reyreyplummet.ytmnd.com/
:tu:
Ei niin hyvä kuin edellinen. Kyllä joku osaa..Mistä muuten löydätte noita?
http://ytmnd.com/search
:twisted:
Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
Markka
Viestit: 283
Liittynyt: To 14.12.2006 18:27
Paikkakunta: on the road

Viesti Kirjoittaja Markka » To 28.06.2007 10:56

Robert kirjoitti:Tämä seuraava on varmaan wanha, mutta laitan sen silti niille, jotka sitä haluavat testata;

http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/index.php
Oraakkeli vastaa, ja joskus ihan oikeisiin kysymyksiin oikealla vastauksella.
Totta, tämä on kyllä niin WANHA, mutta aina välillä tulee hauskoja vastauksia. :D
i thank you

HHH The Game
Viestit: 80
Liittynyt: To 22.01.2004 13:17
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja HHH The Game » To 28.06.2007 15:01

Vexi on velkaa

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » To 28.06.2007 15:20

HHH The Game kirjoitti:http://JVDS.istheshit.net/

Tollanen löyty :D
Joku ei näemmä tykkää JVDS:ästä :mrgreen:

Avatar
Wanhus
Viestit: 506
Liittynyt: To 02.11.2006 19:47

Viesti Kirjoittaja Wanhus » To 28.06.2007 15:34

"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Avatar
Captain Charisma
Viestit: 1011
Liittynyt: Ke 10.03.2004 15:15

Viesti Kirjoittaja Captain Charisma » To 28.06.2007 15:45


Super-RKO!
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 04.01.2006 21:44

Viesti Kirjoittaja Super-RKO! » To 28.06.2007 20:01

Jaffakeksi kirjoitti:http://reyreyplummet.ytmnd.com/
:tu:
Rey Mysterio´s new theme! Rock On!
Are you beyond good and evil?- John Morrison

8) <- Vuoden raiskaus

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Pe 29.06.2007 01:13

Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Vastaa Viestiin